Keresés

Részletes keresés

Roadkill Creative Commons License 4 órája 0 0 268103

Én castrol power 1 racing-et szoktam használni ahol nem számít az ár, azzal sokaknak van jó tapasztalata.

Egy gyárközeli robogóba én már ezt se önteném mert nincs értelme, de kinek mi a szeme fénye. (Repsol moto scooter 2T-t tennék bele, ha az megfelel.)

 

Előzmény: rfeco42 (268102)
rfeco42 Creative Commons License 7 órája 0 0 268102

Melyik a legjobb 2T motor olaj?

 

(Ha verseny célokra ajánlott olaj is jó az utcai célokra használandó 50-es robiba, akkor az is írjátok meg, köszi! :)  )

motoros79 Creative Commons License 8 órája 0 0 268101

Sziasztok!

 

Nem érdekel valakit egy Suzuki AN125 robogó? Rendszámos 2019 ápr műszakival. Megkimélt állapot 19ekm-rel.

Cserélném 50es 2T robogóra. 

peppino Creative Commons License 2018.01.12 0 0 268100

Köszi mindenkinek!

I.Blasius Creative Commons License 2018.01.11 0 0 268099

"Van adásvételim az új vázról, de a motorpapírok a régiről szólnak, mire kell ilyenkor biztosítást kötni?"

 

Nekem volt olyan, hogy véletlenül vettem egy szép külsejű, de műszakilag nagyon leharcolt Yamaha Jogot (nem vettem észre, milyen véres a torka), eladtam alkatrésznek, vettem egy másik Jogot, lusta voltam egy lemondó levelet fogalmazni, új biztosítást kötni, ezért inkább írtam a biztosítónak, hogy megváltozott az alvázszám alvázcsere miatt, 2 hét múlva jött az új kötvény az új alvázszámmal.

Előzmény: peppino (268096)
Quattroman Creative Commons License 2018.01.11 0 0 268098

onnantól hogy vázat cseréltél ez olyan mintha egy másik robogó lenne.

az előző megszűnt létezni, ha biztosítottad akkor le kellene mondani valahogy, (pl eladtad gipsz jakabnak) erre a vázszámra pedig kötsz egy biztosítást.

Előzmény: peppino (268096)
Roadkill Creative Commons License 2018.01.11 0 0 268097

Bár nem vagyok biztosítós, mivel szerintem egy adatot kell megadni és az a vázszám, így egyértelműen az új vázra/vázszámra kötöd a biztit.

Adásvételi csak az eredet igazolásához kellhet amíg nálad van, én megtartanám mindkettőt.

Előzmény: peppino (268096)
peppino Creative Commons License 2018.01.11 0 0 268096

Ha van egy robogóm amit összetörtem és a vázat cserélem, akkor hogyan működik a paírozás? Van adásvételim az új vázról, de a motorpapírok a régiről szólnak, mire kell ilyenkor biztosítást kötni?

tomésjerry Creative Commons License 2018.01.10 0 0 268095

Jahh...nyilván Minarelli akart lenni. Teljesen igazad van.

Előzmény: tcaoe (268091)
peppino Creative Commons License 2018.01.09 0 0 268094

értem, köszi!

Előzmény: tcaoe (268093)
tcaoe Creative Commons License 2018.01.09 0 0 268093

Ennél nincs visszafolyó. Az alsó a vákuum, a felső a benzin.

 

A karbin a kisebb csonk az olaj, ami az úszóházba megy, a benzin, a maradék a vákuum.

Előzmény: peppino (268092)
peppino Creative Commons License 2018.01.09 0 0 268092

Vallaki el tudja nekem magyarázni, hogy a Piaggio-k tankcsatlakozásából melyik a kifolyó és melyik a visszafolyó ág?

 

Illetve a karburátoron (DellOrto PHVA 12) is hogy vannk ugyanezek? 

tcaoe Creative Commons License 2018.01.08 0 0 268091

ÖÖÖ, Piaggio blokkos BWS?

Előzmény: tomésjerry (268089)
PufiFuxi Creative Commons License 2018.01.08 0 0 268090

Akkor nekem sikerült kifognom, mert nálam már 15 E km felett van a DR 70 hengerszettben, ismerősnek már 20 E km. Az övé most kezd hidegen zörögni, de még erős. (Olajon nem spórolunk.)

Előzmény: tomésjerry (268089)
tomésjerry Creative Commons License 2018.01.08 0 0 268089

Nekem a gyári hengerszettel (Yamaha BWS, Piaggio blokkos) 43E km-t ment el. Biztosan tudom, mert újonnan vettem a motort. Ami utána került bele azzal konstans 10-12E km. Bármilyen márkát, bármilyen tuning cuccot próbáltunk 10-12E km-t bír. Elég sokat járok vele, van Tucano is, gyakorlatilag csak a hóesés és a szibériai hideg (és néha a lustaság) győz le. Napi 30km minimum, nyáron több.

Előzmény: gencsydani (268072)
Attila2121 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 268088

Sok levegőt kap.

Előzmény: Dodo1947 (268077)
tcaoe Creative Commons License 2018.01.07 0 0 268087

Bocs, olyan egyforma nicketek van.:)

Előzmény: Donci62 (268086)
Donci62 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 268086

?????

Előzmény: tcaoe (268085)
tcaoe Creative Commons License 2018.01.07 0 0 268085

Te szedted szét azt a karbit, nem? Itt más nem látta belülről.

Előzmény: Donci62 (268084)
Donci62 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 268084

Főfúvóka, vagy hozzá vezető csatorna dugulása?

Előzmény: Dodo1947 (268077)
Donci62 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 268083

Szivató?

Előzmény: Dodo1947 (268077)
Dodo1947 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 268082

Nincs!

Előzmény: tcaoe (268081)
tcaoe Creative Commons License 2018.01.07 0 0 268081

Jellemzően nem, ha direktbe kötöd, akkor is működnie kell. Akkor pumpál, ha van visszafolyó is a karbin (pl. az alsótankos Piaggioknál).

Előzmény: Quattroman (268080)
Quattroman Creative Commons License 2018.01.07 0 0 268080

a vákuumos csap egy kicsi üzapumpa is egyben, a szívóág lüktetése mozgatja

Előzmény: Dodo1947 (268079)
Dodo1947 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 268079

Jelenleg nincs benne benzin csap. közvetlenül a tank rá van kötve a karbira.

Előzmény: Quattroman (268078)
Quattroman Creative Commons License 2018.01.07 0 0 268078

vákuumos benzincsap?

Előzmény: Dodo1947 (268077)
Dodo1947 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 268077

Sziasztok!

 

Adott egy Yamaha Salient robogó!Állt vagy kb 15 évet. tankot ki pucoltuk,és a karbit is. Utána megpróbáltunk menni vele de olyan hibát csinál hogy elindul húz is pár méteren át ,utána meg csak fullad. Olyan mintha kifogyott volna a benzin a karbiból. Az alapjárat jó de ha húzód neki akkor elkezd fulladni, addig fullad míg vissza nem engedem a gázt. Akkor alapjárat van. Az üzemanyag szinten állítottunk de a próbléma meg maradt.Esetleg tudtok adni valami tanácsot,hogy mi okozhatja a hibát??Köszi!

I.Blasius Creative Commons License 2018.01.06 0 0 268076

Nem tudjátok véletlenül, a Vespa ET-k fényszórójának fényerejét lehet valahogy javítani, vagy marad a vaklálás? Múltkor meglepett, hogy ugyanott a Honda Today-emmel mentem, nem a Vespával, és a Hondának klasszisokkal jobban terül és erősebb is a fénye, pedig annak is sima izzós a lámpája.

motoros79 Creative Commons License 2018.01.05 0 0 268075

Nagyon változó.  Helyben rohangálva 1-2 km es utakon (szinte végig hideg motorral) a 15-20ezret ha megéli.   Hosszabb utakon, pl nálam 15+km től 200km-es túrákig.  30ekm felett is bőven elmegy.  Én most járok 34ekm-nél (nem gyári henger) Igaz már gyengélkedik. Új szíjjal/görgőkkel is csak 47-48 a max seb.  A 18% emelkedőn is 25km/h val erőlködik, fénykorába ott 50nel repesztett felfelé.

DIO AF/27

Előzmény: gencsydani (268072)
valentina32 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 268074

Sziasztok! Valaki meg tudná mondani ,hogy honda sh50 fifti robogoba mekkora ékszij kell pontosan.A neten néztem pár szij táblázatot,de ahány annyi fajtát ir!Most vettem a motort és nem vagyok benne biztos,hogy a bele valo szij van.A jelenlegi szijra a következő van irva:23100-GBY-9010-M1

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!