Keresés

Részletes keresés

BelaAerox Creative Commons License 30 perce 0 0 265185

Köszi a válaszokat még a kuplungot megpróbálom aztán meglátom esetleg könnyebb görgőket...

tcaoe Creative Commons License 30 perce 0 0 265184

Ez önmagában nem sokat jelent.

Amit leírsz, azt két dolog okozza általában. Az egyik az, hogy a karburátoron nem jól van beállítva az üresjárati levegő, de ilyenkor jellemzően dadog is a motor (ezt néha ki lehet úgy szúrni, hogy az ember leveszi a légszűrőt és akkor kicsit javul a dolog, de ez nem tuti módszer).

A másik, hogy a kuplung hamar nyit, vagy a variátor túl hamar felvált. Ezeket a rugók és a görgők befolyásolják.

Előzmény: BelaAerox (265181)
tcaoe Creative Commons License 45 perce 0 0 265183

Egyébként ez kb. pont így van.:)

Előzmény: Vadkeleti (265180)
BelaAerox Creative Commons License 45 perce 0 0 265182

Volt márszerelőnél de semmire se jutottak vele. Nem tudom ki tudná Mosonmagyaróváron megszerelni. Már gondolkodom rajta hogy elviszem Sopronba Egü-be.

BelaAerox Creative Commons License 45 perce 0 0 265181
Vadkeleti Creative Commons License 45 perce 0 0 265180

Szvsz. látatlanban behangolni egy robogót lehetetlen küldetés. Ha csak mezei használó vagy mint én, vidd el hozzáértő szerelőhöz, aki az első kör után megmondja, mi a baj. Majd 2 másik kör és a megfelelő alkatrészek cseréje és karburálás  után kifizeted és örülsz. Ha magad hozzá kezdesz, vásárolgatsz különböző alkatrészeket, hangolgatod, majd végül csak a szerelőnél kötsz ki. De ha van sok időd, pénzed, hozzá lehet kezdeni, végül is 50% az esély, hogy jó lesz. :-)

Előzmény: BelaAerox (265178)
tcaoe Creative Commons License 2 órája 0 0 265179

Vagy gyengék a rugók a kuplungban, vagy túl nehezek a görgők, vagy nem jó a kontrasztrugó. Én a kuplunggal kezdeném.

Előzmény: BelaAerox (265178)
BelaAerox Creative Commons License 3 órája 0 0 265178

Sziasztok. A segítségeteket kérném Yamaha Aerox 50 robogómhoz.

KB 20KM/H-ig nem megy utána viszont meglódul kiakasztja az órát.

50-es gyári henger Stage 6 pro replica kipufogó, állítólag 16-os karburátor,

Stage 6 variátor, új szíj és új kuplung van rajta. A variátorban 5g-os görgő van közepes kontrasztrugó mellé.

Remélem valaki tud segíteni mit kéne csinálnom vele hogy rendesen elinduljon.

YZ250F Creative Commons License 6 órája 0 0 265177

Sziasztok!


Ha esetleg lenne valakinek Yamaha PW 50 gyerekmotor eladó sorban, kérem, keressen meg!

Köszi! 

k.d.humeer Creative Commons License 6 órája 0 0 265176

márha

 

akkor legyen már a benya is végtelen mennyiségű!!

Előzmény: lapar (265172)
k.d.humeer Creative Commons License 6 órája 0 0 265175

nemde

 

azt írtam: "normál tankból"

Előzmény: lapar (265172)
tcaoe Creative Commons License 8 órája 0 0 265174

Meg főleg, ott a tűszelep az útban.:)

Előzmény: lapar (265173)
lapar Creative Commons License 9 órája 0 0 265173

A nyomas folyadk oszlop magassagatol fugg csak.

Az 1m atmeroju hordo aljan pont annyi mint az 1cm.es csoben..Tehat, ha collos slagottenned ra, akkor sem fogyasztana tobbet (ha em szivarog)

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (265167)
lapar Creative Commons License 9 órája 0 0 265172

Pedig de!

Végtelen csőhöz végtelen terfogatu tank való, es akkor jön a benya!

Előzmény: pukoon (265171)
pukoon Creative Commons License 14 órája 0 0 265171

hát nem

ha a cső végtelen hosszú, akkor a motorba normál tankból nem juthat benya

Előzmény: zsoca26 (265169)
RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 1 napja 0 0 265170

Na jól van akkor, fáradt vagyok már gondolkodni. :D

Előzmény: zsoca26 (265169)
zsoca26 Creative Commons License 1 napja 0 0 265169

Röviden ez hülyeség. :)

Az mind1 mekkora a cső,benzin ugyan annyit fog kapni...

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (265167)
tcaoe Creative Commons License 1 napja 0 0 265168

Ha nem illeszkedik jól, és szivárog, akkor igen, amúgy ez egy hatalmas baromság, hogy finom legyek.:)

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (265167)
RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 1 napja 0 0 265167

Hello!

 

Egy hülye kérdésem lenne, sajna a fizika órán nem ez a téma volt az erősségem... Ha vastagabb valamivel a benzincső, ami a tankról a karbira csatlakozik, az növelheti a fogyasztást? 

 

Egyfelől úgy gondolnám nem, mert a karbi "csöcse" úgyis meghatározza a beáramló cső keresztmetszetét. Viszont egy vastagabb csőbe több benya tud folyni --> nagyobb az áramló folyadék súlya, ami nagyobb nyomást generál --> gyorsabban folyik a benzin a karbiba (erősebben spriccöl).

 

Nem tudom, jól logikázom-e, lehet, hogy attól nőtt meg a fogyasztásom, mert a "szokásos" benzincső helyett pár mm-rel vastagabbat használok?

 

B

drn72 Creative Commons License 2 napja 0 0 265166

Voltam az általad javasolt Karsainál, aki megkínált a gyári alkatrésszel 26 e forintért, és a műhelyben egy "fiatal" srác serénykedett. 

 


k.d.humeer-nek pedig köszönöm a segítséget, bár a megbízható, hozzáértő, és mások által javasolt és elismert keresőszavakra kidobott találatokra nehezen "alapozhatok". 

Ezért gondoltam a kedves(ebb) fórumtársakra :-)

 

 

Előzmény: Roadkill (265165)
Roadkill Creative Commons License 2 napja 0 0 265165

Az öreg már rég nincs, de sokkal nagyobb üzletember volt ő mint szerelő.

Amiben vezérműlánc van abból nem tudom mennyi jár arra, de ilyen kis robi amiről szó van régen is tonnaszám.

Előzmény: lapar (265163)
lapar Creative Commons License 2 napja 0 0 265164

Csak érdekességképp részleteznémn ezt a "hibát", bár lehet itt is megírtam.

alapjáraton "ketyegett, cicegett" (, értsétek jól) a láncfeszítőm. Ha a láncfeszítő csavarját kijjebb csavartam egy fél fordulattal, akkor abbahagyta. Azóta sem jöttem rá, miért. De más se.

Vettem alá + "O" gyűrűt, oszt azóta is úgy van.

Előzmény: lapar (265163)
lapar Creative Commons License 2 napja 0 0 265163

Azért nem mindegy kit fogsz ki.

Én vagy 6-8 éve voltam, a vez műlánc. "ketyegésére" szelephézagot állítottak, d eazt se tudták kiolvasni rendesen, csak mikor nekem gyanús volt az általuk mondott szám.

Az öreg, az igen, de nem is tudom, él-e még, a fiatal meg nem nagyon foglalkozik a dolgokkal, lagalábbis, ahogy én láttam. Persze biztos van jó szerelőjük is, mert maga a régi műhely jó hírű, de én ilyet fogtam ki.

Előzmény: Roadkill (265161)
k.d.humeer Creative Commons License 2 napja 0 0 265162

góglizz buzgón!

Előzmény: drn72 (265160)
Roadkill Creative Commons License 3 napja 0 0 265161

Karsai? Persze ők nemigen fognak szeretni, ha már alkatrésszel a kezedben mész; mást viszont nem tudok.

Előzmény: drn72 (265160)
drn72 Creative Commons License 4 napja 0 0 265160

Még egyszer köszi a segítséget, most már tisztult a kép.

Ha valaki tudna ajánlani Nyíregyházán egy hozzáértő szerelőt azt még megköszönném, hogy nyugodt szível rábizhassam a motoromat.

Előzmény: tcaoe (265159)
tcaoe Creative Commons License 4 napja 0 0 265159

No, a nagy katalógus ezt mondja:

 

 

A 12-es tétel mindenhol a szivattyú, a csövek és a bilincsek együttese. Látszik, hogy van, ahol a 652-őt váltotta a 651, de a 605 is biztosan kompatibilis a 651-gyel, a Vespámban most egy olyan fut.

Előzmény: drn72 (265158)
drn72 Creative Commons License 4 napja 0 0 265158

Köszönöm!

Előzmény: tcaoe (265157)
tcaoe Creative Commons License 4 napja 0 0 265157

Ahogy nézem, ezt a cikkszámot nagyon sok régi típushoz is hozza, de egy kivételével mind hosszú blokkos Euro2-es. Az az egy meg a Vespa Primavera, aminek hátul van az olajtartálya. Szóval azt gyanítom, hogy két különbség lehet: az egyik a csövek hossza, ami nem gond, a másik pedig, hogy ez a szivattyú kevesebbet nyom egy kicsivel, mert a 17,5-ös karbihoz való. Ha kevesebbet nyom, az csak annyi, hogy máshol van a jelölés az elforduló részén. Majd összenézem őket, nekem van mind a két féle.

Előzmény: drn72 (265155)
RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 5 napja 0 0 265156

Összeraktam, egyelőre a régi csúszkákkal, ma mentem vele --> 62 km/h :) 

 

Nagy-nagy köszönet a segítségért!

Előzmény: tcaoe (265135)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!