Keresés

Részletes keresés

king jerry Creative Commons License 1 napja 0 0 266029

Értem, köszi.

Előzmény: PufiFuxi (266028)
PufiFuxi Creative Commons License 2 napja 0 0 266028

Főleg a főtengely és a forgattyúsház kialakítása miatt nem jó tuningalap.Persze van aki ezt kihívásnak veszi és belecsorgat százezreket aztán valahogy mindig oda jutnak hogy kár volt nekiállni.Tuningra Minarelli vagy Piaggio blokkos robogót kell venni.

Amit még kerülni kell az a Peugeot robogók.  :-)

 

Előzmény: king jerry (266026)
pukoon Creative Commons License 2 napja 0 0 266027

22 éves gyújtás! hibátlan!  -őőőrület!  :D:))

Előzmény: tcaoe (266017)
king jerry Creative Commons License 2 napja 0 0 266026

Koszi a valaszokat! 

A morini blokkost miert jobb nem piszkalni? Megneztem az arakat, nem olyan veszelyes. 

Előzmény: tcaoe (266015)
Pápi 416 Creative Commons License 3 napja 0 0 266025

Szerintem keveset kap. Az aut. szivató most lett cserélve, mert hidegen nem indult. Most hidegen, melegen pöc-röff. Sztenderen rendesen kipörög melegen is. Ahogy melegszik, úgy gyengül. Sík terepen nehezen kipörög, csak emelkedő ne jöjjön. A fiam vette, az előélete ismeretlen. Sajnos a gyári fúvókaméretről nincs adatom. Hidegen szivatóval úgy megy ahogy kell.

Előzmény: Bogyó bá' (266023)
csirke joe Creative Commons License 3 napja 0 0 266024

Üdv!

 

Segítségeteket, szeretném kérni. Van egy honda dio robogóm ami tökéletesen működik, de néha csinál olyat, hogy menet közben leáll. De amint megállok rögtön pöccre indúl. Heti 1-2 alkalommal játsza el.

Bogyó bá' Creative Commons License 3 napja 0 0 266023

Rajta van esetleg a - hibás - automata szívató, így melegen sokat kapna?

Előzmény: Pápi 416 (266022)
Pápi 416 Creative Commons License 3 napja 0 0 266022

Sziasztok! Beta Tempo 50 robogó hidegen tökéletes. Ha bemelegszik emelkedőn nem akar kipörögni, gyenge, de sík úton is nehezen pörög ki. Főfúvóka kellene bele nagyobb? Szerintetek mi lehet a gond. Állítólag az előző gazdájánál rendesen működött. Minarelli Blokk Dellorto karburátor, 7gr-os görgők.

Silvan Creative Commons License 3 napja 0 0 266021

Sziasztok!

Ki tudna segíteni valaki Honda Today (2012-es évjárat) szervízkönyvével?

Köszönöm előre is.

tcaoe Creative Commons License 3 napja 0 0 266020

Nem nagyon, gyárilag préselik, központosítva a kábelt. Esetleg a jobb minőségű kábelek vastagabb rézmagja jobban illeszkedik. De én nem szoktam vele szenvedni, cserélem az egészet.

Előzmény: toocool1 (266019)
toocool1 Creative Commons License 3 napja 0 0 266019

Igen, így már világos! Köszönöm! Az a baj amúgy, hogy megtöredezett az eredetiben a rézmag, azért lett anno cserélve. Lehet, hogy akkor másodjára meg azért halt be mert nem illeszkedett rendesen. Van erre amúgy valami megoldás, hogy olyan legyen mint eredetileg?

Előzmény: tcaoe (266017)
Baro motori YNS50 Creative Commons License 4 napja 0 0 266018

Köszi a kielégitő válaszokat srácok vmit összehozok már belőle ;)

Előzmény: tcaoe (266008)
tcaoe Creative Commons License 4 napja 0 0 266017

Igen. Na, az gyárilag úgy van megcsinálva, hogy a kábelt nem lehet kiszedni, csak ha roncsolod (nem a tüske menete tartja, hanem ragasztás). De ha nem baszkurálják, nem is megy tönkre, van 22 éves gyújtásom, ami hibátlan. Ennek ellenére szokott sikerülni a kábel cseréje, csak ritkán tartós, mivel a tüskén nem menet van, hanem csak vállak.

Namost ha azt akarod tudni, hogy jó-e a trafó, akkor kiszeded a kábelt és közvetlenül a tüskéhez nyomsz egy gyertyát. Ha így van szikra, a kábel rossz.

Előzmény: toocool1 (266016)
toocool1 Creative Commons License 4 napja 0 0 266016

Ezt most nem értem. A gyertyától megy egy kábel egy dobozba, gondolom az a gyújtástrafó. Na azt cseréltem a múltkor és patent lett. A kábelről lefejtettem e műanyagot kivan a belső része, de semmi fémen nem ad szikrát. Nem értem, hogy akkor a gyújtótrafó ment-e el, esetleg a kábel baszakodik.

Előzmény: tcaoe (266014)
tcaoe Creative Commons License 4 napja 0 0 266015

Az attól függ. A karburátort vagy cserélni kell, vagy elég átfúvókázni. A főtengelyt nem kell piszkálni, ha valamilyen alap szettet veszel (mondjuk a kicsit lejjebb emlegetett Malossi Sportot elviszi a Morini főtengelye is). A variátort elég áthangolni, de néha az sem kell.

Viszont szerintem mielőtt belekezdesz, nézd meg az árakat. Ha még Morini motoros, akkor jobb azt már nem piszkálni.

A 125 csak messziről ugyanolyan, egy kevésbé képzett rendőr is kiszúrja a blokkot közelről.

Előzmény: king jerry (266012)
tcaoe Creative Commons License 4 napja 0 0 266014

Nézd meg, hogy van-e szikra a kábel nélkül. Dugj be egy gyertyát és testeld le. De az a helyzet, hogy a kábel cseréje erősen esetleges, mert valójában nem lehet kicserélni, csak szokott sikerülni.

Előzmény: toocool1 (266013)
toocool1 Creative Commons License 4 napja 0 0 266013

Sziasztok!

 

Valaki segítsen nekem. Piaggio Liberty 50 4T. Egyszerűen nincs szikra. A múltkor a gyújtáskábel cseréje megoldotta a gondot, de most kicseréltem és semmi, kakukk. Az önindító teker, meg minden megy, csak szikra nincs.

king jerry Creative Commons License 4 napja 0 0 266012

Jóestét!

 

Pár láma kérdésben tudtok segíteni?

Van egy 50ccm-es robogóm amit örököltem. Fel szeretném kicsit tuningolni, mert így kicsit gyengusznak érzem. 

Neten keresgélve találtam hozzá 70-es hengerszettet. Ha ezt választom, akkor mit kell még hozzá cserélni? 

Főtengely, hajtókar, karburátor, variátor, mind cserés ilyenkor? 

Valamint most egy malossi kipuff van rajta, amit én kicsit hangosnak találok, ezen lehet változtatni?

A motor egy aprilia habana 50 2T. 

Láttam hogy van ebből 125-ös kivitel, amiről azt írják hogy kívülről megegyezik az ötvenessel, aki ismeri a típust, az tudja hogy a 125-ös blokkot simán át lehet műteni bele vagy sem?

Pillanatragasz Creative Commons License 5 napja 0 0 266011

Amint a képeken is látszik eléggé lekokszolódott a dugattyú.  Tettem  hengerfejpakolást , kicsít bejárattam aztán még ráhúztam  a csavarokra  most szépen megy  csakhogy át szeretnék térni bár fél szintetikus olajra  hátha az nem kokszolná annyira  a motorteret Csakhogy félig van a tank ásványi  keverékbenzinnel most nem merek rátölteni félszintetikus keveréket nehogy lesüssem a motort.

Előzmény: Pillanatragasz (265987)
C20NE Creative Commons License 5 napja 0 0 266010

CPI Hussar volt a lelkem. Igazi Taiwan-i csoda :-)

Előzmény: PufiFuxi (266007)
tcaoe Creative Commons License 5 napja 0 0 266009

A link jól, mert az elején az épületeket filmeztem egy barátomnak, fölösleges végignézni:

 

https://youtu.be/Sm3PdFHLO0o?list=UUz467jvyDwX-LyYFy26mzLQ&t=961

Előzmény: tcaoe (266008)
tcaoe Creative Commons License 5 napja 0 0 266008

A legegyszerűbb a PHVA 17,5 (valószínűleg ez is van rajta. A02 súbertű (alább van szó százas fúvókákról, az általában azért kell, mert a gyári tűvel próbálkoznak, ami A21 vagy A18). Én kezdésnek feljebb rakom a tűt egy núttal. A légszűrőházat ki kell nyitni (a pipát kitakarítani belőle). Ha be lehet így állítani az alapjáratot stabilra, akkor oké, ha mindig felmegy, akkor a tűt vissza az eredeti helyére. Innen 82-essel kezdenék, egy pici keverékkel a tankban. 1:100 - 1:120 elég, mert a sajátjával együtt a gyertyaképet már nem tudod ellenőrizni különben, mindig kormos lesz. Ha nem fuldoklik nagyon a benzinben, ezzel mennék 2-300 kilométert, soha nem teljes gázzal, de sokszor változtatva a gázállást. Ha nagyon fuldoklik, akkor 80-as. Nekem a 72 körüli szokott beválni, de ez tényleg változik.

 

Ez akkor, ha a nagyobb sűrítésű hengert vetted (adtak hozzá hengerfejet). Ha az egyszerűbb szettet vetted, azaz a gyári hengerfej megy vissza, akkor elég 80-ról kezdeni.

 

Nekem az ET2 (kicsit más a Piaggio, picit nagyobb fúvóka szokott jó lenni) így megy 82-essel (az óra ötöt csal és melegben a 82 sok, tehát már megfulladna teljes gáznál, nem lehet koppig húzni, de ez a téli robogóm, mínuszokhoz van fúvókázva):

 

https://www.youtube.com/watch?v=Sm3PdFHLO0o&index=9&list=UUz467jvyDwX-LyYFy26mzLQ

Előzmény: Baro motori YNS50 (265999)
PufiFuxi Creative Commons License 5 napja 0 0 266007

Milyen típus ez pontosabban?Mert fordszám korlát nincs abban amiről írtam.Mivel valós 100 felett is mennek ezek gyári gyújtással.Óra szerint ez már 120. (70-es konfig,nem gyári.)

Előzmény: C20NE (266006)
C20NE Creative Commons License 5 napja 0 0 266006

Nálam érezhető különbség volt közöttük, az újban nincs fordulatszám limit. Trafóhoz nem nyúltam az még az eredeti.

Előzmény: PufiFuxi (266004)
C20NE Creative Commons License 5 napja 0 0 266005

Ebben egyetértünk!

Előzmény: PufiFuxi (266003)
PufiFuxi Creative Commons License 6 napja 0 0 266004

Rendes gyújtás alatt nem tudom mit értesz,de az eredeti Minarelli gyújtást nem kell lecserélni 200 ezres tuning alatt kb. 14 LE-ig.Aprilia,Yamaha gépeken.

Ha kínai Minarelli koppintás az más tészta...

Előzmény: C20NE (266002)
PufiFuxi Creative Commons License 6 napja 0 0 266003

A lényeg annyi,hogy így monitoron keresztül nem lehet megmondani melyik lesz jó Neki még ha azonos is a konfig.Egy légszűrőcserétől is másik kellhet.Holvan még a súbertű,tolattyú típusa,stb...

 

Görgősúly ugyanez...

Előzmény: C20NE (266002)
C20NE Creative Commons License 6 napja 0 0 266002

Nekem a benne lévő 90-essel gyakorlatilag megfulladt az üzemanyagtól. A ha emelkedőt látott magától visszafordult.

 

Fokozatosan mentem lefelé a fúvókával és itt lett tökéletes. A pipa-t én is átalakítottam, meg tettem rá egy rendes gyújtást.

Előzmény: PufiFuxi (266001)
PufiFuxi Creative Commons License 6 napja 0 0 266001

Nekem ugyanez 17,5 DO karbi,de 90-es főfúvóka.Azzal is adják az új karbit.A gyári légszűrőházból a pipa szűkítő ehhez a karbihoz ki lett cserélve 18mm-es csőre.

Ha azt is kiveszem akkor 100-as fúvóka kell.

Szóval a levegőszűrőtől nagyban függ milyen fúvóka kell,aztán nincs 2 egyforma motor sem.Gyertyaképet,gázreakciót stb. kell nézni a pontos beállításhoz.

Vagy olyanra bízni aki ért hozzá,különben hamar megvan a 30-50 E-es baj ha beáll az új hengerszett.

Előzmény: C20NE (266000)
C20NE Creative Commons License 6 napja 0 0 266000

En egy hasonlo osszeallitashoz egy 17,5-es Dellorto-t hasznalok 70- es fuvokaval.

Előzmény: Baro motori YNS50 (265999)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!