Keresés

Részletes keresés

DrazséHadvezér Creative Commons License 2 órája 0 0 267099

Kösz! Akkor no para. 

Előzmény: tcaoe (267097)
tcaoe Creative Commons License 2 órája 0 0 267098

Azt arra szánják, hogy jól nézzen ki, mint ahogy neked is ezért kell, meg a 14 éveseknek is.:)

 

Előzmény: KawaBazsy (267095)
tcaoe Creative Commons License 3 órája 0 0 267097

Az főleg a szíj pora, mindig van. Ha 4500-at ment, mióta utoljára megbontották, nyilván nagyon poros akkor is, ha kitakarították.

 

Nem kell olajozni.

Előzmény: DrazséHadvezér (267096)
DrazséHadvezér Creative Commons License 3 órája 0 0 267096

Üdv urak. Hosszas halogatás után leszedtem a deknit a gépemről, és alatta sűrű finom porréteg fogadott mind a fedélen mind a lengőkarban.

Már nagyon karistolós volt, bekoszolódott a berúgó fogaskereke meg minden. A szíj jó állapotú. Nemrég cseréltek varió görgőket benne, (kb 4500km lehet benne) és furcsálltam, hogy egyáltalán nem takarították ki. Nekem ez alap lenne, de hát ők tudják.

 

A fekete por az miből jöhet? Berúgó rugó, fogaskerék, szíj, kuplung stb? Ha ez mindenkinél így van akkor nem aggódom, én se tudtam sajnos kitakarítani mert nincs kompresszorom. A berúgókart letisztítottam, újrazsíroztam, most karistolásmentes.

 

Még egy kérdés: a hajtómű levegőbeömlőjénél levő szivacsot kell olajozni? Nálam elég filigrán kis szivacsocska van, és mindig sötétbarna/fekete mikor leszedem a deknit.

KawaBazsy Creative Commons License 10 órája 0 0 267095

Teljesen egyetértek, én sem tuningolgatok semmit. Csak leírtam, h mire szánják a fordulatszámmérőt. Segít a behangolásnál.. nekem meg kell az info, mer csak. :-)

Előzmény: jim32 (267093)
tcaoe Creative Commons License 13 órája 0 0 267094

Hogymondjam ezt most óvatosan. Akkor meg nem bízzuk rá a gyári fordulatszámmérőre, mármint mi, akik hajlandóak vagyunk a variátor pályagörbéje meg a tömeg alapján számolni, hogy mit is csinál a variátor. Ha ismerjük egyáltalán a kontrasztrugó adatait, mert ha nem, akkor mi is próbálgatással hangoljuk.:)

Előzmény: KawaBazsy (267092)
jim32 Creative Commons License 13 órája 0 1 267093

Eddig a robogó tuningot úgy oldottam meg, hogy vettem nagyobbat :-) (Scarabeo50 - Gilera runner VX125 - Xcity250 - Maxsym400) A módszer működik!!!! 

 

Junior bezzeg amíg nem volt autója a kis Aprilia-jat piszkálta fel, így aztán az hol ment, hol nem ment. Volt 1-2 tunng cucc, amit inkább kiszerelt és visszarakta a gyárit, de így is 90 fölött megy 50-es hengerrel. Innen tudom, hogy a tuningolós módszer nem feltétlenül olcsóbb az enyémnél :-)

Előzmény: KawaBazsy (267092)
KawaBazsy Creative Commons License 13 órája 0 0 267092

Konkrétan akkor van értelme, ha tuningolod, mert akkor csak egy szűk sávban adja le a nagy teljesítményt, s oda kell hangolni a variátort. Amúgy meg szeretném tudni, h épp milyen fordulaton megy a motor. :-)

Előzmény: jim32 (267083)
motoros79 Creative Commons License 15 órája 0 0 267091

Viton.

Előzmény: subroby (267090)
subroby Creative Commons License 15 órája 0 0 267090
lapar Creative Commons License 15 órája 0 0 267089

az biztos, hogy sokat kap (a gyertya alapján is)

Feltehetően korábban el lett állítgatva a karburátor a fals levegő miatt, és ezért.

Mindenesetre a benyát próbáld csökkenteni (alapjárati szabályzócsavar, súbertű, esetleg benzinszint)

 

 

Előzmény: hq545rx (267088)
hq545rx Creative Commons License 26 órája 0 0 267088

Sziasztok!

Van egy SR 50-es robogóm és olyan hibát produkál,hogy hegynek visszaengedve a gázt utánna újra húzva fullad. Mi lehet a baj?

Szívócsonk csere előtt is ezt csinálta. Cserélve lett,mert repedt volt. A gyertya fekete (kormos).

Köszu a segítséget.

pukoon Creative Commons License 1 napja 0 0 267087

Ne vegyél, csak kipörgésgátlóst!!!! A többi mind xar!!!!!!!

Előzmény: KawaBazsy (267078)
pukoon Creative Commons License 1 napja 0 0 267086

Ne add föl!!!

Előzmény: jim32 (267083)
Quattroman Creative Commons License 1 napja 0 0 267085

ez pszihológia :-))

Előzmény: jim32 (267083)
tcaoe Creative Commons License 1 napja 0 0 267084

A kezelési útmutatóból, vagy a szervizdokumentációból.

Előzmény: vendo (267080)
jim32 Creative Commons License 1 napja 0 0 267083

Szerintem egy robogón a fordulatszámmérő a legfeleslegesebb extra. :-)

Nem is értem, miért tesznek szinte minden nagyrobogóra. Még egyiket sem sikerült pirosba húzatni :-)

Előzmény: KawaBazsy (267078)
PufiFuxi Creative Commons License 1 napja 0 0 267082

Igen az első 15-20 E km-ig nem szokott gondjuk lenni.

Előzmény: NBagó (267081)
NBagó Creative Commons License 1 napja 0 0 267081

Nekem bevált a Scarabeo Ditechem.17ezer km,és semmi baja,két liter a fogyasztása.Viszont oda kell figyelni az olajra,szervízre,karbantartásra.De ez mindenre igaz egyébként.

 

Előzmény: KawaBazsy (267078)
vendo Creative Commons License 1 napja 0 0 267080

Sziasztok! 
Azt honnan lehet megtudni hogy mikor kell szíjat vagy görgőt cserélni egy robogóban? 
Köszi! 

tcaoe Creative Commons License 2 napja 0 0 267079

Meg szabad. Nem az, de ha el van hanyagolva, ugyanúgy szopás, szóval csak jót szabad venni.

Előzmény: KawaBazsy (267078)
KawaBazsy Creative Commons License 2 napja 0 0 267078

De rég jártam már erre, pedig a statom szerint ebben a topicban van a legtöbb hsz-em.. :-) Sz'al megtetszett a Piaggio NRG robesz, mer hogy van rajta fordulatszámmérő, s nekem az kell. No most 3 féle motorral forgalmazták, gondolom a vizes a jobb, de az injektorosat meg szabad venni? Az nem az Aprilia Ditech-ben is kínált, kerülendő cucc? 

Beton27 Creative Commons License 2 napja 0 0 267077

Sziasztok!

Van egy BAOTIAN 4T robogóm.

A problémám a következő: alapjárat tökéletes, de... Negyed-fél gázig rendben minden, húz, erős! Utánna leesik a fordulat, gyenge. Nagyobb gáz, terhelés esetén olyan kihagyós, dadogós a hozzáállása. Gyertya hézaggal próbálkoztam, semmi! A karbiba nem nyúltam még. Amúgy csak egy csavaros állítás van rajt. Mi lehet a gond? Valaki esetleg némi segítséget? Hálás lennék.

DrazséHadvezér Creative Commons License 4 napja 0 0 267076

Nem tudom még, hogy eladó lesz e. Nem én vagyok a tulaj, én csak használtam volna, de nem értek hozzá nagyon és nincs kedvem energiát fektetni bele, ha van mellette egy teljesen jó, működő robogóm.

Előzmény: motoros79 (267074)
lapar Creative Commons License 4 napja 0 0 267075

Szinte biztos, hogy valami szívja a delejt. Egy hétig bírnia kell az akksinak (hacsak nem selejt)

Tegyél rá egy ampermérőt sorbakötve, oszt megmutassa! Ilyen kicsi ampereket az ócsó multiméterek is tudnak mérni.

Előzmény: anyuka19821201 (267064)
motoros79 Creative Commons License 4 napja 0 0 267074

Mi lenne az ára?

Előzmény: DrazséHadvezér (267073)
DrazséHadvezér Creative Commons License 5 napja 0 0 267073

8042 Moha. Hagyom ezt a gépet a fenébe. Használom a fater gépét az legalább megbízható.

Előzmény: motoros79 (267072)
motoros79 Creative Commons License 5 napja 0 0 267072

Szia!

 

Hol vagy helyileg?

Előzmény: DrazséHadvezér (267071)
DrazséHadvezér Creative Commons License 5 napja 0 0 267071

Nem gyógyult ez a fos semennyit. Ma szétkaptam, kipucoltam a karbit, légszűrőt, összeraktam és ugyan olyan fostos az egész.

Nem húz, nem gyorsul, egyszer sikerült 50 fölé mennem vele, aztán bedadogott, fulladozott.

Két óra szenvedés után valahogy eljutottam odáig, hogy félgázon nagyon óvatosan 30-al maximum hazajöttem a szomszéd faluból. A lejtőn persze nagynehezen kihúzattam, és 50 felett olyan szépen ment, nem tudom miért nem képes feléledni alul.

Ebből a fostalicskából nem lesz senki, megbeszélem a tulajjal, hogy sózzuk rá valakire akinek kell Dio alkatrész. Még annyit se ér, hogy ő fizessen érte...

Előzmény: Ötzi tesó (267051)
Columbaa Creative Commons License 5 napja 0 0 267070

Róbert Czöndör köszönöm a választ!Padkán azt a peremet érted gondolom ami a hidegindító fúvóka mellett van...

Előzmény: Róbert Czöndör (267011)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!