Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Bé76 3 napja Creative Commons License 35182

Asszem megvan a hiba oka, csupa benzin volt ma a gyújtókábel és környéke pár perc üzem után, úgy tűnik kiment a tömítés a hengerfejnél.

fefe73 4 napja Creative Commons License 35181

Ráncfelvarrás az új husi traktorokon:

 

Bé76 4 napja Creative Commons License 35180

Sziasztok.

 

Egy B&S sprint 375 fűnyíróval van olyan problémám, hogy füstöl a burkolat alól és égett szaga van, de nem tudok rájönni mi lehet...

Nem a kipufogóból jön, hanem a burkolat alól mindenhonnan. Mire leveszem a burkolatot semmit nem látok...

Gondoltam már arra is, hogy esetleg valami olaj kerülhetett a motorra és az ég le róla, de most legutóbb be se kellett indítanom ehhez, pár húzás után hideg motornál is jelentkezett. Nem is mertem erőltetni tovább az indítást.

Arra is gyanakodtam, hogy valami (hűtőbordák?) hozzá ér a burkolathoz belülről de azt meg talán hallanám is.

Az alap dolgokkal úgy nagyjából tisztában vagyok a műszert illetően, de most megállt a tudomány...

 

Hibás/haldokló gyújtótekercsnek lehet ilyen tünete?

 

Esetleg más ötlete valakinek? Köszönettel venném.

sz_attila 2015.01.23 Creative Commons License 35179

2 tonnát vontathat. Ez pont akkora, ilyenre vadásztam. Kicsit kipofozom, és jó lesz, most épp gumikat rendeltem, mert megbukott a műszaki vizsgán...

Előzmény: -Tsunami- (35178)
-Tsunami- 2015.01.23 Creative Commons License 35178

A vonóhorgoddal, kocsival, mennyit lehet max vontatnod?

Előzmény: sz_attila (35177)
sz_attila 2015.01.23 Creative Commons License 35177

Hát igen.

Tavaly sok olyan eset volt, hogy amikor rendberaktunk egy kertet, megnyírtunk-vágtunk mindent és hulladékot is el kellett szállítani, a szerzámokért vissza kellett menni, mert nem fértek el a hulladék mellett a kicsi futóra, vagy többször kellett fordulni a hulladékkal.

Ennek a nagynak viszont nemcsak előnyei vannak. Önsúlya 730kg, ami a kicsinél a teljes terhelt tömeg volt :) Üresen húzkálva is azért érzem a volán mögött ülve, hogy ott van mögöttem :)

Előzmény: fefe73 (35176)
fefe73 2015.01.23 Creative Commons License 35176

Hát ebbe aztán lehet pakolni...:-)))

Előzmény: sz_attila (35173)
fefe73 2015.01.23 Creative Commons License 35175

Szerintem esélytelen.

Előzmény: pinotnoir777 (35174)
pinotnoir777 2015.01.23 Creative Commons License 35174

Sziasztok! Szerintetek egy nagy teljesítményű motoros háti permetezővel (pl stihl 400,430) maxra téve a teljesítményt esélyes, hogy a szőlő fürtzónájából ki lehetne fújni a leveleket? Biotermesztésben rengeteg időt kell eltölteni a fürtzóna kilevelezésével, néha akár hetente is, nagy segítség volna ha ezt tudnánk így 'kisgépesíteni'. Láttam videókat nagy teljesítményű lombfúvókkal, elég brutál erősnek tűnnek. 

sz_attila 2015.01.22 Creative Commons License 35173

Még az is lehet belőle:DDD

De gyepszőnyeg, zsákos ültetőföld, dísznövények, bontási törmelék, folyami kavics, kéregmulcs szállítgatására van előirányozva. 1300 kg terhelhetőség, 8 nm rakterület, 1,8m magas ponyva.

Előzmény: fefe73 (35172)
fefe73 2015.01.22 Creative Commons License 35172

Bútorszállításba kezdtél?  :-))

Előzmény: sz_attila (35171)
sz_attila 2015.01.21 Creative Commons License 35171

 

Nah, kezdődhet a szezon. Lesz hova berakni a kerti gépeket :))

kicsikocs 2015.01.21 Creative Commons License 35170

Szia ! Volna egy javaslatom. Szedd szét a motort, próbálj  uj hajtókart szerezni (ehhez a dugattyúból is ki kell szedned a hajtókart, és a főtengelyt, meg a hajtókart elviszed egy boltba, vagy műhelybe) hogy mindkét "szeme" jó legyen.)

 

Persze csak akkor, ha egyébként a henger belső, stb jó még. Ha már úgyis szétszeded, érdemes a szelepeket is megvizsgálni.

 

Hidd el "szatyorból"  is lehet  összeépiteni  még  pár idényt kiszolgáló motort.

Előzmény: pisti181818 (35168)
Mnagy 2015.01.20 Creative Commons License 35169

Ahogy "kicsikocs" írta fűnyíró motorod van alu lendkerékkel,a rotakapának normál esetben vas a lendkereke.Nekem is alu lendkerekes a motorom egy fűgyíróról származik,olcsó kényszermegoldás és tényleg kell erő a beindításhoz.

Előzmény: pisti181818 (35168)
pisti181818 2015.01.20 Creative Commons License 35168

Szia ez a motor kidobásra volt ítélve úgy került hozzám nem tudom, hogy a vezérlése jól lett e összerakva van egy rk02 hajtóművem erre szeretném felrakni ezt a motort alumínium lendkerék van rajta a rüpsúly része sajnos nincs meg hajtókar röviditésen azt értettem hogy az előző tulaj elmondása szerint kopogott és ekkor szétszedték a motort és a hajtókar alsó szméből mindkér félből kivettek és ujra megmondkálták így most pászosan illeszkedik a főtengelyhez (mert máramikor beindul nem kopog) de amikor eléri az üzemmeleg állapotot leállítás után egyszerúen nem bírom olyat rántani rajta, hogy a motor üzembe kerüljön de viszont ha lassan hózba forgatom semmilyen ütközést vagy szorulást nem érzek mitől lehet ez? sajnálom ténylegesen kidobni mert nem eszi az olajat sem és ahogy érzem elég jó még a kompressziója is mi lehet a perobléma szerintetek?

kicsikocs 2015.01.19 Creative Commons License 35167

Azt nem irod, hogy a motor min van.(Rotakapa, vagy fűnyitó)

Továbbá egy szétszedést, összerakást is irsz. 

Nomármost:- ha rotakapán van, akkor elképzelhető a visszarántás okaként a "kevés ellensúly", azaz nem nehéz lendkerék.(A fűnyirón ugye ott van ellensúlynak (lenditőtömeg pótlásnak) a késfelfogó és a nyirókés, igy van ami átlenditse.)

 

                   - ha  a hajtókar cserekor nem jól állitották be a szelep nyitás-zárásokat (a főtengelyen levő fogaskeréken a jel nem áll szemben a vezérlőn lévő jellel) akkor is

lehet ilyen jelenség.

 

Szerintem érdemes volna megnézni ezeket a jelöléseket.Igaz, ehhez a mocit "szét kell nyitni"

 

A "hajtókar lerövöditést" nem igazán értem.(Ha lötyögött a hajtókar, mert kopott volt, akkor csere történt! Vagy "kipótolták" a főtengelyen csúszó felületet és utánmunkálták?Azért erről a megoldásról bővebben tájékoztathatott volna a volt tulaj.(Esetleg örült, hogy megszabadult egy "kuka" motortól, akkor rád marad az eldobás feladata.)

Előzmény: pisti181818 (35166)
pisti181818 2015.01.18 Creative Commons License 35166

Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni a napokban került hozzám egy Briggs 375 sprint motor ami olyan jelenségeket produkál, hogy hidegen nem igazán akar beindulni és néha visszaránt de olyan erővel, hogy kitépi a kezemből a berántót de ezt nem mindíg csinálja többszöri húzás után amikor beindul szépen ketyeg akármeddig nem fullad gázadásra jól reagál de amikor leállítom, és melegen újra indítanám megint csak küzdeni kell vele, és előjön a visszarántás valamint teljes erővel sem bírok rajta olyat rántani, hogy beinduljon az előző tulaj elmondása szerint kopogott a hatókar így kiszedettek belőle, hogy illeszkedjen a főtengely méretéhez ezzel megoldották a problémát mert nem kopog de lehetséges, hogy a hajtókar annyival megrövidült volna, hogy ezt a jelenséget produkálja? Válaszotokat és segítségeteket előre is nagyon köszönöm!

Kétfészeres 2015.01.13 Creative Commons License 35165

masterflash 2015.01.12 Creative Commons License 35164

A szíjkereket, hogyan lehet lehúzni a motor tengelyéről?

Nekem egy Flymo Easimo adta meg magát, elkezdett égett műanyag szagot adni, amit feltételezésem szerint az alsó csapágyház elhalálozása miatt a hűtőlapát és a ház súrlódása okoz, mivel elbillen a szíjfeszítés irányába a tengely. Megfordítottam a motort, hogy a másik irányba feszítse a szíj, így egy darabig jó volt. Most viszont le kellene szednem a szíjkereket, hogy le tudjam szedni a műanyagot, amiben a csapágy van, de mint ha el lenne kötve valahol, mert lehúzó, kiütő, semmi eredmény, melegítettem, csavarlazítóztam. Meg se nyekkent. Vagy zsugorkötés és összerohadt, vagy  el van valamivel kötve, csak nem látszik.

Előzmény: -Tsunami- (22392)
Attilakert 2015.01.07 Creative Commons License 35163

Sziasztok!

Van egy Honda F600-asom, elég rossz a váltója, nehezen veszi a sebességet. Véleményetek szerint javíttatás vagy másik gép vétele a megoldás?

Ha javíttatás, az kb. mennyibe kerülhet?

Köszi

Attila

Zs:) 2015.01.03 Creative Commons License 35162

A láncfűrész vágása szerintem metszésre alkalmatlan, nem? Inkább próbálkoznék egy orrfűrésszel, van aksis is, persze nem pár ezerért.

Előzmény: ronya1 (35160)
CharlieNK 2015.01.02 Creative Commons License 35161

Ez érthető kifogás, de a kérdésben szereplő egészen olcsó motoros fűrészek több bosszúságot okoznak 1-2-3 év vonatkozásában. Már ha éppen működnek. 

ronya1 2015.01.02 Creative Commons License 35160

70 évesen nem huzigálja már az ember olyan lelkesen ám azt a jóféle fűrészt ;)

Előzmény: CharlieNK (35159)
CharlieNK 2015.01.01 Creative Commons License 35159

Ennyi munkára egy jóféle huzigatós kézifűrész a megfelelő. Szerintem.

Előzmény: ronya1 (35158)
ronya1 2014.12.31 Creative Commons License 35158

üdv!

 

lehet a teszkóban kapni villanyos láncfűrészt: straus ct/csh1600-847a típusjelzéssel

erről van valakinek tapasztalata?

vagy akár a márkáról általában

olyan dolgokra kellene mint a fametszés a vastagabb ágakat levágni

van egy kicsi benzines stihl is de azt problémás létráról beindítani-használni és annak nemigen tesz jó ezek a 1-2 perces beindítások

szóval csak ilyen csipp-csupp dolgokra lenne használva évi 1-2 óra üzemidővel

j-e-l-a-d-ó 2014.12.29 Creative Commons License 35157

Makita 3 év garanciás (ha beregisztráltad) , én is azt árulom, mit mondjak , már nem a régi egyik márka sem........

Előzmény: daniel.1.9.8.4 (35143)
j-e-l-a-d-ó 2014.12.29 Creative Commons License 35156

Csak figyelmeztetni szeretnék: most vettem egy Hecht 9556 hómarót, neten, úgy reklámozzák, hogy 220 V os önindítós, 196 ccm. egyik sem igaz,  163 ccm, berántós, magyar nyelvű kez.ut. nincs. Legyetek óvatosak. Egyébként jó gép.

widike 2014.12.28 Creative Commons License 35155

2008-as évjáratú MTD Black Edition 175/107 traktorhoz vettem egy MTD hótolólapot, ami gyorscsatlakozós, de a trakroromon nincs a gyorscsatlakozónak ellendarabja, azaz amire rátudnám csatlakoztatni. Állítólag csak az újabb gépeken van ilyen, tudnék valahonnan szerezni valami közbetétet, állítólag létezik hozzá, vagy miként tudnám rácsatlakoztatni?

sz_attila 2014.12.26 Creative Commons License 35154

Szerencsére vannak stabil embereim, akik már évek óta visszajönnek minden tavasszal. Egyszerűen vagy nem találnak stabil állást, vagy nem is akarnak. Van olyan, aki szeret nálam dolgozni. Ugyanis én minden nap fizetek. Sok embernek nem felel meg a havi 1x bér, mert nem tudja beosztani és 3 hétig éhezik, 1 hétig meg mulat.

Alkohol problémák szerencsére eddig elkerültek, akinél felmerült esetleg, attól gyorsan megszabadultam. Dakotákat nem alkalmazok, pedig jönnének sokan. Az idén megfogtam az Isten lábát egy emberrel, aki nagy segítségemre volt egész szezonban. Remélem tavasszal jön megint. Ami a betanítást illeti, nagy tudásra itt nincsen szükség. A lényeg, hogy ne tegyék tönkre a gépeket. sok mindent én csinálok a gépekkel, a manuális munkát, lapátolást, földmunkákat, talicska tologatást hárítom a melósokra. A kertépítés mellett a fenntartás gyakorlatilag aktív pihenés... :)

Előzmény: fefe73 (35153)
fefe73 2014.12.26 Creative Commons License 35153

Jó szar lehet embert találni minden tavasszal és mindig betanítani....nem irigyellek.Egyáltalán találsz olyat aki dolgozik,nem piál és ki is néz valahogy,mert azért nálunk nem engednek be mindenféle embert szivesen se a magánházakhoz,a lakóparkokba meg főleg nem....nem egyszerű ilyet találni sajnos....

Előzmény: sz_attila (35152)