Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Zs:) 1 napja Creative Commons License 34885

"Egyre jobban ki kihagyott egy egy ütem, sőt melegen le is állt, és csak lehűlés után lehetett újra beindítani."

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=131047086&t=9001655

Előzmény: ClaasMan (34884)
ClaasMan 1 napja Creative Commons License 34884

Kösz Mindenkinek, sajnos (vagy nem) de pont Én is ezeket a lehetőségeket (szelep, szívócső) fontolgattam még. A szelepben lehet valami mert a hullámzó járás alatt néha bele durrog is picit, bár ez lehet attól is hogy akkor nagyon kevés lesz a benzin. A szívócsőre is gondoltam miután láttam hogy műanyag. Egyben biztos vagyok hogy a karburátor már tuti tiszta.

 

Most egyelőre összeraktam mert a fű nő, és muszáj nyírni. Ha vége a szezonnak szétszedem és tüzetesebben megvizsgálom, ha addig kibírja, ha nem akkor meg legalább meglesz a baja :-)

 

Azért még próbára megpróbálok szerezni egy karbit a kíváncsiság kedvéért.

 

Egyébként csak érdekességképpen. Nekem is és a szomszédnak is ugyanolyan Makita PLM4110-es fűnyírónk volt (van). 158 cm2-es Briggs motorral (az egyszerű faék karbival). Egy hét különbséggel mindkettőnknek ugyanazzal a hibával ment gallyra. Egyre jobban ki kihagyott egy egy ütem, sőt melegen le is állt, és csak lehűlés után lehetett újra beindítani. A karbit kipucoltam, új membránt, és gyertyát kapott, de semmi változás. Viszont szerintem marha nagy a karternyomás, már arra gyanítok hogy a kompresszióval van baj. Ehelyett kerülne a gépre a Quantum. Ja a 3.-ik szenzonja lett volna mindkettő gépnek :-(. Viszont a kaszni része nagyon jó, és tetszik a Makitának, ezért gondolkodok csak motorcserén.

 

Előzmény: Kétfészeres (34880)
jános 55 1 napja Creative Commons License 34883

Első körben az üzemanyag rendszert takarítanám ki jó alaposan. Írtad, hogy régebb óta állt, ha esetleg úgy száradt bele a benzin, akkor tud dugulást okozni a fúvókáknál.

Előzmény: true75 (34881)
true75 1 napja Creative Commons License 34882

ezeket én is végigjátszottam egy quantum motorral 3 éve és végül a vastelepen landolt

ugyan ez volt a tünet

mi még csiszatoltunk a szelepeken, mert állítólag ott is kicsi volt a hézag, kicseréltem a szívócsövet, mert mondták hogy lehet rajta hajszálrepedés és ott is falsot tud szívni, kicseréltem a gyújtótrafót mert az meg zárlatos tud lenni, gyakorlatilag mindenki mondott valamit és ésszerűen érvelt akkor én azt kipróbáltam

Előzmény: ClaasMan (34870)
true75 1 napja Creative Commons License 34881

Sziasztok

 

- segítséget szeretnék kérni

- van egy kétütemű motoros szivattyúm

- rég volt már használva, hétvégén újra elővettem

- nem volt benne benzin, feltöltöttem szivató rá és pöcre indult

- viszont ha a szivatót visszatolom akkor leáll a motor

- mi lehet eldugulva vagy egyéb más probléma lehet?

Kétfészeres 4 napja Creative Commons License 34880

a hullámzó járás arra utal, hogy kevés neki a benzin, és ezt rá is bizonyítottad a karburátor befogásával, eddig ok.

nem biztos, hogy a karburátor hibás (bár lehet, hogy ha állítható lenne a karburátor, be lehetne jóra állítani), lehet, hogy rosszul zár a kipufogószelep, és ott szív fals "levegőt"

Előzmény: ClaasMan (34870)
CharlieNK 4 napja Creative Commons License 34879

Korábban írtam, hogy feketén kormolva jár a Briggs motoros fűnyíróm és az eddigi tisztítás, ellenőrzés nem hozott megoldást.

Ma a helyi kisboltba vettem egy Oregon 49-007 kódszámú membránt, beszereltem és a gép újra jól működik. Kézbe véve lehetett igazán érezni, hogy mekkora különbség volt az új és a régi membrán között. Érdemes cserélni, ha beteg a gép.

jános 55 4 napja Creative Commons License 34878

Az enyém nem cumis szívatós. A helye meg van, de egy műanyag záródugó van a cumi helyén gyárilag. Egy szabályzó rugó van nekem is a gépen.  

Előzmény: ClaasMan (34872)
Dolmi mackó 5 napja Creative Commons License 34877

Ha nem felejtem el, leírom a cikkszámát, vagy lefényképezem.

Előzmény: -Tsunami- (34876)
-Tsunami- 5 napja Creative Commons License 34876

Igen, nekem is azon a részén ment szét.

Előzmény: Dolmi mackó (34875)
Dolmi mackó 5 napja Creative Commons License 34875

Ott málik szét, ahol ráhúzod a csövet, a benzinpumpán vettem észre, hogy nem keményedik fel és akkor ugrott be a fórumon olvasottak. :-(

Előzmény: -Tsunami- (34874)
-Tsunami- 6 napja Creative Commons License 34874

Kilyukadt nektek is?

Előzmény: Dolmi mackó (34873)
Dolmi mackó 6 napja Creative Commons License 34873

Kedden reggel ki lett cserélve a benzincső a husi magassági ágvágóban, autósboltban vettünk benzincsövet hozzá, szerencsére a többi husi gép (jóval) régebbi, ennek mostanság fog lejárni a garanciája.

 

 

Előzmény: Dolmi mackó (34868)
ClaasMan 6 napja Creative Commons License 34872

Szia!

 

Igen erre Én is gondoltam hogy levegőszűrő nélkül nem biztos hogy jó, mert könnyen szív sok levegőt, ezért mindig feltettem a légszűrőt is amikor próbálkoztam. Ennél nincs állítócsavar, de vettem kpl tömítéskészletet hozzá, és abban benne van, de ugye nincs helye...

A fúvóka tulajdonképpen a poharat felrögzítő csavar is egyben . Amennyire tudtam Én is kitisztítottam, meg hát az ultrahangos mosó nem téveszt, olyan lett utána a ház is mintha új lenne.

A Tiéd is a gumicumis szivatós változat? Azzal is szívok mert a karbitest és a légszűrőház közti tömítés (új) olyan kemény hogy a szivató csatornájánál (a műanyag lev.sz. házon kis kiugró él tömítene körbe) nem zár tökéletesen ezért nem működik a szivató, de ez most másodlagos probléma. A járáshoz ennek nem hiszem hogy köze van mert ha szív is ott falsot, csak minimálisat és az még a fúvóka előtt van.

Azon gondolkozom hogy megrizikózok egy másik karbit rá, mert tuti hogy azzal lesz a baj de csak egyet találtam az aprós oldalakon az is 8.000 Ft, kicsit sokallom.

A Tiéd is egy szabályozó rugós?

 

Köszi

Előzmény: jános 55 (34871)
jános 55 6 napja Creative Commons License 34871

Csodálkozom, hogy azt írod, hogy nincs állítási lehetőség. Nekem van ilyen motorom 5,5-ös és ott van levegő csavar a karburátoron. Én amit tettem már korábban hasonló helyzetben: a furatokat, fúvókákat egy vékony - a drótkeféből kitépett szállal- tisztítottam ki. A főfúvókát leginkább, mert sehogy máshogy nem tudtam a több éves állás alatt beleszáradt benzinből kiváló, szinte rákövesedett "valamit" kitisztítani, csak így. Tudom, hogy ez egy tiltott módszer a fúvókánál, de célravezető. Légszűrő nélkül e motoroknál nem biztos a tökéletes működés.    

Előzmény: ClaasMan (34870)
ClaasMan 6 napja Creative Commons License 34870

Sziasztok!

 

Rég jártam erre. Egy kis segítségre lenne szükségem. Nem boldogulok egy Briggs Quantum 60 XTE mocival. Egy barátomtól kaptam, mert az enyém (sima Briggs 3,5) végleg elhalálozott. 2-3 éve feküdt a műhelybe. Természetesen a karburator nagyon koszos volt. Kipucoltam, olajat cseréltem és beüzemeltem.

A problémám az hogy hullámozva jár a motor, a szabályzókar folyamatosan jár ide oda. Ha levegőszűrő ház nélkül járatom és kb majdnem felére lezárom a karbi keresztmetszetét az ujjammal akkor kisimul a járása. Ez alapján egyértelműen arra gyanakodtam hogy hogy kevés anyagot kap. Ezeket a dolgokat csináltam még vele, de a tünet nem változik:

 

- Karburatort ultrahangos mosóban kimostam

- Új tömítéseket kapott a szívócső-karbi közé, karbi pohárhoz.

- Gyertyát cseréltem

- Levettem a kést ekkor is hullámzik de sűrűbb amplitudóval, nyilván a lendítő tömeg hiánya miatt

- Ha a szabályzó kart megfogom egy fix ponton akkor egyenletesen jár a motor

- Próbáltam játszani a szabályozó rugó feszességével, de csak a fordulatszám változik a hullámzás nem

- Végignéztem a szabályozó rudazatot, nem akad, vagy ér hozzá semmihez

 

Ennek ugye már "rendes" külön karbija van nem pedig tankkal egybeépített faék, de állítási lehetőség ezen sincs. Egyébként a géppel lehet nyírni, és erő is van benne. Már arra is gondoltam hogy kicsi ehhez a motorhoz a kaszni (pontosabban a kés) mivel csak 41 centis, de ha befogom a karbit akkor meg kisimul a járása, ez ennek ellentmond.

 

Van esetleg valami ötletetek? Előre is köszönöm

MCA-001 aug. 25. Creative Commons License 34869
Előzmény: MCA-001 (34707)
Dolmi mackó aug. 25. Creative Commons License 34868

Lehet elkiabáltam a benzincső dolgot, ma az egyik magassági ágvágó makrancoskodott, nem lehet keményre pumpálni a primer pumpáját, rögtön a repedt benzincső ugrott be, holnap megnézzük, ez egyébként egy majdnem új gép, van egy több éves is, annak semmi baja, pedig kap rendesen.

Előzmény: -Tsunami- (34865)
sz_attila aug. 24. Creative Commons License 34867

Sajnos ez azért van így, mert aki jött a bmwvel az öltönyben, az még előben nem látott olyan csövet, olyan gépet sem, amibe az megy, mert a faterja nyomta be a cégbe, meg amúgy is közgázt végzett :))

 

Anno fémmegmunkáló szerszámgépeket értékesítő cégnél dolgoztam, jó 10 éve. Volt pár év, amikor egy tornatanár lett az év értékesítője :)))

Előzmény: halaloszto (34866)
halaloszto aug. 24. Creative Commons License 34866

ilyen a 21-edik szazad. napokat targyaltak a beszallitoval az arakrol meg a feltetelekrol, volt emailozas, munkaebed oltonyben bmw-vel odamenve meg minden. csak az az egy resz maradt ki, hogy valaki egy mintat beaztatott volna benzinbe.

 

Vajk

Előzmény: Dolmi mackó (34864)
-Tsunami- aug. 24. Creative Commons License 34865

A szervizes srác még azt is említette, azt nem tudom már melyik kaszára gondolt, hogy több gépnél is a benzintankok szétnyíltak.

Azt persze hozzátette hogy ha egy olcsó kínai gépről lenne szó akkor még be is tudná, de így nem.

A márkát és a típust nem tudom.

 

 

 

Előzmény: Dolmi mackó (34864)
Dolmi mackó aug. 24. Creative Commons License 34864

Ez elszomorító, pedig piacvezető márka...

 

Szar volt a benzin? mi a tökért nem lehet benzin és alkohol álló csöveket készíteni!?!

 

 

De hogy egy zsír új gépnél repedjen meg a cső, arra ne mondják, hogy szar volt a a benzin...

Előzmény: -Tsunami- (34858)
Kapa bácsi aug. 24. Creative Commons License 34863

A fúvóka mérete:0,56.mm-s de találkoztam már 0,53-l is.Mindkettő jó bele.

Előzmény: ferixa (34850)
Kapa bácsi aug. 24. Creative Commons License 34862

Jó reggelt! Az ULV fúvóka:/adagoló/a legkissebb csepméretre porlaszt(mérete 30-50 mikron közt)a hatóanyagot nagy koncentrációban nagyon kevés hordozó folyadékkal/vizzel/lehet kijuttatni.Külön lehet vásárolni a géphez,Stihl cikkstáma:4244 007 1002.Van a készletben 1.db finomadagoló,és 1.szűrő is ára egy-kétezer Ft.közt.Ha a gép jó ezért az árért megkell venni boltiára 150,papír körül van..

Előzmény: mcnick (34861)
mcnick aug. 23. Creative Commons License 34861

Ok, köszi!

 

Az ULV fuvókákról tud valaki valamit???

Előzmény: fefe73 (34860)
fefe73 aug. 23. Creative Commons License 34860

Annyiért azonnal meg kell venni.

Előzmény: mcnick (34859)
mcnick aug. 23. Creative Commons License 34859

Köszi!

 

Kb. 100ért lenne most egy új sr 430, azért gondoltam, hogy belevágok...

 

Ez az ULV fúvóka készlet a stihl gépekhez mire szolgál? Esetleg gyep permetezésére jó lehet, érdemes megvenni hozzá?

-Tsunami- aug. 23. Creative Commons License 34858

Az agroforgban husi szerviz azt mondták, tudnak róla hogy ilyen szarok a gyári csövek.

A garis cserére meg a husi azt mondja hogy xar volt a benzin.

2012-es panaszok is voltak a benzincsőre, visszahívások is tűzeszély miatt.

Az én gépem gyártási éve 2013.

Tényleg gyorsan reagáltak.:-)))

Dolmi mackó aug. 23. Creative Commons License 34857

Lehet hogy szarul raktározták, vagy gyári hibás a gumi, nekünk a husikon még nem volt ilyen gond.

Ha anyaghiba és a husi gyorsan reagál(t), akkor a cserélt csövek már jók lehetnek.

 

 

 

Nekem dízelmotornál volt ilyen gondom, pedig márkás cső volt, sajnos ott nem produkált motor hibát a dolog ellenben elég sok üzemanyagom bánta a repedt csöveket.

Előzmény: -Tsunami- (34843)
sz_attila aug. 23. Creative Commons License 34856

Oda szerintem légáramos, amelyik tud ködölni.

Előzmény: mcnick (34855)