Keresés

Részletes keresés

Szilárd 76 Creative Commons License 45 perce 0 0 36806

MB800 motorospermetező, 9. oldal karburátor: http://www.oleomac.hu/doksik/00000493.pdf

Előzmény: pimpa1974 (36804)
Szilárd 76 Creative Commons License 45 perce 0 0 36805

A fúvókán ha át is látsz,lehet szűkület benne! Láttam már olyant amelyikben kirakódott a zöld benzinadalék,és csak kis tűvel történő kapirgálásra vált le.

Ami még  fontos,hogy légszűrővel együtt próbáld,mert annak is van egy bizonyos visszafolytása ami szükséges a helyes működéshez!

 

Előzmény: sujgojo (36803)
pimpa1974 Creative Commons License 1 órája 0 0 36804

ki szedted azt a középső fúvókát??????

 

azért hörög mert nem kap benzint szivatóval meg többet kap.

Előzmény: sujgojo (36803)
sujgojo Creative Commons License 4 órája 0 0 36803

igen, pont igy nez ki az enyem is. de vegulis most mar mindegy, akar kinai akar nem, csak menjen.

 

es megy is! kajaszunetben megint kiszoktem a szabadba es elkezdtem rangatni, kozben huztam a gazt, nem volt konnyu. es  el is indult. aztan mar gaz nelkul is indult, siman szivatoval, aztan levettem a szivatot. gazadasra horog, nem porog fel. ha rahuzom a szivatot, akkor felporog gazra, de nem tul egeszseges a hngja. 

 

szerintem a dugulas vegre rendben, legalabbis reszlegesen, most mar csak be kellene allitani a porlasztot.

 

az, hogy szivatoval felporog, szivato nelkul nem, azt jelenti, elmeletileg, hogy vagy sok a levego vagy keves a benzin, de mivel a fofuvoka tuti biztos tiszta, at lehet rajta latni, ezert a sok levegore gyanakszom inkabb

Előzmény: pimpa1974 (36802)
pimpa1974 Creative Commons License 9 órája 0 0 36802
Előzmény: sujgojo (36796)
pimpa1974 Creative Commons License 9 órája 0 0 36801

Ismét én az előbbi írásnál nem voltam elég körül tekintő :-((  bocs.

2 szériát gyártottak oleo mac mb 800 ból 1 szériában az általam elsőre meg talált walbró verzió volt a 2 szériában viszont az újabb karbi ami már az mb80 ra is került egy dellorto  így a karbit a dellorto gyártotta a tiedre is már látom és ha a pontos típus is meg lesz esetleg beállítási érték is lehet akad hozzá!!

Előzmény: pimpa1974 (36800)
pimpa1974 Creative Commons License 9 órája 0 0 36800

Fotózd már le a karbit úgy hogy az oldala is látszódjék ahol esetleg van valami írás is de ha kicsit messzebbről le fotózod körbe nem a belsejét fotózod talán be lehet azonosítani pontosan és közelebb leszünk a megoldáshoz!

 

nem lehet hogy a géped nem MB800 hanem MB80 ????

 

 

 

 

Előzmény: sujgojo (36796)
pimpa1974 Creative Commons License 10 órája 0 0 36799

na ismét én :-))

 

már egyre jobban hajlok affele hogy a tied "kínai nagyfal árnyékába dolgozó nagymesterek " kézműve.

mert: most néztem pár oldalon (magyar) mondván közelítsük meg a karburátor be állítást maga a karburátor gyártója által ajánlott adatokkal.

Nos a te géped mint írod: oleo mac MB800  Ugye ezt gyárilag egy Walbro WYK-157 karbival szerelik!

nézz meg pár oldalt róla az a karbi nem is hasonlít a tiedre!

 

A tied valamelyik dellorto karbira hajaz  pl: Carburatore Dellorto SHA 15 15 

 

 

 

A légszűrőt ne nézd a tied nem ilyen csak ezt a képet találtam szóval vagy más a géped nem a MB800 vagy kínai :-))

Előzmény: sujgojo (36796)
alfi13 Creative Commons License 10 órája 0 0 36798

Biztos valami nem látható helyen van eldugulva próbáld áztatni a katburátort ahogy már javasolták vagy a féktárcsa tisztító spray-al vagy van speciális karburátor tisztító spray is a mit autó motor alkatrész boltokban lehet beszerezni.

Az alapjáratot szabályozó csavart úgy állítsd be hogy kicsit nyissa ki a pillangó szelepet.

Sajnos ezt a gépet pont nem láttam még de valószínűleg van rajta egy benzin levegő keverék beállító csavar is ezt durván úgy kell beállítani hogy teljesen betekered és kettő és fél fordulatot kifele kell csavarni. Ha elindul utána leírom majd a finombeállítást is.

nem ártana ha egy fényképet tennél föl hogy néz ki kivüről is vagy a szerviz pdf-et belinkelnéd ide.

Ilyen spray ra gondolok.

 

Előzmény: sujgojo (36796)
pimpa1974 Creative Commons License 10 órája 0 0 36797

Háát igen ki tudja a kínai "mesterek" hol tartanak :D

 

A karbi súber be állítás: figyelj szemre fülre ha majd megy indul akkor addig hiába áligatod!

 

Amúgy ahogy nézegettem a leírást elég magas az alapjárati fordulata! 2600 az nem kevés így lehet az is hogy ahol most nyitva van a súber az gyári!

Ja és ez ugye nem olyan mint egy kapáló gép vagy egyéb hasonló itt rá nyomod a gázt és a fordulat állandó (kb) amég le nem veszed a gázt!

Nem állitgatod húzkodod menet közben!

 

És amit mondtam a karburátor közepén hogy vedd ki azt a fúvókát és azt is pucold meg AZ NEM az alapjárati fuvóka Félreértés ne essék!

Az épp hogy a fő fúvóka azon keresztül jut a benzin a karbi szívó nyílásába ott képződik a keverék(levegő/benzin porlasztott)

 

Az egy hosszú cső fúvóka amin van alul is furat ott jut be a benzin a fúvókába és van az a cső rész amiben oldalt van 1-2 kis mikró furat az porlaszt az átáramló levegőbe ha azok nem tiszták esély sincs az indításra!!!!

Előzmény: sujgojo (36796)
sujgojo Creative Commons License 11 órája 0 0 36796

koszonom a sok javaslatot. a tipus MB800, kezdetben en is gondoltam, hogy esetleg kinai klon, de most valoszinubbnek tartom, hogy eredeti. eddig minden egyezik a doksival, bar kitudja hol tartanak a kinai mesterek. a belinkelt ket pdf megvan, de az semmit nem mutat pl. a porlasztobol, belulrol es a beallitast sem reszletezi. mast en nem talaltam. en is azt gondolom, hogy, ha nem megy az alapjarati fuvokan, akkor a fofuvokan at kellene legalabb valamit rofognie. az hogy bespriccelt benzinre rogton indul, a kompresszio megletet bizonyitja, nem? akkor miert nem sziv?

azt meg nem irta senki, hogy mennyi legyen alapjaraton a fojtoszelep nyitasa, ezt be kellene allitani valamire.

Szilárd 76 Creative Commons License 11 órája 0 0 36795
Előzmény: pimpa1974 (36792)
pimpa1974 Creative Commons License 11 órája 0 0 36794

;-)

Igazán nincs mit!

Előzmény: levi332 (36793)
levi332 Creative Commons License 11 órája 0 0 36793

Köszi az infót!

Előzmény: pimpa1974 (36780)
pimpa1974 Creative Commons License 12 órája 0 0 36792

:-))

 

Jó a link csak az a baj motorról műszakilag :0 azaz nulla le írás :-))

 

De mindegy is.

 

Tény hogy a simmering is sanszos de amint olvasod ha szaktudás és szerszám híján van akkor egyszerűbb ha szerviz lesz belőle :-))

Előzmény: Szilárd 76 (36790)
Szilárd 76 Creative Commons License 12 órája 0 0 36791

Karburátorban lerakódott szennyeződések  eltávolítására ultrahangos tisztító hiányában, vízkőoldót is lehet használni.

Természetesen nem szabad túl hosszú ideig ebben az anyagban áztatni a karburátort, mert a vízkőoldó megkezdi az alumíniumot is.

 

Előzmény: pimpa1974 (36789)
Szilárd 76 Creative Commons License 12 órája 0 0 36790

Üdv!

Elnézést a köszönés lemaradt, az előző hsz-ból!

Mint írtam nem egy túl nagy anyagi befektetés a csere, és kizárna egy alapvető hibaforrást! Persze tudni kellene mekkora a kompresszió illetve valójában milyen az a gyújtás minősége,gyújtásképe!

Néhány kép nem ártana a gépről,már csak a beazonosítás miatt is.

 Visszatérve a karburátorhoz, ha a főfúvoka tiszta akkor csak bekéne indulni a gépnek még ha a kis járatok miatt az alapjárat ha van ilyen ennél a gépnél nem lenne.

Megpróbálható karburátort leszerelve kis fecskendővel benzint (én féktisztítót szoktam belefújni kis menyiségben) juttatni a szívótorokba. Indításkor ha nem pörög fel  akkor nem karburátor a hibás.

Léteznek leírások,de tudni kellene a gép típusát:

 

http://www.emakbenelux.be/database/emak/manuali.nsf/doc/1E356DAB0226D41BC1256F1F003C07F4/$file/AM150-AM180_TR-CZ-RUS-H-PL_D.pdf

 

 

 

 

Előzmény: pimpa1974 (36788)
pimpa1974 Creative Commons License 12 órája 0 0 36789

Az ultrahangos tisztítást otthon úgy tudod el végezni ha veszel hozzá egy berendezést :-))

 

(már lehet kapni 10-12 ezerért)nem ipari teljesítményű barkács célra használhatót is :-))

 

Házi módszer: karbi szét szedése rapityomra AZ ÖSSZES fúvoka ki és jó fajta fék tisztítóval át tisztítani alaposan a fúvókát is meg a karbit is Esetleg ami nagyon mocskos (de a tied nem látszik annak)ott forró vizes külső tisztítás brigéciol fürdő után!

 

A kereszt furatokat : összes nyílásba féktisztító spray-el be fújsz aztán 1-2 perc után "kompresszorral ha van" nagy nyomással meg fújod ha szerencséd van és a kereszt furatba volt kosz és fel oldotta a féktisztító a kompresszor ki fúja!

 

Így jó szokott lenni.

Előzmény: sujgojo (36785)
pimpa1974 Creative Commons License 12 órája 0 0 36788

:-))

hali neked is.

 

Bent van a pakliba amit írtál az is, de ha visszább olvasol ált a masina egy ideig és én gyanítom hogy ezek a csucs szuper benzinek meg a bennük lévő adalékok ki csapódnak a karbiba és nem a nyilván jól hozzá férhető helyen hanem általában a kereszt furatoknál szokott ilyet csinálni és így esélye sincs a benzinnek fel jutni a rendeltetési helyére :-((

 

Ja és 2 ütemű permetező még ha a fene tudja mennyit ált de a karbi jó volna a szimering annyira nem tud ki száradni(Bár a silány olcsó anyagminőségnél már nem lehet tudni ezt sem) hogy valamennyire ne induljon max rettentő magas az alapjárat vagy egyenletlen.

 

De mondjuk ilyen kínai gépnél láttam olyat is szimeringre  gondolva ahol az első rántásnál a szimeringet ki köpte a házból :-)) És így nem akart menni az istennek se az új!

 

:-))

 

Amúgy sujgojo nak mondom hogy lehet azért nem talál hozzá le írást mert ez egy kínai "klón" oleo  mert lehet ha úgy keresi hogy háti motoros permetező és nem ír be nevet(márkát) képek között meg találja a saját gépét is de más márka névvel!  Sajnos egyre több az ilyen és ehez hasonló hamisított cucc és tesznek rá matricát ami van nekik pl: oleo.

 

De amúgy ugyan azon a szalagon fossák kínába ahol a straust, meg a stihl-t, meg a többi hamis gépet!!!

Előzmény: Szilárd 76 (36787)
Szilárd 76 Creative Commons License 13 órája 0 0 36787

Tiszta fúvókával szívató állásban indítva is száraz a gyertya, akkor valószínű nincs elegendő szívóerő,elősűrítés.

Gyanús hogy főtengelyszimering hiba lesz a háttérben. Ha régen ment a gép a a szimeringek hajlamosak kikeményedni.

A csere pár száz forint , érdemes belevágni. Fontos hogy mindkét oldalon van egy-egy.

Macera csak a ventilátorház szétbontása és a lapátkerék leszerelése, de nem megvalósíthatatlan.

 

Előzmény: sujgojo (36785)
sujgojo Creative Commons License 22 órája 0 0 36786

azt nem birom kivenni, nincs hozza megfelelo meretu csavarhuzom. lehet, hogy folotte indul oldalra az alapjarati furat? holnap szerzek egy csavarhuzot.

Előzmény: pimpa1974 (36784)
sujgojo Creative Commons License 22 órája 0 0 36785

hello,

 

ez egy oleo permetezo. hasznaltan szereztem, ranezesre alig hasznalt, valoszinu pont ez a baja. nem hajlando elindulni. ultrahangot gondolom itthon nem tudok csinalni. van valami hazi modszer?

 mennyire legyen nyitva a fojto szelep alapjaraton? most azon gondolkozom, hogy ha nagyon nyitva van, akkor nem eleg gyors az aramlas es nincs eleg nagy vakum, ami felszivna a benzint.

 

az a legidegesitobb hogy egy mig 22-es hez 1000 tobb doksit talalni, mint ehhez az oleohoz. van egy szar pdf, egy csavar egy pixel, aztan kesz. soha nem lattam mukodot, se fotot a neten se videot se leirast. egy szoval semmit.

Előzmény: pimpa1974 (36783)
pimpa1974 Creative Commons License 22 órája 0 0 36784

Ahonnan azt a fúvókát ki vetted ami a kezedben van ott van még egy is lejjebb azt is ki vetted és meg pucoltad és a helyére is be néztél?

 

Ott is van egy kereszt furat!

Előzmény: sujgojo (36782)
pimpa1974 Creative Commons License 22 órája 0 0 36783

Hali

 

Milyen gép ez????

 

Mert most olvasok vissza amit találtam a neveddel csak annyi hogy a gyújtás se frankó!

 

Nincs infóm a gépről mi is ez valójában??

 

Amúgy a karburátor tisztítás nem minden esetben sikeres úgy hogy át látsz egy lyukon mert vannak olyan kereszt furatok is amit nem is látsz!

 

Ilyenkor szokták alkalmazni az ultrahangos tisztítás nevű dolgot az nagy százalékban jó szokott lenni :)

Előzmény: sujgojo (36781)
sujgojo Creative Commons License 22 órája 0 0 36782

Előzmény: sujgojo (36781)
sujgojo Creative Commons License 22 órája 0 0 36781

miutan orultem egyet, hogy megis jo a trafo es meguszom a 24rugot, par napja elszoktem a kertbe, es megprobaltam beinditani. semmi. par teljesen eredmenytelen rangatas utan megneztem, es a gyertya tok szaraz volt. na gondoltam, lesz egyporlaszto tisztitas is. lottyintettem azert egy kis benzint a hengerbe es megnyugvassal hallgattam, ahogy az elso rantasra durrog egy sort, aztan megallt. ezutan otthon szetszedtem a porlasztot, a fuvoka total el volt dugulva rezoxiddal, at se lehetett latni rajta, meglepoen sok uledek volt mindenfele. ennek is orultem, mert egyertelmu volt, miert nem megy. es ezutan jott a dobbenet. mert ezutan sem ment, gyertya tovabbra is tok szaraz. azota mar ketszer szetszedtem, uszohaz tele van benzinnel. a fofuvoka teljesen tiszta, atjarhato. az alapjarati, ha jol sejtem csak az ontvenybe furt lyuk. ennek tisztasagarol nem tudok 100% meggyozodni, mert egy gombostu is alig fer bele. elkeztem megkerdojelezni a beallitasokat. bar nem sok van. az egyik az alapjarat allito, a fojto szelepet emeli. hozza sem er a fojtoszelephez es ez gyanus. mennyire kellene nyitni alapjaraton? nekem a bowden olyan rovid, hogy 1/3-ra kinyitja a torkot. roviditettem a bovdenhazon, igy a nyitas mar csak 2-3mm. osszeraktam. nem megy, gyertya tok szaraz. 

 

nem tudom mit kellene meg megprobalni, teszek fel par kepet, bar sok nem latszik rajta, de hatha valakinek beugrik. elvinnem akar szervizbe is, de mar kerdeztem kettot is, es csak egy honapra vallalnak barmilegyen is az.

 

 

pimpa1974 Creative Commons License 2 napja 0 0 36780

Hali a sima 10 es csavart bele ne erőltesd!!!!

nem jó bele speckó sűrű menetes csavar való oda.

 

ilyen: http://www.agrooroszi.hu/termek.php?pid=866

 

 

Előzmény: levi332 (36779)
levi332 Creative Commons License 2 napja 0 0 36779

Üdv!

Tecumseh vantage 35 fűnyírt használ valaki? Konkrétan arra lennék kíváncsi, hogy milyen a kés felfogató csavarja. Valami speciális menet? a sima 10-es csavar nem nagyon akar belekapni nem akarom tönkretenni a menetet. Köszi

Vakegérke Creative Commons License 3 napja 0 0 36778

:-)))))))))))))))

Előzmény: Gypsy56 (36777)
Gypsy56 Creative Commons License 3 napja 0 0 36777

Mucika ! Áruld el, mit szeretnél ? Ne írjak, mert akkor nem domboríthatsz ? Tudod, mit? Egye kánya, légy szép, és okos ! De tudod egy szép, gyümölcsöző kapcsolat kezdete nem lehet alantas fikázás. Lennél nagy és nemes??? Akkor ne hányj epét !!! ;-)

Előzmény: Vakegérke (36775)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!