Sziasztok. Kispótkocsi tengelyhez keresnék anyagot. Mi lenne az ami megfelelne erre a célra?
Lecsavarozható személykocsi agyat tennék a végeire úgyhogy mindegy a méret, nem feltétlenül kell, h tengely legyen. Mi az a zártszelvény vagy akármi ami megfelelne erre a célra? Max 1000kg.ot tennék rá.
Sziasztok, eladnék egy zúzóhengeres, nagyon keveset használt ágaprítót, mert nincs már mit a tejbe aprítanom, -budapesti átvétellel. Akit érdekel privát mailban keressen a sailandsing@gmx.net címen, mert erre ritkán járok.
Melegedésre beálló menetzárlat is lehet. Arról nem volt szó, hogy mennyi várakozási idő után indul el rendesen. Rá kéne akasztani egy analóg Amper mérőt és figyelni az áram felvételt. Menetzárlatkor meg kell nőnie az áramnak.
Ha nem változik az áramfelvétel és beáll a szorulás, úgy mechanikai hiba van.
Az a furcsa, hogy menet közben nem jelentkezik semmi. csak indításkor,
A motor asszimetrikus eletromotor 1600 W, 18 mikrofarádos kondival.
Mindig azt csinálja, hogy ha a mondjuk a terület egy részét már levágtam és a motor bemelegedett, akkor nem indul be újra, csak búg/recseg. Ha rá akarnék segíteni se pörög fel.
Nincs benne fék, szabadon futós.
A motor újra lett tekercselve új csapágyakkal, és a kondit is újat vettem. Mi lehet a gond???
Valakinek esetleg hasonló probléma, vagy ötlet a megoldásra??
Téliesítés? Lusta vagyok. Csak a rozsdásodás miatt kosz levakarás-kivakarás. Tavasszal olajcsere benzin csere(jó lessz mosóbenzinnek) karburátor szűrők tisztítás csere. A roták 2-4darabra szedve valahol sufni asztalon,r250t meg továbbra is csillag garázs(télen is használom) na jó azért egy kalapja(alu vájling) van.
Sajna semmivel se lett jobb a karburátor tisztító spray-vel. Befújtam,minden járat tök tiszta és átjárható. Már csak a regulátor karba akasztott rúgóra gyanakszom,hogy esetleg túl feszesre, vagy túl lazára van beakasztva.
Köszönöm szépen a szakmai segítséget. Én is már csak részleges dugulásra tudok gyanakodni. Amint időm engedi darabokra szedem megint. Vettem karbi tisztító spray-t hátha az hatásosabb.
Alaposan ki kell pucolni a karbit, mert dugulás miatt nem kap rendesen üzemanyagot, ezért mindig rászabályoz.
Általában az alapjárati fúvóka van ilyenkor eldugulva, de ezen a karbin azt hiszen nen kivehető ez a fúvóka, ezért minden járatát nagyon alaposan ki kell pucolni. Ez gyakori hiba hosszú állás után, mert beleszárad a benyában lévő trutyi a keskeny járatokba.
Még a tömítettségre is érdemes figyelni, mert nagy vetemedések is előfordulnak rajta.
Az a baj nincs viszonyítási alapom,hogy mi számít kevés vagy sok rúgóerőnek. Így meg se próbáltam fűvet nyírni vele, mivel ez nem normális,hogy hullámzik. Néztem Youtoube-s videókat, de még eddig ugyanilyen karbit nem találtam. Sok mindent megcsináltam már én is, de ez most feladta a feladatot.
Ha hidegen csinálja az nem baj, ha később elhagyja a hullámzást a tied. Ez sajna később se hagyja abba. Igen részleges dugulásra is gondoltam én is, csak az ilyen fajta karbit nem tudom hogy lehet darabokra szedni. Nem ismerem,hol vannak kényes pontjai.
A kar szerintem jól van, mert eddig elvileg így jól ment,csak 2évig nem használták. De utána nézek azért ennek is. Én inkább arra gondoltam,hogy mi van ha lejjebb lévő lyukakba akasztom át a rúgót. Vajon az változtat-e valamin.
A rugó lehet hogy mégsem buherált,de furán áll.De a regulátorkar szerintem fordítva van felrakva,ezen a képen is,amit belinkeltem! Keress rá képkeresővel,kétféle képpen lehet felrakni...