Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.04.29 0 0 36794

;-)

Igazán nincs mit!

Előzmény: levi332 (36793)
levi332 Creative Commons License 2016.04.29 0 0 36793

Köszi az infót!

Előzmény: Törölt nick (36780)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.29 0 0 36792

:-))

 

Jó a link csak az a baj motorról műszakilag :0 azaz nulla le írás :-))

 

De mindegy is.

 

Tény hogy a simmering is sanszos de amint olvasod ha szaktudás és szerszám híján van akkor egyszerűbb ha szerviz lesz belőle :-))

Előzmény: Szilárd 76 (36790)
Szilárd 76 Creative Commons License 2016.04.29 0 0 36791

Karburátorban lerakódott szennyeződések  eltávolítására ultrahangos tisztító hiányában, vízkőoldót is lehet használni.

Természetesen nem szabad túl hosszú ideig ebben az anyagban áztatni a karburátort, mert a vízkőoldó megkezdi az alumíniumot is.

 

Előzmény: Törölt nick (36789)
Szilárd 76 Creative Commons License 2016.04.29 0 0 36790

Üdv!

Elnézést a köszönés lemaradt, az előző hsz-ból!

Mint írtam nem egy túl nagy anyagi befektetés a csere, és kizárna egy alapvető hibaforrást! Persze tudni kellene mekkora a kompresszió illetve valójában milyen az a gyújtás minősége,gyújtásképe!

Néhány kép nem ártana a gépről,már csak a beazonosítás miatt is.

 Visszatérve a karburátorhoz, ha a főfúvoka tiszta akkor csak bekéne indulni a gépnek még ha a kis járatok miatt az alapjárat ha van ilyen ennél a gépnél nem lenne.

Megpróbálható karburátort leszerelve kis fecskendővel benzint (én féktisztítót szoktam belefújni kis menyiségben) juttatni a szívótorokba. Indításkor ha nem pörög fel  akkor nem karburátor a hibás.

Léteznek leírások,de tudni kellene a gép típusát:

 

http://www.emakbenelux.be/database/emak/manuali.nsf/doc/1E356DAB0226D41BC1256F1F003C07F4/$file/AM150-AM180_TR-CZ-RUS-H-PL_D.pdf

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (36788)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.29 0 0 36789

Az ultrahangos tisztítást otthon úgy tudod el végezni ha veszel hozzá egy berendezést :-))

 

(már lehet kapni 10-12 ezerért)nem ipari teljesítményű barkács célra használhatót is :-))

 

Házi módszer: karbi szét szedése rapityomra AZ ÖSSZES fúvoka ki és jó fajta fék tisztítóval át tisztítani alaposan a fúvókát is meg a karbit is Esetleg ami nagyon mocskos (de a tied nem látszik annak)ott forró vizes külső tisztítás brigéciol fürdő után!

 

A kereszt furatokat : összes nyílásba féktisztító spray-el be fújsz aztán 1-2 perc után "kompresszorral ha van" nagy nyomással meg fújod ha szerencséd van és a kereszt furatba volt kosz és fel oldotta a féktisztító a kompresszor ki fúja!

 

Így jó szokott lenni.

Előzmény: sujgojo (36785)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.29 0 0 36788

:-))

hali neked is.

 

Bent van a pakliba amit írtál az is, de ha visszább olvasol ált a masina egy ideig és én gyanítom hogy ezek a csucs szuper benzinek meg a bennük lévő adalékok ki csapódnak a karbiba és nem a nyilván jól hozzá férhető helyen hanem általában a kereszt furatoknál szokott ilyet csinálni és így esélye sincs a benzinnek fel jutni a rendeltetési helyére :-((

 

Ja és 2 ütemű permetező még ha a fene tudja mennyit ált de a karbi jó volna a szimering annyira nem tud ki száradni(Bár a silány olcsó anyagminőségnél már nem lehet tudni ezt sem) hogy valamennyire ne induljon max rettentő magas az alapjárat vagy egyenletlen.

 

De mondjuk ilyen kínai gépnél láttam olyat is szimeringre  gondolva ahol az első rántásnál a szimeringet ki köpte a házból :-)) És így nem akart menni az istennek se az új!

 

:-))

 

Amúgy sujgojo nak mondom hogy lehet azért nem talál hozzá le írást mert ez egy kínai "klón" oleo  mert lehet ha úgy keresi hogy háti motoros permetező és nem ír be nevet(márkát) képek között meg találja a saját gépét is de más márka névvel!  Sajnos egyre több az ilyen és ehez hasonló hamisított cucc és tesznek rá matricát ami van nekik pl: oleo.

 

De amúgy ugyan azon a szalagon fossák kínába ahol a straust, meg a stihl-t, meg a többi hamis gépet!!!

Előzmény: Szilárd 76 (36787)
Szilárd 76 Creative Commons License 2016.04.29 0 0 36787

Tiszta fúvókával szívató állásban indítva is száraz a gyertya, akkor valószínű nincs elegendő szívóerő,elősűrítés.

Gyanús hogy főtengelyszimering hiba lesz a háttérben. Ha régen ment a gép a a szimeringek hajlamosak kikeményedni.

A csere pár száz forint , érdemes belevágni. Fontos hogy mindkét oldalon van egy-egy.

Macera csak a ventilátorház szétbontása és a lapátkerék leszerelése, de nem megvalósíthatatlan.

 

Előzmény: sujgojo (36785)
sujgojo Creative Commons License 2016.04.28 0 0 36786

azt nem birom kivenni, nincs hozza megfelelo meretu csavarhuzom. lehet, hogy folotte indul oldalra az alapjarati furat? holnap szerzek egy csavarhuzot.

Előzmény: Törölt nick (36784)
sujgojo Creative Commons License 2016.04.28 0 0 36785

hello,

 

ez egy oleo permetezo. hasznaltan szereztem, ranezesre alig hasznalt, valoszinu pont ez a baja. nem hajlando elindulni. ultrahangot gondolom itthon nem tudok csinalni. van valami hazi modszer?

 mennyire legyen nyitva a fojto szelep alapjaraton? most azon gondolkozom, hogy ha nagyon nyitva van, akkor nem eleg gyors az aramlas es nincs eleg nagy vakum, ami felszivna a benzint.

 

az a legidegesitobb hogy egy mig 22-es hez 1000 tobb doksit talalni, mint ehhez az oleohoz. van egy szar pdf, egy csavar egy pixel, aztan kesz. soha nem lattam mukodot, se fotot a neten se videot se leirast. egy szoval semmit.

Előzmény: Törölt nick (36783)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.28 0 0 36784

Ahonnan azt a fúvókát ki vetted ami a kezedben van ott van még egy is lejjebb azt is ki vetted és meg pucoltad és a helyére is be néztél?

 

Ott is van egy kereszt furat!

Előzmény: sujgojo (36782)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.28 0 0 36783

Hali

 

Milyen gép ez????

 

Mert most olvasok vissza amit találtam a neveddel csak annyi hogy a gyújtás se frankó!

 

Nincs infóm a gépről mi is ez valójában??

 

Amúgy a karburátor tisztítás nem minden esetben sikeres úgy hogy át látsz egy lyukon mert vannak olyan kereszt furatok is amit nem is látsz!

 

Ilyenkor szokták alkalmazni az ultrahangos tisztítás nevű dolgot az nagy százalékban jó szokott lenni :)

Előzmény: sujgojo (36781)
sujgojo Creative Commons License 2016.04.28 0 0 36782

Előzmény: sujgojo (36781)
sujgojo Creative Commons License 2016.04.28 0 0 36781

miutan orultem egyet, hogy megis jo a trafo es meguszom a 24rugot, par napja elszoktem a kertbe, es megprobaltam beinditani. semmi. par teljesen eredmenytelen rangatas utan megneztem, es a gyertya tok szaraz volt. na gondoltam, lesz egyporlaszto tisztitas is. lottyintettem azert egy kis benzint a hengerbe es megnyugvassal hallgattam, ahogy az elso rantasra durrog egy sort, aztan megallt. ezutan otthon szetszedtem a porlasztot, a fuvoka total el volt dugulva rezoxiddal, at se lehetett latni rajta, meglepoen sok uledek volt mindenfele. ennek is orultem, mert egyertelmu volt, miert nem megy. es ezutan jott a dobbenet. mert ezutan sem ment, gyertya tovabbra is tok szaraz. azota mar ketszer szetszedtem, uszohaz tele van benzinnel. a fofuvoka teljesen tiszta, atjarhato. az alapjarati, ha jol sejtem csak az ontvenybe furt lyuk. ennek tisztasagarol nem tudok 100% meggyozodni, mert egy gombostu is alig fer bele. elkeztem megkerdojelezni a beallitasokat. bar nem sok van. az egyik az alapjarat allito, a fojto szelepet emeli. hozza sem er a fojtoszelephez es ez gyanus. mennyire kellene nyitni alapjaraton? nekem a bowden olyan rovid, hogy 1/3-ra kinyitja a torkot. roviditettem a bovdenhazon, igy a nyitas mar csak 2-3mm. osszeraktam. nem megy, gyertya tok szaraz. 

 

nem tudom mit kellene meg megprobalni, teszek fel par kepet, bar sok nem latszik rajta, de hatha valakinek beugrik. elvinnem akar szervizbe is, de mar kerdeztem kettot is, es csak egy honapra vallalnak barmilegyen is az.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.04.26 0 0 36780

Hali a sima 10 es csavart bele ne erőltesd!!!!

nem jó bele speckó sűrű menetes csavar való oda.

 

ilyen: http://www.agrooroszi.hu/termek.php?pid=866

 

 

Előzmény: levi332 (36779)
levi332 Creative Commons License 2016.04.26 0 0 36779

Üdv!

Tecumseh vantage 35 fűnyírt használ valaki? Konkrétan arra lennék kíváncsi, hogy milyen a kés felfogató csavarja. Valami speciális menet? a sima 10-es csavar nem nagyon akar belekapni nem akarom tönkretenni a menetet. Köszi

Vakegérke Creative Commons License 2016.04.26 0 0 36778

:-)))))))))))))))

Előzmény: Gypsy56 (36777)
Gypsy56 Creative Commons License 2016.04.26 0 0 36777

Mucika ! Áruld el, mit szeretnél ? Ne írjak, mert akkor nem domboríthatsz ? Tudod, mit? Egye kánya, légy szép, és okos ! De tudod egy szép, gyümölcsöző kapcsolat kezdete nem lehet alantas fikázás. Lennél nagy és nemes??? Akkor ne hányj epét !!! ;-)

Előzmény: Vakegérke (36775)
Gypsy56 Creative Commons License 2016.04.26 0 0 36776

Ha csak az nem ... ;-)

Előzmény: Vakegérke (36775)
Vakegérke Creative Commons License 2016.04.26 -1 0 36775

Gratulálok!!!

 

Van aki mindig csak beszél, de sosem mond semmit!

Van egy jó hírem számodra, a kényszerbetegség legalább kezelhető!!!! :-)

Néha nem ártana magadba nézni, habár az ego-dtól úgysem látnál semmit!!!! :-)

Előzmény: Gypsy56 (36773)
Gypsy56 Creative Commons License 2016.04.26 0 0 36774

Ja ! És erre rengeteg szenvedés árán jöttem rá ! Értem én, hogy neked bármit megér, ha beszólhatsz nekem, de tudod csalódást kell okoznom, nem zavar.  A rendkívül fontos segítségről meg: ha segíteni nem tudok, legalább hülyeséget nem írok. Meg kéne ezt fontolnod.

Előzmény: Gypsy56 (36773)
Gypsy56 Creative Commons License 2016.04.26 -1 0 36773

Teljesen igazad van, semmi rendkívül hasznosat nem ajánlottam, nem úgy mint te. El is szégyelltem magam, megpróbálom pótolni.  Első tanácsom, hogy kenje be libazsírral, mert úgy hallottam, volt akinek használt. A második, szerintem jobb megoldás, hogy köpjön rá háromszor, és a bal válla felett hajítsa el a 3,14csába. Látod, csak szólnod kellett, és máris. Mire mennénk nélküled !!! Köszi!

Előzmény: Vakegérke (36771)
keszeg88 Creative Commons License 2016.04.25 0 0 36772

Ha selettra a gyújtás még akkor abból 3 féle volt. A gyárban már hibás, a rövid idő alatt (pár hét/hónap/év) alatt elhal többnyire hőzárlat miatt és az örök élet  meg két nap. Sokszor előfordul testhiba. A beszállítót lecserélték ami egész addig jó hír amíg meg nem tudod hogy le kell cserélned a lendkereket is a más polaritás miatt, mert az újabb Walbro gyújtók fordított polaritást kérnek és ráadásul digitálisak, viszont azokkal nincs baj. Az ára viszont nem túl baráti 20-25 környéke kb. régi már tudtommal nem kapható.

Előzmény: sujgojo (36765)
Vakegérke Creative Commons License 2016.04.25 -1 0 36771

Én egy szóval sem dicsértem ezt a gyújtást!!!!!

Nem a gyertyával van ezeknél általában a baj és az sem biztos, hogy a gyújtás cseréje megoldja a problémát.

Sajnos vannak gyújtások amik elég szarul sikerültek és ezeket hiába cserélik le másik gyárira, sajnos ezekkel meg kell tanulni együtt élni, vagy kell faragni rá egy izmosabbat.

Én csak egy építő jellegű tippet adtam - amire sok szenvedés után jöttem rá, - ami talán segíthet és utána eldönthetik, hogy merre induljanak tovább.

És Te mit adtál, mint mindig ...........? :-(

 

Előzmény: Gypsy56 (36770)
Gypsy56 Creative Commons License 2016.04.25 0 0 36770

Azért az a gyertya, ami már szabadon is csak 0,2 mm-t üt át nem a megoldás. Már elég régen emelt energiájú gyújtásokat alkalmaznak, simán átüt 2 mm-t. Ha meg nem, azt én a szar tipikus esetének hívnám.

Előzmény: Vakegérke (36769)
Vakegérke Creative Commons License 2016.04.25 -1 0 36769

Arra még figyelni kell, hogy ha ilyen gyenge a gyújtás akkor nem mindegyik gyertya jó hozzá, kísérletezgetni kell, hogy melyiket szereti.

Arra is nagyon kényes lehet, hogy ne legyen túl dús a keverék mert azt már nem tudja begyújtani.

Sok sikert!

Előzmény: sujgojo (36768)
sujgojo Creative Commons License 2016.04.24 0 0 36768

kisebbre vettem a hezagot, es igy tenyleg van szikra. de kellett az is, hogy ujra osszerakjam a berantot, mert az is szet volt esve, amikor elhoztam.  inditani meg nem tudom (4-en lakunk), hetvegen megyek a kertbe, akkor kiderul eleg-e ekkora szikra

Előzmény: Vakegérke (36766)
Gypsy56 Creative Commons License 2016.04.24 0 0 36767

Bocsi, de a szekunder pont a kicsi áram. Mert a teljesítmény feszültség szorozva áramerősség, és a szekunder kör kilovoltos kategória. A másik meg, hogy a primer körben van félvezetős gyújtások áramköre, tehát nem biztos, sőt valószínű, hogy nem a trafó a ludas.

Előzmény: sujgojo (36765)
Vakegérke Creative Commons License 2016.04.23 0 0 36766

A hő hatására a mágnes is gyengülhet.

 

Én megpróbálnám a gyertyahézagot 0,2-0,3 mm-re állítani.

Nekem van olyan gépem ami csak ilyen gyertyahézaggal működik, ha nagyobb már nincs szikra nyomás alatt.

Előzmény: sujgojo (36765)
sujgojo Creative Commons License 2016.04.23 0 0 36765

oleo. engem is meglep, bar nem sok tapasztalatom van, de en inkabb a szekunderben vartam volna valami hibat, ott vannak nagyobb aramok. amit meg megfigyeltem, hogy a magnes eleg sok vasreszeleket szedett ossze. egyelore nem latom honnan kerulhetett oda. tonkrement gyertyan es gyari hiban kivul mi okozhat meg trafo hibat? 

Előzmény: alfi13 (36752)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!