Mint írtam nem egy túl nagy anyagi befektetés a csere, és kizárna egy alapvető hibaforrást! Persze tudni kellene mekkora a kompresszió illetve valójában milyen az a gyújtás minősége,gyújtásképe!
Néhány kép nem ártana a gépről,már csak a beazonosítás miatt is.
Visszatérve a karburátorhoz, ha a főfúvoka tiszta akkor csak bekéne indulni a gépnek még ha a kis járatok miatt az alapjárat ha van ilyen ennél a gépnél nem lenne.
Megpróbálható karburátort leszerelve kis fecskendővel benzint (én féktisztítót szoktam belefújni kis menyiségben) juttatni a szívótorokba. Indításkor ha nem pörög fel akkor nem karburátor a hibás.
Az ultrahangos tisztítást otthon úgy tudod el végezni ha veszel hozzá egy berendezést :-))
(már lehet kapni 10-12 ezerért)nem ipari teljesítményű barkács célra használhatót is :-))
Házi módszer: karbi szét szedése rapityomra AZ ÖSSZES fúvoka ki és jó fajta fék tisztítóval át tisztítani alaposan a fúvókát is meg a karbit is Esetleg ami nagyon mocskos (de a tied nem látszik annak)ott forró vizes külső tisztítás brigéciol fürdő után!
A kereszt furatokat : összes nyílásba féktisztító spray-el be fújsz aztán 1-2 perc után "kompresszorral ha van" nagy nyomással meg fújod ha szerencséd van és a kereszt furatba volt kosz és fel oldotta a féktisztító a kompresszor ki fúja!
Bent van a pakliba amit írtál az is, de ha visszább olvasol ált a masina egy ideig és én gyanítom hogy ezek a csucs szuper benzinek meg a bennük lévő adalékok ki csapódnak a karbiba és nem a nyilván jól hozzá férhető helyen hanem általában a kereszt furatoknál szokott ilyet csinálni és így esélye sincs a benzinnek fel jutni a rendeltetési helyére :-((
Ja és 2 ütemű permetező még ha a fene tudja mennyit ált de a karbi jó volna a szimering annyira nem tud ki száradni(Bár a silány olcsó anyagminőségnél már nem lehet tudni ezt sem) hogy valamennyire ne induljon max rettentő magas az alapjárat vagy egyenletlen.
De mondjuk ilyen kínai gépnél láttam olyat is szimeringre gondolva ahol az első rántásnál a szimeringet ki köpte a házból :-)) És így nem akart menni az istennek se az új!
:-))
Amúgy sujgojo nak mondom hogy lehet azért nem talál hozzá le írást mert ez egy kínai "klón" oleo mert lehet ha úgy keresi hogy háti motoros permetező és nem ír be nevet(márkát) képek között meg találja a saját gépét is de más márka névvel! Sajnos egyre több az ilyen és ehez hasonló hamisított cucc és tesznek rá matricát ami van nekik pl: oleo.
De amúgy ugyan azon a szalagon fossák kínába ahol a straust, meg a stihl-t, meg a többi hamis gépet!!!
azt nem birom kivenni, nincs hozza megfelelo meretu csavarhuzom. lehet, hogy folotte indul oldalra az alapjarati furat? holnap szerzek egy csavarhuzot.
ez egy oleo permetezo. hasznaltan szereztem, ranezesre alig hasznalt, valoszinu pont ez a baja. nem hajlando elindulni. ultrahangot gondolom itthon nem tudok csinalni. van valami hazi modszer?
mennyire legyen nyitva a fojto szelep alapjaraton? most azon gondolkozom, hogy ha nagyon nyitva van, akkor nem eleg gyors az aramlas es nincs eleg nagy vakum, ami felszivna a benzint.
az a legidegesitobb hogy egy mig 22-es hez 1000 tobb doksit talalni, mint ehhez az oleohoz. van egy szar pdf, egy csavar egy pixel, aztan kesz. soha nem lattam mukodot, se fotot a neten se videot se leirast. egy szoval semmit.
miutan orultem egyet, hogy megis jo a trafo es meguszom a 24rugot, par napja elszoktem a kertbe, es megprobaltam beinditani. semmi. par teljesen eredmenytelen rangatas utan megneztem, es a gyertya tok szaraz volt. na gondoltam, lesz egyporlaszto tisztitas is. lottyintettem azert egy kis benzint a hengerbe es megnyugvassal hallgattam, ahogy az elso rantasra durrog egy sort, aztan megallt. ezutan otthon szetszedtem a porlasztot, a fuvoka total el volt dugulva rezoxiddal, at se lehetett latni rajta, meglepoen sok uledek volt mindenfele. ennek is orultem, mert egyertelmu volt, miert nem megy. es ezutan jott a dobbenet. mert ezutan sem ment, gyertya tovabbra is tok szaraz. azota mar ketszer szetszedtem, uszohaz tele van benzinnel. a fofuvoka teljesen tiszta, atjarhato. az alapjarati, ha jol sejtem csak az ontvenybe furt lyuk. ennek tisztasagarol nem tudok 100% meggyozodni, mert egy gombostu is alig fer bele. elkeztem megkerdojelezni a beallitasokat. bar nem sok van. az egyik az alapjarat allito, a fojto szelepet emeli. hozza sem er a fojtoszelephez es ez gyanus. mennyire kellene nyitni alapjaraton? nekem a bowden olyan rovid, hogy 1/3-ra kinyitja a torkot. roviditettem a bovdenhazon, igy a nyitas mar csak 2-3mm. osszeraktam. nem megy, gyertya tok szaraz.
nem tudom mit kellene meg megprobalni, teszek fel par kepet, bar sok nem latszik rajta, de hatha valakinek beugrik. elvinnem akar szervizbe is, de mar kerdeztem kettot is, es csak egy honapra vallalnak barmilegyen is az.
Tecumseh vantage 35 fűnyírt használ valaki? Konkrétan arra lennék kíváncsi, hogy milyen a kés felfogató csavarja. Valami speciális menet? a sima 10-es csavar nem nagyon akar belekapni nem akarom tönkretenni a menetet. Köszi
Mucika ! Áruld el, mit szeretnél ? Ne írjak, mert akkor nem domboríthatsz ? Tudod, mit? Egye kánya, légy szép, és okos ! De tudod egy szép, gyümölcsöző kapcsolat kezdete nem lehet alantas fikázás. Lennél nagy és nemes??? Akkor ne hányj epét !!! ;-)
Ja ! És erre rengeteg szenvedés árán jöttem rá ! Értem én, hogy neked bármit megér, ha beszólhatsz nekem, de tudod csalódást kell okoznom, nem zavar. A rendkívül fontos segítségről meg: ha segíteni nem tudok, legalább hülyeséget nem írok. Meg kéne ezt fontolnod.
Teljesen igazad van, semmi rendkívül hasznosat nem ajánlottam, nem úgy mint te. El is szégyelltem magam, megpróbálom pótolni. Első tanácsom, hogy kenje be libazsírral, mert úgy hallottam, volt akinek használt. A második, szerintem jobb megoldás, hogy köpjön rá háromszor, és a bal válla felett hajítsa el a 3,14csába. Látod, csak szólnod kellett, és máris. Mire mennénk nélküled !!! Köszi!
Ha selettra a gyújtás még akkor abból 3 féle volt. A gyárban már hibás, a rövid idő alatt (pár hét/hónap/év) alatt elhal többnyire hőzárlat miatt és az örök élet meg két nap. Sokszor előfordul testhiba. A beszállítót lecserélték ami egész addig jó hír amíg meg nem tudod hogy le kell cserélned a lendkereket is a más polaritás miatt, mert az újabb Walbro gyújtók fordított polaritást kérnek és ráadásul digitálisak, viszont azokkal nincs baj. Az ára viszont nem túl baráti 20-25 környéke kb. régi már tudtommal nem kapható.
Nem a gyertyával van ezeknél általában a baj és az sem biztos, hogy a gyújtás cseréje megoldja a problémát.
Sajnos vannak gyújtások amik elég szarul sikerültek és ezeket hiába cserélik le másik gyárira, sajnos ezekkel meg kell tanulni együtt élni, vagy kell faragni rá egy izmosabbat.
Én csak egy építő jellegű tippet adtam - amire sok szenvedés után jöttem rá, - ami talán segíthet és utána eldönthetik, hogy merre induljanak tovább.
Azért az a gyertya, ami már szabadon is csak 0,2 mm-t üt át nem a megoldás. Már elég régen emelt energiájú gyújtásokat alkalmaznak, simán átüt 2 mm-t. Ha meg nem, azt én a szar tipikus esetének hívnám.
kisebbre vettem a hezagot, es igy tenyleg van szikra. de kellett az is, hogy ujra osszerakjam a berantot, mert az is szet volt esve, amikor elhoztam. inditani meg nem tudom (4-en lakunk), hetvegen megyek a kertbe, akkor kiderul eleg-e ekkora szikra
Bocsi, de a szekunder pont a kicsi áram. Mert a teljesítmény feszültség szorozva áramerősség, és a szekunder kör kilovoltos kategória. A másik meg, hogy a primer körben van félvezetős gyújtások áramköre, tehát nem biztos, sőt valószínű, hogy nem a trafó a ludas.
oleo. engem is meglep, bar nem sok tapasztalatom van, de en inkabb a szekunderben vartam volna valami hibat, ott vannak nagyobb aramok. amit meg megfigyeltem, hogy a magnes eleg sok vasreszeleket szedett ossze. egyelore nem latom honnan kerulhetett oda. tonkrement gyertyan es gyari hiban kivul mi okozhat meg trafo hibat?