Én a helyedben vágatnék kóracél csíkot oda kb 1,5mm vastagságút, és felfogatnám A2-es (rozsdamentes) csavarral. Na az nem fog elkopni az tuti és nem is ronda.
Nem kell megijedni, van azért még ott anyag, ott van még a belső fal, a merevítésekkel. Ehhez képest a vikingem semmi, ott már kilóg a kés, oldalról látszik, ahogy forog munka közben :) Munkabiztonság magas fokon :)
Én nem márka szerint vásárolok. Ha négyütemű a gép, akkor négyütemű kisgép olajat veszek bele, aztán hogy a flakonra Briggs, Husqvarna, Honda vagy mifene van írva, szerintem nem sokat számít. Nálunk idehaza a Briggs által csomagolt olaj a legolcsóbb, 1,4 liter 8,5 euró.
Viszont vannak más szegélyek, amik vagy kiemelkednek, vagy fal, oszlopsor mellett kell nyírni, sajnos nem önszántamból. Otthon ezt mindenki kiküszöbölheti.
Ide már lassan a gyári védőlécet sincsen hová, mibe belecsavarozni...
Persze ahhoz az kell, hogy minden 3. kertben a faltól-falig típusú pázsitokat nyírd vele. Ha neked ilyen otthon nincsen, akkor nem kell vele foglalkozni, a fű nem eszi meg a műanyagot, ezt a beton kezdte ki.
MTD DX60 Pinto fűnyíró kistraktoromba milyen olajat ajánlotok? Tavaly vettem használtan, és most az új szezonnal cserélnék olajat... Melyik márka, milyen jelzésű és kb. mennyi mehet bele?
Alánéztem a HRX-nek. Miután előtte a Partnert szereltem, így méginkább szembeötlő volt a műszaki színvonalbeli különbség :-)
Oldalkoptató fémcsíkot simán tudok rá csinálni, de olyat, ami még alá is fordul, azt már nehezen sajnos. De azt nem tudom, hogy az alja mitől kopna?
A kerekeket ellenőriztem, meg vannak húzva, a lemez is, ez gyárilag kotyogós kissé. Mondjuk betonon riszálva ide-oda, egy ponton hozzáér a házhoz az 1-es felfestésnél. Kézzel nyomkodva a kereket is hozzá tud érni.
Nem láttam hondát és b&s-t motort egymás mellett de gondolom fontos hogy a főtengely átmérője, reteszelése és hossza azonos legyen, mert akkor gondolom nem passzol az áthajtás és a kés magassága sem. Persze ha azonos akkor simán működhet.
Kösz a tippet, valóban a csapágy van beállva. Rendesen rá is rohadt a tengelyre. Miközben azt próbáltam szétszedni, megláttam, hogy a hajtás ház tengely egyik szimmeringje mellett rendesen szivárog az olaj. Nagy nehezen leszedtem a ház fedelét, tömítőpasztával le volt ragasztva. Olaj már nem sok volt benne, az is fel van vizesedve. Na most a nyűgöm az, hogy ez szerkezet nem akar nekem kijönni, a szimeringet meg nem tudom kiszedni/cserélni. Na innen hogyan tovább?
Nekiállt karbantartani egy partner fűnyírót. Szétkaptam a kerekeit mert szorultak hátul. A Hátsó kerekek műanyagok és belül fogaskoszorű van kialakítva rajtuk saját anyagából, tehát műanyag ez is. Egy fém fogaskerék hajtja. Van egy porvédő, de sokat nem véd, bemegy a dzsuva. Kenőanywg nyomát nem látom, tök száraz. Ennek így kell lennie szárszoj vagy kenjem meg?
Az új mcculloch gép,ami 53 centit vág és honda motoros,szintén félig rakja a gyűjtőt és a nedves fűben használhatatlan.
Sokáig nézegettem,hogy mi a különbség a parner p 53 160 dw és McCULLOCH M56-190AWFPX gép között,mire rájöttem.Nem egyforma a késház,bármennyire is annak látszik.A mcculloch késháza hátul a kidobónyílásnál nem ível meredeken felfelé,ezért akármilyen kést is raksz rá,egyszerűen nem tudja teledobálni a zsákot....akkor sem ha száraz a gyep.Ez van.