Hát majd meglátjuk. Plusz van egy közlekedési nehézség is, ha Roland nem jön. Én nem tudok hazavezetni utána. (Roland eljött, lesétált egy harmincast, aztán kialudta magát éjjel.) Tudom, hogy van vonat...
Hát ugye a 60€ nincs is messze a 18 ezertől, viszont az 1. táblázat nyilvánvalóan hibás. Minden oszlopban magasabb árak vannak benne, mint a másik kettőben. Lehet, hogy valóban nem annyira drága, csak összevissza írnak.
Azért a 40-45€ sem kevés az útiköltséggel. Régen Földi Roland furgonja 8-9 részre osztott üzemanyagköltséggel és ingyenes nevezéssel egészen jó ár volt. És akkor még a Kinizsire mondják, hogy sok a nevdíj. :-)
En nem olvastam semmit a BUEK20rol a tura elött csak elmentem hogy majd duplazok es kesz.
1. Örömmel vettem eszre, hogy a Z jelzes es a tura is visszakerült a Szerb Antal utcara. Az a kurfli az aszfalton, csak hogy kivülröl lathassam azt a valamifajta romot, hat nem sajnalom, hogy öszinte legyek.
2. Irén utca annyibol jo volt, hogy megcsodalhattam, hogy milyen szep epülete van arrafele a Titkosszolgalatnak. Ezeknek a hivataloknak egyszerüen nem lehet valahol a 18.kerületben lenni a havanna lakotelep mellett. A Gabor Aron utcaban volt/van egy epületük, azt tudtam, de most mar azt is tudom hogy az Irén utcanal is van egy. Szoval meglepödtem ezen az uj utvonalon, mert nagyon hosszu volt mire elertuk a Budakeszi utat. Remeltem, hogy a BUEK nem megy vissza a Z-ön, hanem kiszalagoztak valami direkt utat fel a Janos hegy oldalaban levö ellenörzöponthoz. Hat nem nyert. kocoghattam le a legjobban utalt emelkedöhöz.
3. Teljesites utan elindultam masodik körre, ahol a Harmasrol lefele az elsö lejtön megfajdult a terdem, es feladtam a masodik kört. De mire visszajutottam Hüvösvölgybe, na az egy külön mese. Le fogom irni, mert egy tankönyvbeli peldaja anak, hogy hogyan ne döntsünk szorult helyzetben...
(régi) Kohász Kék útvonalán mentünk fel, Bányász körút sárgáján pedig le. Érdekesség hogy a K-M 35-50 régi rendezésein mindig az utóbbi volt a befejező szakasz nyomvonala a Dolinka felé, míg az elmúlt 2-3 évben már a kéket preferálták befutónak.
Akkora nagy túraidő volt a hétvégén hogy csak na! :-)
A nyári bogárfelhős, izzadós, kánikulás 40 foktól klasszisokkal jobb!
A képek abszolút ontopik jellegűek, egy klasszikus teljesítménytúra útvonalán készültek, ráadásul egy klasszikus, hétpróbás helyi teljesítménytúrázó úr is van az egyiken. :-)
Kérdésnek picit egyszerű, (vagy mégsem?) de felteszem:
Úgy látom, hogy az (1) jelű változás egy ctrl z volt. Valaki visszatette a zöldet az évekkel ezelőtti normális vonalára, kiiktatva egy tranziens aszfaltos kurflit, amely sokunknak szerzett boldog perceket. Emlékét hamar felejtjük.
No, közben Máté szabatosabban is kiírta: "A BUÉK túra útvonala az elmúlt évekhez képest változott, a Z sáv két szakasza is módosult: (1) Nagyhíd és a Széher út között: Hűvösvölgyi utat a lámpás átkelőnél keresztezi (Szerb Antal utca) (2) a Ferenc-halom kerülése után Irén utca felé tesz egy nagy kurflit, a Budakeszi utat zebrás átkelőnél keresztezi. A BUÉK túra követendő útvonala igazodik a változtatásokhoz, így idén már a Z sáv friss verzióját kövessétek! Igyekszünk alaposan szalagozni, különös tekintettel az új szakaszokra. Kérjük, figyeljetek az útvonal követésére, a sikeres teljesítés érdekében."
A fészen ez volt: "A megváltozott BUÉK túra útvonalát bejártuk és ezennel megosztanám a gxp-et, további szíves felhasználásra. Jó túrázást/futást mindenkinek!"
Ha a további hsz-okból jól veszem ki, a megváltozott zöldön megy.
Van ott track-file is, csak hát ide nem tudom feltenni.