Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.07 0 0 192
Ruppy!

A gyorsulásáról nem tudok nyilatkozni, mivel azt pontosan nem tudom mivel-hogyan mérni. Végsebességet sem mértem eddig, mindig lassítanom kellett. Gyárilag 9,2-t adnak meg gyorsulásnak, gondolom annál 4-5 tizeddel most jobban gyorsul. (Apám 2.0-ás Peugeot 406-osa 10,x alatt gyorsul, az a kb 1-1,5 másodperces különbség érződik is.) Végsebességre 220-at mentem vele (ez a gyári végsebesség is).
A történethez hozzátartozik, hogy az előző tulaj által rárakott gumik kerülete kb 95%-a az eredetinek, tehát a végsebessége is 95%-a a műszer szerintinek. Ez azt jelenti, hogy 208 körül mehettem vele, viszont a magasabb fordulatszámnál már kiesik az optimális fordulatszám-tartományból (vagyis ezekkel a gumikkal nem biztos, hogy 230 fölött tudnék menni vele ami megfelelne a valós 220-nak ), gondolom gyári gumikkal korrekten vinné a 220-at.
Ami miatt még nem mertem végsebességet mérni vele (ez az említett érték is csak azért jött ki, mert "üldöztek"), az az, hogy a gumikon 210km/h-s sebesség index van, nem akarom, hogy 210 fölött szétmenjen.
Még ment volna, de nem nyomtam neki :-))

Előzmény: Ruppy (191)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.07 0 0 191
Eclipseboy

Mennyit mértél 0-100 ra?
Végre ? (Púder nélkül Még ment volna de nem nyomtam neki....)

Előzmény: Eclipseboy_ (188)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.07 0 0 190
Ruppy!
Köszi a segítséget. Gondolom az Eclipse most olyan 8,5-8,7sec körül gyorsulhat. Ezek szerint nagyjából egy 525 szintjén áll. Nagyjából egy szinten ment a két kocsi, csak minimális különbséggel tudtam megverni, igaz nekem fékezni kellett, mert utolértem az előttem menő autót. Ráadásul az akció után 2-300 méterrel megállítottak a rendőrök, szerencsére nem láttak semmit.
Előzmény: Ruppy (189)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.07 0 0 189
Helo Eclipseboy

Én úgy tudom, hogy két féle motortipussal szerelték az E34 eseket.
88-90 ig 170 Le M20 blokk 12V E34
90-95 ig 192 Le M50 blokk 24V E34/2
Sajnos csak a pengébbik gyorsulását tudom pontosan. M50 es blokkal 0-100 8.6 s(kézivel) 9.1 s(autómatával) 230Km/h
Valószínüleg az M20 as blokkal szterelt kb 10 másodperc körül lehet 0-100 ig végre kb 200 Km/h lehet

Előzmény: Eclipseboy_ (185)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.07 0 0 188
Köszi az infot! Nagyon boldog vgyok.Mostanában próbálom pozícionálni a kocsi gyorsulását, mivel a 0-100 érték túl sokat nem mond. Ezek szerint nem is rossz.
Előzmény: dagisas (186)
dagisas Creative Commons License 1999.06.06 0 0 187
Az is (M42) vagy (M44) es az egyik legjobb motor amit a BMW gyártott (igényetelen, erős). Nagyon tudom ajánlani, bár E30-ba csak a kétajtósba szerelték. Egyetlen hibája időnként a hengerfejtömítés vízterének átégése, de tömítés cserével viszonylag olcsón javítható!
A 325-ös hengerfejrepedésre (hűtőrendszeri problémák esetén)hajlamos.
Előzmény: Gaijin (182)
dagisas Creative Commons License 1999.06.06 0 0 186
A duplacsöves E34-es az 525-ös kell hogy legyen (gyárilag) lehet 12 szelepes M20-as és 24 szelepes M50-es motorral!
Előzmény: Eclipseboy_ (185)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.06 0 0 185
A régebbi (kerek lámpás) 520-as BMW-knek hátul dupla a kipufogócsövük? Tegnap ugyanis lenyomtam egy 5-ös BMW-t, amin nem volt felirat, de dupla kip. csöve volt. Szerintem 525-ös volt, mivel nehezen sikerült a mutatvány (max 2 métert tudtam ráverni, sőt az elején ő volt előttem), ha 520-as lenne, akkor könnyebb lett volna szerintem, de nem lehet tudni...
Ruppy Creative Commons License 1999.06.04 0 0 184
NiCK

A fene tudja. Tegnap kaptunk egy teszt autót .Délután szét zavartuk(6000 és a lekorlátozás között ,padlógáz mindhalálig). Ezen a tesz Borán egész erosnek tünt a fék. A lényeg, ha nem akarsz szerepelni a lámpánál és az autópályán akkor nem rossz autó de az ára akkor is katasztrófális. Ha az árát és a kocsi tudászintjét meg a benyomásaidat összeveted nem jó vétel.(mindez egy BMW sovinisza véleménye, semmi más:)

/OO=[]=OO\

Előzmény: NiCK (181)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.04 0 0 183
Gaijin

Hát ott egy kis púder van a dologban mert a legerosebb 318is M42 blokkú ami 16 szelepes és 136Le 6000 fordulaton. Azt hallottam ,hogy a bontókban nagyon népszeruek a hengerfejeik. Relatív gyenge motor ehez a nagy és nehéz kasznihoz. Elég könnyen hengerfejessé lehet tenni.

Biztos hogy Motronicos volt. Lehet, hogy sport vezérmu volt benne? ->szar alapjárat. A 325i ua a blokkba építették mint a 320i-t. Csak a 320i nek és a 323i meg a 324d nek 80mm es a furata mig a 325i és 325e nek 84 a furata. Szóval a lényeg eléggé közel vannak a hengerek egymáshoz. Ha valami gond volt a hutéssel vagy magával a hengerfej pakolással akkor elég könnyen át tud égni két henger között a pakolás. Ilyenkor elég fika az alapjárat. Nézd meg a hutovíz kondenz tartályát, hogy bele puffog e a robbanásokkor, vagy rosszabb esetben az oljbeönto sapka belso felén fehéres színu emulziót találsz akkor hutovíz került az olajba. Lehet, hogy a szelephézagokat elb@szták. Ha túl kis hézagokat álítottak be és utána jól meghajtották ->szelepégés.
Egyébként még a sír szélén álló 325i is tök jól megy. A váltó kar egy kicsit gyanus dolog, hogy lötyög. Valoszínüleg puffos folt az autó és ilyenkor elszakadnak a gumibakok a váltónál meg itt-ott. Tiz évesen egy 325i teljesen tuti nem zörgos, stramm, eros, autó.

Szerintem ha válogatsz akkor éremesebb egy 325-t keresni mert azokon a motorolaj huto az ABS,elöl hutött hátul sima tárcsafék(Girling),motoros ablak(?) alapfelszerekés. (no meg nem utolsó sorban a 171Le)

Előzmény: Gaijin (182)
Gaijin Creative Commons License 1999.06.04 0 0 182
Ruppy,

325-ös iránti keresgélésem közben ráakadtam egy eladó 318is-re. Van valami tapasztalatod ezzel a járművel, mert elég szimpatikus dolgokat mondott a tulajdonos. Pl. 150 LE, dupla vezérműtengely, nincs megmókerolva a motor, se spoiler, se szárny, se sportlégszűrő/kipuffogó.

Valamelyik este viszont kipróbáltam egy 325-öst (nagylámpást), de fura dolgokat tapasztaltam: amellett, hogy úgy ment, mint az állat, az elvárt síma alapjárat helyett (ez Motronic-os ugye?) egy idegbeteg rángást lehetett tapasztalni, a tulaj szerint a "kiberhelt" katalizátor miatt van. Ezenkívül a váltó olyan volt, mintha csak lazán be lett volna szúrva egy bot oda a helyére, lötyögött össze vissza.
Ezek természetes jelenségek egy 10 éves 32-ösnél, vagy agyon van vágva?

Örülné egy pár kommentnek.

Gaijin

NiCK Creative Commons License 1999.06.03 0 0 181
Méghogy jó a Bora fékje! Épp a minap szaladt belém egy Bora a pirosban mert az ember csak nyomta-nyomta a féket de semmi nem történt. Szerencsére a Stratusom hátsó lökháritóján csak két apró felületi karc keletkezett amig a Bora lökháritója megrepedt...
Előzmény: Ruppy (179)
NiCK Creative Commons License 1999.06.03 0 0 180
Méghogy jó a Bora fékje! Épp a minap szaladt belém egy Bora a pirosban mert az ember csak nyomta-nyomta a féket de semmi nem történt. Szerencsére a Stratusom hátsó lökháritóján csak két apró felületi karc keletkezett amig a Bora lökháritója megrepedt...
Előzmény: Ruppy (179)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.03 0 0 179
Ma délután volt szerencsém egy Borát vezetni. Szuper jó a futómuve és a féke. Tök jól ült a kanyarokban (persze padlógáz 6000 fölötti fordulat) Az az érzésem volt , hogy nem lehet felborítani egykönnyen. Nagyon eltalálták. DE A MOTOR az katasztófálisan gyenge volt ehez a kasznihoz.(1.6) Padló egyes 6000 után kettesben semmi húzás csak a hangja lett más. A 180 álomhatárnak tunt az autópályán, persze lehet, hogy simán menne 190 is de kb 45 percnyi intenziv gyorsítás lejton lefele után. Belül kényelmes volt, DE borzasztó igénytelen fényes fát mímelo muanyag berakás teljesen agyoncsapta a kezdeti kellemes benyomást. Végeredmény az aláb emlírtett hármas golf aprófát csinálna belole gyorsulásnál.

A végén összemértük az öreg bömbivel, kettes végére a Bora több mint 100 métert kapott.Ha 120 nál egymás mellol padlózva gyorsultunk pik pak csak úgy jöttek a százméterek közénk.Szinte álva lehetett hagyni.
(ennek semmi jelentosége az életben csak az ilyen hülyegyerekeknek számít mint én:))

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 178
Hátha valaki tudja.

Mit hova kössek , hogy a gong megszólaljon ha megálás után bekepcsolva felejtem a reflektort. Most csak akkor gongat ha a külso homérséklet +3 celzius alá megy, meg ha meghaladom az elore beállított sebesség limitet. Úgy halottam, hogy normál ilyenkor is kéne gongatnia ha a villanyt bekepcsolva felejtem. Most a gong egységbe egy 4 vagy 5 pólusu zöld dugó és egy 1 pólusu világoskék dugó megy. Még van egy szabad pont a gong csatin de nem tudom , hogy hova kéne kötn

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 177
Véletlen tudja -e valaki, hogy mekkora musor egy gyári bontott klímát beszerelni egy nem klímás E30 ba?
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 176
Tudja -e valaki, hogy milyen anyag van a hutoventi visco kuplungjában.

Tiszta hutonél alapjáraton járatva hol áll meg a homéro mutatója?

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 175
Tegnap autóztam egy 3 -as Golfal. 195 Km/ó volt a végsebessége. Meglepoen jól húzott 120 felett.
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 174
Eclipseboy_ !

Boccs, de ma nem volt időm, ha leirod holnap du.-ig mi érdekel akkor belinkelem este.
JP

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 173
Eclipseboy

Lecsréltem a hátsó kerekeket per 60 ról per 65 re. A már a felnire felrakott kereket melléálítottam az elo kerék mellé ami per 60 elég sok volt a difi 3cm vagy még több. Lényegesen lustábbnak éreztem a per 65 öst. A haverom autójához mértük E30 323i+ , gumi csere elött a két autó órája tejesen együtt mutatta a tempót de ha átraktam hátul 65 ösre akkor 210 es tempónál csak 190 et mutatott az órám. Nem valami extra minoségü gumit tettem föl hátra (Forgásirányos Barum) Hátul ugyis tök gyorsan fogy a gumi nálam. Azt vettem észre, hogy nem egyforma nagyok a gumik még ha a számuk stimmel is. Régebben hátul 195/60 14 es Bridgestone volt fönt, ez a gumi sokkal alcsonyabb volt mind a Toyo ugyan ebben a méretben. Némelyik teljesen megrogyik ua nál a nyomásnál némelyik pedig mint a jóöreg diabonál feszül az úton mint a penge.

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 172
jpmaster!

Köszi az ötleteket, én is a másodikra gondoltam szivem szerint.Az idézett mondat így akart szólni: A legjobb egy 16-os, vagy 17-es felni lenne. Ezt a 15-öst meg elraknám télire gyári méretű, vagy 185/65R15-ös gumikkal.

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 171
Volt rajtam kivul valaki is innen a Fonoban???
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 170
Venni vagy csak nézelődni?
itt mindent megtalálsz
A gyárakat próbáld keresni, ill a dealereket, ott van sok USED CAR.

JP
vagy kedden jövök segiteni

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 169
Nagyobb terepjárók, Pick up-ok, és a cabriolet BMW (325 ISA)
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 168
Csá!
Milyen dolog érdekel?
JP
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 167
Helló mindenki!

Boccs, hogy nem egészen a témával kapcsolatban írok, de mégiscsak autóval kapcsolatban.
Olyan amerikai címekre lenne szükségem, ahol autókereskedők fényképes hirdetései vannak.
Tudtok segíteni?
Előre is köszi!

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 166
E...!

1, ha kisebb a legördülése (kerülete) a guminak akkor jobb a gyorsulás, ill. lassabb a végsebesség. A tapadásra nincs sok kihatása ekkora különbségnél (10 mm szél.).

2, ---

3, IMHO semmi értelme.

4, Ha birja a felni.

Szóval: ha veszel, mind1 milyet, ha a terhelhetősége jó, az ár és a gyártó +felel akkor a kompromisszumot kell kötni a
széles (Mo. nem Nevada, eshet is),
sportos (jó szarok az utak),
gyári (na az + nem tetszik) között.

Én a 205/55VR15 Uniroyal RTT1 ill. 2-re szavaznék.
A márkát kinézted?

"A legjobb persze egy 16, vagy collos felni lenne, de ez egyelőre még csak álom." Ez nem vili!

JP

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 165
Kicsit off topic leszek, de szeretném a véleményeteket megkérdezni:

Az Eclipsen gyárilag 6, vagy 6.5x15-ös felnik és 195/60R15 gumik vannak. Az előző tulaj ezt lecserélte 7x15-ös felnikre, ill 205x50R15 gumikra (mint tudjuk ezek kisebb átmérőjű gumik, mint a gyári. Sajnos csak H-s sebesség-indexűek, ami kevés az Eclipse-re ezért le szeretném cserélni őket. A következő alternatívák vannak:

1.Ugyanilyen (205/50R15) méretű gumikat venni (messziről kicsit hülyén néz ki a kocsi a kisebb kerekekkel, és csal a mutató,de veszettül tapad)

2.205/55R15 gumikat venni. Ez ugyanolyan átmérőjű, mint a gyári de nem olyan sportos.

3. Előre a 2. pontban említett gumik, hátul 225/50R15.

4. Mind a négy keréken a 3. pontban említett gumik.

Ti melyiket választanátok? A legjobb persze egy 16, vagy collos felni lenne, de ez egyelőre még csak álom. Nos?

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 164
Asszem elnezek a Fono bulejba, ott talakozunk, aztan berregunk.
A multkori talin senki nem volt....
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 163
Jó_lenne_tudni

Jó autó a Suzi. Szerinted egy 1.3 as nak mennyi a vége, meg 0-100 =?
Ja és sztorit irjál ha van.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!