Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 174
Eclipseboy_ !

Boccs, de ma nem volt időm, ha leirod holnap du.-ig mi érdekel akkor belinkelem este.
JP

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 173
Eclipseboy

Lecsréltem a hátsó kerekeket per 60 ról per 65 re. A már a felnire felrakott kereket melléálítottam az elo kerék mellé ami per 60 elég sok volt a difi 3cm vagy még több. Lényegesen lustábbnak éreztem a per 65 öst. A haverom autójához mértük E30 323i+ , gumi csere elött a két autó órája tejesen együtt mutatta a tempót de ha átraktam hátul 65 ösre akkor 210 es tempónál csak 190 et mutatott az órám. Nem valami extra minoségü gumit tettem föl hátra (Forgásirányos Barum) Hátul ugyis tök gyorsan fogy a gumi nálam. Azt vettem észre, hogy nem egyforma nagyok a gumik még ha a számuk stimmel is. Régebben hátul 195/60 14 es Bridgestone volt fönt, ez a gumi sokkal alcsonyabb volt mind a Toyo ugyan ebben a méretben. Némelyik teljesen megrogyik ua nál a nyomásnál némelyik pedig mint a jóöreg diabonál feszül az úton mint a penge.

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 172
jpmaster!

Köszi az ötleteket, én is a másodikra gondoltam szivem szerint.Az idézett mondat így akart szólni: A legjobb egy 16-os, vagy 17-es felni lenne. Ezt a 15-öst meg elraknám télire gyári méretű, vagy 185/65R15-ös gumikkal.

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 171
Volt rajtam kivul valaki is innen a Fonoban???
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 170
Venni vagy csak nézelődni?
itt mindent megtalálsz
A gyárakat próbáld keresni, ill a dealereket, ott van sok USED CAR.

JP
vagy kedden jövök segiteni

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 169
Nagyobb terepjárók, Pick up-ok, és a cabriolet BMW (325 ISA)
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 168
Csá!
Milyen dolog érdekel?
JP
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 167
Helló mindenki!

Boccs, hogy nem egészen a témával kapcsolatban írok, de mégiscsak autóval kapcsolatban.
Olyan amerikai címekre lenne szükségem, ahol autókereskedők fényképes hirdetései vannak.
Tudtok segíteni?
Előre is köszi!

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 166
E...!

1, ha kisebb a legördülése (kerülete) a guminak akkor jobb a gyorsulás, ill. lassabb a végsebesség. A tapadásra nincs sok kihatása ekkora különbségnél (10 mm szél.).

2, ---

3, IMHO semmi értelme.

4, Ha birja a felni.

Szóval: ha veszel, mind1 milyet, ha a terhelhetősége jó, az ár és a gyártó +felel akkor a kompromisszumot kell kötni a
széles (Mo. nem Nevada, eshet is),
sportos (jó szarok az utak),
gyári (na az + nem tetszik) között.

Én a 205/55VR15 Uniroyal RTT1 ill. 2-re szavaznék.
A márkát kinézted?

"A legjobb persze egy 16, vagy collos felni lenne, de ez egyelőre még csak álom." Ez nem vili!

JP

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 165
Kicsit off topic leszek, de szeretném a véleményeteket megkérdezni:

Az Eclipsen gyárilag 6, vagy 6.5x15-ös felnik és 195/60R15 gumik vannak. Az előző tulaj ezt lecserélte 7x15-ös felnikre, ill 205x50R15 gumikra (mint tudjuk ezek kisebb átmérőjű gumik, mint a gyári. Sajnos csak H-s sebesség-indexűek, ami kevés az Eclipse-re ezért le szeretném cserélni őket. A következő alternatívák vannak:

1.Ugyanilyen (205/50R15) méretű gumikat venni (messziről kicsit hülyén néz ki a kocsi a kisebb kerekekkel, és csal a mutató,de veszettül tapad)

2.205/55R15 gumikat venni. Ez ugyanolyan átmérőjű, mint a gyári de nem olyan sportos.

3. Előre a 2. pontban említett gumik, hátul 225/50R15.

4. Mind a négy keréken a 3. pontban említett gumik.

Ti melyiket választanátok? A legjobb persze egy 16, vagy collos felni lenne, de ez egyelőre még csak álom. Nos?

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 164
Asszem elnezek a Fono bulejba, ott talakozunk, aztan berregunk.
A multkori talin senki nem volt....
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 163
Jó_lenne_tudni

Jó autó a Suzi. Szerinted egy 1.3 as nak mennyi a vége, meg 0-100 =?
Ja és sztorit irjál ha van.

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 162
jo_lenne_tudni

Ez a fagyi téma tényleg jó. Csak az asszony meg ne tudja.:)))

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 161
En szemely szerint dizelparti vagyok. Szeretem a nyomatekot, az erot, a gyorsulast (TDI).

A Swift csak "tevedesbol" kerult a csaladba. Egyebkent varosba tokeletes, mindenki nez, milyen hangja van a kocsinak. Masreszrol meg frankon lehet fagyizni, nem kell buveszkedni a kormannyal, valtoval.
A legjobban az aggaszt, hogy nincs sok anyag benne. Az ismerosok mondtak, hogy lemezbol van a trapezkar. Azt hittem hulyeskednek....

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 160
Nekem volt 1.3 Swiftem (Made in Hungary) azzal egyszer versenyeztem városban egy 2.0-ás Scorpióval. Nem tudott lenyomni, de városon kívül tuti otthagyott volna, mint a sz*rt. IMHO az 1.3-as Swift egy személlyel városban elég élvezhető.
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 159
jo_lenne_tudni

Egyik ismerosömnek van egy állítása szerint 120 Le suzuki 1.6 16v autója. Azt mondta ,hogy o nagyon szigorú fajta ember és mindenkit lenyom az útról. MER EZ EGY KÖNNYU autó (mindig evvel szédít.). a hármas golfok csak úgy szégyenkeznek mellette. Meg kettesben 120 at megy simán. Akkor fogtam gyanut amikor elohozta a legnagyobb adut. "ez azé ilyen gyilkos fajta mert sport gyertya és sport gyujtókábel van benne". Eleinte óvatos voltam és azt kértem tole , hogy az én kis öreg bömbimet ne nagyon hagyja ott, ha túl eltávolodna azért várjon be. Eljött a rajt ideje kettes végére 100-120 métert kapott az sportos gyertyájú.
A suzival semmi gondom egy ari kis autó(kis rezsi,igénytelen,a kategoriájában nem tartom egy ciki gépnek) csak a gyerek annyira pakolta magát, hogy majdnem o maga is elhitte, hogy milyen eros gépe van.
Egyébként ma vezettem rendesen egy hármas golfot. egyesben 50, ketto 90, három 130, végre 190, talán húsz perc kitartó padlózás után elérheti a 200 at(a saját órája szerint)
Nem lehet vele nagy szakitósakat indulni de a középtartományban rendesen húz. Egyesbol kettobe váltásnál se vol gerinctörés csak a hangja lett más.

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 158
Asszem en tartom a rekordot...

Suzuki Swift 1.0 automata. 50-ig "megy" aztan vege. Onnan kezd haldoklani....

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 157
Ruppy!
Ez egy full ext. limuzin (klima, bőr stb...), de abban az időben (90-91) nem volt annyira elterjedt a légzsák. Az ABS-ASR nem való komoly kocsiba, más topicban volt erről komoly "csata".
Utcai falábú vagányok hiszik, hogy "annyira qrva jó dolog".
JP
Ps: Jeep sasolás next week?
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 156
Jpmaster

Veszedelmes egy kocsi. De azért szerintem túl nagy áldozat ennyit engedni a felszereltségbol. Egy 505 Le autón felelotlenség az ABS-t és az ASR,légzsákot kihagyni.
ABMW Alpinna B10 bit. ban minden benne van mint egy rendes high class limuzinban. Nyilván ha kiborítanának mindent belole és " 3 db alu pedál meg a kézifék maradna " másként alakulna a gyorsulása.
Találtam egy érdekes cikket.:

1986 ban a BMW South Africa gyártotta csak 204 darab készült.

E30 333ti
3210cm 1:6.8 kompresszió
1.4 Bar turbo
702 Nm
450 Le
körbe müanyag karoszériás még a motorház és a csomi is.
1200Kg

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 155
Ruppy de komolyan ! :)

Szóval 505 paci, 250-nél tolod a 6.-at, red line=7400 rpm, annyi hűtő van benne mint egy lakótelepi emeleten (olaj, váltó stb.:)),18" felni, 295/35 gumi, viszont ez a világ leggyorsabb "szériában" gyártott (2x500 sorszámozott) limuzinja (mármint a gyári alap L. O+A). No airbag, no ABS, no ASR. Viszont a 4 ajtós kaszni miatt nehéz, majdnem 2 tonna.
Olyan 4-4500-től úgy ellép, hogy attól az én terepjárós idegrendszerem (ami azért hozzászokott az igazi gyors kocsikhoz is) eléggé viharvert volt a multkor. :))
Jobban megy mint a L. Esprit (2,2 T) ami viszont csak ~900 kg (csak sacc, utána kellene néznem vhol), ami szintén brutális. Full műa. kaszni (eleje és a hátulja 1-1 darabbol, 2 ajtó + mot. és csom.tér tető, vez. fülke, targa tető), 2 cég gyárt hozzá gumit, (Good Y., Yokohama) olyan méretben, hogy Esprit első, vagy hátsó természetesen oldal direkcionált (J-B) nincs mérete, csak ennyi! Az alkatrész is olcsó, oldal index 4,5k, tükör 16k ATS, a többit gondold el....... ;)
Állitólag egy Boschert B10 bit. is levert valahol az Esprit valami német reptéri akción.

JP

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 154
Apuuuuu

Félretéve az okoskodást irjál már róla egy pár adatot no meg sztorit(kötelezo)
Egyesben mennyit megy, kettesben...
0-... mennyi? Kétszáznál mennyi a forduleal stb.......

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 153
De apuuu ;)

Bocs elnéztem kilenc tized másodpercet. Igazad van. De ezek szerint piszkált O+A. Ilyenkor úgy fer ha piszkált és nem gyári ///M3 al mérjük össze.Az O+A "csak" 282 végse.re Lotec chip+turbo nyomás az ///M3R 307 teljesen gyári adat.
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 152
Ruppy Gyermekem ! :))

A Lotus Omega (2x500 db gyártva) stb... addig OK. De ez egy Lotec chip+turbo nyomás+futómű tuningolt darab. Drájvolom néha (nem az enyém).
Az eredeti kérdés arról szólt, mi gyorsabb a ///M-nél?

A Viper GTS/R:
8000 ccm, 460 DIN Le, V10, (régi amerikai teherauto motor van feljavitva)
2 szelep/henger !, no turbo, no kompresszor, iszonyat nyomaték a 8 liter miatt, és innen adódik a komoly gyorsulás 200-ra.
Ja, és a californiai emissziós előirásnak is megfelelő katalizátor.

Hát ez egy tök gyári autó, az egyetlen az usa-ban amit nem lehet a szalonból kipróbálni.

JP

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 151
Nem tudom figyeltétek-e, de atopic elérte a 150-es jubileumi számot. Gratula.

Egyébként szerintem is sokkal egyszerűbb, ha az ember tuning helyett erősebb modellt vesz (már ha van persze). Az ilyen komoly szintű tuning már kicsit lutri.

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 150
Gaijin

Hát sajnos cégeket nem tudok. Ezek a srácok akikrol irok csak megszállottak és maguknak építenek. Amit irtál elég egzotikus és szimpatikus. De csak a motor több lessz mint egy miller. Egyszer hallottam egy ilyen extra modosításról de a fene tudja,hogy milyenre sikeredett. Olcsobb verziót is hallottam már . A régi cápa 3000-3300 soros 6 hengerest néha "szokták beépíteni" Sot a cápa 745 turbo turbojával elegyitve. Egy ilyen durván módositott autónál ahány padlógáz annyi difi csere. A nagyobb méretu dift nehéz felrakni kevés a hely meg a féltengelyeknél is gond lenne a hosszukkal. Szóval ku..@ nagy munka, és semmi garancia, hogy sikerül.
Szerintem vagy te magad utána jársz minden méretnek adatnak és megoldod vagy jól levesz majd egy cég és nem is lessz valami egészsége konstrukció.
Ha igazán dögösen ugrós autót akarsz ne költs egy kis E30 as feltatarozására milliókat inkább egyszerübb ha veszel egy használt ///M3 est(originál 320Le). Ja és a jelet cseréld át 316i re.:)) igy nagyobb a meglepetés.

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 149
Ruppy!

Olyan 5700 körül van ödödikben 200-on. 7000-től van pirosban.

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 148
Ruppy,

Mindig írsz átépített autókról, darabokból összerakott brutál E30-asokról, a Sport Autó magazin is írt egy 350-es V8-as (ex 850) E36-osról, amit az RK Motorsport épített itthon (a gép kint volt az autó hifi show-n, látványos volt).
Namármost én erősen gondolkozom egy átépíttetésen (ehhez keresek egy 325-ös E30-ast most, azután álmaim szerint egy M60B40-es motor ugrana beléje a hozzá való váltóval, meg egy kis sport légszűrő, mert más már nem nagyon férne el. Olyan kívül semmi, oszt' bélül a meglepetés autót szeretnék.). Fel is hívtam az RK-t, de nem ébresztettek nagy bizalmat bennem, habár ígéretük szerint két hét alatt tutira megcsinálnák az autót.
Tudsz javasolni nekem valakit, aki megbízható és ilyen masszívabb belezéseket is csinál?

Gaijin

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 147
Eclipseboy_

Tényleg az áttételek elég hosszúra sikerültek az autódon, de viszont a difid rövid 4.91 es.
Mennyit pörög 200 as temponál 5. ben?

Már pontosan nincs a fejembe de nálam 1:3.8?? nem biztos 2:2.2ez se 3:1.8 4:1 5:0.81 Difi 3.64 200 nál 5. ben 5000
Nálam a fogyi: 200 as temponál 10-12liter/100km. Egyszer mértem a hármas úton lefele hétköznap szinte üres volt apálya. Kb 200 a max még folyamatosan stabilan tartható sebesség, Csúcsban 220 lemérve és talán max 225 lehet de nem biztos.

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 146
Helo GanXstaZolee

Nekem egyáltalán nem a csúcstuning az autóm mert az anyagilag katasztrófális lenne. Szóval én maradok az eredeti Sach kuplungnál(ennél biztosan sokkal jobbak is léteznek). Két éve van nálam az autó egyszer már cseréltem kuplungot. Az egyik ismerosöm akinek a 2880 as E30 -a van o az ///M5 kuplungszerkezetet+lendkereket tette fel. Nekem inkább a difi és a hátsó féltengelyek nem nagyon bírják. Én már egy szereplés során egy difit elb@...tam, csak úgy repkedtek az alkatrészek. Öt felé repedt a difiház. Szóval fogyó eszköz. (sajnos). Az ilyen combosított gépeken a kerbantartást is intenzivebben kell csinálni. Pl én 4500 Km -ként cserélek olajat+szurot a motorban, és évente a difiben és a váltóban.
Hungaroring

Oda nem merek kiálni mert nem hiányzik a kudarc a lelkemnek. Ott irtó kemény az élmezony (elso 10) A Hungaroringen hamar aprófát csinálnának az én kis 325i -bol. Azokat a 4x4 es turbo Laciakat nem lehet leverni. Már nem az erejük miadt hanem tök jó a rajtkézségük.
Még az elején egy ismeros srác indult egy E30 as 320i feliratu metálzöld kombi val. Neki egy teljes Hartge tuningos (minden porcikáját a motornak lekönnyitették más dugók cirkalmas leömlö,komputer csere,felbovített hengerfej+szívó rész,sport tengely->alapjárat 2000 volt csak stabit) 325i 2.7 Liter..... Az ellenfé tubo Lancia volt a startnál kilott rendesen de amint a bömös kerekei rendesen megtapadtak határozottan jobban gyorsult csak mire leverte volna már kifutottak a kb 210 méteres hosszból.

Az egyik megszálott ismerosöm épített egy "326i" -t. Az alap egy M20B20 as blokk volt. 80 ról 84 felfúrták, nagy szelepes hengerfej +durván felbovítve az össze szivó és kipuffogó nyílás a hengerfejen, cirkalmas leömlo+hartge közép és mátsó dob,nagyobb benzinnyomás, erosebb szeleprugók,speer difi.,sport váltó (hátul az egyes)
Ezzel a cájgal a harmadik helyezett volt. Volt ott egy E30 as ///M3 ami totál fel volt nyomva az mindig levert mindenkit a hátsókerekesek között. Én egy Honda integra R et láttam de annak elkenték a száját a versenyen.

Má megint grafomán rohamot kaptam.:))

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 145
Hi!

Rég olvasom ezt a topikot, es kozben megfogalmazodott bennem nehany kerdes... pl: milyen kuplungszerkezetet es tarcsat hasznlatok ilyen tuningolt motornal /gondolom magyaraznom se kell, hogy valami gagyi HQ nem a legjobb egy 230LE-os BMWnel.. ami szazhatvanakarmennyirol van felhuzva... szoval eredekelne marka.. tovabba, en nem mertem sose a 100-ra gyorsulast, de a 2. fokozat 120 szep lehet, nallam 110 a vege, vezermutengely+furt motor-ral es dupla 50-es kipuval kozepso dob nelkul, /annyit hogy dontos volt a kocsi a gyorsulasin/ szoval arra kivancsi lennek de nagyon :))) Szoval a leginkabb az erdekelne, hogy mit szolnak az emelt teljesitmenyhez a kocsi alkatreszei, amik persze nem pont erre lettek tervezve. Es ezek a kocsikj min. 10 evesek /ha jol tudom az utolso E30-as 89-ben jott ki (regi kereklampas)szoval nem tul ujak a jarganyok/ Ja es megvalami, allitolag a Hondak nagyon jol gyorsulnak, a gyorsulasin vajon miert nem volt egy se?...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!