Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 428
/OO=[]=OO\
hosszu Creative Commons License 1999.06.25 0 0 427
???? Nemek BMW-m???
Előzmény: Eclipseboy_ (424)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 426
Eclipseboy

Ez a póker arc jó.:) Én ha érzem, hogy a másik kocsi durvább mellettem és "szintén zenész" mindig az autó rádiót vagy a telefonomat babrálom vagy pedig gázfröccsöket adok midha egy nagyot akarnék indulni aztán jön a zöld a kocsi kilo mint az álat én pedi ovatosan egy egyest tolok.

Előzmény: Eclipseboy_ (424)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 425
hosszu

Ujra itt a munkában. Egy jó kis kávé intravénásan aztán indul a mandula. A xsantia -val az volt a gond , hogy amikor már jól kezdett énekelni akkor puff lekorlátozott. Szerintem nics jól összehengolva a turbo karaktere a motoréval , ha ki lehetne huzatni 7000 ig biztos, hogy durva lenne az eredmény. Egyesbe kettesbe OK aztán elég puha majd késöbb 200 nál meg jól húzott. Az egyik kollégám kipróbálta a gyorsjáratot is. 210 nél nem túl erosen de még húzott a gond, hogy tele volt az autó pálya. Tegnap a Citroenes fickó elmagyarázta, hogy muködik a lift. Azt mondta, hogy minden kerék felett a futómüben egy gömb van ami félig van valamilyen olajal és fölötte pedig egy nagy hotágulásu gázzal. Amikor lifterel a kocsival ezekben a fölöttes gázterekben egy ráfütést bapcsolsz be vagy ki. A gáz elkezd tágulni és bepréseli az olajat a rendszerbe. A kanyarban pedig a kocsi figyeli a vízszintet és próbálja tartani. Ide oda keményitgeti a futómüvet, a kanyartól függöen. Ha pedig reggel odamész az autóhoz és kiriasztod és beleülsz nem sülyed le az azfaltig hanem a soför oldalát felkeményiti. Édekes dolog ez a lift erre arra ig két futómüved van egyszerre egy sportos leültetett és egy hintós. A Citroenes fickó szerint ez nem megy tönkre soha. ? Kérdeztem, hogy ha véletlen egy kis karambol történik mert néha van ilyen = anyagi katasztrófa.
Ma az autópályán csúcskisérlet volt elérte a golf lejton lefele a 200 at. Sikuton max 190 et megy.

Nem sokára újabb kocsik jönnek tesztre :)) új bogár gti motorral kb 150 Le lehet, VR6 passzát, Ford mondeo.

Előzmény: hosszu (423)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.25 0 0 424
Biztos nagyon szuper a BMW-d és elég könnyű is, nekem 1310kg, de a légkondit, tempomatot, stb. nem fogom kiszerelni ahhoz, hogy gyorsabb legyen.

Én egyébként pókerarccal szoktam gyorsulni, rá sem nézek az ellenfelemre, így ha elvernek azt mondhatom, hogy "Ja kérem, nem láttam, hogy jön mellettem valaki."

Előzmény: hosszu (423)
hosszu Creative Commons License 1999.06.25 0 0 423
Na kerem! Vegigolvastam! Majd kifolyik a szemem de mindent tudok.

Eszrevetelem: ha Prof.Dr.Ruppy azt mondja, hogy a Xsara 1.8i "ugribugri" auto, akkor az igencsak szigoru kovetelmenyeknek kellett megfeleljen. ;-)
A korabbiakat olvasva elkepzelheto, hogy az a TurboCT sem annyira gyengus, csak hat nem felel meg a Ringes gyorsulasi verseny kovetelmenyeinek. Na jo, teny, hogy nem minden motornak egyforman jo, vagy inkabb eltalalt a LE es nyomatekgorbeje, ezek max. ertekei, a valto attetele, de kerem, kell nehany auto a piacon, ami csak furikazni valo, nemde? Lehet, hogy a futomuvek sem annyira gyengek, mint ahogy Nehezlabu Visszaketopadlogaz Tasztaltarsunk minositi oket, csak hat nem birtak 80-nal a kezifekest, vagy ilyesmi ;-)) Lehet, hogy pont olyan mazsolaknak talaltak ki, mint en vagyok, akik szeria autoban dongetnek, es nagyritkan villantanak egyet-egyet.

Mar ertem, mire fel ez a nagy tesztelgetes. Jo buli! ;)

Csak igy tovabb a topicban! Jobban megy, mint barmelyik masik autos. Jocakat!

PS: A Suzukis sztorit igy mar ertem, tenyleg jo poen a sportgyertya :))

Ruppy Creative Commons License 1999.06.24 0 0 422
171 Le gyárilag. A modositások után soha sem mértem de jobb lett. Saccom szerint 180-185 Le lehet.1140 Kg. Ez a 7-8 mp elég bő határ . A modositások elött 7.9 volt a gyorsulása. Nem egy hiper ür rakéta de ahoz elég erős, hogy nagy pofám legyen. A legtöbb autót még úgy is le tudom nyomni ha elb@szom az indulást.
pl. Opel kadett gsi kettes végére 15-20 métert kapott, Honda prelude 2.3i a kettes végére 20 métert kapott. (ez az újabb szép pofázmányu káromszög hátsólámpás és háromszor indultunk a sráccal), 500 as SEL merci kettő végén 5-8 métert kapott,ford xr2i,xr3i,xr4i,crx minden gyári verziója még a vti is....
Egyszer egy bontex feliratos uj tipusu vti vel kerültünk egymás mellé. Start padlo egyes 7000 ig, kettes 7000 ig 10-15 méterre hátul a vti. A srá villogott, hogy áljunk meg. OK megáltam. Na mi van? A hodás milyen motor van ebbe a kocsiba . A hüje béemvés (én:) Dizel. A hondás ja.... nekem meg lada. A végére egy tök jó dumaparty lett belőle. Egyszer egy nagyszáju Ford KA val akadtam össze. Átszólt a lámpánál...megyünk egyet. A bolod gyerek (én) .. mindeáron kell a kudarc. A lámpa zöldre paló 1,2,3, =vesztes KA. Úgy ki kellett huzatnom az oreg bömbit, hogy majdnem kiesett a motor.:) és csak úgy maradt le a gyerek. Miután megáltunk a srác megmutatta, hogy neki egy tuningos turbo nitros motor volt benne.
Szal amint látod nem tétlenkedek. De ha az ellenfél tutin erősebb akkor én se vagyok hülye. Nem hiányzik a kudarc. Pl. egy escort cosworth,///M3,Supra3.0iturbo és az ilyenek Ezeknél nem nagy az arcom mert tudom ugy levernek, ho megzavarodok.
Előzmény: Eclipseboy_ (421)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.24 0 0 421
Ruppy!

Lóerőileg ez mit jelent? És hány kg a 325-ösöd?

Egyébként hosszu-nak igaza van :-)))

Előzmény: Ruppy (420)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.24 0 0 420
Eclipseboy_

Ami a lényeg, hogy 100-200 ig nagyon jól gyorsul és a 200 at tudja folyamatosan tartani sík úton . Szal nem csak csúcskisérleteknél 20másodpercig hanem lehet vele tutin utazni. 160 nál akkorát tol négyben, hogy egy csomo ugymond eros kocsit körbe tudok autózni az autópályán.

Ruppy Creative Commons License 1999.06.24 0 0 419
hosszu

:))))))))))))))))))

Előzmény: hosszu (417)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.24 0 0 418
Eclipseboy_

Kiváncsi vagyok holnap mi lessz a kommentje a srácnak.
Kb 7-8 mp alatt van 100 on. 220 a top
Már nagyon hiányzik a BMW. Sajnos még egy hét amire kész lessz.

Előzmény: Eclipseboy_ (416)
hosszu Creative Commons License 1999.06.24 0 0 417
I. szabaly: Ruppy-tol semmilyen autot ne vegyel! Meg pedalos Moszkvicsot se!
II. szabaly: Bemutato- illetve tesztautot se vegyel. Lehet, hogy Ruppy hasznalta.

;)

Előzmény: Ruppy (415)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.24 0 0 416
Ruppy!

Szerintem ahhoz, hoyg egy Suzuki megpördüljön bénának kell lenni (nem akarom bántani a barátod). Édesanyámnak volt egy 1.3-as Swiftje, de főleg én használtam az nem volt ilyen "tuning", széria futóműve volt,de 6x14-es felnik voltak rajta 185-ös gumikkal elég jól tapadt, egyszer sikerült csak keresztbeállnom vele, igaz, akkor előre tudtam, hogy ez fog történni, csak játszottam.
A Suzuki egyébként ahhoz képest nem megy rosszul 100-120-ig, de fölötte =0.
Hogy is gyorsul a BMW-d? Biztos írtad már, csak lusta vagyok keresgélni.

Ma megnéztem az említett turbo-s gépet. Külsőre igénytelenebb, mint az enyém, több helyen törött volt, stb, az enyém sokkal szebb. Asszem megtartom a mostanit és elviszem a BONTEX-hez tuningolni. ;-))
Egyébként a pénzből amennyivel kevesebbe kerül az enyémnél rendbe lehetne hozatni, de semmi kedvem az átírással járó hercehurcához.

Előzmény: Ruppy (415)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.24 0 0 415
hosszu

Lentebb említettem már, hogy van egy kollégám akinek egy nagyon nagyon eros szuzkija van ;) Ma bejött az irodámba és eloadta, hogy o a hármas és négyes golfok száját széttépi a suzival. (nem volt neki elég amikor gyorsultunk o a suzival én a 325i vel 200métert kapott a hármas elejére) Tudod ez a duma "mert ebben sportgyertya van":) OK a hülyeségre mindíg kapható vagyok. Irány a parkoló.Golf indul, suzi indul. A fokapunál rajt pozíció atzán egyes padló korlátozás, kettes padló korlátozás a suzi 20 méterre mögöttem. Bevártam, ..mi a baj? Hát nem akartam túl kipörgetni a gumikat azér maradtam le.:)))))))))))))))))))) Én na helo. Padló irány a sztráda. A sztrádára vezeto út irtóra kanyargós. Én pandló ami a csövön ki fér. A srác suzija irtóra le van ültetve és per45 ös gumijai vannak. De a kanyarban a széria golfnak az elszálás határáig nyomtam és a tükörben láttam ,hogy a suzi elszált mint a fing. Megpördült. Fék tolatás ...na mi van? A srác.. mehetünk. Padló 1,2,3,4,5 És a suzi ugy lemaradt, hogy nem látszott a tükörben. Még egy kis adalék : azt mondta, hogy neki 220 at megy most a suzija.(csa max 200 at tud mutatni az órája) Még szerencse, hogy az ég nem szakadt le;)
Remélem egy Suzukis sem sértodik meg, azt itten kérem nem szabad.
A szövegem ellenére szeretem a suzikat, a kategoriájában nem rosszak. Itt se az autóval volt a gond hanem a soför akart a plafonra szarni.

Előzmény: hosszu (414)
hosszu Creative Commons License 1999.06.24 0 0 414
Az Audi utolso szerias 80-as (a motor ua., mint az A4-benl). Tesztelodott ilyen szempontbol: Lagymanyosi hid budai lehajto. Tipikus eset: elozzuk meg a kulsoben 80-90-nel docogo jarganyokat, majd az utolso pillanatban ne felejtsunk el lekanyarodni 130-140-rol inditva a manovert. En az anyosulesen kapaszkodtam, a "Hu bazdmeg!" tole jott, miutan befejezte a manovert. Ezt a regebbi Audi 80-asa is tudta, ez meg stabilabb. A reginel majdnem az elejen lengescsillapito cserevel kezdte a ficko, mindet gazosra. Aztan futomu beallitas. Rallye-s haverja megprobalgatta, mert kivancsi volt, erdemes-e esetleg leultetni, vagy ilyesmi. A teszt resze volt, amikor kb. 40-50 es tempoval egyenesen haladva hirtelen jobbra-keresztbe csusztatas, balra-keresztbe csusztatas, es igy tovabb az auto parszaz meteren keresztul. Haverom sajat bevallasa szerint fosott az anyosulesen. A ficko annyit mondott, ne bantsa, igy jo, ahogy van.
Előzmény: Ruppy (406)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.24 0 0 413
Eclipseboy_

Hát igen. Meg tudom érteni. Ugyan ezt éreztem amikor mostanába beadtam az autómat karosszériáshoz. Amikor megérkeztem kijött a laktos montam neki egy pár szót, hogy hol kell széthuzni a csatlakozókat heggesztés elött...stb. Megjelent a fia a mesternek rögtön felcsillant a szeme.Rögtön elkezdett kérdezgetni.: ez tényleg 25 ös? hány lóeros, mennyit megy, hogy gyorsul? Képzelheted milyen szar érzés igy otthagyni a kocsi kulcsokat. Lehet , hogy a srác most a környék bajnoka. Remélem nem lessz hajtókaros, vagy valami más probléma... Csak azért választottam öket mert láttam, hogy milyen tutin dolgoznak elég lelkiismertesek.

Előzmény: Eclipseboy_ (411)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.24 0 0 412
Kevin

Azt hallottam ,hogy a kisebb autóknál tök jó az elsokerék meghajtás de az ilyen nagy bálnáknál szar. Egyszer láttam egy irtó bonyolult rajzot amin egy csomó vektor meg ív meg ez meg az volt. És ott is az irták, hogy a nagyobb autóknál jobb valamiért a hátsó kerék hajtás. Nekem nincs túl nagy autóm BMW 325i E30. Ezzel azért volt gondom különösen kanyar padlógáz ...aztán jött a kimittud. Úgy megpördültem , hogy csak na. Télen komoly elindulási gondjaim voltak, míg az elso kerékhajtásu autók pedig mentek mint a vonat. Biztos, hogy tuti lehet egy négykerékmeghajtásu autó. Egyszer kipróbáltam egy 325ix et.(ez szintén 4kerékhajtásu) Nagyokat lehetett vele indulni és télen semmi gondja nem volt a srácnak. Ha pedig nyomtál egy fruti és elkezdtél egyhelyben pöröbni akkor érdekes nem az orra körül pörgött hanem a kocsi középpontja körül. ( kb a kézifék karnál )

Előzmény: Kevin (408)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.24 0 0 411
Ruppy!

Ezek után várhatod, hogy bárki is odaadja a kocsiját neked! :-))

Előzmény: Ruppy (410)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.24 0 0 410
hosszu

Megkérdeztem a flotta felelost. A Ford könnyebb. De az a gond , hogy most vitték vissza a teszt autókat ezért nem tudom megnézni a forgalmijukat. Csak pár napra szokták itt hagyni. Biztos selytenek valamit. Vagy csak meglátták a sok guminyomot a cég elött.;)

Előzmény: hosszu (407)
Kevin Creative Commons License 1999.06.24 0 0 409
Három hete nem volt időm Fóromut olvasni, ezért irok ilyen spéttel.

Szóval nálam a rekord, ami a Yardnak is annyira megtetszett, hogy
megörökitette, az hat éve volt az M3-as bevezető szakaszán a Szerencs utcánál 161 km/óra Lada Samara 1500-el.

Előzmény: Ruppy (242)
Kevin Creative Commons License 1999.06.24 0 0 408
Igaz, hogy ez egy BMW topic, de örülök, hogy az Audi is szóba került. Szóval lehet, hogy az A3-as meg az A4-es nagyon jó kanyarban, de az A6-osra ez semmiképpen nem mondható. Múltkor elsokaltam egy kanyart Tokaj környékén, alig tudtam épkézláb kibalettozni (kanyar közepén padlófék, hátulja ki, padlógáz). Az volt barom, aki egy ekkora autót elsőkerék hajtásúra épitett. A BMW-vel ilyen (kanyar) gondjaim sose voltak.
A múltkor hajtottam egy Honda Prelude-t, (legutolsó modell, négykerék kormányzás) a Budakeszi - Telki közötti úton (kunkor kunkor hátán bukkanókkal fűszerezve). Ott, ahol az A6-osom már szálldogált, mint a győzelmi zászló, a Prelude úgy befordult, mint egy sinautó. Kb. 20%-al nagyobb kanyarsebességet tudtam a Prelude-el elérni. Szóval szerintem a négykerék kormányzás (legalább is Honda módra) nagyon rulez.
Előzmény: Ruppy (406)
hosszu Creative Commons License 1999.06.24 0 0 407
:) Nem profi, csak mukedvelo.
Legjobb tudomasom szerint a hatso tengelyre hat a kezifek. Amin talan erdemes elgondolkozni (most nem Xantia, csak altalaban), az a torzios rugos hatso felfuggesztes. Pl. lejton felfele kezifekes indulasnal erdekesen viselkedik. Kezifek behuz, labfek elenged, kulung, stb, es a kocsi segge megemelkedik, ahogy a torzios rugo megfeszul. Ujoncot meg is lehet vele ilyeszteni, mintha egy csonak elejebe belepne valaki es a hatulja megemelkedne. Valamilyen osszefugges a kezifek-fekhatas es a kocsi hatso tengelyere eso suly kozott ilyen ertelemben van. Hogy ez ahidropneumatikusnal hogy mukszik, azt nem tudom, de szinten van osszefugges, BX-eseket kellene megkerdezni.
Sulykulonbseg mennyi volt az autok kozott?

PS: Es ezen a munkahelyen meg fizetnek is, vagy csak szorakozasbol jartok dolgozni? ;))

Előzmény: Ruppy (404)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.24 0 0 406
hosszu

Ha az Audi amibe ultél A3 vagy A4, feltétlen próbáld ki, hogy mit tud kanyarba. Lehetoleg tulaj nélkül padló egy ketto és derékszög kanyarok vagy körforgalom. Figyeld meg hihetetle mi meg nem lehet csinálni vele. A Bora nak is az uj Audi 3 vagy 4 es futómüve van. Ha kezdo utasod van már az elso kanyarnál felkinálja , hogy szivesen menne gyalog inkább. A 4. 5. kanyarnál már fosni fog rendesen. Akkora kanyarsebességet lehet vele tartani, hogy szinte fizikailag lehetetlennek tünik és mégi sikerül a mutatvány.
Dumák az utas részéröl: jaj, hu..b@zze, na.ne,te tiszta hü...lye v..,álj meg kiszálok,a kur..@,midjár lehánylak,.... ;)Eközbe te poker arcal keresztbe sodródva a kanyarokban 6000 és a lekorlátozás között fingatod a kecskét.

Előzmény: hosszu (403)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.24 0 0 405
Régebben a Citroenek kézifékje tényleg az első keékre hatott (pl. CX), de manapság már szerintem nem. Volt olyan, hogy én se bírtam a Lancerrel kézifékes fordulót csinálni, azt hittem én lettem ilyen béna. Aztán kiderült, hogy az egyik oldalon a bowdenen kellett állítani.
Előzmény: Ruppy (404)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.24 0 0 404
hosszu

Tegnap itt a cégnél igazi gyorsulási versenyt rendeztünk. Teljesen olyan volt mint a régi filmeken. Az egyik titkárnot kiállítottuk a két kocsi közé és O indította a futamokat a kendojével. Szinte mindenki kipróbálta a tesztautókat. Xsantia 2.0 turbo és egy Ford focus 2.0 ghia. Orületes kézifékes fordulókat csináltunk. Az egyik srác úgy oldotta meg, hogy mikor elöször meglengeted balra aztán durva jobbos , kézifék autó keresztbe halad közben egyesbe tette és padló gáz. Többször indultunk, és felváltva a kocsikkal. Csak a Focussal lehetett brutális kézifékezeket csinálni. A Xsantia kézifékje nem fogott. Valaki felvetette , hogy lehet -e az hogy az elso kerekekre hat a kézifékje a Citroennek. Te profi vagy, szerinted ?
Ha mindkét kocsiban profi ült és tutin elkapták az indulást a Citroen gyozött. De nem túl sokkal kb 400 méter alatt csak egy kocsihosszal. A Focusnál az a tuti, hogy 7000 fölött korlátoz le és tök sportos a motor. Ha egy picit is túlpörgettem a startnál és a kerék többet forgott mint kéne a focus gyözött. Ha üldöztük egymás itt a Cora áruház körül a derékszögü kanyaroknál a kanyarban a Citroen (persze padló kettesben néha egyben) Mindig felemelte kanyartól függoen az egyik kerekét és orülten elkezdett lediferálni. Ezért a Focus itt jobb volt de az egyenesekben A Xantia meglépett. A ford sokkal hajlamosabb vol a kitörésekre. De ha figyeltél rá semmi dond.

Előzmény: hosszu (403)
hosszu Creative Commons License 1999.06.24 0 0 403
Hali Mindenkinek!

Ma talalkoztam Audis ismerosommel (1.6i 102LE). Ugy nez ki, kezdek agyilag en is elszallni, mert amikor gyorsulgatott, allandoan a fordulatszammerot neztem, es megallapitottam, hogy igenyli a kocsi a 4000-et, hogy rendesen elkezdjen kiloni ;)) Pedig en altalaban komotosan, inkabb lenduletesen autozom, de kedvet kaptam toletek szaguldozni.

Ruppy Creative Commons License 1999.06.24 0 0 402
Nem értem, hogy miért de néha lemaradnak az ékezetes betüimröl az ékezetek pedig amikor irom még látszanak de amikor postázom akkor eltünnek.
Ruppy Creative Commons License 1999.06.24 0 0 401
GanXstaZolee

Hallottam egy jó ötletet. Pontosan nem tudom de valamelyik 5 ös sorozatu BMW -n hodrótos lég mennyiségméro van. Ennek az a lényege, hogy a légáramlást nem eny torlólapát elmozdulása méri hanem egy elenálás huzalt fütenek egy kis árammal (néhány miliamper) és a szál hüléséböl következtet a motorvezérlo a légmennyiségre. Ennek a tipusu AFM nek semmi légelenálása sincs és még az átméroje is nagyomm. Elsore egész jól hangzik. Nem?

Ha valaki profi a hodrótos AFM bekötésébe jó lenne ha jelentkezne.

Ruppy Creative Commons License 1999.06.24 0 0 400
Eclipseboy_

Engem már kölök koromban a tuning szele megcsapott. Kaptam egy Java mustangot, biztos emlékszel rá 50 ccm es kismotor. A szimszonok mindig megszivattak csorsulásra meg végre is. Apámnak eloadtam, hogy mindig lenyomnak a gyorsulásnál. Az öreg nekilátott.
A szivó részét felbovítette.A kipufogónál is valamit reszelt. A légszurot is kicserélte kisebb elenálásura. A gyujtás is átalakította valamilyen elogyujtás szabályzást tett bele meg egy izmosabb trafót. A dugattyút eszterga padon lekönnyitette. A fotengelyt is. A hengerfelyet lesíkolta, már nem tudom hogy mennyit de nott a kompresszió. A karburátot is át alakitotta minden düzni álítható lett, tök jó csúcsra lehetett húzni. Egész jól sikerült és minden szimszonos meng tudtam szivatni. Végre pedig 85 -t ment.
Ez a múlt volt:), most már simán minden kis 50 es moped megy mint az álat.

Előzmény: Eclipseboy_ (399)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.24 0 0 399
Egyébként tényleg a pénz az ami a tuning mértékét megszabja. Nekem volt egy elképzelésem a Lancerral kapcsolatban anno (1.8 GTI motor, turbo, négykerékmeghajtás, stb) ami kivitelezhető lett volna, de vagy 4-5 millio kellett volna hozzá.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!