Egyszer próbálkoztam gyorsulni egy ///M3 al. Totális kudarc volt. Azóta méginkább szeretnék egyet de sajnos soha sem jön rá össze a lóvé.(talán ha rock sztár lennék?:)) Még 6 évesen is 6 millió körül van egy nem törött (szerintem szinte lehetetlen nem töröttet találni ->321 Le)
Mostanába vettem észre, hogy a Wien szálónál a gyalogos felüljáró lépcsojénél felállítottak egy szürke dodozt amiben valami kameraféle pöffeszkedik. Tudja -e valaki, hogy az radar vagy mi a fene?
Egyszer próbálkoztam gyorsulni egy ///M3 al. Totális kudarc volt. Azóta méginkább szeretnék egyet de sajnos soha sem jön rá össze a lóvé.(talán ha rock sztár lennék?:)) Még 6 évesen is 6 millió körül van egy nem törött (szerintem szinte lehetetlen nem töröttet találni ->321 Le)
Mostanába vettem észre, hogy a Wien szálónál a gyalogos felüljáró lépcsojénél felállítottak egy szürke dodozt amiben valami kameraféle pöffeszkedik. Tudja -e valaki, hogy az radar vagy mi a fene?
Egy kicsit segíthet ha surubb olajat öntessz bele. Tegyél bele hajtómu olajat.(80W-90 vagy valami hasonló) Lehet kapni kutaknál a Finish hez hasontó adalékot amitol a váltóban az olaj olyan lessz mint a méz. Nem értem miért hangos a váltód, normál 250000Km után sem hangosodik fel a váltó és a zinkron is tuti ha rendben volt az olajszint az élete során. Lehet hogy fikázik a kuplungod. Ha véletlenül felujított kuplungtárcsa került bele valamikor az elég baj. Néha a felujítás során eltorzul egy kicsit a tárcsa és ütni kezd.-> szarul veszi az egyest és recseg a váltásnál, meg ha lassan mész kb 2-5 km/ó egyesbe kinyomott kuplungnál berezonál az egész kardán.
Egy kis adalék, mert a topic gazdája szereti a történeteket:
Eladó egy 1.5 éves M3-as. Miután vezettem -írtam is ide róla- megvenném, de nincs rá pár millióm. Haverom -autószerelő- rá is kérdezett a tulajnál, miért adja el? Nem jó? Kényelmetlen? Válasz: A kocsi hihetelenül jó, kényelmes, jól megy.De másfél év alatt több mint 300 ezer forintot fizetett ki gyorshajtási bírságért, és csak a rendőr ismerőseinek köszönhető, hogy van még jogsija. Mst szeretne egy 325 tds-t venni.....
Ha beszerezted a bontóbol a motoros ablakhoz a gombokat és a kábelköteget segítek összehozni hogy muködjön. A lényeg, hogy abból a kocsibol amiból kibontja a bontós a cájgot el ne felejtse az ajtó zsanérja körül a hangszóró mögött van mindkét oldalon egy egy fehér kombi stekker az is kell. Lehetoleg semmit ne vágjon el hanem csak csatlakoztassa szét a kiszerelésnél. Csak a test és a +12V kábele lehet elvágott.(azthiszem a +12V kábele egy szimpla zöld vezeték fekete csatival a végén. Ha nem sikerült bontott de eredeti fel-le gombokat szerválni akkor ha más tipusét használod akkor a kábelkötegen lévo 2 db csatit egy kicsit szét kell szedni, hogy össze lehessen hozni a gombokkal.
Ja és még valami nehogy össze keverd a 4 ajtós ablaklehúzó mechanikát a kétajtóséval. Elég hasonlóak de a 2 ajtósé hosszabb, mivel az ajtó is hosszabb.
Na szoval utanna jartam a festesnek.
A ceg :Auto Picasso Bt., Esztergom.
Tel.:06-33/313-887.
Székács József a cegtulajdonos, ot kerdezd. Valoszinu hogy csak 8 ora korul talalod meg.
Erdeklodtem, s azt mondta hogy ez igy nehezen megallapithato hogy mennyi egy elem festese.
Fuggvenyek:szin,metal,utangyartott elem vagy nem /*gondolom a csiszolas, alapozas miatt*/, s meg egy ket mas.
Szoval ha erdemesnek tartod, akkor hivd fel.
Tudok egy masik faszit is aki, lassabban, rosszabbul, minosegileg gyengebben megcsinalja neked 3 het alatt nehany liter borert. Ha ez inkabb erdekel akkor megbeszelem.:-))))
Valto:
Szoval erre a villamos hangra en is felfigyeltem mar, gondoltam az olaj, de rendben volt. Lehet hogy a minosege nem a legjobb mar. Ha mar itt tartunk akkor szerinted ilyen esetben az ajanlottol surubb vagy higabb olajat erdemes beletolteni, vagy ennek nincs jelentosege?
Persze masra is hatassal van ez, gondolom melegedes, kopas....
Van egyáltalán a váltódban olaj? Ha elszáll a hátsó (vagy az elso)szimeringje a váltónak elöször felhangosodik mint a villamos és utána elszáll a szinkron. Nézd meg az olajszintet, határeseteknél segíthet az olaj feltöltés. Szerintem bontóban 25-30 ezer egy jó állapotú váltó.
A festessel kapcsolatban: en Esztergom kornyeken lakom, az a festo gyerek tulajdonkeppen falumbeli volt, s itt Esztergomban van a muhelye. Holnapra utana jarok a szamoknak.
Szoval e geppel kacsolatban: 1/2 eve vettem egy BMW 320I-t, 84'-es evjarat.
A gyorsulasi tortenetem nem egeszen teljes, mert rakoncatlankodik a 2. fokozatom (szinkrongyuru:b@ssza meg).
Alacsony sebessegnel OK, de picit jobban huzatva az 1 fokozatot mar ovatosan kell kapcsolni a 2 fokozatot.
Vege? Nincs vege. Vegtelen.
Egy-ket tortenet:
Riadalom, de nem:
Nehanapjan mikor meglatogatom a baratnomet, szerpentines uton kell menni. Wowwwww. Szoval egyik ejjel repesztes, repesztes aztan szarvas, fek le, fek fel, fek le, fek fel, kormany el, szarvas el, auto keresztben, Sanfe eletben. Yes. /*Hasonlokeppen apam Mazdajat megtortem, de ezt nem*/ -jo ez az auto
Szimbiozis:
Benzin elfogy, 0 l a tankba, tankolas, -10Celsius, hoeses, sotetedik /*napi munka vege*/, auto indul, 20km utazas, haztol 500m cimboramtol 50 meter auto megall, inditas, semmi, biztos felkapta az iszapot, igen, baratommal betoltuk hozzajuk, de azert odaig elvitt nem hagyta hogy megfaggyak. - jo ez az auto
Az auto alatt a tipust ertem.:-)))
topic off
Egyszer egy Trabanton lattam a kovetkezo feliratot:
Penz, nok, szaguldas ... -talalo nem?
topic on
Szevasztok!
Ui.:Ne mondjatok azt hogy -10Celsiusnal nem esik a ho.:-)
A fenyezessel kapcsolatban.
Ha erdekel egy high-end minosegu festes:
Egyik cimboramnak festettek kb. egy eve a Toyota Celicajat.
A ket hatso sarvedot kellett javitan, kb 0.5 - 0.5 m2-en, oszt a hatuljat is kellett festeni egy kisebb darabon. Ezt rafujassal csinaltak, tehat nem emeltek le az elemet. Tovabbiakban a bal elso sarvedot kellett ujra fujni. A szine olyan metal bordo-barna volt /*ez egy 82'-es gip volt*/, biztos lattad mar ezt a szint, tipikusan japan szin volt akkoriban.
S a dolog lenyege az, hogy a fenyezes utan a lefujt reszeknek nem uj szinuk volt, hanem ugyanolyan kopottnak-fakonak tunt mint az eredeti festese.
Szoval no comment, ha ilyenre van szukseged akkor 45ezer penz.
Megvan a pontos szinkódom, remélem nem b@sszák el.
Kaptam egy jó cimet ahol sliccgombokért lehet venni utángyártott karosszéria elemeket, rész profilokat,elsö-hátsó kötény lemez,torony pár ezer forintért.(ez a torony egész érdekes, mert ha elrohad akkor mindig a bontókban keresgél az ember egy kevésbé penészeset. Itt pedig újan torzulásmentessen lehet megvenni) stb Pl: utángyártott német elso sárvédo 6 ezer forint, küszöb külso 2600 Ft, hátsó utángy. német kerékív 2500 Ft...... Szóval úgytunik, hogy nem rablók.
Metálszürke volt és eltalálták. Sajnos nem hiszem, hogy érdekel a cím, ugyanis egy váci Toyota szervízben dolgozik az illető, igaz Pestről is viszik hozzá a kocsikat. Nagyon szép munkát szokott végezni, elfogadható áron. Ráadásul ami jó volt a Lancerban az az, hogy nem mattult a szine 8 év alatt sem, tehát az eredeti fényezés és az újrafényezett elem ugyanúgy nézett ki, semmi eltérés nem volt. Ha van színkódod nem hiszem, hogy el lehet rontani.
Egy kollégám vett egy 318i -t 84 es kiadásút 600 ezerért.(valahol vidéken vette) Egy másik ismerősöm egy 1984 es 320i(6cyl) E30 négy ajtós és tényleg hibátlan állapotban 660 ezerért
Van kb féléve egy 1989 -es négyajtós E30 asom 316i, null extrás (kivéve elektromos tükör), automata, közepesen ramaty fehér fényezéssel, átlagosan lelakott, 132 000 Km -el, új hármas motorral állítólag 115 lovas. Volt valami sérülése is az elmúlt 10 esztendôben hál'isten nem nálam. Különösebben nem látszik rajta.
El akarnám adni. Szerintetek mennyit kapnék érte és hol érdemesebb árulni ? Pl vidéken nem ér -e többet ?
Most kerestek a Yardról téged itt nálunk, hogy túl gyorsan mentél át a zebrán és kopott volt a csukád futófelülete és ezért a féktávod túlzottan megnőtt:))))))
Háááát kérem szépen a jegyzőkönyve az került, hogy ...160 al szemben a forgalommal az Üllőin és közben a frontálisan becsapódott egy rendőrmotoros a hűtörács lamelláiba......De én nem ilyedtem meg és a járdán autóztam tovább .:))))
Semmi extra csak kijött egy pár helyen a herpesz az autómon.
Tudja -e valaki, hogy mennyi manapság egy elem festése metal színre. (bronz beige metalic) Igen fontos lenne az info mert most egyezkedem a festővel és nem igazán tudom, hogy mennyi a "piaci" ára egy rendes pontosan megegyező színre festésnek.
Nekem most H-s Toyo gumim van, ami 210-ig jó. Valószínűleg rövidebb ideig bírná a 220-at is, de a kisebb méret-okozta csalás miatt csal nincs sok értelme ezzel a gumival végsebességet mérni. Ráadásul van rajtuk egy-két sérülés, vágás, ami miatt nem merem kockáztatni. Valamikor tesztelték az ex-szocialista gumikat és a max. sebesség fölött 10 percig hajtva szétmentek, sőt valamelyik 180-as gumi 200-nál azonnal szétment. Gondolom a Toyo jobb minőség de én nem akarom 220-nál elszállni.
Én is mindig fosok a sebesség határtól. Télen egy "T" Semperit lamellás volt fent. Néha azon vettem észre magam, hogy 210 el megyek az autópályán. A gumis azt mondta, hogy kibírja a téli is a gyorsjáratot de sokkal hamarabb elkopik. Ha elég hideg van a gumi is jól tud hülni akkor semmi baj a csúcskisérletekkel, de ha forró aszfalton "rendes" tempónál az egész gumi eltaknyolódik megég a belso surlódások miadt és megbomlik a szálszerkezete.
A téli gumik tényleg sokkal puhábbak, mert amikor állóhelyzetbol indultam egy szereploset a csúcs 12 méter gumicsík az tiszta aszfalton nyárival, télivel ui. 3 méter. (elég hülye teszt mi?:)