Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

András19790531 Creative Commons License 2018.07.31 0 0 221873

E30nick. Köszönöm válaszod.

petrolhead Creative Commons License 2018.07.31 0 1 221872

emiatt egy pillanatra se fojon a fejed! bepotoljuk!

Előzmény: Maty. (221869)
e30nick Creative Commons License 2018.07.31 0 1 221871

Sajnaljuk es jobbulast kivanunk!

Előzmény: Maty. (221869)
e30nick Creative Commons License 2018.07.31 0 1 221870

Pont, amit irtam. Minden mas. :) A hidrotokek, himbak, vezermutengely, meg a kis pogacsak a szelepek tetejen egyszerre cserelendok. Ha ha csak az egyiket csereled ezek kozul marad ott eleg hezag, hogy viszonylag gyorsan ujra szet tudja verni.

Előzmény: András19790531 (221868)
Maty. Creative Commons License 2018.07.30 0 0 221869

Sziasztok! Sajnálatos módon a szokásos időpontban nem tudom megszervezni a hagyományosnak mondható esztergomi E30 találkozót (családi és egészségügyi problémák miatt), ha rendeződnek a dolgok akkor természetesen be lesz pótolva. -M.

oo()()oo

András19790531 Creative Commons License 2018.07.29 0 0 221868

Sziasztok. Ha már témánál vagyunk lenne 1 kérdésem. Az autóm 316i-m csattogott. Tipikus hidrotőke hangja volt.  És éppen eljött az olajcsere iedeje is. Tehát vettem új hidrotőkéket olajat stb. Minden ki lett cserélve de sajnos ugyan úgy csattog mint elötte. Mi lehet a baj? A válaszokat előre is köszönöm!Ezt a hidrotőkét vettem. Lehet,hogy ez a baj? Gagyi?

e30nick Creative Commons License 2018.07.27 0 3 221867

Szerintem felejtsd el a kompressziomerest. Nekiallsz kiszedegetni a gyertyakat, kozben beszakitasz 1-2 gyertyakabelt, biztos orulni fognak neked. :D

270e utan boritottam szet az M40-es motoromat, semmi olyan baja nem volt, ami kompressziovesztest okozott volna. Nem ette az olajat, stb. Ami ezeknek a bajuk szokott lenni, hogy szanaszet kopik minden a hengerfejben. Szelephimbak, vezermutengely es minden problema forrasa, a hidrotoke. Onnan lehet megismerni, hogy csattog a motor es ha mar elegge elkopott, akkor nem forog le tiltasig. Nemi keszpenz es ido segitsegevel viszonylag egyszeruen orvosolhato a problema, de kb 100ekm utan ujra elo fog jonni. Kicsit nagyobb atepitessel veglegesen is orvosolhato, de az nem kis koltseg. Ha nem akarsz szaguldozni az autoval, akkor ilyen allapotban is kimegy a vilagbol. Amire fontos figyeni, hogy van nehany kis benzincso a szivosor alatt, ezeket par evente cserelni kell, mert a kanikulatol ereszteni kezdenek. 40e a vezermuszij, 10e az olaj csereperiodusa, ezeket be kell tartani es agyonutni sem fogod tudni. En szeretem, az enyemben most van 420e.

Előzmény: zs.norbi (221864)
e30nick Creative Commons License 2018.07.27 0 0 221866

Csak tipp, sosem lattam kozelrol td-t. :) A td-ben valami elektromos adagolo van, ennek nyilvan kell villany. A benzinesekben a motorvezerlest egy rele kapcsolja, ami a tuzfalon van, feher szinu, es ha elromlik, akkor nem indul az auto. Le kellene nyomoznod egy multimeterrel, hogy honnan kap tapot az adagolo, illetve a vezerlese.

Előzmény: cvf (221865)
cvf Creative Commons License 2018.07.26 0 0 221865

Sziasztok! Segítséget illetve tanácsot szeretnék kérni! Adott egy 2.4 td E30 ami nem akar indulni. Soha ilyen gondja nem volt eddig. Azt kimértem, hogy az adagolón a mágnesszelepen csak egy pillanatra jelenik meg áram, utána indításnál sincs. Ha adok neki direktbe, akkor beindul viszont padlógáz környékén pörög. Gyujtás ráadásnál kattan kettőt az adagoló fedél. Két vezérlő van a kocsiban, hajlok rá hogy az adagoló vezérlője halt be. Járt már valaki igy esetleg? Vagy valakinek valami ötlet mit nézhetnénk meg még? Azt is jó lenne tudni, hogy a mágnesszelepen gyujtáson ott kell e lennie az áramnak, vagy csak inditáskor és járó motornál (tehát amikor forog a motor) sajnos nem találok még rajzot sem róla :( Előre is köszi ha van valakinek valami ötlete!

zs.norbi Creative Commons License 2018.07.25 0 0 221864

Sziasztok!

 

E30 vásárlás előtt állok. Meg szeretném tudni a motor valós állapotát. Van erre jó tippetek?

Kölcsönkértem egy kompresszió mérőt is, ha engedi a tulaj rámérnék. Milyen kompressziós érték megfelelő még?

Egy M40 motorról lenne szó, nagylâmpás '88-as évjárat a gép.

Köszi a választ!

cezet_IS Creative Commons License 2018.07.21 0 0 221863

Megírtam privátban a részleteket. :)

Előzmény: Andriska318is (221862)
Andriska318is Creative Commons License 2018.07.19 0 0 221862

Mi lesz módosítva rajta?

Előzmény: cezet_IS (221861)
cezet_IS Creative Commons License 2018.07.18 0 0 221861

A Havassy padjàn az Árvai Gabi csinálja majd.

Egy jóbarát ügyezi nekem, direktben nem ismerem a sràcot, de referenciamunkáját vezettem màr, nem volt rossz. :)

Meg csináltak már jópár M42-t, az sem árt, ha van típusismeret, így esett rá a választás.

Előzmény: Andriska318is (221860)
Andriska318is Creative Commons License 2018.07.16 0 0 221860

Melyik padra mész vele? 

Előzmény: cezet_IS (221859)
cezet_IS Creative Commons License 2018.07.13 0 1 221859

Az augusztus 20-as hét második felére van tervben, vagy szept. első hetében.

Alighanem Pannóniaring lesz belőle, de majd elválik akkor ott lesz-e hely.

Matyitól vagy Petrolheadtől elkérem majd a számodat privátban.

Megnézném a kocsidat élesben használva az illő környezetben. :)

 

Persze előbb a sajátot össze kéne rakni... :D

De, ha minden jól megy holnapután újra berreg. :)

Némi járatás a gyári vezérlővel, közben nyaralás, majd irány a mérőpad szoftvert illeszteni, aztán mehet a móka. :)

Persze közben még lesz egy kis idő tesztelgetni, hogy ne a pályán jöjjön ki, ha vmi gixer van, bár, ha a padon nyúzást kibírja, akkor nagy baj nem lehet.

Előzmény: Andriska318is (221858)
Andriska318is Creative Commons License 2018.07.12 0 0 221858

 Hungaroring ideális mert közel van csak kevés a nyíltnap amit meg is értek mert alig van autó, ez egyfelől jó mert nem kell kerülgetni senkit másfelől rossz mert minek szervezzenek ha úgysincs tele. 


Kakucs picike nagyon.

 

Pannónia ring és a Szlovákia ring jók. Ha mentek szólj előtte és ha jó az időpont csatlakozom. Mielőtt felmentek érdemes otthon próbálgatni a bukósisakot az autóban mert abban alig kapni levegőt :-)

 

Előzmény: cezet_IS (221857)
cezet_IS Creative Commons License 2018.07.11 0 0 221857

Hová szoktál menni?

Bár a tiéd más ligában játszik, nálam messze nincs annyi motorerő. :)

Egy győri kollégával mennénk, így gondoltunk a Slovakiaringre, de elég húzós áraik vannak és szerintem nekünk túl gyors/nagy lenne.

Pannóniaringen nézőként már jártam, a pályarajz jobban tetszik, 25i challange-es autók 170 körül mennek a célegyenes végén, tehát "lassabb" a pálya, ami nekünk jó a gyenge verdákhoz.

De a honlapjuk egy vicc. Majd rájuk csörgök inkább.

Kakucson minden érthető és baráti az ár, de az meg lehet túl kicsi és inkább csak bohóckodni jó, vagy? :)

@ Szonda úr, te megfordultál már arrafelé, ha jól sejtem :), vélemény?

Előzmény: Andriska318is (221856)
Andriska318is Creative Commons License 2018.07.11 0 0 221856

Örömteli pályanap van :-)

 

Előzmény: cezet_IS (221855)
cezet_IS Creative Commons License 2018.07.10 0 0 221855

Igen nagy a csend srácok, senkinél semmi történés? :)

Egy új felniszett, egy kilakatolt emelési pont, egy sikeresen beindított új blokk, egy örömteli pályanap... vagy valami?

Más téma: lenne valakinél hűtött Ate nyeregpár eladó?

mr.Szonda Creative Commons License 2018.06.19 0 0 221854

Egészségedre! Jó volt beszélgetni újra. 😉

Előzmény: hornyaz (221853)
hornyaz Creative Commons License 2018.06.19 0 2 221853

Ez úton is megköszönném "e30nick" -nek a részletes magyarázatot és munkamenet leírást, továbbá "mr.Szonda" -nak, hogy időt és energiát nem kímélve nyújtott mindennél nagyobb segítséget!!!

Előzmény: hornyaz (221851)
ohne lader Creative Commons License 2018.06.19 0 0 221852

Ha már tuning, van egy M20 legkönnyebb lendkerekem, 6,2 kg, M20, M4x, M50 faragáshoz ideális. 228-as kuplunghoz. Felülete frissen szabályozva, beépítésre készen.

hornyaz Creative Commons License 2018.06.18 0 0 221851

Üdvözlöm a fórumtársakat,
Van egy olyan problémám, hogy a motortérben lévő rövid benzincsövek közül valamelyik ereszt/lyukas/csöppenti a naftát. Semmim nincs hozzá itt és ezt a részt én nem szeretném szerelni, hozzáértőre bíznám. Olyan valakire aki csinált már ilyent E30-on. Beindítani így nem akarom. A munkahelyemen van a kocsi, parkolóban, normálisan hozzáférhetően. Egy olyan valaki kellene aki III. Ker. Kaszás környékén a saját kulcskészletével helyszínen kicserélné a motortérben lévő csöveimet, ill. ránézne mi a baj. Nem kérem ingyen. Benzincsövet veszek. Ha valakinek van esetleg ötlete kérem jelezze nekem huszas-három91kettő3-hathat.
Köszönöm szépen!

Andriska318is Creative Commons License 2018.06.18 0 0 221850

papíron tényleg 16i :-D

 

Előzmény: ohne lader (221848)
NoFeArnolD Creative Commons License 2018.06.14 0 1 221849

20i l-jet? :)

Előzmény: ohne lader (221848)
ohne lader Creative Commons License 2018.06.14 0 1 221848

Attól a nagy fekete izétől nem látni rendesen, de ez egy M40B16 gondolom. :)

Előzmény: Andriska318is (221847)
Andriska318is Creative Commons License 2018.06.14 0 1 221847

mr.Szonda Creative Commons License 2018.06.03 0 0 221846

Kedves, hogy rám gondoltál, de nem nagyon tudok szabad placcot. :(

 

Előzmény: Maty. (221845)
Maty. Creative Commons License 2018.05.30 0 0 221845

XD Itt Egomban nem jó a placc, IS lippém bánta, de Szonda Úr ha itt vagy - mint sportember - csak van ötleted hol lehet csapatni!?

Előzmény: petrolhead (221843)
pyf Creative Commons License 2018.05.17 0 0 221844

Jó is lenne :-)  de sajnos messze van  :-( 

Előzmény: petrolhead (221843)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!