Sziasztok! Sajnálatos módon a szokásos időpontban nem tudom megszervezni a hagyományosnak mondható esztergomi E30 találkozót (családi és egészségügyi problémák miatt), ha rendeződnek a dolgok akkor természetesen be lesz pótolva. -M.
Sziasztok. Ha már témánál vagyunk lenne 1 kérdésem. Az autóm 316i-m csattogott. Tipikus hidrotőke hangja volt. És éppen eljött az olajcsere iedeje is. Tehát vettem új hidrotőkéket olajat stb. Minden ki lett cserélve de sajnos ugyan úgy csattog mint elötte. Mi lehet a baj? A válaszokat előre is köszönöm!Ezt a hidrotőkét vettem. Lehet,hogy ez a baj? Gagyi?
Szerintem felejtsd el a kompressziomerest. Nekiallsz kiszedegetni a gyertyakat, kozben beszakitasz 1-2 gyertyakabelt, biztos orulni fognak neked. :D
270e utan boritottam szet az M40-es motoromat, semmi olyan baja nem volt, ami kompressziovesztest okozott volna. Nem ette az olajat, stb. Ami ezeknek a bajuk szokott lenni, hogy szanaszet kopik minden a hengerfejben. Szelephimbak, vezermutengely es minden problema forrasa, a hidrotoke. Onnan lehet megismerni, hogy csattog a motor es ha mar elegge elkopott, akkor nem forog le tiltasig. Nemi keszpenz es ido segitsegevel viszonylag egyszeruen orvosolhato a problema, de kb 100ekm utan ujra elo fog jonni. Kicsit nagyobb atepitessel veglegesen is orvosolhato, de az nem kis koltseg. Ha nem akarsz szaguldozni az autoval, akkor ilyen allapotban is kimegy a vilagbol. Amire fontos figyeni, hogy van nehany kis benzincso a szivosor alatt, ezeket par evente cserelni kell, mert a kanikulatol ereszteni kezdenek. 40e a vezermuszij, 10e az olaj csereperiodusa, ezeket be kell tartani es agyonutni sem fogod tudni. En szeretem, az enyemben most van 420e.
Csak tipp, sosem lattam kozelrol td-t. :) A td-ben valami elektromos adagolo van, ennek nyilvan kell villany. A benzinesekben a motorvezerlest egy rele kapcsolja, ami a tuzfalon van, feher szinu, es ha elromlik, akkor nem indul az auto. Le kellene nyomoznod egy multimeterrel, hogy honnan kap tapot az adagolo, illetve a vezerlese.
Sziasztok! Segítséget illetve tanácsot szeretnék kérni! Adott egy 2.4 td E30 ami nem akar indulni. Soha ilyen gondja nem volt eddig. Azt kimértem, hogy az adagolón a mágnesszelepen csak egy pillanatra jelenik meg áram, utána indításnál sincs. Ha adok neki direktbe, akkor beindul viszont padlógáz környékén pörög. Gyujtás ráadásnál kattan kettőt az adagoló fedél. Két vezérlő van a kocsiban, hajlok rá hogy az adagoló vezérlője halt be. Járt már valaki igy esetleg? Vagy valakinek valami ötlet mit nézhetnénk meg még? Azt is jó lenne tudni, hogy a mágnesszelepen gyujtáson ott kell e lennie az áramnak, vagy csak inditáskor és járó motornál (tehát amikor forog a motor) sajnos nem találok még rajzot sem róla :( Előre is köszi ha van valakinek valami ötlete!
Az augusztus 20-as hét második felére van tervben, vagy szept. első hetében.
Alighanem Pannóniaring lesz belőle, de majd elválik akkor ott lesz-e hely.
Matyitól vagy Petrolheadtől elkérem majd a számodat privátban.
Megnézném a kocsidat élesben használva az illő környezetben. :)
Persze előbb a sajátot össze kéne rakni... :D
De, ha minden jól megy holnapután újra berreg. :)
Némi járatás a gyári vezérlővel, közben nyaralás, majd irány a mérőpad szoftvert illeszteni, aztán mehet a móka. :)
Persze közben még lesz egy kis idő tesztelgetni, hogy ne a pályán jöjjön ki, ha vmi gixer van, bár, ha a padon nyúzást kibírja, akkor nagy baj nem lehet.
Hungaroring ideális mert közel van csak kevés a nyíltnap amit meg is értek mert alig van autó, ez egyfelől jó mert nem kell kerülgetni senkit másfelől rossz mert minek szervezzenek ha úgysincs tele.
Kakucs picike nagyon.
Pannónia ring és a Szlovákia ring jók. Ha mentek szólj előtte és ha jó az időpont csatlakozom. Mielőtt felmentek érdemes otthon próbálgatni a bukósisakot az autóban mert abban alig kapni levegőt :-)
Bár a tiéd más ligában játszik, nálam messze nincs annyi motorerő. :)
Egy győri kollégával mennénk, így gondoltunk a Slovakiaringre, de elég húzós áraik vannak és szerintem nekünk túl gyors/nagy lenne.
Pannóniaringen nézőként már jártam, a pályarajz jobban tetszik, 25i challange-es autók 170 körül mennek a célegyenes végén, tehát "lassabb" a pálya, ami nekünk jó a gyenge verdákhoz.
De a honlapjuk egy vicc. Majd rájuk csörgök inkább.
Kakucson minden érthető és baráti az ár, de az meg lehet túl kicsi és inkább csak bohóckodni jó, vagy? :)
@ Szonda úr, te megfordultál már arrafelé, ha jól sejtem :), vélemény?
Ez úton is megköszönném "e30nick" -nek a részletes magyarázatot és munkamenet leírást, továbbá "mr.Szonda" -nak, hogy időt és energiát nem kímélve nyújtott mindennél nagyobb segítséget!!!
Üdvözlöm a fórumtársakat, Van egy olyan problémám, hogy a motortérben lévő rövid benzincsövek közül valamelyik ereszt/lyukas/csöppenti a naftát. Semmim nincs hozzá itt és ezt a részt én nem szeretném szerelni, hozzáértőre bíznám. Olyan valakire aki csinált már ilyent E30-on. Beindítani így nem akarom. A munkahelyemen van a kocsi, parkolóban, normálisan hozzáférhetően. Egy olyan valaki kellene aki III. Ker. Kaszás környékén a saját kulcskészletével helyszínen kicserélné a motortérben lévő csöveimet, ill. ránézne mi a baj. Nem kérem ingyen. Benzincsövet veszek. Ha valakinek van esetleg ötlete kérem jelezze nekem huszas-három91kettő3-hathat. Köszönöm szépen!
Vagyunk egy páran, de fórum user csak én vagyok. Tradicionálisnak nevezhetően Esztergomban szokott összejönni a csoport éves szinten min. 1 alkalommal, ez általában ősszel van. Itt a Mátrában 1x volt eddig pár éve. Egyenlőre egyébként a jelenlegi jelentkezés arányában (nulla) úgy néz ki marad az eredeti apropója a szombati napnak. A biznisz :D