Az augusztus 20-as hét második felére van tervben, vagy szept. első hetében.
Alighanem Pannóniaring lesz belőle, de majd elválik akkor ott lesz-e hely.
Matyitól vagy Petrolheadtől elkérem majd a számodat privátban.
Megnézném a kocsidat élesben használva az illő környezetben. :)
Persze előbb a sajátot össze kéne rakni... :D
De, ha minden jól megy holnapután újra berreg. :)
Némi járatás a gyári vezérlővel, közben nyaralás, majd irány a mérőpad szoftvert illeszteni, aztán mehet a móka. :)
Persze közben még lesz egy kis idő tesztelgetni, hogy ne a pályán jöjjön ki, ha vmi gixer van, bár, ha a padon nyúzást kibírja, akkor nagy baj nem lehet.
Hungaroring ideális mert közel van csak kevés a nyíltnap amit meg is értek mert alig van autó, ez egyfelől jó mert nem kell kerülgetni senkit másfelől rossz mert minek szervezzenek ha úgysincs tele.
Kakucs picike nagyon.
Pannónia ring és a Szlovákia ring jók. Ha mentek szólj előtte és ha jó az időpont csatlakozom. Mielőtt felmentek érdemes otthon próbálgatni a bukósisakot az autóban mert abban alig kapni levegőt :-)
Bár a tiéd más ligában játszik, nálam messze nincs annyi motorerő. :)
Egy győri kollégával mennénk, így gondoltunk a Slovakiaringre, de elég húzós áraik vannak és szerintem nekünk túl gyors/nagy lenne.
Pannóniaringen nézőként már jártam, a pályarajz jobban tetszik, 25i challange-es autók 170 körül mennek a célegyenes végén, tehát "lassabb" a pálya, ami nekünk jó a gyenge verdákhoz.
De a honlapjuk egy vicc. Majd rájuk csörgök inkább.
Kakucson minden érthető és baráti az ár, de az meg lehet túl kicsi és inkább csak bohóckodni jó, vagy? :)
@ Szonda úr, te megfordultál már arrafelé, ha jól sejtem :), vélemény?
Ez úton is megköszönném "e30nick" -nek a részletes magyarázatot és munkamenet leírást, továbbá "mr.Szonda" -nak, hogy időt és energiát nem kímélve nyújtott mindennél nagyobb segítséget!!!
Üdvözlöm a fórumtársakat, Van egy olyan problémám, hogy a motortérben lévő rövid benzincsövek közül valamelyik ereszt/lyukas/csöppenti a naftát. Semmim nincs hozzá itt és ezt a részt én nem szeretném szerelni, hozzáértőre bíznám. Olyan valakire aki csinált már ilyent E30-on. Beindítani így nem akarom. A munkahelyemen van a kocsi, parkolóban, normálisan hozzáférhetően. Egy olyan valaki kellene aki III. Ker. Kaszás környékén a saját kulcskészletével helyszínen kicserélné a motortérben lévő csöveimet, ill. ránézne mi a baj. Nem kérem ingyen. Benzincsövet veszek. Ha valakinek van esetleg ötlete kérem jelezze nekem huszas-három91kettő3-hathat. Köszönöm szépen!
Vagyunk egy páran, de fórum user csak én vagyok. Tradicionálisnak nevezhetően Esztergomban szokott összejönni a csoport éves szinten min. 1 alkalommal, ez általában ősszel van. Itt a Mátrában 1x volt eddig pár éve. Egyenlőre egyébként a jelenlegi jelentkezés arányában (nulla) úgy néz ki marad az eredeti apropója a szombati napnak. A biznisz :D
Új vagyok a témában, bocs ha idepofátlankodok. Nem tudtam eddig, hogy van még Gyöngyös környékén e30, de jó felfedezni, hogy nem vagyok egyedül (bár hétvégén már láttam egyet talán péntek este:)) Merre szoktátok megejteni ezeket a "konferenciákat"? Ez már nekem valószínűleg nem lesz aktuális, hacsak nem Gyöngyösön belül lesztek, de a későbbiekben szívesen gyűjtenék tapasztalatot meg hasznos tanácsokat a rutinosabbaktól:)
Mátyás és Norbi kollégával lesz egy üzleti találkozónk itt a Mátrában egy touring bódé ügyében. A konferencia kapcsán felmerült egy esetleges meeting néhány betegtársunkkal kiegészülve. :) Gyereknap, ésegyéb elfoglaltságok okán a szokásos krúzolós, kulturális, ájulásos nap a május 25 péntek tudna lenni (mondjuk egy classic gyöngyös 10 órai találkozóval), viszont ezúttal szombat reggeli program zárással. Tudom hogy last minute a dolog, meg szabi, stb, de ha mégis van kedve valakinek csatlakozni, azt kérem jelezze nekem péntekig(május 18) a szándékát létszámmal és ittalvás igényével vagy anélkül és akkor annak megfelelően intézem a szállást, programot.