Vagyunk egy páran, de fórum user csak én vagyok. Tradicionálisnak nevezhetően Esztergomban szokott összejönni a csoport éves szinten min. 1 alkalommal, ez általában ősszel van. Itt a Mátrában 1x volt eddig pár éve. Egyenlőre egyébként a jelenlegi jelentkezés arányában (nulla) úgy néz ki marad az eredeti apropója a szombati napnak. A biznisz :D
Új vagyok a témában, bocs ha idepofátlankodok. Nem tudtam eddig, hogy van még Gyöngyös környékén e30, de jó felfedezni, hogy nem vagyok egyedül (bár hétvégén már láttam egyet talán péntek este:)) Merre szoktátok megejteni ezeket a "konferenciákat"? Ez már nekem valószínűleg nem lesz aktuális, hacsak nem Gyöngyösön belül lesztek, de a későbbiekben szívesen gyűjtenék tapasztalatot meg hasznos tanácsokat a rutinosabbaktól:)
Mátyás és Norbi kollégával lesz egy üzleti találkozónk itt a Mátrában egy touring bódé ügyében. A konferencia kapcsán felmerült egy esetleges meeting néhány betegtársunkkal kiegészülve. :) Gyereknap, ésegyéb elfoglaltságok okán a szokásos krúzolós, kulturális, ájulásos nap a május 25 péntek tudna lenni (mondjuk egy classic gyöngyös 10 órai találkozóval), viszont ezúttal szombat reggeli program zárással. Tudom hogy last minute a dolog, meg szabi, stb, de ha mégis van kedve valakinek csatlakozni, azt kérem jelezze nekem péntekig(május 18) a szándékát létszámmal és ittalvás igényével vagy anélkül és akkor annak megfelelően intézem a szállást, programot.
Benzincső: mentem ma Leierékhez Győrben, hátha lehet náluk venni letekerve leszabva, mint pl. anno a butilzsinórt, de nem, csak kerek egész méterekben tudják rendelni.
Nincs valakinél kibontott nagylámpás / belső AC-s tank, amin le lehet mérni a szükséges hosszokat? A többihez hozzáférek.
Nem ártana tudni, hogy 3.90 kell összesen vagy 4.10. :D
Amikor véletlenül rajta marad a világítás és kinyitom az ajtót akkor a fényszóró magasság állítónál hallom a legerősebben. Folyamatos sípoló hangot ad, amíg be nem csukom az ajtót ill. le nem kapcsolom a világítást. Hazafelé meghallgattam. Nem tudom gyári-e csak, hogy én így vettem.
Mert átnéztem többször a kapcsolási rajzát, és én sem találtam.
Viszont annyi olyan extra van benne, ami a nyolcvanas évek közepén/végén még elég kuriózum volt, sőt létezett a be nem kapcsolt övre figyelmeztető bimm-bamm, ezért furcsállom, hogy a lámpára viszont nem jelez.
Egyébként nem először szopat meg ez a rész. Nálam sajnos /neked nem kell ecsetelnem, hogy honnan/ ha akár nagyon ritkán is de olajcsepp pontosan a 8-9-10-11-re tud cseppenni. Ez korábban is lazulást okozott, amely - egyébként máshol érezhetetlen - rezgés pont a 2000-es fordulat nálam, a rossz út és az "olajzás" miatt lépett fel. Plusz egyszer a 12-es lebillent függőlegesbe és húzta az aszfaltot. Pont sehonnan nem értem el, hogy akna nélkül javítsam. Ekkor határoztam el, hogy a 12-est a csőhöz pöttyintetem és oldható ill. szerelhető marad ez a rész a csavaroknál de pont nem esik szét az egész mire legközelebb elérek a szerelőig vagy aknáig. Nem tudom miért de azt veszem észre, hogy a kipufogó rendszeremet érdemes gyakrabban nézegetnem és az elfáradt tartórészeket karban kell tartanom. Ez persze mindenre igaz. Amikor minden előírás szerint és normálisan van összerakva akkor jónak kell lennie de már vannak más tényezők meg külső körülmények :)
Donor tologatáshoz keresek akár dobos hátsó hidat, lehetőség szerint kölcsönbe', vagy vásárolnék tárcsás hidat felújításra érdemes állapotban, reális áron, fék nélkül is, 20i touring- hoz, helyileg: Esztergom és környéke/Bp.
valamint továbbra is keresek:
- ép jobb oldali projektoros Bosch (R) lámpához műanyag keret, vagy donor lámpát
- nagylámpás M20B20- hoz ép hűtőkeretet, ventilátor köré (nem klímás)
Köszönöm a segítséget! Esetleg első méreteit nem tudod? Találtam egy pár kb 200 mm-est és egy pár kb 300 mm-est, bár szereléskor biztos kiderül majd melyik a jó, csak furcsállom, hogy a kettő között ennyi a különbség. A benne lévőket még nem tudom milyen méretűek, az akkor derül ki, ha szétszedjük.
Ilyen árban nem találtam M42 cuccot a Bárdinál, nem kevered az M40-nel?
Viszont köszi a hsz-t, mert eddig semmilyen hidrotőkét nem találtam a Bárdinál, de a jelzésed alapján túrtam tovább a menüt és lám van Kolbenschmidt 3262-ért. Az már jó ár.
Viszont...
A korábbi linkemen lévőre azt írják 54gramm, ami gyanúsan kevés.
Az amcsi MM szerint a gyári 77, az ő spécijük 64.5. Hm...
Elkezdtem kicsit nyomozni és kiderült, hogy ez VAG cucc, itthon 1567Ft-ért elérhető. :D
(A honlap is nagyrészt VW-khez árul cuccokat.)
Két angol nyelvű fórumon találtam olyan hozzászólót, aki évek óta használja M42-ben gond nélkül.
Az, hogy olcsóbb, mint a BMW cucc csak további előny, ami számomra viszont vonzóbb, hogy könnyebb.
Nem maradt gyári állapotban a blokk, így jól jön minden gramm súlycsökkentés az alternáló alkatrészekben.
A névleges méretei egyeznek, lehet veszek egyet és összehasonlítom minden dimenziójában a kiszedettekkel.
Meg emésztem a gondolatot, hogy VAG terméket tegyek egy BMW-be... :D
jaa ertem :) koszi, a linket, most nem aktualis, de kesobb jol johet! a belvilagba nem nyultam bele, hisz nem volt semmilyen jelenseg, ami indokolta volna. osszes tomites + kulso revizio.
kiveve a hajtokarcsapagyakat a km miatt, de az az allvanyon gyerekjatek volt. abbol gyarit vettem, kevesebb volt, mint ez a hidotoke :) tenyleg, ezek tonkre szoktak menni ennel a tipusnal?