15 eve egy torott fulu lampaval vettem az e30-at, akkor azt egy laza mozdulattal kihajitottam, fillerekert vettem helyette masikat. Aztan amikor mar latszott, hogy az arak kezdenek felfele kuszni, akkor sikerult vennem egy hibatlan garnituratmar nem is tudom, talan 15 penzert A ket oldalra. Azota orzom becsomagolva insegesebb idokre. Most mar olyan dolgok is egy vagyonba kerulnek, amit anno tabla csokiert meg doboz sorokert osztogattunk.
en az alabbit lattam eloben, korban majdnem a masik veglet. mint megtudtam ez sem felujitott, miutan megkerdeztem a tulajtol hogy hol keszult a felujitas :) csak nemi uprgade volt.
Volna egy kér(d)ésem, amivel még egy kis pénzt is kereshettek.
Egy hónapra be tudná fogadni valaki a kocsimat? Fedett, zárt, biztonságos helyet keresek neki, ezen idő alatt egyáltalán nem is lenne mozgatva. Természetesen nem kérem ingyen, kifizetem azt az árat, amibe egy garázs bérlése kerül. A gond az, hogy egy hónapra senki nem adja ki a meghirdetett garázsát, amit nem is csodálok. Szóval ismerősök között kell szétnéznem.
Bárhol megfelel Budapest 30km-es körzetében, de lehetőleg fórumtársnál, vagy valakinél, akit ismertek, és megbízható.
Ha volna ajánlatotok, kérlek, írjatok az ib2002 kukac freemail-re, vagy hívhattok is a 30/71 null null kettő 93-as számon.
Szívem szerint már most hétvégén vinném is a kocsit.
sziasztok tudna nekem valaki segiteni e30 ba szeretnek 2,5 24v motort csak a kabelkoteg csatlakozoja mas, hogyan tudnam at kotni a csatlakozot esetleg rajz???
Ha frontalisan utkozol, akkor az kiuti a helyerol. :)
Szerintem flex es utana csavar esetleg. Gyarilag valami olyan anya van a csavaron, ami kivulrol egy sima kup. El sem tudom kepzelni hogy teszik ra. Leszedni atlagos szerszammokkal biztos nem tudod.
Korábban szóba került már, hogy a kormányoszlopot lejjebb lehet tenni e30ban. A kormány felől tartja két menetes szár oldalról és kettő alulról. Ha az alsót kiveszem, csavart teszek a helyére és alátétet az jó?
Hogy üssem ki azt a menetes fejet? Van rá technika vagy próbálkozzam? Mennyivel szabad lejjebb tenni a kormányoszlopot?
Keresem a képen látható E30 vezetőoldali sportülés ülőlap vázat, törés és deformáció mentesen. Végső esetben lehet komplett, de lefingott huzatú ülés is, de a váz legyen egyben!
megkerdezem itt is, hatha olvassa vki aki mar csinalt ilyet. Olyan kosza otletem tamadt h m21 blokkbol csinalnek m20b30as motort.. a kepen lathato vizter lezaras az egyik kerdes, a masik a vezermuszij hossza. (m21 10mm-rel magasabb blokk)
Az egyértelmű hogy felúszott, de szerintem a sperr miatt vágódtam keresztbe. Sima difinél a felúszó kerék kipörög, a tapadó keréken meg minimális hajtás lenne. Ez így nem dobná keresztbe a kocsi fenekét.
Sziasztok! Rádió bekötéssel kapcsolatosan szeretnék tőletek segítséget kérni. Az autóban jelenleg egy Blaupunkt Coburg SQR 49 fejegyég van, ami ISO csatisnak tűnik. Na mármost szereztem egy Bavaria C Exclusiv-ot, ami korában eléggé high-end volt, viszont ezen teljesen más csatlakozók vannak. Azt szeretném, ha minden rendesen működne (motoros antenna, jobb-bal szabályzó, rpm alapján hangerőszabályzás) Van esetleg valakinek ilyen az autójában ( vagy Electronic)? Találtam ETK-ban csatlakozókat, de mivel van egy pár, nem tudom nekem pontosan melyik kéne.
Ja és az autóban gyárilag csak "rádió előkészítés" volt ha ez számít valamit.
Droszi, bocs, nem jutottam el, hogy keresselek a kupakkal kapcsolatban, de terverzem, hogy lemasoljam.
Esetleg antenna beszerzesi forrast nem tud valaki? Ebayen talaltam parat, de jo lenne itthon. Illetve nem is ragaszkodom az elektromos verziohoz, ha van van valami gusztusos fix is.
Csak azért kérdezem, mert úgy ~6 éve nyomvályús úton szakadó esőben kimentem előzni egy autót 70-80 km/h-nál 3-asban. Arra emlékszem hogy sávot váltok, mikor a kocsi egyenesben van lepadlóztam. Elkezdtem gyorsulni, aztán 1-2 mp-el később úgy keresztbe állt a kocsim hogy csak lestem. Semmire nem volt időm. Szerencsére egy vízzel teli árokban landoltam. A víz felfogta az ütközés energiájának egy jelentős részét, így a kocsi jobb eleje majd a jobb hátulja kapott egy kisebb ütést.
Sokat agyaltam rajta mi történhetett. Ma úgy gondolom, hogy a sperr miatt vágódtam keresztbe. Egy sima difivel ez nem történt volna meg.
Difim már egy ideje kész, de a szerelőmnek még nem volt ideje visszarakni. Kíváncsi vagyok a végeredményre.
ertem. balfasz en is voltam, fel ugyan nem borultam, csak padka. inkabb az utfeluletet kellett volna felmernem, rajtam sem segitett volna semmilyen futomu.
Nem kutyázni akartam a típust, es leginkább én voltam a balfasz, csak arra gondoltam hogy kevesebb a visszajelzés hátulról, emiatt váratlanul megy keresztbe.