Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mr.Szonda Creative Commons License 2017.12.29 0 0 221633

 

Keresem a képen látható E30 vezetőoldali sportülés ülőlap vázat, törés és deformáció mentesen. 
Végső esetben lehet komplett, de lefingott huzatú ülés is, de a váz legyen egyben!

Köszönöm!


oooo328 Creative Commons License 2017.12.28 0 2 221632

Szep napot!

 

megkerdezem itt is, hatha olvassa vki aki mar csinalt ilyet. Olyan kosza otletem tamadt h m21 blokkbol csinalnek m20b30as motort.. a kepen lathato vizter lezaras az egyik kerdes, a masik a vezermuszij hossza. (m21 10mm-rel magasabb blokk)

 

Q

_c_ Creative Commons License 2017.12.28 0 0 221631

Az egyértelmű hogy felúszott, de szerintem a sperr miatt vágódtam keresztbe. Sima difinél a felúszó kerék kipörög, a tapadó keréken meg minimális hajtás lenne. Ez így nem dobná keresztbe a kocsi fenekét.

Mindegy, megúsztam - meg a kocsi is.

Előzmény: Andriska318is (221627)
Zsland Creative Commons License 2017.12.28 0 0 221630

Sziasztok!
Rádió bekötéssel kapcsolatosan szeretnék tőletek segítséget kérni. Az autóban jelenleg egy Blaupunkt Coburg SQR 49 fejegyég van, ami ISO csatisnak tűnik. Na mármost szereztem egy Bavaria C Exclusiv-ot, ami korában eléggé high-end volt, viszont ezen teljesen más csatlakozók vannak. Azt szeretném, ha minden rendesen működne (motoros antenna, jobb-bal szabályzó, rpm alapján hangerőszabályzás) Van esetleg valakinek ilyen az autójában ( vagy Electronic)? Találtam ETK-ban csatlakozókat, de mivel van egy pár, nem tudom nekem pontosan melyik kéne.

Ja és az autóban gyárilag csak "rádió előkészítés" volt ha ez számít valamit.

soldi3r Creative Commons License 2017.12.27 0 0 221629

'estet! Boldog Karacsonyt mindenkinek!

Droszi, bocs, nem jutottam el, hogy keresselek a kupakkal kapcsolatban, de terverzem, hogy lemasoljam.

 

Esetleg antenna beszerzesi forrast nem tud valaki? Ebayen talaltam parat, de jo lenne itthon. Illetve nem is ragaszkodom az elektromos verziohoz, ha van van valami gusztusos fix is.

Andriska318is Creative Commons License 2017.12.22 0 0 221627

Vagy felúszott a vízre az autód.... a keréknyomban gyakran áll a víz

Előzmény: _c_ (221626)
_c_ Creative Commons License 2017.12.21 0 0 221626

Csak azért kérdezem, mert úgy ~6 éve nyomvályús úton szakadó esőben kimentem előzni egy autót 70-80 km/h-nál 3-asban. Arra emlékszem hogy sávot váltok, mikor a kocsi egyenesben van lepadlóztam. Elkezdtem gyorsulni, aztán 1-2 mp-el később úgy keresztbe állt a kocsim hogy csak lestem. Semmire nem volt időm. Szerencsére egy vízzel teli árokban landoltam. A víz felfogta az ütközés energiájának egy jelentős részét, így a kocsi jobb eleje majd a jobb hátulja kapott egy kisebb ütést.

Sokat agyaltam rajta mi történhetett. Ma úgy gondolom, hogy a sperr miatt vágódtam keresztbe. Egy sima difivel ez nem történt volna meg.

 

Difim már egy ideje kész, de a szerelőmnek még nem volt ideje visszarakni. Kíváncsi vagyok a végeredményre.

Előzmény: nemenyigy (221624)
petrolhead Creative Commons License 2017.12.15 0 0 221625

ertem. balfasz en is voltam, fel ugyan nem borultam, csak padka. inkabb az utfeluletet kellett volna felmernem, rajtam sem segitett volna semmilyen futomu.

Előzmény: nemenyigy (221622)
nemenyigy Creative Commons License 2017.12.15 0 0 221624

sperr. volt...

Előzmény: _c_ (221623)
_c_ Creative Commons License 2017.12.15 0 0 221623

Sima difi van alatta vagy sperr?

Előzmény: nemenyigy (221622)
nemenyigy Creative Commons License 2017.12.15 0 0 221622

Nem kutyázni akartam a típust, es leginkább én voltam a balfasz, csak arra gondoltam hogy kevesebb a visszajelzés hátulról, emiatt váratlanul megy keresztbe.

Előzmény: petrolhead (221621)
petrolhead Creative Commons License 2017.12.15 0 0 221621

azzal az egyszerubb hatso futomuvel azert a nagyok kilometereket veretnek keresztbe' illetve hosszaba' is ...es gyorsan. igaz neha ok is felborulnak, de ott barmi mas felborulna.

Előzmény: nemenyigy (221620)
nemenyigy Creative Commons License 2017.12.15 0 0 221620

suhancok. én egy éve borultam fel egy 36compacttal, sok egyéb mellett az egyszerűbb hátsó futómű is ludas volt szerintem. egy pillanat alatt ment el a hátulja. akkor sem jött szembe senki...

Előzmény: R100 (221619)
R100 Creative Commons License 2017.12.14 0 0 221619

Túl! Meg is sikerült pördülni vele, aztán estek be vele az árokba a fiam meg a haverja. Tulajdonképpen mázli volt elvesztette a sebességét mire leesett az útról.

Előzmény: nemenyigy (221618)
nemenyigy Creative Commons License 2017.12.14 0 0 221618

alulkormanyzott lett?

Előzmény: R100 (221617)
R100 Creative Commons License 2017.12.14 0 0 221617

 

Sajnos volt egy kis árokba beesés, ennek eredményeként keresek köténylemezt! Ha lenne valakinél elfekvőben...

köszi!

e30nick Creative Commons License 2017.12.10 0 0 221616

Ez mekkora otlet! :) En a fel orat pumpalom, csavart nyitogatom, anyazok modszerrel csinaltam eddig, de szerencsere az elmult 14 evben csak 2x.

Előzmény: ohne lader (221611)
_c_ Creative Commons License 2017.12.10 0 0 221615

Végül Schmiedmann-tól rendeltem a szilentet. 

A difim lamellás sperr, Bálint meglepetéssel is szolgált.

Megegyeztünk abban, hogy ami picit is kopott/gyanús azt kicseréli. Lamellák már kopottak voltak, így kap 2 új lamellát. Csapágyak jók, szimeringek nem voltak tökéletesek ->csere.

És a meglepi: a difim gyári 40%-os sperr. A sperrdióban S40-es jelölés van. Elmondása szerint ritka, "nagy kincs" az ilyen gyári difi.

 

:)

Előzmény: _c_ (221591)
ohne lader Creative Commons License 2017.12.10 0 0 221614

Jut eszembe, Urak, akad valakinél egy használható - esetleg kipróbált - szétszedési útmutató Getrag 260-hoz?

Előzmény: ohne lader (221613)
ohne lader Creative Commons License 2017.12.10 0 0 221613

Pontosan, ez a menete. aztán ha utána sem emel ki akkor tényleg az lehet, hogy az új munkahenger nyomórúdja rövidebb. Bár láttam már kiemelő villát átlyukadva, de itt nem ez lesz a megoldás.

Előzmény: nzozi (221612)
nzozi Creative Commons License 2017.12.08 0 0 221612

Aham, tehát mintha lentről tölteném fel a kuplung hidraulika rendszerét, és a levegő ez esetben visszafelé, a tartályba fog távozni, a fékfolyadékkal együtt. Pumpálgatás közben a fék légtelenítőjét ugyan úgy nyitni zárni kell...

Jól értem ugye :d Köszönöm a tanácsot kipróbálom. De elötte még féket is csinálnom kell :D

Álló motornál természetesen veszi a sebességet.

Előzmény: ohne lader (221611)
ohne lader Creative Commons License 2017.12.08 0 1 221611

Én a következőt szoktam csinálni: a bal eső féknyereg légtelenítő csavarját összekötöm az alsó kuplung munkahenger légtelenítőjével. Mind a két légtelenítőt kinyitom, majd valaki rányom a fékpedálra. Ilyenkor a nyeregből a fékfolyadék (mert előtte a csőben végigpumpáltam a fékfolyadékot, hogy légmentes legyen) átmegy a kuplung rendszerén, a felesleges folyadék meg visszamegy a közös tartályba. Utána mindkét légtelenítő elzár (bár elég lenne csak az egyiket is), fékpedál felenged. Kb 3-5 próbálkozás után a kuplung légmentes. Utána folyadékszint ellenőrzés, és már mehetsz is a Mátrába csapatni:)

Előzmény: nzozi (221607)
cezet_IS Creative Commons License 2017.12.08 0 0 221610

Dolomitot neki! :-P :D

Előzmény: petrolhead (221608)
cezet_IS Creative Commons License 2017.12.08 0 0 221609

Bontsd vissza az új munkahengert, tedd a régi mellé (ha még nem dobtad ki) és alighanem megleled a megoldást. ;) Az utángyártott cuccok néha csodákra képesek, de kívánom, hogy ne legyen igazam.

Mondjuk jobban végiggondolva, álló motornál be kellene tudd tenni sebességbe mindenféle kuplunghasználat nélkül is! Úgy működik?

Előzmény: nzozi (221604)
petrolhead Creative Commons License 2017.12.08 0 0 221608

a hidtok szilenteket mar kiveseztuk korabban itt, en konkretan a difi szilentre voltam kivancsi, ahonnan kiindultunk. de ertek mindent.

alternativ megoldasok kellenek ide is, ahogy az arakat nezem. de Akosnak is bevalt szoval PU for president!

Előzmény: e30nick (221605)
nzozi Creative Commons License 2017.12.08 0 0 221607

És van rá valami biztos, bevált technika? Vagy fél nap pumpálgatás, légtelenítő nyitogatás....

Előzmény: e30nick (221606)
e30nick Creative Commons License 2017.12.08 0 0 221606

A kuplung legtlenites az nem olyan egyetelmu. Amikor mar azt hiszed, hogy jo, na meg akkor sem jo.

Előzmény: nzozi (221604)
e30nick Creative Commons License 2017.12.08 0 0 221605

Nekem a gumi szilent 1 evet bir. Ha gyari, ha nem. Kalap szart nem er. Maga a gumi egyben van, de levalik a belso fem perselyrol. Ugyanezt csinalja elol a kutyacsot szilentje is. Ezeket csereltem ki utcara ajanlott strongflexre, meg a lengokar szilenteket. Ez utobbival, mint gumi nem volt gondom sosem, de en eddig lengokart meg csak ugy tudtam kiszedni az autombol, hogy levagtam a tartocsavarokat (emiatt persze hid ki). Allandoan belerohad a csavar a perselybe, pedig az a csavar galvanizalt. Szoval ment be ide is a pu. Komfortban semmi valtozas, de azt nagyon erezni, hogy a hid az all a helyen rendesen akarhogy tekergeted a kormanyt.

Előzmény: petrolhead (221601)
nzozi Creative Commons License 2017.12.07 0 0 221604

Tiszteletem a márkatársakna. Szakmai segítségre szorulnék. Adott egy e30 25i. A motor váltóvat együtt ki lett szedve az autóból, nem lett szétbontva, kuplungmunkahenger került rá új, meg az egész állt kb 3 évet egyhelyben. Most visszakerült a motor váltóstól, kuplung légtelenítve (ahogy benézek a munkahenger meg a váltó közötti kis résen látom hogy dolgozik) de nem emel ki a kuplung, nem tudom abszolút sebességbe rakni. Valakinek ötlet, tapasztalat??? Elakadtam sajna.

_c_ Creative Commons License 2017.12.07 0 0 221603

Elvileg ma szedi szét a difimet. Remélem jó hírekkel fog meglepni.

Előzmény: cezet_IS (221596)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!