-M42B18 hátsó kipufogótag (gyári csatlakozás, középdob, és egy E36 320i hátsó dob rajta)
-E30-ba E36 ülés beszereléséhez konzol
-4 hengeres gyári első rugók
-motor lengéscsillapítók
-sok apróság
A legtöbb cuccról van kép, az első tételeknek van ára, a többi aprópénz. Eljössz, válogatsz, mondasz rá egy árat/hozol sört/csokit/hízót/bontott téglát és viheted:D
thx nekem szerencsere nem volt vele gondom, de aki mar nem az elso olyan peldanyt teszi be, ami mar akkor is folyt, amikor a bontos kivette, annak egy jo alternativa. tobb off markanal gyarkran elofordul, hogy a kormanymu megadja magat a 10-15 eves peldanyoknal es 120-200eFt koruli osszegekert vagjak hozzad vagy ujitjak fol... szerintem sokan kozuluk is orulnenek ilyen alternativaknak.
eredeti kerdesedre valaszolva -bar nemtom mi ez a sok cikkszam- de szerintem nem tudsz olyat venni, ami E36-ba jo es ne tudnad beszerelni E30-ba a 'szokasos' modszerrel!
Gondoltam rá hogy felujíttatsam. De 10 körül van a készlet (meyle) , állítolag 1 gyűrű nem stimmel bent, azt gyáriba kell megvenni. Meg pár órát biztos eltökölnek vele.
Tudok zsír újat 40E ft-ba. Szerintem annyiért nem éri meg probálkozni a régivel.
Hat en itt lassan 15 eve olvasgatom, hogy e30-ba e36 kormanymuvet kell tenni, de hogy tobbfele lenne belole, olyan iras meg nem volt. E46-nal van ketfele, de abbol is be lehet faragni mindkettot. Az attetelezesuk mas. A meglevo felujitasa nem jatszik? Lehet venni gyari tomiteskeszletet.
A hozzáértőket kérdezném hogy az e36-ban lévő kormánymű, mind ugyanolyan vagy van valami különbség? Szervósról beszélünk.
Mert az a helyzet hogy az e30-ba annak idején e36 kormányművet tetettem. De nem tudom milyet, bontottat. Mostanság nem volt időm használni és elengedte a olajat. Azaz ha beindítom azonnal kifolyik az olaj egyik oldalt ha jól láttam.
Szóval láttam új kormányművet de nem tudom hogy stimmel-e bele, ezekkel a cikkszámokkal kompatibilis állítolag :
Var meg, amig kilyukad es a kiszivargo olaj bevonja a maradekot! Szerintem barmit csinalhatsz vele, amig nincs homokkal leveretve rola a rozsda, addig max elrejteni tudod a bevonattal, aztan max ugy rozsdasodik, hogy nem latod.
Nem, nem, ezúttal ez nem lesz jó. Ilyen mosást szoktam csinálni az E30 alján, de most nem neki kell, és tényleg olyan mosásra lesz szükség, ahol a szaki a felemelt kocsit alját vereti a nagynyomásúval, vegyszerrel, miegymással. Amit pl. egy alvázvédelem előtt szokás csinálni.
Ilyen helyről tudtok?
És volna még egy kérdés. Off autó acél olajteknőjét masszívan marja a rozsda. Kellene erre valami megoldás. Nem restaurálás lesz, így nem szeretném levenni, homokszórni, stb..., szóval valamilyen flakonos megoldás kell. A gond az, hogy a teknő azért kap eleget menet közben, és forró is. Olyan bevonatra van szükség, ami bírja a hőt, a kémiai terhelést, és nem pattogzik le az első, felverődő kavicstól.
Elvileg nem szabad az ilyen helyeken meg motormosast sem. Kivancsi vagyok mit szolnak, amikor megjelensz egy krokival. :D Ez mondjuk a kisebbik baj, nekem kb egy ezresert szoktak lemosni az aljat es ilyen hidegben szerintem ennyit meger, hogy nem kell magad osszefrocskolni.
a lentiek alapjan kikeresed a kivant alkatresz gyari cikkszamat es azt magaval viszi a szerelo a bardiba. ha azt sem mondanad meg, hogy az auto milyen gyartmany, a szam alapjan akkor is az fog jonni, aminek jonnie kell. amennyiben kaphato!
Köszönöm, online alkatrészeseket találtam én is, csak ezt a szerelést nem én csinálom hanem az autószerelőm aki egyébként a hétköznapi kocsijaimat is javítja, és neki ha autóalkatrész akkor Bárdi vagy Unix, és ott sokkal egyszerűbb alvázszám alapján. Igazából neki akartam volna segíteni ezzel...
Írtam nemrég, hogy vettem, egy 316-ról hivatalosan átépített 320 strokert.
Néhány apróságot ki kellene cserélnem a futómű és az erőátvitel környékén, de mivel minden át lett építve 325-re, így a gyári alvázszámmal valszeg nem nagyon tudok venni semmit.
Lenne valaki, aki fel tud ajánlani egy 325-ös alvázszámot arra a célra, hogy alkatrészeket tudjak rendelni? Ha nem akarja nyilvánosan, jöhet priviben is. Vagy ha elég az alvázszám eleje is, a futósorszám nélkül, akkor úgy is jó.
Sziasztok! 1986-os E30-hoz keresek króm szélvédő feszítő csíkot, a régi csúnyán kifakult. Tud valaki segíteni, hol lehet ilyet ésszerű áron venni? Kösz előre is!
Andriska kérdezted a Matyiéknál, hogy mennyire kopik az R888 utcán.
Ma felkerültek a téli kerekek, így megnéztem őket, mennyi az annyi.
4 hónap alatt ca.5ekm-t mentem velük, hátul 1mm fogyott, elöl pár tized, nincs még 0.5 se.
Az iS csak szürke aszfalton tudta eltekerni őket, sokat nem is nyaggattam őket a sperrel még esőben sem, viszont a kanyarsebességbeli képességük minden nap rendeltetésszerűen kihasználásra került. :)
Ennek az abroncsnak az újkori bordamélysége is csak 5mm, erre ügyelj, ha ilyet vennél újban!
Gyártástechnológia lyuk. Mikor a kasznit alapozzák, a kádba merítés után többek között ezeken a nyílásokon tud elfolyni a felesleges festék. Gyárilag tömítővel egy dugót ragasztanak be( talán még rendelhető is) , ami ilyen korban előszeretettel rohad ki. Valaki befoltozza, nekem inkább a gyári állapot visszaállítása szimpatikusabb.
Sziasztok! A két első ülés alatt van ez a két lyuk. Beledugva az ujjamat a szőnyeget tapintom/nyomom fel. Esőben, ill. nedves úton feláznak a szőnyegek. A kérdésem, hogy mi való oda, ill. mi célt szolgál a két lyuk? Köszönöm!