Var meg, amig kilyukad es a kiszivargo olaj bevonja a maradekot! Szerintem barmit csinalhatsz vele, amig nincs homokkal leveretve rola a rozsda, addig max elrejteni tudod a bevonattal, aztan max ugy rozsdasodik, hogy nem latod.
Nem, nem, ezúttal ez nem lesz jó. Ilyen mosást szoktam csinálni az E30 alján, de most nem neki kell, és tényleg olyan mosásra lesz szükség, ahol a szaki a felemelt kocsit alját vereti a nagynyomásúval, vegyszerrel, miegymással. Amit pl. egy alvázvédelem előtt szokás csinálni.
Ilyen helyről tudtok?
És volna még egy kérdés. Off autó acél olajteknőjét masszívan marja a rozsda. Kellene erre valami megoldás. Nem restaurálás lesz, így nem szeretném levenni, homokszórni, stb..., szóval valamilyen flakonos megoldás kell. A gond az, hogy a teknő azért kap eleget menet közben, és forró is. Olyan bevonatra van szükség, ami bírja a hőt, a kémiai terhelést, és nem pattogzik le az első, felverődő kavicstól.
Elvileg nem szabad az ilyen helyeken meg motormosast sem. Kivancsi vagyok mit szolnak, amikor megjelensz egy krokival. :D Ez mondjuk a kisebbik baj, nekem kb egy ezresert szoktak lemosni az aljat es ilyen hidegben szerintem ennyit meger, hogy nem kell magad osszefrocskolni.
a lentiek alapjan kikeresed a kivant alkatresz gyari cikkszamat es azt magaval viszi a szerelo a bardiba. ha azt sem mondanad meg, hogy az auto milyen gyartmany, a szam alapjan akkor is az fog jonni, aminek jonnie kell. amennyiben kaphato!
Köszönöm, online alkatrészeseket találtam én is, csak ezt a szerelést nem én csinálom hanem az autószerelőm aki egyébként a hétköznapi kocsijaimat is javítja, és neki ha autóalkatrész akkor Bárdi vagy Unix, és ott sokkal egyszerűbb alvázszám alapján. Igazából neki akartam volna segíteni ezzel...
Írtam nemrég, hogy vettem, egy 316-ról hivatalosan átépített 320 strokert.
Néhány apróságot ki kellene cserélnem a futómű és az erőátvitel környékén, de mivel minden át lett építve 325-re, így a gyári alvázszámmal valszeg nem nagyon tudok venni semmit.
Lenne valaki, aki fel tud ajánlani egy 325-ös alvázszámot arra a célra, hogy alkatrészeket tudjak rendelni? Ha nem akarja nyilvánosan, jöhet priviben is. Vagy ha elég az alvázszám eleje is, a futósorszám nélkül, akkor úgy is jó.
Sziasztok! 1986-os E30-hoz keresek króm szélvédő feszítő csíkot, a régi csúnyán kifakult. Tud valaki segíteni, hol lehet ilyet ésszerű áron venni? Kösz előre is!
Andriska kérdezted a Matyiéknál, hogy mennyire kopik az R888 utcán.
Ma felkerültek a téli kerekek, így megnéztem őket, mennyi az annyi.
4 hónap alatt ca.5ekm-t mentem velük, hátul 1mm fogyott, elöl pár tized, nincs még 0.5 se.
Az iS csak szürke aszfalton tudta eltekerni őket, sokat nem is nyaggattam őket a sperrel még esőben sem, viszont a kanyarsebességbeli képességük minden nap rendeltetésszerűen kihasználásra került. :)
Ennek az abroncsnak az újkori bordamélysége is csak 5mm, erre ügyelj, ha ilyet vennél újban!
Gyártástechnológia lyuk. Mikor a kasznit alapozzák, a kádba merítés után többek között ezeken a nyílásokon tud elfolyni a felesleges festék. Gyárilag tömítővel egy dugót ragasztanak be( talán még rendelhető is) , ami ilyen korban előszeretettel rohad ki. Valaki befoltozza, nekem inkább a gyári állapot visszaállítása szimpatikusabb.
Sziasztok! A két első ülés alatt van ez a két lyuk. Beledugva az ujjamat a szőnyeget tapintom/nyomom fel. Esőben, ill. nedves úton feláznak a szőnyegek. A kérdésem, hogy mi való oda, ill. mi célt szolgál a két lyuk? Köszönöm!
Tegnap elgurultunk a Balcsihoz kicsit pihenni, kikapcsolódni.
Tihanyban leraktam a kocsit egy nagy parkolóban, sétáltunk, ettünk, elfáradtunk, vége lett a napnak, indultunk haza.
Kifelé tartottam a parkolóból, amibe nem vezetett járda, a gyalogosok is a kocsiknak szánt bejárón át jöttek-mentek.
Szembe jön egy 6-7 éves forma kislány, anyukája kezét fogva. Anyu apuval beszélget valamiről önfeledten.
A kislány rábambul a kocsira, kikerekedik a szeme, ráfog a jobb kezével is a bal kézfejére, amivel az anyja kezét fogja, két kézzel kezdi húzogatni a karját, majd, miután anyu veszi az adást, a jobbjával nyújtott kézzel mutat a kupéra.
A szájáról leolvasom: "Anyu nézd!"
Anyu is rázúmol a kocsira, a fejét félrebillentve biccent, egy "Ajha!" kíséretében.
Villantok a kislánynak a refivel, fülig szalad a szája. :)
Kikanyarodunk, lassan haladunk, 30-as tábla, gyalogosok kóricálnak néha az út szélén, nem sietek én se.
Kicsit később egy két éves forma kissrác szintén újjal mutat a szűk útmenti járdáról a kocsira, neki is villantok, újabb vigyorgás, integetés. :)
Megszoktam már, hogy néha nagyon megbámulják a kocsit - a kiskölykök mindig a legőszintébben - de ilyen rövid időn belül még nem volt két rajongója. :D
Jó érzés volt, hogy láthatóan nem csak a magunk örömére tartjuk még forgalomban ezeket a retro verdákat. :)
Hidd el, egy kézzel írtam a kérdést, mert közben a másik tenyerembe beletemettem az arcomat. Nekem sem tetszik. És mint említettem, néhány hónap múlva megtudjátok, miről is volt/van szó :-)
HA difi szimeringjei kb 140-150 fokot birnak ki. De ha már szintereztetitek akkor miért nem lehet teljesen szétszedni?? Egy minimum huszonéves de inkább 30 éves difire nem megéri költeni? Új csapágyak tömítések stb.
Szét kell szedni darabokra, homokolni utána elmosni...utána lehet festeni összerakni. Ha pedig hibátlan a difi akkor le kell szedni, drótkorongozni és festeni...
Másik a difihátlap lakkozása, festése. A hátlapnak hűtő funkciója van és a festék/lakk inkább szigetel mint segíti a hűtést. Ez egy sima difinél talán lényegtelen de sokan mennek sperrel ami termeli a hőt rendesen...