Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

petrolhead Creative Commons License 2017.11.08 0 0 221545

az alvazmosas az kiraly!
(de segiteni sajnos nem tudok, nagyfaluban nem vagyok jaratos)

Előzmény: pyf (221543)
petrolhead Creative Commons License 2017.11.08 0 0 221544

a lentiek alapjan kikeresed a kivant alkatresz gyari cikkszamat es azt magaval viszi a szerelo a bardiba. ha azt sem mondanad meg, hogy az auto milyen gyartmany, a szam alapjan akkor is az fog jonni, aminek jonnie kell. amennyiben kaphato!

Előzmény: Tzl (221542)
pyf Creative Commons License 2017.11.07 0 0 221543

Üdv Urak

 

Ismertek olyan autómosót, ahol profi alvázmosást is végeznek? Bármilyen megoldás érdekel, de csak alvázmosásra, külső/belső takarítás nem kell.

És ha lehet, minél közelebb a Törökbálint-XI.kerület tengelyhez.

 

Ugyanitt keresek tréleres embert, Budapesten belüli mozgatáshoz.

 

Jöhet akár email-ben is:  ib2002 frímél

 

Előre is köszi.Üdv

Tzl Creative Commons License 2017.11.07 0 0 221542

Köszönöm, online alkatrészeseket találtam én is, csak ezt a szerelést nem én csinálom hanem az autószerelőm aki egyébként a hétköznapi kocsijaimat is javítja, és neki ha autóalkatrész akkor Bárdi vagy Unix, és ott sokkal egyszerűbb alvázszám alapján. Igazából neki akartam volna segíteni ezzel...

e30nick Creative Commons License 2017.11.06 0 0 221541

Az utolso 7 szamjegy kell, de ahogy irtak az alkatreszes oldalan tudsz valasztani tipust/evjaratot.

Előzmény: Tzl (221539)
cezet_IS Creative Commons License 2017.11.06 0 0 221540

bmwalkatresz24.hu, vagy realoem.com-on tudsz választani típus szerint, nem kell hozzá alvázszám. :)

Előzmény: Tzl (221539)
Tzl Creative Commons License 2017.11.05 0 0 221539

Sziasztok!

Írtam nemrég, hogy vettem, egy 316-ról hivatalosan átépített 320 strokert.

Néhány apróságot ki kellene cserélnem a futómű és az erőátvitel környékén, de mivel minden át lett építve 325-re, így a gyári alvázszámmal valszeg nem nagyon tudok venni semmit.

Lenne valaki, aki fel tud ajánlani egy 325-ös alvázszámot arra a célra, hogy alkatrészeket tudjak rendelni? Ha nem akarja nyilvánosan, jöhet priviben is. Vagy ha elég az alvázszám eleje is, a futósorszám nélkül, akkor úgy is jó.

 

Köszönöm előre is!

Üdv:

GG

adomjan Creative Commons License 2017.11.02 0 0 221538

Sziasztok! 1986-os E30-hoz keresek króm szélvédő feszítő csíkot, a régi csúnyán kifakult. Tud valaki segíteni, hol lehet ilyet ésszerű áron venni? Kösz előre is!

pyf Creative Commons License 2017.10.29 0 0 221537

Urak, nincs valakinél egy Getrag 260-as váltó akármilyen sérült, működésképtelen állapotban? Megvenném.

Még használható, jó váltó nem kell, csak olyan, amiből már soha nem lesz kerek egész, és amúgy is csak útban van.

Andriska318is Creative Commons License 2017.10.29 0 0 221536

Köszi, ilyenem van. Ringen mentem vele kb 50kört azalatt eléggé fogyott, viszont vizen is nagyon jól tapadt... Utcára sajnálom :-(

Előzmény: cezet_IS (221535)
cezet_IS Creative Commons License 2017.10.25 0 0 221535

Andriska kérdezted a Matyiéknál, hogy mennyire kopik az R888 utcán.

Ma felkerültek a téli kerekek, így megnéztem őket, mennyi az annyi.

4 hónap alatt ca.5ekm-t mentem velük, hátul 1mm fogyott, elöl pár tized, nincs még 0.5 se.

Az iS csak szürke aszfalton tudta eltekerni őket, sokat nem is nyaggattam őket a sperrel még esőben sem, viszont a kanyarsebességbeli képességük minden nap rendeltetésszerűen kihasználásra került. :)

Ennek az abroncsnak az újkori bordamélysége is csak 5mm, erre ügyelj, ha ilyet vennél újban!

 

hornyaz Creative Commons License 2017.10.25 0 0 221534

Köszi! Akkor ez másnál is gondot okozhat idővel. Olyan 18-asra gondolok. Vagy betömés.

Előzmény: Wineiel (221533)
Wineiel Creative Commons License 2017.10.25 0 0 221533

Gyártástechnológia lyuk. Mikor a kasznit alapozzák, a kádba merítés után többek között ezeken a nyílásokon tud elfolyni a felesleges festék. Gyárilag tömítővel egy dugót ragasztanak be( talán még rendelhető is) , ami ilyen korban előszeretettel rohad ki. Valaki befoltozza, nekem inkább a gyári állapot visszaállítása szimpatikusabb.

Előzmény: hornyaz (221532)
hornyaz Creative Commons License 2017.10.25 0 0 221532

Sziasztok!
A két első ülés alatt van ez a két lyuk. Beledugva az ujjamat a szőnyeget tapintom/nyomom fel. Esőben, ill. nedves úton feláznak a szőnyegek. A kérdésem, hogy mi való oda, ill. mi célt szolgál a két lyuk? Köszönöm!

 

 

cezet_IS Creative Commons License 2017.10.22 0 3 221531

Tegnap elgurultunk a Balcsihoz kicsit pihenni, kikapcsolódni.

Tihanyban leraktam a kocsit egy nagy parkolóban, sétáltunk, ettünk, elfáradtunk, vége lett a napnak, indultunk haza.

Kifelé tartottam a parkolóból, amibe nem vezetett járda, a gyalogosok is a kocsiknak szánt bejárón át jöttek-mentek.

Szembe jön egy 6-7 éves forma kislány, anyukája kezét fogva. Anyu apuval beszélget valamiről önfeledten.

A kislány rábambul a kocsira, kikerekedik a szeme, ráfog a jobb kezével is a bal kézfejére, amivel az anyja kezét fogja, két kézzel kezdi húzogatni a karját, majd, miután anyu veszi az adást, a jobbjával nyújtott kézzel mutat a kupéra.

A szájáról leolvasom: "Anyu nézd!"

Anyu is rázúmol a kocsira, a fejét félrebillentve biccent, egy "Ajha!" kíséretében.

Villantok a kislánynak a refivel, fülig szalad a szája. :)

Kikanyarodunk, lassan haladunk, 30-as tábla, gyalogosok kóricálnak néha az út szélén, nem sietek én se.

Kicsit később egy két éves forma kissrác szintén újjal mutat a szűk útmenti járdáról a kocsira, neki is villantok, újabb vigyorgás, integetés. :)

Megszoktam már, hogy néha nagyon megbámulják a kocsit - a kiskölykök mindig a legőszintébben - de ilyen rövid időn belül még nem volt két rajongója. :D

Jó érzés volt, hogy láthatóan nem csak a magunk örömére tartjuk még forgalomban ezeket a retro verdákat. :)

soldi3r Creative Commons License 2017.10.21 0 0 221530

Messze van meg a Karacsony :)

Előzmény: e30nick (221528)
cezet_IS Creative Commons License 2017.10.17 0 0 221529

Vagy szódával. Szárazon vagy nedvesen. :)

Mindig van új a nap alatt.

Előzmény: BMW-GMBH (221524)
e30nick Creative Commons License 2017.10.17 0 0 221528

Nenenene! Szakitottam mindennemu edesseggel. Egy honapja tiszta vagyok! :D

Előzmény: soldi3r (221525)
pyf Creative Commons License 2017.10.16 0 0 221527

@Andriska

 

Hidd el, egy kézzel írtam a kérdést, mert közben a másik tenyerembe beletemettem az arcomat. Nekem sem tetszik. És mint említettem, néhány hónap múlva megtudjátok, miről is volt/van szó  :-)

 

@BMW-GMBH

 

Ez viszont jó tipp, köszönöm szépen.

BMW-GMBH Creative Commons License 2017.10.16 0 0 221526

Nívó pálca tövében van a blokkon.

 

 

Előzmény: fertőtlenítő (221494)
soldi3r Creative Commons License 2017.10.16 0 0 221525

Koszonom! Ha ujra Magyarorszagon vagyok, akkor jelentkezem nehany tabla csokival.

Előzmény: e30nick (221520)
BMW-GMBH Creative Commons License 2017.10.16 0 1 221524

Már jobb helyeken nem homokkal szórnak, hanem üveg gyönggyel.

A még jobb helyeken meg 300 báros víz sugárral ami üveg gyöngyöt nyom ki:)

 

Előzmény: pyf (221518)
BMW-GMBH Creative Commons License 2017.10.16 0 0 221523

Sokkal jobb a ktl.

Hódmezővásárhelyen csinálják, nagyon vékony, és örökös.Nagyon nehezen jön le, szemben a szinterrel.

 

Mi a veteránokat oda hordjuk. A komplett kasztnikat is oda visszük.

 

Motor-classic.hu

 

Nézd meg itt.

Előzmény: pyf (221518)
Andriska318is Creative Commons License 2017.10.16 0 0 221522

Ezt a kérdést nem is hittem el először :-)))

 

HA difi szimeringjei kb 140-150 fokot birnak ki. De ha már szintereztetitek akkor miért nem lehet teljesen szétszedni?? Egy minimum huszonéves de inkább 30 éves difire nem megéri költeni? Új csapágyak tömítések stb.

 

Szét kell szedni darabokra, homokolni utána elmosni...utána lehet festeni összerakni. Ha pedig hibátlan a difi akkor le kell szedni, drótkorongozni és festeni...

 

Másik a difihátlap lakkozása, festése. A hátlapnak hűtő funkciója van és a festék/lakk inkább szigetel mint segíti a hűtést. Ez egy sima difinél talán lényegtelen de sokan mennek sperrel ami termeli a hőt rendesen... 

Előzmény: petrolhead (221515)
petrolhead Creative Commons License 2017.10.16 0 0 221521

igen igy van. a hatlap nem is fog kapni, de a hianya aranylag nagy rest hagyna a homoknak a bejutasra :) az illesztesnel lemaszkoltam volna, aztan a hatlap lejon es uveggyonygot kap, a motor alu cuccai meg a valto mar atestek ezen. az volt a cel, hogy tenyleg csak az ontottvas hazrol leverni a revet, utana szetszedes light.

legalabbis ez volt a terv, de droszi irasa -mint mar sokszor- motivaloan befolyasolja a muvelet lefolyasat. :)

Előzmény: cezet_IS (221517)
e30nick Creative Commons License 2017.10.15 0 0 221520

Megvan a felnikupak!

Előzmény: soldi3r (221501)
e30nick Creative Commons License 2017.10.15 0 0 221519

A szinter konnyen lepattan kulso erohatastol, marpedig ott alul elofordul, hogy kavicsok repkednek, meg ilyenek. Ilyen esetben ha van meg egy galvan is alatta, akkor nem fog alarozsdasodni. 10 eve kb 500Ft-ert galvanizaltattam a difihazamat.

Előzmény: pyf (221518)
pyf Creative Commons License 2017.10.15 0 0 221518

Remélhetőleg tavasz elején úgyis megtudjátok, miért kérdeztem. És sajnos igazad van: egyelőre még csak elmélet, de rettegek a naptól, amikor majd át kell ültetnem a gyakorlatba. (erről is majd később) Attól tartok, nem fogom megúszni a szétszerelést, pedig egy hibátlanul működő diffiről beszélünk, annyira jó lett volna nem szétszedni! 

Egyébként nem az én diffimről van szó, az 5 éve -a "sperresítés" apropóján- az utolsó csavarig fel lett újítva. Ebben az életben én már nem szeretnék hozzányúlni.

 

Tényleg javasoljátok a homok és a szinter között a galvánt? Azzal miért jobb, mint nélküle?

 

Előzmény: petrolhead (221515)
cezet_IS Creative Commons License 2017.10.14 0 1 221517

Egyetértek.

Viszont a hátlapnak a homok annyira nem fog jót tenni, mert túl durva felületű lesz utána.

Alu alkatrészeket üvegszemcsével, vagy még inkább szódával illik szórni.

Persze ízlés kérdése, egy difi hátlapot nem fog simogatni az ember. :D

Én végül lefújtam színtelen lakkal, hogy ne mattuljon vissza.

 

Előzmény: petrolhead (221515)
e30nick Creative Commons License 2017.10.14 0 1 221516

Siman szet lehet szedni. Kiszeded a kihajtas csapagyfeszkeit, megjegyzed melyik melyik oldalon volt, melyik hezagologyuruvel. Elmeletileg a behajtas gyarilag ossze van jelolve az anyajaval, de ha megsem, akkor osszejelolod. Kiszeded a behajtast, kiutod a ket cspagyfeszket es kesz is van. Osszerakas forditott sorrendben. A behajtasnal baromira kell vigyazni, hogy ne huzd tul a jelolesen, ennyi a trukk. A behajtas szimmeringet bukni fogod, de abbol amugy is erdemes egy ujat betenni, ha mar szetszeded. A kihajtas csapagyfeszkeit ha nagyon nem akarod szetszedni - itt is ugye buknad a szimmeringet - akkor eleg lefesteni, aztan majd szinterezteted, ha megdoglik benne a csapagy. :)

Amugy meg homok -> galvan -> szinter a legjobb megoldas.

Előzmény: petrolhead (221515)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!