Új fórumozó vagyok, most sikerült megvennem egy gyönyörű nagylámpás szedánt, és abban bízom, hogy itt kaphatok majd segítséget néhány dologban. Az autón a bal első sárvédő kivételével minden elem gyári, elvileg a fényezés is, törve nem volt soha, ezért rozsda alig van rajta. Egyedül a bal első torony és sárvédő az, amivel foglalkozni kellene, meg talán a jobb első sárvédőn a kis felületi rozsdával. És itt jönne a kérdés, tudnátok ajánlani lakatost Budapesten vagy környékén, esetleg Kecskeméten, aki szépen dolgozik, és ismeri a tipust?
Így bízzon meg az ember egy ismerős karosszérialakatosban. Nemhogy az utángyártott sárvédőkhöz nem stimmel a homlokfal, de még a gyárihoz sem, amihez elvileg illesztette. :(
Motorháztető a zsanérban koppra hátra állítva, a zsanér legnagyobb magasságon... Gumi ütközők teljesen kihajtva (fél fordulat és kiesnek)... Bal oldali sárvédő eleje már 5mm-t le van huzatva a homlokfal első csavarjához, de még így is a képen látható hézag van. Ha nem huzatom le, a motorháztetőtől 5mm-rel magasabban áll. Jobb oldalon ugyan ez a helyzet. Arról ne is beszéljünk, hogy a 2 csavarhely, ami a homlokfalon van, nem stimmel sem az utángyártott sem a gyári sárvédőkhöz. A gyári volt a karosszériásnál, de ahhoz sem stimmel, mert előbbre van a homlokfal. Annyival, hogy a vese a képen látható módon kilóg. Ha a vese a helyén van, motorháztetőt nem lehet lecsukni, lámpák szarul állnak és alig férnek be a helyükre...
Elkövettem azt a hibát, hogy megbíztam az emberben. Elkövettem azt a hibát, hogy nem vittem oda mindent. (DE amit odavittem ahhoz sem stimmelt, csak ez a kapkodásban nem tűnt fel, mert csak 2 csavarral voltak a helyükre akasztva a sárvédők.) Elkövettem azt a hibát, hogy a "lakatolás" után nem raktam össze még nyersen az egészet, mivel nem volt rá idő és elvittem a fényezőhöz...
Anyagi kár jelentős. Azt még nem tudom, hogy számla nélkül hogyan fogom tudni behajtani az emberen...
Budapesten vagy a környékén nincs valakinél szétszedve egy akármilyen bódé? Felújítás, bontás, tök mindegy. Lehetőleg beltér, gépészet és szélvédők nélkül.
Nagylámpás karosszéria ellenőrző méreteket hol lehet fellelni? Eleje érdekelne, azon belül is a homlokfal pozíciója...
Úgy néz ki, hogy a "karosszériás" kókler rossz helyre rakta vissza. Mielőtt szétvágnám a fényezett kaszni elejét, jó lenne megnézni, mennyivel van elcseszve... Ránézésre legalább 15mm-rel van lejebb és legalább ennyivel előbbre. :(
Roli! es ezt az agat hogyan lehetne szakszeruen mellozni? a tank kozeleben gondoltam valamilyen 'egyiranyu szellozest' megoldani (pl gumi bezincsovel parosithato vmilyen univerzal szuro), tehat csak kifele menjen ha megy vmi, befele ne jusson semmi. nekem is csak ez a cso van elrohadva, mint Matyinal, szerencsere a ket 'hasznos' ag rendben van. anno nem adta meg az nkh az euro2-t, innentol rohadjak meg ha egyetlen fillert is koltok az E30-on kornyezetvedelmi berendezesre! minden viccnek fele igaz, nehezen hiszek ennek az agnak a valodi szerepeben, mert a tank mellett a sarokban a 90 fokos hajtasnal kb 5 cm hosszban a a femcso teljesen meg volt semmisulve (ki tudja hany eve), megsem volt tapasztalhato semmilyen szivargas vagy szag az auto korul.
This action can only be initiated from the driver's door key lock. When the key is rotated CCW from its double-locked position, it releases the ground connection of the unlock inhibit microswitch. (Actually, once this is done, the trunk key lock can also be used to unlock the car.) As the key is rotated another =89 90=B0 CCW, it mechanically unlocks the door latch, raises the door lock button and moves the door lock linkage to a position that closes an unlock switch. The "UNLOCK" relay operates, and unlocks all doors. (During any UNLOCK relay operation, 12 volts is also applied to the second steering diode, which allows the double-lock motors to operate.) The current return path to ground from all lock and double-lock motors is via their connection to the (unenergized) LOCK relay NC contact to ground. The double lock motors operate quickly enough to also allow the door lock motors to operate."
Akkor ott lesz a gond. Találtam egy ilyet a leírásban: "One side of all door lock and double-lock motors is connected to the LOCK relay common, but the other connection of the double-lock motors is to pin 11 of the CLCU, which is at the junction of two "steering" diodes. One of these diodes is connected to the "unlock inhibit" input (pin 10 of the CLCU), and provides a ground return for the double-lock motors only when the driver's door microswitch has been closed (by turning the key lock to 90 degrees.)" Nem tudom ideiglenesen ezt a dupla reteszeléses védelmet ki lehetne-e kötni, ha a gyári vezérlőről kikötöm a vezetéket a csatlakozóból (10-es láb). Megnézem majd jobban a zárat meg a mellette lévő mikrokapcsolót is. Hátha ott nem jó valami. Köszi!
Sziasztok! Valaki nem jártas véletlenül központi elektromosságban? 1 éve használom vezeték nélküli adóval, de pár napja a nyitás funkció nem működik távirányítóval vezérelve. Csak a zárás. Kulccsal működik rendesen, nyit-zár ahogy kell, ki is mértem ott kapcsol testet, ahol kell. Vezetékek, forrasztások, stb. rendben. A vezeték nélküli vezérlőt is kizártam a hibából. A nyitó szálra testet adva külön nem nyit ki az autó. Tehát, amit a vezeték nélküli kapcsol testet, arra nem reagál, de külön zárt állapotban testelve a nyitó szálat sem reagál. A kulcs elfordítása után viszont megjelenik a test. Az a rész érdekelne, hogy van a kulcsnál olyan funkció, hogy ha 90 fokkal fordítom a vezető oldali zárat, akkor dupla reteszelést csinál, elméletileg lopás ellen ilyenkor a zár felhúzó "csapot" sem lehet mozdítani. A gyári kulccsal viszont lehet nyitni az ajtót. Azon gondolkodtam, hogy ilyenkor a kulcsnál lévő mikrokapcsolónál is átvált egy másik állásba és a nyitási szálat nem engedi letestelni. Így zárt állapotban hiába kap testet a nyitó szál, nem működik. Viszont kulccsal, ha nyitom akkor visszaugrik a mikrokapcsoló a nyitási pontra, ahol már enged testet. Ebben lehet valami? Info: http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=67163
Lehuzod rola a csatit es ellenallast mersz a kozepso es a szelso (nemtom melyik, egyik az alapjarat, masik a padlogaz) tuske kozott. ) ohmnak (rovidzar) kell lenni vegallasban, amugy meg vegteken sok (szakadas).
Nem akarlak elkeseríteni, de jó eséllyel már elbontották őket, ha nincsenek forgalomban.
Egy szedán meg egy kombi nem az a kategória, amit valaki patikára felújítva letakarva őriz egy fűtött garázsban és ezért vannak kivonva a forgalomból. Ha mégis, akkor meg úgysem fogja neked eladni. :)
Volt régen egy e30-as fehér kombi BMW-nk és egy e30-as fehér sedán. Eladtuk régen őket, és újra megszeretnénk vásárolni és teljes felújításon esne át az az autó, amit megtalálunk. (eszmei értéke miatt). A rendszáma ez= GEH-337 (kombi); ANQ-624 (sedan).
A GEH-337-esről még ennyit tudunk: alvázszám: WBAAJ11070CL42062 motorszám: 164E108127381
A lekérdezett járművek nincsenek forgalomban...
Valakinek van valamilyen ötlete, hogy hol lehet, kinél van, hogyan lehetne megtalálni vagy ,hogy látta-e valaki valamelyiket?
Continental Contiecocontact 5, 215/55R17-es új nyári gumi szalonautóról leszedve, 4db 3 áráért eladó130.000Ft . Az ár irányár, alkudni lehet. sziki1@freemail.hu
Eleg megmerni azt a kapcsolot egy multimerovel, hogy zar-e rendesen alapjaraton. Allo motornal, ha kicsit megmozditod a pillangoszelepet, akkor hallani lehet a mikorkapcsolo kattanasat. Ha ez nincs, az mar alapbol gyanus.
M20-nak is két hőgombája van (barna a vezérlőhöz, kék az órához), de akkor megpróbálom, az alapjárati kapcsolót is kicserélni, hátha az lesz a ludas, csak legyen rá időm meg cseredarabom - lambdám nincs így az nem okozhat gondot.