Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

levented Creative Commons License 2017.03.27 0 1 221228

Üdv mindenkinek!

 

Új fórumozó vagyok, most sikerült megvennem egy gyönyörű nagylámpás szedánt, és abban bízom, hogy itt kaphatok majd segítséget néhány dologban.  Az autón a bal első sárvédő kivételével minden elem gyári, elvileg a fényezés is, törve nem volt soha, ezért rozsda alig van rajta. Egyedül a bal első torony és sárvédő az, amivel foglalkozni kellene, meg talán a jobb első sárvédőn a kis felületi rozsdával. És itt jönne a kérdés, tudnátok ajánlani lakatost Budapesten vagy környékén, esetleg Kecskeméten, aki szépen dolgozik, és ismeri a tipust?

 

Köszönöm előre is!

_c_ Creative Commons License 2017.03.27 0 1 221227

Természetesen mindent bekapcsoltam amit kell.

Hátsó ködlámpámmal ellenőrizem, hogy mindent bekapcsoltam-e.  (Az OK, de ugye az teljesen külön körön van).

Nekem még a gyári (fekete) relé van benne.

Előzmény: Maty. (221226)
Maty. Creative Commons License 2017.03.27 0 0 221226

MÁR A FELTÉTELEZÉSÉRT IS ELNÉZÉST, de kapcsoltál helyzetjelzőt/tompítottat mielőtt rámértél? :)

Nálam amúgy egy ilyen szép zöld Ford relé szolgál XD

Előzmény: _c_ (221224)
Dragon22 Creative Commons License 2017.03.27 0 0 221225

Ezer hála! Hazaérek este és méregetek.

Bár ezen szerintem sokat nem kell méregetni:

Neki kell fognom a flexet és levágni a p****ba...

Így bízzon meg az ember egy ismerős karosszérialakatosban. Nemhogy az utángyártott sárvédőkhöz nem stimmel a homlokfal, de még a gyárihoz sem, amihez elvileg illesztette. :(

Motorháztető a zsanérban koppra hátra állítva, a zsanér legnagyobb magasságon... Gumi ütközők teljesen kihajtva (fél fordulat és kiesnek)... Bal oldali sárvédő eleje már 5mm-t le van huzatva a homlokfal első csavarjához, de még így is a képen látható hézag van. Ha nem huzatom le, a motorháztetőtől 5mm-rel magasabban áll. Jobb oldalon ugyan ez a helyzet. Arról ne is beszéljünk, hogy a 2 csavarhely, ami a homlokfalon van, nem stimmel sem az utángyártott sem a gyári sárvédőkhöz. A gyári volt a karosszériásnál, de ahhoz sem stimmel, mert előbbre van a homlokfal. Annyival, hogy a vese a képen látható módon kilóg. Ha a vese a helyén van, motorháztetőt nem lehet lecsukni, lámpák szarul állnak és alig férnek be a helyükre...

 

Elkövettem azt a hibát, hogy megbíztam az emberben. Elkövettem azt a hibát, hogy nem vittem oda mindent. (DE amit odavittem ahhoz sem stimmelt, csak ez a kapkodásban nem tűnt fel, mert csak 2 csavarral voltak a helyükre akasztva a sárvédők.) Elkövettem azt a hibát, hogy a "lakatolás" után nem raktam össze még nyersen az egészet, mivel nem volt rá idő és elvittem a fényezőhöz...

 

Anyagi kár jelentős. Azt még nem tudom, hogy számla nélkül hogyan fogom tudni behajtani az emberen...

Előzmény: Swari90 (221221)
_c_ Creative Commons License 2017.03.26 0 0 221224

Sziasztok!

 

 

Az autóm újra kapott ködlámpákat. Néhány éve kitörött, ezért inkább takarólemezt szereztem be.

Szóval pár éve működő de törött ködlámpák lettek eltávolítva.

 

A gondom az, hogy jelenleg egyik ködlámpa csatinál sincs ott a 12V, így a lámpák értelemszerűen nem világítanak.

A relét kivettem, ott két érintkező között 12V, másik két érintkező között 0,12V-ot mértem. Ezzel a részével talán nincs gond.

Mielőtt beszereznék egy K8-as helyen lévő relét, érdemes még valamit valahol leellenőrizni?

 

 

Köszi!

pyf Creative Commons License 2017.03.25 0 0 221223

Írtam email-t!

Előzmény: Swari90 (221222)
Swari90 Creative Commons License 2017.03.25 0 0 221222

Szia!

Az enyém várhatóan valamikor a következő két hétben felkerül, és meg is felel a kritériumoknak :)

Tárolási hely függvényében elképzelhető, hogy visszakerülnek a szélvédők, de azt nem nagy meló kikapni.

Ha addig másét nem tudod megnézni, jelentkezni fogok (vagy Te is írhatsz, mail címem publikus).

Előzmény: pyf (221220)
Swari90 Creative Commons License 2017.03.25 0 1 221221

Ezt sikerült előtúrnom:

A harmadik a korai kislámpásé, de sok méret egyezik.

Előzmény: Dragon22 (221218)
pyf Creative Commons License 2017.03.23 0 0 221220

Üdv Urak!

 

Budapesten vagy a környékén nincs valakinél szétszedve egy akármilyen bódé? Felújítás, bontás, tök mindegy. Lehetőleg beltér, gépészet és szélvédők nélkül.

Ha van, elugranék, vetni rá pár pillantást.

 

Köszi előre is.Üdv.Pyf

 

cezet_IS Creative Commons License 2017.03.23 0 0 221219

Fúrsz egy 2mm-es lyukat a tanksapka közepébe. ;)

Előzmény: petrolhead (221217)
Dragon22 Creative Commons License 2017.03.23 0 0 221218

Sziasztok!

 

Nagylámpás karosszéria ellenőrző méreteket hol lehet fellelni? Eleje érdekelne, azon belül is a homlokfal pozíciója...

Úgy néz ki, hogy a "karosszériás" kókler rossz helyre rakta vissza. Mielőtt szétvágnám a fényezett kaszni elejét, jó lenne megnézni, mennyivel van elcseszve... Ránézésre legalább 15mm-rel van lejebb és legalább ennyivel előbbre. :(

petrolhead Creative Commons License 2017.03.22 0 0 221217

Roli! es ezt az agat hogyan lehetne szakszeruen mellozni? a tank kozeleben gondoltam valamilyen 'egyiranyu szellozest' megoldani (pl gumi bezincsovel parosithato vmilyen univerzal szuro), tehat csak kifele menjen ha megy vmi, befele ne jusson semmi.
nekem is csak ez a cso van elrohadva, mint Matyinal, szerencsere a ket 'hasznos' ag rendben van. anno nem adta meg az nkh az euro2-t, innentol rohadjak meg ha egyetlen fillert is koltok az E30-on kornyezetvedelmi berendezesre! minden viccnek fele igaz, nehezen hiszek ennek az agnak a valodi szerepeben, mert a tank mellett a sarokban a 90 fokos hajtasnal kb 5 cm hosszban a a femcso teljesen meg volt semmisulve (ki tudja hany eve), megsem volt tapasztalhato semmilyen szivargas vagy szag az auto korul.

Előzmény: Rol340i (221182)
ohne lader Creative Commons License 2017.03.22 0 0 221216

Üdv Urak, valakinél nem kallódik egy eladó Hella refi?

_csipi Creative Commons License 2017.03.22 0 0 221215

Sziasztok !

 

M20B25 szervósításhoz keresek mindenfélét:

 

- szervós kormánykardán

- ékszíjtárcsa

- konzol

- tartály

- szervó pumpa

- E36 kormánymű

- tartály

- csövek

 

normális, nem elszállt árat egyből fizetek, el is mehetek érte, nem kell postával kínlódni

 

akinek van, jelezze: archilak@gmail.com

 

Köszi !

ger86 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 221214

Köszi! Hétvégén szerelés lesz úgy érzem... :D 

Előzmény: Oak_325ix (221213)
Oak_325ix Creative Commons License 2017.03.22 0 0 221213

Szerintem ez a lényeg:

"Unlocking a double-locked car

This action can only be initiated from the driver's door key lock. When the key is rotated CCW from its double-locked position, it releases the ground connection of the unlock inhibit microswitch. (Actually, once this is done, the trunk key lock can also be used to unlock the car.) As the key is rotated another =89 90=B0 CCW, it mechanically unlocks the door latch, raises the door lock button and moves the door lock linkage to a position that closes an unlock switch. The "UNLOCK" relay operates, and unlocks all doors. (During any UNLOCK relay operation, 12 volts is also applied to the second steering diode, which allows the double-lock motors to operate.) The current return path to ground from all lock and double-lock motors is via their connection to the (unenergized) LOCK relay NC contact to ground. The double lock motors operate quickly enough to also allow the door lock motors to operate."

 

Hajrá!

Előzmény: ger86 (221212)
ger86 Creative Commons License 2017.03.21 0 0 221212

Akkor ott lesz a gond. Találtam egy ilyet a leírásban:
"One side of all door lock and double-lock motors is connected to the LOCK relay common, but the other connection of the double-lock motors is to pin 11 of the CLCU, which is at the junction of two "steering" diodes. One of these diodes is connected to the "unlock inhibit" input (pin 10 of the CLCU), and provides a ground return for the double-lock motors only when the driver's door microswitch has been closed (by turning the key lock to 90 degrees.)"
Nem tudom ideiglenesen ezt a dupla reteszeléses védelmet ki lehetne-e kötni, ha a gyári vezérlőről kikötöm a vezetéket a csatlakozóból (10-es láb). Megnézem majd jobban a zárat meg a mellette lévő mikrokapcsolót is. Hátha ott nem jó valami. Köszi!

Előzmény: Oak_325ix (221209)
ohne lader Creative Commons License 2017.03.21 0 0 221211

Sziasztok, nincs valakinek egy eladó M20B25 (885) hengerfeje?

Oak_325ix Creative Commons License 2017.03.21 0 0 221210

a záró idézőjelet rossz helyre raktam: "túlzárod" :D

Előzmény: ger86 (221208)
Oak_325ix Creative Commons License 2017.03.21 0 0 221209

Pontosan, ahogy írod, ha "túlzárod az ajtót, akkor nem fog menni a központi a távval".

Előzmény: ger86 (221208)
ger86 Creative Commons License 2017.03.21 0 0 221208

Sziasztok! Valaki nem jártas véletlenül központi elektromosságban? 1 éve használom vezeték nélküli adóval, de pár napja a nyitás funkció nem működik távirányítóval vezérelve. Csak a zárás. Kulccsal működik rendesen, nyit-zár ahogy kell, ki is mértem ott kapcsol testet, ahol kell. Vezetékek, forrasztások, stb. rendben. A vezeték nélküli vezérlőt is kizártam a hibából. A nyitó szálra testet adva külön nem nyit ki az autó. Tehát, amit a vezeték nélküli kapcsol testet, arra nem reagál, de külön zárt állapotban testelve a nyitó szálat sem reagál. A kulcs elfordítása után viszont megjelenik a test. Az a rész érdekelne, hogy van a kulcsnál olyan funkció, hogy ha 90 fokkal fordítom a vezető oldali zárat, akkor dupla reteszelést csinál, elméletileg lopás ellen ilyenkor a zár felhúzó "csapot" sem lehet mozdítani. A gyári kulccsal viszont lehet nyitni az ajtót. Azon gondolkodtam, hogy ilyenkor a kulcsnál lévő mikrokapcsolónál is átvált egy másik állásba és a nyitási szálat nem engedi letestelni. Így zárt állapotban hiába kap testet a nyitó szál, nem működik. Viszont kulccsal, ha nyitom akkor visszaugrik a mikrokapcsoló a nyitási pontra, ahol már enged testet. Ebben lehet valami? Info: http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=67163

e30nick Creative Commons License 2017.03.20 0 0 221207

Lehuzod rola a csatit es ellenallast mersz a kozepso es a szelso (nemtom melyik, egyik az alapjarat, masik a padlogaz) tuske kozott. ) ohmnak (rovidzar) kell lenni vegallasban, amugy meg vegteken sok (szakadas).

Előzmény: noorbee (221203)
cezet_IS Creative Commons License 2017.03.15 0 0 221206

Nem akarlak elkeseríteni, de jó eséllyel már elbontották őket, ha nincsenek forgalomban.

Egy szedán meg egy kombi nem az a kategória, amit valaki patikára felújítva letakarva őriz egy fűtött garázsban és ezért vannak kivonva a forgalomból. Ha mégis, akkor meg úgysem fogja neked eladni. :)

Azért sok sikert!

 

Előzmény: e30 325; 316 (221204)
BMW-GMBH Creative Commons License 2017.03.14 0 0 221205

Lenne 4db 14-es lemezfelnim ( rozsdamentesek) , 4 db continental wintercontact 186- 65- 14 téli gumival.

A gumik jó 6mm-esek, szinte újak. DOT : 2011 év vége.

2011- óta garázsban voltak letakarva.

Bohóc áron eladó 20eft.

Holnap csinálok képeket.

e30 325; 316 Creative Commons License 2017.03.14 0 0 221204

Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni!

 Volt régen egy e30-as fehér kombi BMW-nk és egy e30-as fehér sedán. Eladtuk régen őket, és újra megszeretnénk vásárolni és teljes felújításon esne át az az autó, amit megtalálunk. (eszmei értéke miatt). A rendszáma ez= GEH-337 (kombi); ANQ-624 (sedan).

A GEH-337-esről még ennyit tudunk: alvázszám: WBAAJ11070CL42062 motorszám: 164E108127381

A lekérdezett járművek nincsenek forgalomban...

Valakinek van valamilyen ötlete, hogy hol lehet, kinél van, hogyan lehetne megtalálni vagy ,hogy látta-e valaki valamelyiket?

Köszönöm segítségeteket Üdv

noorbee Creative Commons License 2017.03.11 0 0 221203

Kattanás van, melyik lábon mit kellene mérnem - villanyhoz sajnos még mindig nem értek :-)

Előzmény: e30nick (221201)
Senye Creative Commons License 2017.03.09 0 0 221202

Hi!

 

Continental Contiecocontact 5, 215/55R17-es új nyári gumi szalonautóról leszedve, 4db 3 áráért eladó130.000Ft . Az ár irányár, alkudni lehet. sziki1@freemail.hu

e30nick Creative Commons License 2017.03.07 0 1 221201

Eleg megmerni azt a kapcsolot egy multimerovel, hogy zar-e rendesen alapjaraton. Allo motornal, ha kicsit megmozditod a pillangoszelepet, akkor hallani lehet a mikorkapcsolo kattanasat. Ha ez nincs, az mar alapbol gyanus.

Előzmény: noorbee (221200)
noorbee Creative Commons License 2017.03.06 0 0 221200

M20-nak is két hőgombája van (barna a vezérlőhöz, kék az órához), de akkor megpróbálom, az alapjárati kapcsolót is kicserélni, hátha az lesz a ludas, csak legyen rá időm meg cseredarabom - lambdám nincs így az nem okozhat gondot.

Köszi!

Előzmény: e30nick (221197)
pyf Creative Commons License 2017.03.06 0 0 221199

Akkor ez megoldódott. Köszi

Előzmény: e30nick (221198)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!