Keresés

Részletes keresés

kisbetu Creative Commons License 2022.02.25 0 1 178
Előzmény: Subridom (177)
Subridom Creative Commons License 2022.02.25 0 0 177

Sziasztok!

 

Van egy ősrégi laptopom, és szeretnék totál kezdőként rápróbálni a Linuxra.

Azt az infót kaptam, hogy nem mindegy, hogy milyen hardwerkompozícióra milyen Linuxot varázsolunk de nem találtam nagyon részletes felvilágosítást arról, hogy mit kell figyelembe venni... vagy csak nem kerestem eléggé. Vagy ez hülyeség? 

 

A lényeg, hogy a MINT és az Ubuntu első blikkre szimpatikus. 

Totál kezdő vagyok de nem ragaszkodom a Windows platformhoz, de messze nem vagyok programozó.

 

 

A laptopom:

https://il.dynabook.com/en/discontinued-products/satellite-c855-12j/

 

erre keresnék Linuxot.

 

Ha érdekes lehet az infó, hogy mire használnám a Linuxos laptopot:

 - videovágás (egyszerű effektelés nélkül)

- szövegszerkesztő

- böngészés

- filmnézés

 

 

Előre is köszönöm a válaszokat.

atherton_ Creative Commons License 2021.10.24 -2 0 176