Azt is sorold fel, ha lehet, hogy kinek volt ilyen kevés technikai hibája ennyi év alatt a bajnokok közül? Mert ez is számít, egyébként Maxinak még mindig nincs meg a teljes szezonban minden futamon dobogóra állás, ez eddig csak Schuminak jött össze...
3 évre, aztán 4 évre semmivel se volt jobb mint a mostani, a Ferrarinak akkor is voltak fellángolásai, meg a Red Bullnak is, de ugyanilyen nyomasztó volt...
a tekidomi akkor a legpusztítóbb, amikor csapaton belül sincs kihívás. a mercedes érában legalább mertek egy hécceres verőt ültetni az ecceres mellé. mennyivel jobb volt.
Ez ugye sok mindentől függ... a technikai dominancia nagyságától illetve a versenytársak versenyképességétől elsősorban, így értelmes ember ezt a kérdést fel sem tette volna.
jól észrevehető hogy soha senkinek nem volt ilyen domiautója ennyivel gyengébb teljesítményt nyújtó csapattárssal. az emberek arra fogják kiverni amikor Max végre nem fog nyerni, és a helyére kerül, egy gyengébb kocsiban.
A tekidomira alapból senki nem vágyik, viszont ez a sport része, mindig is jelen volt ez...
Gondoljunk az 50-es évek Alfájára, vagy a Ferrarira Ascarival, A Lotusra Clarkkal, a McLarenre a 80-as évek közepén vagy végén, hogy a többiről ne is beszéljünk (Williams, Ferrari, Mercedes, RBR 2x).
Vagy ha már tekidomi van mint most, akkor ne 19:2-es arány legyen csapaton belül hanem legyen 10:9 vagy 8:7 bármi.
A mostani versenyzői dominancia, jól észerevehető azon, hogy soha, senki nem volt képes olyan teljesítményre, mint M4X semmilyen autóval! Ezzel az autóval sem hatmi, sem senki nem tudná ezt így lehozni, ilyen hibátlanul, ennyire tökéletesen, mint a bajnokok bajnoka. Beszéltem, Uff!
Mind a két időszak technikai dominancia volt, a különbség az hogy egy gyártó a gyártott jármű érdekében népszerűsíti az eredményt, egy reklámcég meg mint a Red Bull, gyártott jármű hiányában, reklámarcban népszerűsíti az eredményt.
Az MSC időszak volt ennek a kezdete, majd fordult át köztes időszakba, és zárult nem túl szépen a versenyzőre nézve...
Pont olyan, vagy alig nagyobb tekidomi van, mint korábban, + pont olyan, vagy alig nagyobb tudáskülönbség, mint korábban, csak most még meg van fejelve a többi konstruktőr korábbinál sokkal nagyobb és tartósabb, balf@szkodás-eredetű lemaradásával.
fenéket nem volt akkor is tekidomi, nem tudtam hogy sírjak vagy röhögjek miközben itt szenvedtetek, hogy a Lajos fanok szerint nincs tekidomi, pedig az volt szerintünk :) most viszont a Max fanok fossák tele a topikot azzal hogy ez A tudás. :D
Érdekes, hogy a Mercedes-időszak alatt, ha volt ilyen botlás a kvalifikáción, általában még az sem a versenyző hibája volt, miközben "természetesen" még csak tekidomi sem volt. Most meg tekidomi van, és ha botlik az éllovas, egyből az a következtetés, hogy csak a kocsija miatt volt eddig is jó.