Persze, értem én, éppen mindig az a jobb taktika, amin Vettel van. Ha Austinban eggyel kevesebbszer áll ki(2016), akkor jaj szegény Kimi. Ha eggyel többször(2017), akkor is jaj szegény Kimi. Nem véletlen?
Amúgymeg dehogy várta, elment 2 secre Bottastól, ennyi volt benne. Ha bevárta volna, Max nem tudta volna utolérni. Ma sokkal jobban ment mint idén bármikor, kivéve Anglia talán, és a Ring, de Vettel volt szopóágon egy nagyon rossz stratégiával.
Sainz se gyenge elsőre a Renault-nál. Bánhatja a Renault, hogy Palmer ennyi ideig ott szerencsétlenkedett. Mennyi pontot buktak így. Lehet idén ott kavarnának az 5. helyen ahol a Williams
tényleg abban bízhattak csak ,hogy megint visszaesik a Ferka tempója, és talán egy lágyabb keverékes tempóban meg nem bízhattak abban, hogy előzés lesz.
de azt nem értem, amikr 10 mp-re volt már csak Vettel, és 2 mp-et hozott körönként, akkor még miben bíztak. akkor kellett volna legkésőbb, akkor már minden mindegy volt
Lewisnak grat, a Merci meg látványosan elkefélte a secondary versenyét...Teljesen érthetetlen hogy miért nem hozták ki, ha már Lewissal nem volt ilyen terv.
most én nem minden versenyről beszélek, hanem erről. Itt felértek rá a második számú pilóták, egyértelműen, Vettel csere nélkül mögöttük van. Ma nem futott akkorát, mint szokott, Kimi ellenében sem.
nagyon az a gyanúm, hogy Kimi megvárta a Bottas-os előzés után, simán előzte, brutál jó k9rt ment, majd utána 1,2 mp-et lassult. ennyire nem tekerte fel azt a motort
Öt másodperc büntetés - sajnálom, mert nagyot ment, de legalább nem két pozíció ment rá az elengedésre (ami kétségkívül szükséges lépés volt, ha menteni akarták a menthetőt).