Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.07.24 0 0 685936

csak jonnenek mar mert utalok sokat vezetni :)

Előzmény: Bigyula2 (685935)
Bigyula2 Creative Commons License 2017.07.24 0 0 685935

"Ami nalam 10 litert fogyaszt, az nalad 15-ot."

 

Ezen majd az "automata sofőrök" fognak változtatni. :)

Előzmény: Törölt nick (685934)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.24 0 0 685934

" a "hivatalos", és a valós fogyasztási adatok között elég nagy az eltérés,"

 

Igy van, bar erre meg azt szoktam mondani hogy valos fogyasztas nem letezik. Hogy a gyakorlatban mennyit fogyaszt az auto az leginkabb a sofortol fugg. Ami nalam 10 litert fogyaszt, az nalad 15-ot. Akkor most melyik a valos fogyasztas?

Előzmény: Bigyula2 (685932)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.24 0 0 685933

"már most vannak olyan akkuk, amelyek kiválthatnak"

 

Dehogy, kozel s tavol nincsenek ilyen akkuk, max. a laborokban.

 

" csak dárga"

 

Hat ez az. Ha draga, akkor eleve nem valthatja ki. De nem csak ez a bajuk.

Előzmény: Bateman (685930)
Bigyula2 Creative Commons License 2017.07.24 0 0 685932

Rendben, rosszul fogalmaztam. Arra céloztam, hogy a "hivatalos", és a valós fogyasztási adatok között elég nagy az eltérés, ebből kifolyólag a Km-enkénti valós kibocsátás sem a norma szerinti. Azaz, maga a motor/autó képes a sokszorosát is kibocsátani, ez a használattól/használótól függ. Pl. digitális gázkezelés a sofőr részéről... :)

Előzmény: Törölt nick (685922)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.24 0 0 685931

Hmm. Kevered a CO2 kvotakat az emisszios szabvanyokkal. Siman lehet teljesiteni szivomotorral is az Euro X-et, az nem gond.

 

A downsizing a CO2 emisszio miatt jott leginkabb, meg azert mert a jelenleg (meg) ervenyes NEDC ciklusban a kisturbosok sokkal kevesebbet fogyasztanak mint a szivomotorok. A WLTP/RDE mar mas teszta, meg is fog valtozni egy kicsit a fejlesztes iranya, nagy valoszinuseggel kipusztulnak majd a 3 hengeres dizelek, lehet a benzinesek is, es valoszinuleg noni fog a loketterfogat ill. csokkenni a fajlagos teljesitmeny.

Előzmény: Bateman (685928)
Bateman Creative Commons License 2017.07.24 0 0 685930

amint nő a piac, nő a fejlesztési kapacitás is. már most vannak olyan akkuk, amelyek kiválthatnak. csak dárga, hamarosan nem lesz az. 

Előzmény: Törölt nick (685927)
Bateman Creative Commons License 2017.07.24 0 0 685929

néz=nézz

Előzmény: Bateman (685928)
Bateman Creative Commons License 2017.07.24 0 0 685928

akkor nem mennének el a kis turbós motorok felé. gyári motorpalettát néz. ott, ahol kevés a motorválaszték nem lesz szívómotor. a suzuki most jelenti be, hogy jövőre nem lesz szívómotoruk, csak turbó, mert nem tudják a kvótákat teljesíteni. ahol nagyobb a motorpaletta, ott marad néhány szívó, de jelentősen csökken a számuk.

Előzmény: Törölt nick (685925)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.24 0 0 685927

"minden nagyváros meghozza pár éven belül a dízelek kitiltását"

 

ebbol nagy valoszinuseggel nem lesz semmi, raadasul nem is old meg semmit.

 

"mindenki átáll, kozös érdek."

 

Odebb van az meg. Amig nincs normalis akku addig nem lesz semmifele atallas. A jelenlegi muszaki szinvonal nem teszi lehetove.

Előzmény: Bateman (685926)
Bateman Creative Commons License 2017.07.24 0 0 685926

minden nagyváros meghozza pár éven belül a dízelek kitiltását. a kormányok már most tervezik az állami támogatásokat a dízelek leváltására. nem lesz használt dízel sem. nyilván nem magyaro-ról beszélek, mert itt minden lassabban megy majd. a tendencia viszont ez. ez üzlet előkészítés is. helyet kell csinálni az elektromos autóknak. mindenki átáll, kozös érdek.

Előzmény: Törölt nick (685924)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.24 0 0 685925

Mar hogyne lehetne? Termeszetesen lehet.

Előzmény: Bateman (685923)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.24 0 0 685924

Ugyan. A dizelarány fog valamennyire csokkenni, az uj autok eladasaban, de meg 10 ev mulva is lesz uj dizel.

 

Hasznalt meg sokaig lesz.

Előzmény: Bateman (685921)
Bateman Creative Commons License 2017.07.24 0 0 685923

sima szívókkal nem lehet a jelenlegit sem teljesíteni

Előzmény: Bigyula2 (685920)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.24 0 0 685922

"A kis hengerűrtartalmú turbós motorok normálisan használva nem teljesítik a jelenlegi normákat sem, csak a tesztet."

 

Ez onellentmondas. A teszt maga a norma, azt kell teljesiteni.

 

"Amit meg fognak változtatni"

 

Igy van, Az ablakon kopogtat a WLTP/RDE, rovidesen az a tipusengedely feltetele, nem az NEDC.

Előzmény: Bigyula2 (685920)
Bateman Creative Commons License 2017.07.24 0 0 685921

a múzeumba

Előzmény: Törölt nick (685919)
Bigyula2 Creative Commons License 2017.07.24 0 0 685920

Nem fogják kihúzni. A kis hengerűrtartalmú turbós motorok normálisan használva nem teljesítik a jelenlegi normákat sem, csak a tesztet. Amit meg fognak változtatni, mert nem életszerű.

Előzmény: Bateman (685918)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.24 0 0 685919

"a dízel technológia szerencsére kivonul 2-3 év alatt"

 

Hova?

Előzmény: Bateman (685918)
Bateman Creative Commons License 2017.07.24 0 0 685918

a dízel technológia szerencsére kivonul 2-3 év alatt. de helyette itt vannak a kis lökettérfogatú benzines turbók és a hibridek. ezzel a gyárak kihúzzák az elektromos váltásig. 20 év és nem lesznek benzinesek sem.

Előzmény: Ordas (685915)
Bateman Creative Commons License 2017.07.24 0 0 685917

biztos, hogy zavaróbb, mintha nem lenne középtámasz. nyilvánvalóan egy elkapkodott, kényszerű döntés ez. változni fog, ebben biztosak lehetünk.

Előzmény: sunrov12 (685910)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.24 0 0 685916

"picit kevésbé szennyezzük a környezetet"

 

Mondjuk ugy hogy maskepp szennyezitek a kornyezetet :)

Előzmény: Ordas (685915)
Ordas Creative Commons License 2017.07.24 0 0 685915

Jajj, szakértő úr...  :)

Tudod, mi szívó benzinesek kb. 1,5-2 literrel többet tankolunk 100km-ként, de

- mindig célbaérünk, sosem izgulunk, pöccre indulunk

- nem kell különosebben figyelni a motor hálkiajira (rövid városi utak káros hatása, vagy a turbóhűtés)

- picit kevésbé szennyezzük a környezetet

- mintegy 30-40%-kal olcsóbban szervizeljük a kocsinkat

- rendszerint olcsóbb az üzemenyagunk literje

 

Cserébe nem verjük a nyálunkat az 1000-3000 között egyenes nyomatékgörbére, mert tudunk visszaváltani kettőt.

 

Ez csak úgy a margóra:

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/07/21/a_bmw_kiirta_hogy_engine_failure_es_mar_langolt_is/

Előzmény: Törölt nick (685914)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.23 -3 0 685914

Hát te sem vagy az apafej!! vedd csak a benzintemetőket!!nyomaték nélkül,,okostojás!

Előzmény: Ordas (685913)
Ordas Creative Commons License 2017.07.23 0 2 685913

Az se normális,aki ma dízelt vesz... még csak az kéne, hogy az F1 is öngyulladós legyen :)

Előzmény: Rumcice (685907)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.23 0 0 685912
Előzmény: sunrov12 (685908)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.23 0 0 685911

Hat, ennek a hozzaszolasnak nem sok koze volt a valosaghoz, olyan antalvali szintu vilagmegfejtes volt. 

Előzmény: Rumcice (685907)
sunrov12 Creative Commons License 2017.07.23 0 0 685910

Lassan kezd derengeni, hogy ez a HALO inkább valamiféle plusz design elem lesz... Ha lesz...  És vég nélkül rágható kutyacsont... A komolyabb reform változtatások helyett most van és lesz is még egy ideig min csámcsogni...

 

Amúgy én személy szerint nem vagyok ellene, mert éppenséggel szükség lenne rá, viszont per pillanat el nem tudom képzelni, hogy pontosan a pilóta orra előtti középső feltámasztó mennyire nem zavaró egy másfél órás verseny során...:)

Előzmény: Bateman (685909)
Bateman Creative Commons License 2017.07.23 0 0 685909

lehet a HALO-t alkalmazni másképpen is

 

http://imgur.com/a/vFD5v#K58xPO2

sunrov12 Creative Commons License 2017.07.23 -1 1 685908

Nem kell mesterségesen eljátszani a hüjjjje gyereket.... Még F1 ügyében sem....

 

Konkrétan ott volt leírva, nem én írtam le, nem én ástam elő, - én csak szives engedelmeddel idéztem: fekete fehéren azt, hogy hosszú távon így nem mehetnek tovább a dolgok a F1-ben, ahogy eddig. És a legprofánabb, de legtalálóbb tömörítés:   a hangosabb és olcsóbb jobb” ...

Ahhoz, hogy olcsóbb legyen, először is a F1 alap filozófiáját kell(ene) megváltoztatni, ne a gyárak diktáljanak a technológiai fejlesztés agyrémével...

 

A balhé még csak el sem kezdődött. Az tény, hogy Amerikában nincs akkora kultusza a dizelnek, mint nálunk, mert ott ne m téma a drága benzin... De az Amerikában kiprovokálódott kártérítési háború pillanatok alatt átcsaphat még erősebben Európára is...

 

A kartell bünteés felteeetően nem lesz annyira horrorisztikus, mint ahogy már pedzegetika több ezer milliárd EUR-s magasságokat, mert az már öntökön szúrás lenne Németország részéről, de lesz mit fizetni, attól ne mfélünk...

Egy ilyen bizonytalan, a teljes kiforrásában még tök ismeretlen  helyzetben nem hinném, hogy  pl.a Mercedes annyira ragaszkodna az eszeveszett kettős hibrid tovább viteléhez 2021 után. Igaz, már msot is mondogatja Toto, hogy nekik mindegy, tőlük lehet más egyszerübb is, ott is ők lesznek majd a legjobbak...  

De ehhez még a FErrarit is derékba kell törni és főleg Renault-t, mert egyelőre ők ragaszkodnak leginkább a változatlanul überbonyolult technológiához... (Éppen ők, hahahahahaha)

 

A bulvár mocsok média ezúttal a F1-ben értendő és nemzetközileg.  Igen, a Totalcar nagggyon jól összefoglalta a dolgot, nálunk még csak címszó szintjén és pöntyögtek róla, de a nemzetközi autósportot eléggé érinti majd ez az ügy...

 

Azt azért ne felejtsük, hogy a VW már a F1 küszöbén állt és most így utólag már nagyjából érthető, hogy miért is nem léptek be, holott minden adva volt hozzá - mert már sejtették, hogy előbb vagy utóbb ki fog törni a dizel balhé és nagyon másra fog kelleni a jövőben a lóvé...

 

Előzmény: Cold Heart (685906)
Rumcice Creative Commons License 2017.07.23 0 1 685907

Az autógyáraknak túl sok pénz és hatalom van már a kezükben. A ma gyártott autók 5 év után eldobhatóak, méregdrágán javíthatóak, óriási az értékvesztésük. Szakadozó vezérlés, kínlódó elektronika agyonbonyolítva, ha elromlik iszonyatos összegeket kérnek érte. Vagy a fémszilánkokkal támadó légzsákok. Vagy most aktuális téma a kigyulladó BMW-k, láthatóan már az emberélet sem drága nekik. Csak olcsón lehessen gyártani, és rengeteget el lehessen belőle adni.

 

Hogy utána mi lesz, az már utánunk a tűzözön, nehogy már javítani kelljen, vegyen mindig újat. Őrületes pazarlás, környezetszennyezés, környezeti erőforrások pocsékolása, és nincs senki és semmi, aki rá tudna hatni vagy kényszeríteni az autógyárakra, hogy ne ilyen termékeket gyártsanak, hanem tartósabbakat, javíthatóakat.

 

Volt ez a diesel botrány, a több évtizedes kartellezés miatt szerintem csak az az autógyár nem bukott le a diesel motorjaival az USA-ban, amelyik eleve nem is árult ott dieselt.

 

Van ennek a diesel ügynek egy pikantériája, hogy Európában az eladott autók több mint fele diesel volt, és mégsem itt történt meg a nagy a lebukás, hanem a lesajnált és lehülyézett amerikaik kapták rajta a VW-t.

Előzmény: Cold Heart (685906)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!