Ki viccelődik? Mihályt '99-ben egy egyértelmű helyzetben, egyértelmű munkára hívták, amit sok pénzért és különösen a jövőbeni foglalkoztatás reményében végzett. Valamit nagyon félreérthettél.
Ezen lehet viccelődni, de MS mégis megtette a kötelességét a csapat felé, amikor kellett. És ne feledjük, 2010-ben mikor megkérdezték Vettelt segít-t-e Webbernek, ő is azt felelte, hogy ha elmegy az esélye, tudja mi a dolga. Szóval lehet primadonnázni, talán jogosan is néha, de azért ők hiszti nélkül képesek tenni amit kell, ha kell. Tessék ezt is betenni a mérleg serpenyőjébe.
Ja, inkább az az érdekes, hogy ez ki szerint és melyik pilótánál elfogadhatatlan belenyúlás a VB-be, elfogadható, szükséges vagy az egyedüli lehetséges megoldás, és azzal nyúltak volna bele a VB-be, ha nem húzzák meg? :D
aláír egy szerződést és szerinted elfogja mondani országnak-világnak, hogy TO-s kitétel van benne? nyilván nem. most tényleg erre hivatkozol?:) ezt akkor tette meg, amikor megalázóan alkalmazták. nem bírt magával, ezért nyilatkozta azt, amit betettem. érthetően. a későbbi nyilatkozataiban aztán ezt már próbálta finomítani, de nyilván nem zörög a haraszt...
Elvileg a motor nem volt rossz, alonso önszántából hajtott be. Azt nem értem hogy már csak 2-3 kör volt, nem hót mindegy volt már? A 30. ba is látszott h nem lesz ebből pont....
Ryan-Hunter Reay, korábbi bajnok és Indy500 győztes. Marco Andretti, Takuma Sato, Alexander Rossi (tavalyi Indy500 győztes) és egy másik újonc, akinek szégyenszemre nem jut eszembe a neve.
"Továbbra is szárnyal a McLaren-Honda! Na jó... Stoffel Vandoorne motorhiba miatt el sem rajtolt Bahreinben, Fernando Alonso pedig MAJDNEM be tudta fejezni a versenyt. A spanyolnak megállapodása van a csapattal: ha nincs pontszerző helyen, kiáll, hogy büntetés nélkül cserélhessenek váltót.''
"ez egy későbbi nyilatkozat, ebben már a legjobb, leggyorsabb meg minden ilyen nyaldosó jelzőkkel illette MS-t:)"
Te tényleg baszod elolvasni, amit ide berakok neked, vagy automatikusan szelektálsz? :)
Ferrari, seeking its first champion since South African Jody Scheckter in 1979, have replaced Britain's Eddie Irvine with Rubens Barrichello. The Brazilian will race alongside Germany's two-time world champion Michael Schumacher in the new F1-2000 car.
Tehát ez nem későbbi nyilatkozat, hanem a legfrissebbek egyike, amelyet rögtön az első szerződése aláírása után adott, még az első ferraris idénye előtt.
"valójában mindegy is, hogy benne volt vagy nem volt a szerződésében,..."
Valójában, akkor nem kéne lépten - nyomon erre hivatkoznod ...
Na mindegy, a nosztalgia hétfőből nekem ennyi elég is volt. :)
4 fullszezonos gép van (RHR, Andretti, Rossi, Sato) és két autó Indy500-ra tehát jól...bár ugye papíron Alonsot a Mclaren indítja, de konkrétan mindent Andrettiék állnak a géptől, a mérnökökig stb. Másik újonc Harvey meg ugyanilyen de ő meg papíron a Shankhez tartozik :)
olyan téren jó lesz (pont a napokban nyilatkozott erről az öreg Andretti) hogy minden adatot megkap Alonso és segítik egymást házon belül és a beilleszkedését, alkalmazkodását ez megkönnyíti majd. + Alonso előtt is ez volt náluk a bevett szokás hogy megosszák az adataikat
Mondjuk Monty idejekorán távozott 2006-ban, főleg, ha azt nézzük, hogy a nála egy évvel fiatalabb Webber 2013-ig versenyzett, 2012-ben még nyert futamot, 2010-ben pedig bajnokesélyes is volt.