kicsit sok hogy már tucatnyi hsz ment el arra, hogy első kérésre benyomtam a forrást, és még mindig megy a problémázás. szerinte lehülyéztem mikor nem is, talán joggal fogy a türelmem.
ami azért volt hülyeség, mert felesleges volt. így is övé lett volna a kanyar....teljesen felesleges izmozásnak éreztem, amiben benne volt az is, hogy na majd megmutatom, hogy tudpk keménykedni...gondolom nagyon erre lehet most kihegyezve, de sajnos akkor is csinálja, ha nincs rá szükség.
"csak azt nem értem, hogy akkor ilyenekért korábban Hamit miért nem büntették szarrá?"
mer hami a racing lineon vagy attól max 1m-re rakja ki a kollégáit, nem az apextől 23 km-re. soha nem láttam tőle ilyet hogy a kanyar kiegyensítve vezeti ki a másikat, de jegyezük meg senki mástól se amióta f1-et nézek. leszámítva a túl késői füstölős féktávokat.
szerintem rozi hazudott mikor azt mondta hogy nem tudott bekanyarodni. mellesleg utána ki is jelentette hogy a probléma az volt hogy Max bemozdult féktávon --> direkt büntetett. se füstölős fékezés se orrtolás se a kormánymozdulat nem utalt arra hogy nem uralja az autót.
1. ha nem szándékosan tette ki Verstappent, akkor azért mert úgy kényszerítette ki a pályáról, hogy nem tudta már uralni az autót a kanyarban, hiszen elkanyarodni sem tudott akkora sebességgel esett be oda, ez agyatlan manőver
2. ha meg be tudta volna fordítani az autót, akkor meg szándékosan nem tette meg időben, tehát azért.
mindkét esetben jogosan lett volna büntetve. még1x mondom, cssak azt nem értem, hogy akkor ilyenekért korábban Hamit miért nem büntették szarrá?
"hőskorban a tapadás úgy állt össze, hogy 100% mechanikai, 0% aero."
az nálam inkább őskornak számít, mióta is vannak szárnyas autók?
"de az, hogy egy szárnytöréssel már egy egyenes féktávján is elszáll a versenyző, elég jól mutatja, hogy az aero az isten."
ezen nem kell meglepődni, elég annyit tudni hogy 200 körül már fejjel lefelé is mehetnének, a szárnyak akkor a plafonra is "felragasztanák" a kocsit.
"Ha azt mondjuk, hogy egy gyors kanyarban 30% a mechanikai tapadás és 70% az aero, és az elöl haladó ezt az utóbbit teszi tönkre a turbulenciájával, akkor könnyen belátható, hogy a cél az, hogy a mechanikai tapadás az aero rovására nőjön, mert az leszarja a turbulenciát. Azaz ha a mechanikai tapadást növeljük és ezzel együtt netán még az aerot is csökkentjük (egyszerű szárnyak, különböző flikkek-flakkok betiltása), akkor egy (mondjuk) 30/70 arányt el tudunk tolni adj'isten 50/50-ig, ami lényegesen könnyebbé teszi a másik légörvényében való haladást"
aki ért angolul itt nagyon jól el van magyarázva miért ért büntit:
When people try and fail to overtake on the outside and get washed out to the edge of the track, that is just a racing incident. The car on the inside is taking the racing line and there’s not room for both of them. In Rosberg’s case at Hockenheim, he didn’t make the turn on the usual racing line, he drove off the racing line and kept driving straight on till he got to the outside of what is a super wide corner. It’s not exactly Paris-Dakar between the apex and the outside of the hairpin, but it’s a long way. When there was no more track left for Max Verstappen, Rosberg started to turn the steering wheel. It was inept and cost him two positions and six points. Hamilton up front managed the race from the moment he got through Turn 1. These days he is managing things so tightly that he’s given up putting in fastest laps for fun
'' Annyira borzasztóan nagyon nem kellett az elejéről kezdeni, volt egy középszar, picit elavult sasszi és van egy baromi jó motorjuk... És ennyiből annyit bírtak kihozni eddig, amennyit???''
mit vártál tőlük az 1. évben a ''Lotus'' romjain amikor már fejleszteni se tudtak annyira nem volt pénz, meg ahogy emlékszem eléggé húzták a döntést hogy akkor jönnek-e
Kb. olyan korszakot élnek át mint amikor a Benettont vették át...ugyanúgy kellett oda pár éve mire felzárkóztak