A Forma-1-ben sem normális, hogy a Tilkedromeok korában Monacóban bohóckodnak, aztán mégis. Valószínűleg napestig lehetne arról diskurálni, hogy mi fér bele és mi nem.
Monte Carlo, a Forma-1-es világbajnokság klasszikus helyszíneinek egyike, a maga összehasonlíthatatlan adottságaival. Az itt szerzett győzelemnek külön értéke van. A jelenlegi mezőny valamennyi világbajnokának sikerült már Monacói Nagydíjat nyernie, ám a legtöbb győzelmet nem[...] Bővebben!Tovább »
Formula 1 chiefs have agreed to push on with the introduction of a modified version for the Halo for 2017, after it was decided on Friday that it was too late to try to introduce the Aeroscreen for next year.
Igen, ez meg a padlólemez borítás, ami a sík fenéklemez, hogy ne legyen turbulens az áramlás az autó alatt, növeli a végsebességet, segít szívóhatást kialakítani ha van diffúzor. TC1-ben szabályos, korábban csak az elején gyengélkedő gyártók kaptak rá engedélyt (SEAT, Chevy), hogy ezzel hozzák feljebb őket.
Biztos láttál már önhordó karosszériát nyersen, ami az autó váza. Azon se ajtók, se tűzfal, se tető stb. Alul ugyanúgy lyukas, csak az A, B, C oszlopokat összekötő keresztmerevítés van, közte meg semmi. Na azokba az üres téglalapokba hegesztik be a padlólemez darabokat, a Hondánál meg ezek csereszabatosak különböző súlyra gyártott elemekkel.
Nyilván ők úgy gondolhatják, hogy a traktor beküldése SC nélkül egy olyan kanyar külső ívére, ahol dupla sárga és meglehetősen mostoha időjárási körülmények között is 200+szal mennek talá ugyanakkora hiba volt, mint maga az hogy JB kicsúszott.
"A balesethez ugyan tényleg az vezetett, hogy JB a duplasárga ellenére kicsúszott, de ettől még a kimenetelben nagyon nagy szerepet játszott hogy az a munkagép akkor ott állt vagy épp mozgott, nem emlékszem már."
fordítva ülsz a lovon. azért volt duplasárga mert bent volt a traktor.
Egyébként ha Bianchiék pere bármi olyat feltár, amire még nem gondoltak és növelheti a biztonságot, akkor már megérte. Bár őket ha jól tudom, nem elsősorban ez motiválja.
nem leszakadó darab volt, hanem feljött egy csatornafedél.
ha GP3-ban megtörténhet, ahol alacsonyabb a sebesség, az F1-ben miért lenne vicces ezt elképzelni?
ha láttál már autót kerítésnek ütközni, akkor tudhatnád, hogy az max a nézőket védi, és sokszor épp az szaggatja szét az autókat, és persze figyeljenek oda a versenyzők, hogy nehogy fejjel méltóztassanak a kerítésnek csapódni.
elolvastam mindentm amit találtam a Honda Civic WTCC padlólemezek ügyében. Egy dolgot nem értek, ez a padlólemez, nem az önhordó kocsiszekrény alsó része? Hogy lehet ezt csak úgy külön kivenni, meg cserélni? Milyen alkatrészről is van itt szó pontosan?
Az is leszakadó darab volt nem? Pont azt írtam is. A GP3as bukást hozod az F1-hez? Nem vicces kicsit? Amúgy a kerítés megfogta őt is. Akkor van baj ha fejjel csapódsz neki vminek.
Ha jól emlekszem volt olyan összevetés, hogy Bianchi nem volt gyorsabb mint a többiek, szóval igazából senki nem nem túl gyorsan / lassan egymáshoz viszonyítva.
Szóval annyira ez a sebesség dolog sem egyértelmű.