én sem szeretném, ha bevezetnék. nem lenne ugyanaz a F1. sőt, azt gondolom, maguk a versenyzők sem szeretnék. ez egy ilyen kategória, mindenki fel tudja mérni a veszélyét és ennek fényében vállalja be, hogy beül-e? ettől függetlenül nem csodálkoznék, ha bevezetnék egyszer majd.
te kb azt mondod, hogy megvolt az ajánlás, ha nem figyeltek rá, akkor nyeljék le a defektet
de a versenyzők meg azt mondják
lehessen kockáztatni, de ha nem jön be akkor ne az legyen hogy eldurran a gumi, hanem lassuljon be úgy hogy egy körön pl 10 mp időveszteség legyen, de ne durranjon ki, mert az veszélyes
nagyon jó kép volt pár hozászollással hamarabb, hami kicsúszácsa aki kockáztatott és annyira elkopott a gumija, hogy a szokásos sebeséggel már úton sem tuda tartani, de az sem durrant el hirtelen mert az sokkal veszélyesebb
Viszont mindenki egy terméket / szolgáltatást kínál, és ha szar lett, akkor vakít. A Pirelli vevői a csapatok, Bernie-éi a pályák, a tévétársaságok stb., és soha senki sem meklumpázik a vevői előtt (vagy kb. a Honda szintjén kell hozzá lebőgni, ami azért ritka), pedig szinte mindenkinek lenne miért (annyiszor, ahányszor a Pirellinek). Ha a Pirellinek felrójuk, akkor tegyük mellé, hogy Bernie az elmúlt 20 év botrányai során feltette valaha a kezét? Pedig benne volt egy csomó mindenben. Vagy a motorgyártók, a csapatvezetők (Ron Dennis...) stb. Ahogy mondod, ez a Piranha-szint, itt nem divat az ilyesmi.
Számora az is érdekes, hogy a "nem tartós" Pirelli gumi kibírná a versenytáv 90%-át... És ezt a gyártó még nyiltan vállalja is... Mit bírna ki egy "tartós" szett? 2-3 versenyt? :)
Hát kedves Gábor, én bizony alapvetően "sztorit" látok az egészben, mert ha ez a "puki" nem lett volna, akkor most még inkább aludnánk az unalomtól és max. a múlt század hasonló és hasonló eseményeiről porolhatánnk a port szorgalmasan.. Nem lenne beszédtéma, nem lenne "sztori"...
És hát Neked többszörös munkaköri kötelességed, hogy minden morzsa információt összekaprj, én még magáta futamot is nehezen tudom elalvás nélkül végignézni és se előtte egyetlen eprcet nem figyelek "nyilatkozatokra" se utána se máskor...
Én csak józan és igen gyenge paraszti ésszel próbálom követni az eseményeket és nehezen tudtok meggyőzni, hogy ha a P. 2-3 cserét javasol erre a vasárnapra és valóban minden csapat ezt is követte, egyedül az eléggé reménytelen helyzetben lévő Vettel próbálta megkísérteni a lehetetlent, akkor alapvetően miért kell a Pirellit szidni???
Én nem tudom, hogy miféle szövegkörnyezetben hangzott el az a bizonyos "40 kör", de akkor az összes többi, de legalábbis több más csapat miért nem ignorálta a javaslatot?
Egyáltlalán: az el se hangzott, hogy az olaszok 2-3 kiállást javasoltak??????
Mert a két szöveg így, kiragadva két félmondat, logikailageleve üti egymást!!!!! Akkor most mi az igazság??? Mi hangzott el???? Ki fogja előásni a konkrét bizonyítékokat????
Könnyen lehet, hogy az olaszok beképzeltek, lazák, lexarják az egészet, ócska vacakot tukmálnak rá a cirkuszra - de ez a bizonyos pukkanás csak nem jött teljesen váratlanul, derült égből villámcsapásként....:)))
Dehogy, de ezek szerint nem értetted a választ. Nincs párhuzam a csapatok saját hibái, és egy egyenbeszállító által vétett hibák között. Az egyiket maguknak köszönhetik, a másikat viszont mindenki megszívja, miközben semmi közük hozzá, és itt alapvető biztonsági problémáról beszélünk. Nem véletlen morog az összes versenyző, csak nem feltétlen jut el ide, amit ők egymás közt egyértelműnek látnak.
"Arról nem is beszélve, hogy egy indokolatlan gumihibából adódó kiesés miatt bizony az egész versenyhétvége költségeit rá lehetne verni Hemberyre, vagy csak simán feldugni a gumiját a ..."
Helmut Marko beszélt tavaly ilyen zöldeket a Renault-ról :) Viszont a logika alapján a többi csapat meg a jobb eredményét Vettel defektjének köszönheti, szóval ők meg fizethetnének a Pirellinek némi extra lóvét :)
Rosszul emlékszel, mert én végig szidtam őket. :) Meg is volt a magam kis vitája Ryannel ezért. Talán mondhattam olyat hogy év végére várható valami javulás tőlük, de még ebben sem vagyok biztos. A mutatott kép alapján meg még ezt is kizártnak tartom hogy jövőre az élbolyba kerüljenek. Szerintem talán a közép mezőnyt megcsíphetik jövőre majd. Idén tuti mindig a végén fognak autókázni.
Mint tudjátok eléggé szkeptikus vagyok voltam a Hondával kapcsolatban de azért ez már tényleg katasztrófa ami a Mekinél megy. Nem látom a kiutat a csapatnál. És a régi F1-ben is nehezen ment a Hondának és most ebben a túlbonyolított hybrid világban miért lenne könnyebb? Szomorú mert csak ezzel a Meki hírnevét tiporják a sárba.
Na ez az. Én se voltam és te se...:) Imádom az ilyen sztorikat, amikor az egyik ezt mondja-állítja, a másik meg azt... Ezt soha senki kibogozni nem fogja, legfeljebb ha valaki talál róla valami irásos "bizonyítékot"....
De a nagy átlagban a 2-3 csere lehetett a logikus és emészthető, az egyszeri csere ennek tükrében már eléggé rizikós. Ha ezt a Ferrarin, pontosabban Vettelen kivül senki nem vállalta be... És az is lett...:))))))
A Ferrari, a Lotus, a Force India elmondták, hogy a Pirelli 40 kört adott meg élettartamnak. Hembery ezt elismerte. Majd gyorsan hozzáette, hogy persze az csak becslés.