Tényleg vicces,hogy pont Massa osztja az észt. Leginkább ő az, aki buta amatőr hibákat szokott csinálni. Amúgy nem is értem, miért fújják ezt fel ennyire,mikor a teljes "pilótaelittől" láttunk már efféle butaságot. Annyiban tényleg naiv volt Verstappen, hogy azt merészelte hinni,hogy az F1-ben lehet még versenyezni.
Szerintem jó kis srác, van benne lendület,rafkósság, kicsit emlékeztet a fiatal Alonsora.
Alo nem késne le olyan amatőr módon az ideális féktávról, mint ahogy ifjú Max tette. Merth alapvetően ez volt a probléma: ott és úgy akart előzni, ahogy nem lehetett.
Nem tudom, mit szólnál ahhoz, ha mondjuk Alo közvetlenül beállna vkinek a szélárnyékába, majd mielőtt kivágna előzni, az elöl levő még a féktáv előtt ráfékezne. Ki a hibás? Alo, mert a "kiscsíra" beállt az elöl levő szélárnyékába vagy az elöl levő, aki féktáv előtt ráfékez?
Grosjean max abban hibázott h nem vette kellően figyelembe h egy 17 éves begőzölt kiscsíra autókázik mögötte. De én nevetségesnek tartom h az F1-ben ilyenekre kelljen a pilótának figyelnie.
Sztem is jól csinálta Grozsan, Verstappen meg még rutintalan, sejteni lehetett h lesz crash. DE legalább akart. Nem érezte lehetetlennek. :D Én bírom ezt a mentalitást. Egy Bottas meg se próbálta volna ott..
Csak éppen Grözsan nem satuzott. És ha láttál már autóversenyt, elég általános védekezés hogy az elől haladó egy gondolattal előbb lassít és úgy fogja az ívet. Lassú, kanyargós szakaszokon pont ezt csinálják. És a monacoi "célegyenes" ide vehető. DRS ide vagy oda, itt csak a nagyon bénákat lehet megelőzni.
Szerintem Alfonz érkezésével nagyon rossz irányt vett a Ferrari. Először azt hitték, hogy megvan az új Schumi, a csapatépítő, motiváló, a szarból várat építő. Nagyon hamar kiderült, hogy nem így van, helytette kaptak egy agresszort, a csapat érdekeire tojó, egyszemélyes hadseregben hívő, bankvezér, Domi és Montezemolo szenthármas álltal maximálisan támogatott primadonnát.
Montezemolonak nagyon hamar leesett, hogy rossz lóra tettek, de a másik kettő még kötötte az ebet a karóhoz. Persze tudták, hogy nem Terézanyát szerződtették, hanem sokkal inkább Bellarmin Szent Róbertet.
Spygate és Crashgate, majd a vörösök is akartak egyet, így lett az Ordergate.
A Ferrari kifizetett egy valag pénzt, ami sosem jött vissza. A bank minden6ó uralkodója elhunyt, Domi kegyvesztett lett, Montet elhagyta az erő Alfonznak fel is út le is út lett a vége.
Hát jó, azt adom h Domenicalli és Tombazis nem biztos, h a legjobb döntései voltak a Ferrarinak, de aztán nehogy az év végére kiderüljön,h a csapnivaló évközi fejlesztéseknek nem ők voltak az okai, és Domenicalli pl. pont annyira tartotta egyben és motiválta ezt a csapatot, mint a nem kicsit egoista Arrivabene. Bár Allisont többre tartom, mint Tombazist, de egyelőre még nem látom, h annyit tett volna az idei kocsihoz, aeróban nem annyira jó ez a kocsi (se).
Tavaly Toto elnyamnyogott vmi sajnáljuk Nicót az utolsó verseny után, ahol lerohadt alatta a kocsi, szval semmit nem tudott tenni a vb-ért, de nem volt ekkora önostorozás.
Szerintem úgy vannak vele, h az, aki ha angolul kérdezik angolul löki, ha németül németül, ha franciául franciául, ha olaszul olaszul, az ne akarjon többet az élettől ;) :D
1. Szétválaszthatták a taktikát, így tuti a MB győzelem.
2. Rózi és Vettel menet közben is dönthetett, ehhez látni kéne a pit felvételeit.
3. Látva Hami reakcióját és állapotát, nem gondolom, h ész érvekkel hatni lehetett volna rá.
4. Lehet, h egyszerűen meghoztak egy döntést, amit nem feltétlenül gondoltak végig. Az esetek döntő többségében az sc alatt mindenki kimegy friss gumikért és lehet, itt is erre számítottak. De ez monaco.
Összességében viszont azt gondolom, az furcsa, h Hami nem került lőtávolba a csere után.
Lauda fejmosást tartana neki, hogy a csapat sikere mindennél fontosabb és ne hisztizzen, nekik a lényeg hogy Mercedes győzött és az egyéni érdekei nem írják felül a csapatét :)
Ugyan, most volt az első évközi fejlesztés, a Merci már lelépte a Ferrarit. Hidd el, az elmúlt 5 év Ferrariját közelről végignézve, a Mercinek nincs mit aggódnia, nyugodtan lehetnek Hamival, vagy Rosberggel is bajnokok. Persze, Hamival lesznek, de remélem, h a tavalyi évből okulva, nem fognak most teljes mellszélességgel beállni Hami mellé, mert erről most Rosberg tényleg, semmilyen formában nem tehetett.
És ez Lewisszal már sikerült is... Gondolom azért csapaton belül látják az erőviszonyokat és ennek ismeretében döntenek mindenről.
Rosberg is elismerte hogy most is HAM volt a jobb, persze szabad verseny mehet addig amig megvan az előny.
Kérdés az hogy a teljes szezonban megmarad-e az előny és ha esetleg nem, akkor Rosberggel képesek lesznek-e bajnoki címet nyerni mondjuk Vettel ellenében...
Hát, azért mondjuk a saját másik pilótájukat tudhatták volna, h kimegy-e vagy sem, bár eléggé szétválasztották a Hami és Rózi részét a garázsnak, de ennyire nyilván nem. Hami azt mondta, h azon aggódott h mindenki kimegy, ő meg ott marad a régi, rossz gumikkal. Persze, a manó tudja, lehet, h Rosber eredetileg ki akart menni, de mivel Hami volt elől, ezért ő kapta meg a korábbi pit stopot, ami után, miután a Merci észlelte, h ez az SC krva sokáig kinn fog maradni, és a Ferrai kvára nem akar kimenni, inkább kint tartotta Rosberget, mert különben Vettel nyert volna. Egyébként én ezt tartom a legvalószínűbb verziónak. A Mercinek mégis csak az a legfontosabb, h egy Merci nyerjen, így most Hami megjárta.