Nem tom, engem nem érdekel, h Hami miket nyilatkozgat, főként nem akkor, amikor épp magát fényezi, egy olyan helyzetben, amikor leginkább neki van vaj a füle mögött, túl átlátszó volt ahhoz, h felhúzzam magam rajta. Azon már inkább, h innentől kezdve ez a nyilvánvaló okokból tett nyilatkozat itt Szentírás lett.
Az 'Alo önként és dalolva távozott a Ferraritól' mikor ingott meg? Új csapatfőnök épp a múlt héten mondta,h Alo Szocsiban közölte velük, h akkor menne.
Én inkább úgy vettem észre, hogy ti sérültetek lelkileg, amikor Hami nyilatkozott egyet Alo és Vettel primadonna státuszáról, meg amikor megingott az 'Alo önként és dalolva távozott a Ferraritól' teória!
El szoktam olvasni a hsz-eket. Legutóbbi Hamis beszélgetésünkből meg elég gyorsan lejött, h jobb, ha csak finoman fogalmazok meg kritikát Stevenage nehéz sorsú rapperével szemben, mert gyorsan összehozol egy lájtosabb idegösszeomlást ;)
Neki nincs, de a kárörvendés legalább annyira erős érzés, mint a kompenzáció igény ;) Nyilván HS Hami iránt érzett öröme úgy teljes, h a 2007-es csapattárs kedvencéhez képest kevésbé szerencsés karrier alakulása felett érzett elégedettségét is megoszthatja másokkal ;) :)
A Vettel a kisgyerek? Milyen csapatot épített ő kérem szépen? Az RBR-t?
A "pilóta, mint autótervező" és "rá lett szabva a kocsi" mellett ez a harmadik, amit nehezen értek: manapság egy F1-es csapat 700 körüli embert jelent. Mégis, mi a jóeget épített Vettel, aki nem hozott embert a már jól felépített csapathoz, ahová egyébként is egy tejfeles szájú kezdőként került? Ahhoz a csapathoz, akikkel Ricciardo is gond nélkül elboldogul és ugyanúgy támogatják és együtt dolgoznak vele, mint Vettellel? Nem tudom minek kell még mindig ezekhez az elavult beidegződésekhez ragaszkodni, meg minek kell mindenkit mindenáron beletuszkolni vmilyen kategóriába.
Mert k. unom most már, h örökké Alo szapulás van porondon itt, mindezt vicceskedve előadva, lazán Nanda mellé helyezve minden Alo drukkert. Ha meg valami technikai cikket hozok, arra meg senki a füle botját se mozdítja, de bezzeg 2003-2004 és Trulli sanyarú sorsa ki lett elemezve oldalakon keresztül kb egy hete.
Ja, csak valahogy ezek a dolgok, amik minden élpilótánál természetesek (ugye nem gondoljuk egy percig sem, h Hamilton vagy Vettel nem igényli azt, h ők legyenek a középpontban a csapaton belül, és h nem tesznek meg ezért mindent, teljesítménnyel és hisztivel egyaránt), csak valahogy Alónál ezek elítélendő, rossz tulajdonságok lesznek.
Miközben én komolyan nem gondolom azt, h bármennyivel több baj/gond lenne vele, mint pl a másik kettővel és figyelmesebb bánásmódot igényelne náluk. Csak neki pechje van, mert a siker mindent elfed, általában azt piszkálják jobban, akinek nincs szerencséje és nem űrautóban ül, vb címért küzdve. Nem kell olyan messzire menni, elég megnézni Vettel 2014-es évét, aminek a végére bizony-bizony emberileg is egyre többen kezdték ki, pedig semmivel sem volt másabb, mint előtte volt, csak akkor már szabadon lehetett rugdosni. A vb címek és az űrautó a sajtóval, az ex-kollegákkal, a megsértődött rajongói csoportokkal szemben is védenek. Alonak ilyen luxusban nem nagyon volt része.
Azért nem árt megnézni, h kik mondták ezeket a kritikákat mostanság... Ha ezt megteszed, elég gyorsan eltűnik a jelentőségük és max. legyinteni lehet rájuk.
Úgy látszik már fiatal korában is ilyen lehetett, 2003 és 2004-ben voltak csapattársak a Renaultnál, máskülönben miért mondana róla ilyet. Semmi rosszat nem mondott, ha nem vagy elvakult akkor megértenéd a mondanivalóját. Egyébként Trulli saját csapatot üzemeltet a Formula-E-ben, szóval nincs annyira távol az autósporttól, azon se lepődnék meg ha a mai napig összejárnának.
nem kedvelem, csak szembe jönnek velem. részben az jön le belőle egyébként, amit én is mondogattam régen bosconak, kalapnak. vissza lehet olvasgatni a 2000es évek elejére/közepére;)
Szerencsére a magyar sajtóban is van olyan, aki nem csak a bulvárral foglalkozik, itt az Autosport cikk, amit linkeltem lentebb a Honda motorról, magyarul: