Az tény hogy időmérőkön nem lesz esélye senkinek sem! Nagy kérdés az hogy tudnak e a többiek verseny tempoban alkotni valamit és hogy mennyire lesz idén is megbízható a merci!
Raikkonen 11.18-kor 1.24.136 lágyakon, 11.28-kor 1.23.276 szuperlágyakon. Ennél tisztábban nem láthatnád a különbséget a két keverék közt a Ferrarinál.
Rájöttem h mi a bajom ezekkel cikkekkel: most például szépen összeszedi a dolgokat, egész informatív is, nem nagyon lehet belekötni úgy összeségében, de mindezt lerontja azzal, h belevisz ilyen bulváros elemeket, amiknek szerintem nincs itt helye.
Nem tudunk pl. semmiféle hivatalos adatot sem a sebességről, sem a becsapódás erejéről, persze, pletykák vannak, amik nem azonos értékekről írnak (csak egy példa, az AMUS szerint 134 km/órával ment, a BBC szerint 134 mérföld per órával, az meg nagyon nem mindegy), mondjuk a G-erőre nagyjából mindenki azt írta, h volt egy 30 G-és és egy 15 G-és ütés is, a FIA rendszere egyébként 15 G felett jelez, és ez a 15 G az autón mért erő, tehát a FIA ezt spéci már soknak gondolja, szóval nem teljesen értem a fejtegetést arról, h ez miért kevés.
Nem értem, h miért nem lehet pl. a hivatalos jelentést megvárni, abban a sebességeket és egyéb értékeket csak leírják már pontosan. Gondolom :)
Az F1-világbajnok balesete után egy héttel is teljes a homály a karambolról. Miért titkolja a McLaren a bukás felvételeit? Miért vizsgálódik a FIA, ha szokványos baleset volt? Miért került önmagával is ellentmondásba a McLaren-főnök?
2004-hez képest - amikor ms majdnem az első 13-at megcsinálta, köszönet az alagutas eseményeknek, hogy nem :) - szerintem sokkal jobb év volt a tavalyi, amikoris azért végig nyitott volt a bajnokság, nem tudom, ha a Ferrarinál lenne ilyen dominancia idén, mekkora vs lenne évközben. Lehet szegény KR megint úgy járna, mint tavaly?
Plusz Kimi egy körön sosem volt egy mágus, Vettel már annál inkább. rozi meg kvali menő volt tavaly is inkább, szóval ez még semmit nem jelent, nem biztos hogy a szuperlágy most ebben a zidőben olyan hatalmas előnyt jelent.
Érdekesség, hogy Massa és Räikkönen ideje szuper-lágyon 470 és 484 tizeddel gyengébb, mint amit Rosberg futott tegnap lágyon… Nagyon nagy lehet a különbség a Mercedes javára.
massa szuperlággyal ment nála 14 ezreddel jobbat. Már csak az a kérdés hogy ez valóban lágy körös volt e vagy szuper ez is, mert jelenleg lágyat mutat nála.
Azt, hogyha Button kevésbé szerencsés 2009-ben, az lehet, hogy nem Barrichello, hanem Vettel malmára hajtotta volna a vizet. Persze ez függött volna attól is, hogy az év melyik szakaszában.
Szerintem ha megint Mercedes dominancia lesz akkor sem lesz unalmas a szezon, Nico állítólag nagyon felszívta magát és sokkal komolyabban megy majd a WDCért mint tavaly. Haminak meg magánéleti problémái vannak szóval még lehet izgalmas is a házon belüli meccs. Ha meg egy vagy két csapat is bele tudna szólni a bajnokságba akkor meg egy csodálatos évadunk is lehet.
Nyilván nem ezek alapján fogunk WDC-t avatni, de azért 10 nap után sokkal árnyaltabb képet kapunk, mint az első esztnap ebédidejében, amikor arról szólt a topic hogy fhu a Ferka a legjobb! Következtetéseket szvsz majd az első 3 verseny után érdemes levonni...
Nekem azzal se lesz nagy bajom, legfeljebb megint nem nagyon fogon nézni, csak véletlenül, ha épp nagyon nem találok más elfoglaltságot. Mondjuk élőben már akkor se mennék ki F1-re, ha ingyen adnák a jegyet.
A tippjátékba lehetne egy olyan, hogy megtippeljük hogy nanda meddig bírja idegileg, ha újra merga domina lesz és a ferrari csak 4. vagy 5. erő lesz a mezőnyben. ;)