Valszeg Ham tökéleteset nyújtott mellette, mert ő barnának tűnt mellette! ;)
Na mondjuk Massa is csak öncélúan polírozza zsarót, ezt azért sejtjük, az is egyértelmű, hogy a ki pösze mellett nem volt nagyon nehéz túl jónak tűnni.
Az lenne a korrekt, ha jövőre Alo maradna a Ferrariban és akkor végre lenne viszonyítási alapunk... :)
csak épp 2008-hoz hozzá kell tenni azt is, hogy a Ferka sokkal több pályán volt jobb a Mekinél, mint ahányszor fordított volt a helyzet. ezt Massa példája is mutatja, 2006-08 között vagy 4-5 pályát is kineveztek Massáénak, aztán a fölényük elmúltával kiderült, hogy azokon a pályákon ugyanúgy megy, mint a többin (se gyorsabb, se lassabb).
Az olasz Autosprint jelentése is azt erősítheti meg, hogy a Ferrari jövőre sem érhet vissza a csúcsra, mivel a jövő évi autóval komoly gondok lehetnek. Az Autosprint egy megbízható forrásból megtudta, hogy a Ferrari 666 kódnéven futó versenygép tesztmodellje a korai visszajelzések szerint még lassabb, mint a nem túl acélos F14-T. A szélcsatornás és a szimulátoros tesztek egyelőre nem sok jóval kecsegtetnek.
Fontos megjegyezni, hogy ez közel sem a végleges verziója a jövő évi Ferrarinak, és az nem is készült el teljesen, de az első eredmények ezt mutatták, amikor a 60%-os modellel teszteltek a szélcsatornában.
Ez megerősítheti azokat a pletykákat, melyek szerint a Ferrari közölte Vettellel, hogy jövőre még ne várjon túlzott előrelépést a versenyképességet illetően. Ez egy újabb olyan faktor lehetett, ami meggyőzhette Alonsót arról, hogy valóban mennie kell, már a szerződése lejárta előtt.
A 666 kódnéven futó autó végleges nevét csak januárban, a hivatalos bemutatón tudhatjuk meg.
az egész vita teljesen értelmetlen, mert ha ott Kimi egy másodperccel lassabb körönként, és fél perccel van lemaradva Massa mögött, akkor is megnyeretik Kimivel a futamot, ha máshogy nem, Massa kiszólításával. a ziccer kihasználása ott véget ért, hogy Hami visszaesése után a két Ferka elöl maradt.
Massa is lenyilatkozta: Alonso a legjobb, és ha nem nyújtasz ellene tökéleteset akkor szürkének tünsz. :D Azt mondta h neki is ez volt a baja hogy Alonso túl jó volt és ez mentálisan kihatott rá.
Ja ilyenkor jó ez a szöveg. De mikor 2007 EGÁLos éve után jön az h Hamilton izomból letolta alonsot 0 ponttal ott már ezek nem játszanak, csak h ő újonc volt meg blabla. :D
Ráadásul totálisan kihagyjuk az egyenletből a technikai tényezőt ami meg hatalmas befolyással van egy adott összehasonlítás eredményére hogy kinek milyen problémái voltak az év során és ezek milyen következménnyel voltak az adott hétvégéjére.
Irrelevánsak ezek az összehasonlítások az F1-ben csapaton belül mert tudjuk hogyan működnek a csapatok. Valakinek mindig kedveznek. Nem volt és nem is lesz soha egyenlőség. Ez amit mi itt művelünk a hozzávetőleges összehasonlítási mércénkkel az csak a saját szórakoztatásunkra van.
Feltennék egy kérdést jelenleg milyen más mutató alapján tudjuk összehasonlítani két F1 pilóta teljesítményét a lehető legjobban még ha ez a szám nem is ad tökéletes képet?
Vicces, hogy három év különbséggel, teljesen eltérő technikai paraméterekkel, más szabályrendszer szerint mutatott teljesítmény egyesek számára komolyabb értékmérő, mint a csapattársakként mutatott teljesítmény. Nem állítom, hogy ez utóbbi 100%-ban a valós különbségeket mutatja, leírtam sokszor ezt Kimi és Alo összevetésben is, pusztán a helyzet röhejességére próbáltam rávezetni az érintett olvtársakat több kevesebb sikerrel.
Kalap úgy hiszi hogy mivel valami csavarok tartanak össze azok csak ugyanazok lehetnek és még úgy gondolkja hogy a francia forradalom jelszava érvényes az f1-ben is. Egyenlőség! Muhahahah. :D Nah persze. :D
Aki valamennyire is ért a műszaki dolgokról az tudja hogy nincs két egyforma műszaki cucc, legyen szó kocsiról vagy bármi másról. :) Az f1 meg tipikusan az a sport aminél még más tényezők is vannak amelyek elbillentik az azonos technika című mérleg nyelvét az egyik oldalra. :) De gondolom még emlékezel a Prost - Senna harcokra azonos technikával. :D Nah persze de a politikai tényezőt kifelejted az egyenletből vagy azt hogy kihez hogyan viszonyulnak egy adott csapatnál. Kire mennyire építettek. Szóval én csinyán bánnék azzal a kifejezéssel hogy azonos technika. :D
Na és miért van az, hogy egyik évben egy csapat két pilótája közül az egyik jobb, másikban a másik (pl.: Hamilton-Button, Räikkönen-Massa)? Ehhez nincs köze a technikának?
Az én vonatom? Te utaltál rá miszerint nem egyforma a két technika házon belül, pusztán visszakérdeztem honnan az infó, pontosan miről van szó? Azóta csak terelsz ahelyett, hogy hoznál egy linket vagy valamit.
Erre mondaná Demjén Rózsi, hogy a kompivonatból nincs kiszállás :)
Ma van DRS, volt tavaly is, akkor KERS is. Mégis sokszor, akik nem tudtak ezek segítségével előzni, kanyargós részen nyomták le ellenfelüket, épp KR-től van jó pár emlékezetes előzés, pl.: Hülkenberggel szemben, de Vettel és Button is csináltak csuda előzéseket. Tehát hogy a hosszú egyenesekben nem bírt Petrovval az rendben, de miért volt az, amit úgy írsz, hogy "a többi ponton nem is ért hozzá közel Alonso"?
Minek a sok szöveg? Megsemmisítő vereséget szenvedtél a vitában, megaláztak, szembesítettek véleményed tarthatatlanságával és megalapozatlanságával. Nem szégyen az okosabbtól, objektívebbtől tanulni; köszönd meg ezt a leckét, ne nyeletlenkedj itt.
Plusz Petrov Renault motort hajtott, mint Vettel. Simán kitette volna Alonsót, ha azon múlik, és Abu-ban minden előzéshez kell az, hogy az elöl levő ne akarjon kitenni.
Nem ülök fel a vonatodra, mert tudom mi az objektív véleményed a témában. :) Amit írtam azt azért tettem mert tudom hogy reagáltok ilyen dolgokra. :) De nem fogok lejátszott játékokba belemenni. :) És itt amúgy nem a Ferrari szappanoperáról van szó, úgy kollektíve az F1-ről. :)
Tedd már meg, hogy megosztod velünk ezt az információt! Megtiszteltetés lenne olyan valakit olvasni aki otthonosan mozog a maranelloi szappanoperában, ilyen felkészültséget még wégétől se várunk el. Kérlek ereszkedj le a mi szintünkre és csöpögtess a tudásodból!
Nem füllentettem. :) Csak nem fogok vitatkozni egy olyan témában aminek tudom hogy mi lesz a vége. :) Akkor sem ha ez a véleményed mert nem izgat. :) Tudom amit tudok Béla. :D
Azért nem kis munka mindig ugyanott ugyanazt megcsinálni úgy hogy a kör többi részében nem húzod magadra annyira az ellenfelet hogy az adott pillanatnál helyes kigyorsításra még azon is izgulni kelljen hogy nehogy odakontárkodjon az üldözöd, szóval én nem becsülnék le senkit az F1-ben mert hozzánk képest ezek az emberek precizios gépek.
Alonso mellett egy érv szól hogy nagyon jól tudott maga köré csapatott építeni, de ahol ez nem sikerült odébb is állt, lásd Mclaren és idén is mivel mindenkit kirúgtak akik favorizálták őt vagy elviselték.