Keresés

Részletes keresés

etomcat Creative Commons License 10 perce 0 0 93664

> fedélzeti tűz és ennek következtében bizonyos rendszerek megbénulása egy valószínűbb forgatókönyv.

 

Kizárt. A repülőgépek építéséhez használt dural(uminium) 205C fokon kezdi elveszíteni a szilárdságát, sőt saját maga a fém alu is meg tud gyulladni már az égő kerozin hőmérsékletén (a vas csak acetilén hőmérsékleten válik éghetővé). Emiatt az égő repülőknek konkrétan másodperceik vannak hátra, mielőtt szétnyaklik vagy a belső túlnyomás szétveti - esetleg az Üdvözlégy elmondása belefér az időbe, a Miatyánk nem.

 

Egyszerűen pszichésen elfogadhatatlan a nagyközönség és a szakma / bajtársak számára, hogy a maláj kapitány elrepült a géppel és az utasokkal a semmibe (McMurdo irányába?). Pedig ott a példa, letagadhatatlan fekete doboz hanggal, hogy a Germanwing-es bolond / mandzsúriai jelölt srác kizárta a társát a kabinból és megcélozta az anyaföldet. Egyiptomban is volt szándékos óceánba zuhanás (767-tel).

Előzmény: Biga Cubensis (93641)
martinaxe7 Creative Commons License 30 perce 0 0 93663
Előzmény: martinaxe7 (93662)
martinaxe7 Creative Commons License 30 perce 0 0 93662

martinaxe7 Creative Commons License 1 órája 0 0 93661

Nyert

 

Előzmény: DAttis (93659)
XANTIi Creative Commons License 3 órája 0 0 93660

Minden relativ. Külföldön a Schweizer 300-al is dolgoznak. De itthon is volt MD-500 is mg célokra. Egy Mi-2-höz képest kisebbek. Pedig még avval is próbálkoztak itthon is.

Előzmény: DAttis (93659)
DAttis Creative Commons License 3 órája 0 0 93659

Bár origo hír, fenntartásokkal kezelendő

http://www.origo.hu/nagyvilag/20180523-lezuhant-egy-permetezo-helikopter-az-erdelyi-torda-kozeleben.html


Azt írja kisméretű helikopter.

Elgondolkodtat mivel lehet permetezni (kis méretű heli)

Nekem egyből a Ka-26 ugrik be mint permetező de az nem nevezhető kisméretűnek 

martinaxe7 Creative Commons License 4 órája 0 0 93658

martinaxe7 Creative Commons License 4 órája 0 0 93657

At least nine passengers have been rushed to nearby Hospital Escuela for treatment, though there are no reports of deaths

Előzmény: elemes (93655)
martinaxe7 Creative Commons License 4 órája 0 0 93656
elemes Creative Commons License 4 órája 0 0 93655

ez inkább csak eltörött.

 

attól persze még bele lehet halni

Előzmény: martinaxe7 (93654)
martinaxe7 Creative Commons License 4 órája 0 0 93654

 

Lezuhant egy utasszállító Hondurasban

Kenny___ Creative Commons License 6 órája 0 0 93653

Ez csak azert nem mukodik, mert ha fogod az idaig bekovetkezett bleseteket, megcsinalod hozzajuk ugy a matrixot, hogy minden vizsgalati tenyt figyelmen kivul hagysz, es csak talalgastz, akkor szerintem jo, ha a negyedet sikeresen tippeled. Az balesetek (nem csak repulo) hihetetlen nagy szazaleka boszmeseg vagy eygebkent "elkepzelhetetlen" hatasok/folyamatok eredmenyei.

 

Szerencsere az esetek donto tobbsegeben nem talalgatni kell, hanem kivizsgalni, bizonyitekokat gyujteni, es utana okokat megallapitani.

Előzmény: _Berci (93651)
Kenny___ Creative Commons License 6 órája 0 0 93652

Tovabbra sem ertem, miert nem lehet egyenesen a jutub videot linkelni, ahogy te csinalod, de biztos bennem van a hiba. Ignore-ra meg nem akarom rakni, mert a leningrados meg hasonlosztoriai azok jok.

Előzmény: elemes (93650)
_Berci Creative Commons License 6 órája 0 0 93651

 

Én úgy emlékszem, a technikai szakik szerint a fedélzeti tűz és ennek következtében bizonyos rendszerek megbénulása egy valószínűbb forgatókönyv.

 

Ebben nem vagyok biztos. Illetve nem tudom megitelni. Arrol van szo, hogy van/lehet több parhuzamos elkepzeles. Hat ezeket szepen fel kell sorolni ... es egy jo nagy döntesi matrix kereteben listazni kell, hogy mi szol mellette, mi ellene, ill. mi feltetelezes, mi igazolt ...

 

Ilyesmit akkor tud valaki legyartani, ha a letezö infok jelentös reszet birtokolja. Ahhoz pedig a legjobb elöelet, ha valaki professionalis modon es hosszu ideig ezzel foglalkozik.

 

De, ha varunk nehany hetet ... talan jön valami beirkalas a megjelent könyvre ...

 

Előzmény: Biga Cubensis (93641)
elemes Creative Commons License 6 órája 0 1 93650

http://avherald.com/h?article=4b8e96e8

 

a vertical video syndrome tüneteit magán viselő passenger videóval együtt:

 

https://youtu.be/p8iCxRU1NBs

Előzmény: trizs77 (93646)
elemes Creative Commons License 6 órája 0 0 93649

This site can’t be reached www.origo.hu refused to connect.

 

Laci, nem lehetne bulvár portálon megjelent hírnek utánanézni és az eredeti forrást linkelni?

Előzmény: trizs77 (93646)
Lexes Creative Commons License 7 órája 0 0 93648

Nem kell tapsolni...

Előzmény: Leadfoot (93647)
Leadfoot Creative Commons License 7 órája 0 0 93647

Tanulság: ha a gép begurult a kapuhoz, és kiszálltál - na AKKOR kell tapsolni.

Előzmény: trizs77 (93646)
trizs77 Creative Commons License 7 órája 0 0 93646

Megúszták :

 

http://www.origo.hu/utazas/hirek/20180522-az-ott-mellettunk-a-leszallopalya-air-astana.html

 

Azért 150-180 km/h-val fűvön szánkázni egy A-320 géppel nem az életbiztosítások egyike.

 

 

Syracusa Creative Commons License 8 órája 0 0 93645

Még van, aki keresi. Az Ocean Infinity cégnek jelenleg egy 90 napos szerződése van a maláj állammal és valószínűleg hosszabbítanak:
https://oceaninfinity.com/mh370/

A legutóbbi heti jelentés:
https://oceaninfinity.com/wp-content/uploads/MH370-Search-Weekly-Report-16.pdf

 

 

Eddig ezek a megerősítetten a géphez tartozó roncsdarabok és megtalálási helyük, az MH370 maláj kormányzati kezelésű oldalán:

http://www.mh370.gov.my/phocadownload/3rd_IS/Summary%20of%20Debris%20300417.pdf

http://www.mh370.gov.my/phocadownload/3rd_IS/Debris%20Examination%20300417.pdf

 

Ugyanitt a főoldalon a lényegesebb hírek angolul is:
http://www.mh370.gov.my/en/

(néha kicsit nehézkesen érhető el a szerver)

elemes Creative Commons License 8 órája 0 0 93644

na kb ennyire biztos bármi (vagy bárminek az ellenkezője).

 

 

Előzmény: XANTIi (93643)
XANTIi Creative Commons License 9 órája 0 0 93643
Pufajkás Batman Creative Commons License 24 órája 0 0 93642

Teljesen egyetértek a hangzatos címek kapcsán. Ami a valószínűségeket illeti a szándékosság szerintem jóval valószínűbb, mint az a mennyiségű véletlen összejátszás ami ahhoz kellett volna hogy műszaki hiba miatt térjenek el ennyire az útvonalról, és tűnjenek el egy hang nélkül.

 

De bebizonyítva semmi sincsen.

Előzmény: Biga Cubensis (93641)
Biga Cubensis Creative Commons License 25 órája 0 0 93641

Én úgy emlékszem, a technikai szakik szerint a fedélzeti tűz és ennek következtében bizonyos rendszerek megbénulása egy valószínűbb forgatókönyv.

Azt senki sem mondta, hogy csuklóból elvetendő a szándékosság, de a hangzatos címek (mystery solved) egyáltalán nem reálisak.

A repülőszerencsétlenség megoldása végül viszont egzakt kell, hogy legyen, sem a hozzátartozók, sem a repülőipar, sem a biztosító nem éri be pszichológusok nagyonvalószínű elméletével. Szóval addig is megoldatlan rejtélynek, esetnek nevezzük...

Előzmény: _Berci (93640)
_Berci Creative Commons License 25 órája 0 1 93640

 

Mivel nincs konkret, "kezzel foghato" bizonyossag (nincs roncs, nem ismeretes pl. az oxigenmaszkok allapota ...), ezert a feladvany NEM technikai, hanem inkabb pszichologiai. Bizony vannak szakik, akik egesz eletüket ilyesmivel töltöttek el, vannak profile-erek, pszichoanalitikerek. Ha nincsenek konkret tenyek, akkor pedig abbol kell töket kovacsolni, amiböl lehet. A kerdes, hogy ezen "szakterületek" figyelembevetelevel mely szaki milyen valoszinüseget ad a törtenetnek? Valamint az is fontos, hogy van-e valamilyen alternativ törtenet, vagy azok legalabb egy nagysagrenddel gyengebb labon allnak? Mely variacio ellen mi szol?

 

(Nyilvan a kapitany lelekbuvarjai többet tudnak ... talan megiscsak vannak inditekok, pszichogramm, hattertörtenet (csalad, gyerek, rokonok velemenyei ...) Pl. kapasbol az van, hogy a kapitany egy 20 000 orat repült guru volt, mig a masodkapitany egy amatör ... ami meg szinten nem bizonyitek, de talan kerekiti kicsit az elmeletet ...)

 

A könyv szerzöje 2 even keresztül vezette a nyomozast (a vilag eddig legnagyobb budget-jü vizsgalatat) ... es csak kialakult benne (többezer oldalnyi ismeret alapjan) egy velemeny, amelyet most közread. Miert kellene csuklobol (a könyv tartalmanak ismerete nelkül) elitelni, ill. ellentmondani?

 

Előzmény: Biga Cubensis (93638)
Kenny___ Creative Commons License 30 órája 0 1 93639

Ez az "en is igy csinaltam volna" elegge seggel elore ervelesnek tunik, fuggetlenul attol, hogy igaza van-e vagy sem. Utolag motivaciot es rendszert belelatni valami veletlenszeru vagy osszefuggo (ismeretlen melyik es mennyire) esemenysorba emberi specialitas. Ettol fuggetlenul ahogy elottem irja topiktars, ez csak egy velemeny lesz, bizonyito adatok nelkul. Kicsit hihetobb mint a gyikemberes meg ukrajnabaexportalos verziok, de kozel sem bizonyito ereju teny.

Előzmény: _Berci (93634)
Biga Cubensis Creative Commons License 30 órája 0 2 93638

Nincsenek tények. Más véleménye nem tény.

Annyi tényünk van, hogy nem találják, és pár roncsdarab, ami arra enged következtetni, hogy nem volt nagy erejű becsapódás.

Lubitzről kiderültek orvosi, pszichiátriai problémák, Zaharie-ről tudtommal nem.

Az, hogy a gépén találtak szimulációk mentéseit, nem jelent semmit. Sőt, felteszem, szinte minden ember, aki kap egy jó szimulátort, kipróbálja, milyen lezuhanni, másfelé menni, megszokottól eltérőt repülni, attól még nem lesz öngyilkos-deviáns alkat.

 

Előzmény: _Berci (93636)
XANTIi Creative Commons License 1 napja 0 0 93637

Ilyen mikor a bulvár dolgozik. Semmit (vagy majdnem semmit) nem tudni, de pénzt, sok pénzt kell belőle csapolni.

Előzmény: _Berci (93636)
_Berci Creative Commons License 1 napja 0 0 93636

Abbol indulsz ki, hogy csak akkor lehet "öngyilkossag", ha megtalaljak a gepet ... es az tovabbi tampontokat ad.

Ebben az esetben ez (ugy tünik) nem valoszinü. Ennek ellenere bizonyos tenyek "nyomaszto" sokasaga bizonyitek lehet. A lenyeg az, hogy kikerekedik-e egy atfogo es zart törtenet? Marmint belsö motivacio, csaladi helyzet (tönkrement hazassag), karakter, tervezett utvonal, kivitelezes, hany esetben volt "logikus" a döntes  ... Ha pl. egy, azon a területen gyakorlott pilota velemenye az, hogy adott szituacioban ö is nagyon hasonlo dönteseket hozott volna ... akkor azert annak van jelentösege. De el lehet olvani a Lance kollega 146 oldalas könyvet is ... biztosan leirja, hogy ö ezt miert gondolja igy ... (a könyv holnap jelenik meg).

Előzmény: Biga Cubensis (93635)
Biga Cubensis Creative Commons License 1 napja 0 4 93635

Ez még mindig csak spekuláció.

Nem magyarázza meg, miért kellett elrepülni a világ végére, miért kellett minden nyomot eltüntetni egy "szimpla" öngyilkosság esetén. (Lubitz nekiment az "első" szembejövő hegynek és egyáltalán nem érdekelte, milyen nyom marad utána.)

Ráadásul tulajdonképpen egy olyan embert vádolnak tömeggyilkossággal, aki már nem tudja megvédeni magát...

Előzmény: _Berci (93634)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!