Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Vgyuri 8 órája Creative Commons License 75646
A kacifántnak egy inditéka lehet, ha el akarta tüntetni - pl. biztosítás miatt - a nyomokat. Őrültség, de van benne rendszer:-)
Előzmény: Biga Cubensis (75643)
Hammer 9 órája Creative Commons License 75645

Megint előkerült az "amerikai légierő lőtte le az eltérített MH370-et" teória: http://flightclub.jalopnik.com/former-airline-official-says-u-s-air-force-may-have-sh-1673705556/1673774762/+Kyosuke

Anakin a sith 12 órája Creative Commons License 75644

Sziasztok! Megvan mar a malaj gep??? Es boldog karacsonyt mindenkinek!!

Biga Cubensis 12 órája Creative Commons License 75643

hát ilyenkor bennem is újra felmerül, hogy az MH370-nél sem lehet kizárni, bár akkor elég kacifántosan művelte a pilóta...

Előzmény: trizs77 (75642)
trizs77 15 órája Creative Commons License 75642
Előzmény: elemes2 (75641)
elemes2 16 órája Creative Commons License 75641

hát, a másodpilóta kiment a fülkéből, a kapitány a roboton beállított célmagasságnak valamit a talajszint alatt és hátradőlt.

Előzmény: trizs77 (75640)
trizs77 20 órája Creative Commons License 75640

Úgy néz ki, hogy a mozambiki E-190-t a kapitány szándékosan vezette a földnek Namíbiában.

 

Eddig is sejtették, de mára már majdnem biztos.

 

28+6 halott...................:-(((

Biga Cubensis 20 órája Creative Commons License 75639

Hamarosan minden érintett ország szakértője hozzáférhet az MH-17 roncsokhoz a Gilze Rijeni légibázison, jelentette be Hollandia ENSZ képviselője.

Az Ukrajnában maradt, vizsgálat szempontjából nem jelentős roncsdarabokat is összeszedik és egy központi raktárban tárolják.

http://www.focus-fen.net/news/2014/12/20/357803/experts-from-russia-other-countries-to-get-access-to-mh17-jet-fragments-diplomat.html

Jani2-3 2 napja Creative Commons License 75638
Előzmény: V.Gy. (75629)
dezso 2 napja Creative Commons License 75637

Ez igy van, sajnos.  De a gerincserult ez esetben egy utas.  Azt egyelore nem tudjuk, hogy a zsurkocsi esett-e a fejere vagy o allt bele fejjel a plafonba.

Előzmény: elemes2 (75636)
elemes2 2 napja Creative Commons License 75636

az utaskísérőkkel nincs mit tenni, durva légörvényben repülnek, rossz esetben a szervizkocsikkal együtt.

Előzmény: dezso (75634)
elemes2 2 napja Creative Commons License 75635

http://www.scientificamerican.com/article/how-lithium-ion-batteries-grounded-the-dreamliner/

 

az akkus történet, ha jól értem, a hivatalos jelentés apropóján.

 

 

dezso 2 napja Creative Commons License 75634

Egyebkent van ott egy nagyon talalo komment, miszerint mindig van nehany utas, akik nem tartjak be a szabalyokat/utasitasokat.  Legtobbszor nem tortenik semmi, ha meg igen, akkor a pilotak a hibasak.

Előzmény: elemes2 (75633)
elemes2 2 napja Creative Commons License 75633

akkor azóta frissült, amikor én néztem 10 px + 4 crew minor injury volt.

Előzmény: dezso (75632)
dezso 2 napja Creative Commons License 75632

3 cabin crew received injuries, one of them a left should fracture (serious injury), 9 passengers received injuries, one of them a cervical spinal fracture (serious injury).

 

(innen)

 

Ez ket tores.  Vagy van masik cikk is?  Vagy azota frissult?  

Előzmény: elemes2 (75631)
elemes2 2 napja Creative Commons License 75631

megbarnult a nadrágjuk.

az avherald szerint törés nem volt, csak zúzódások.

Előzmény: Biga Cubensis (75630)
Biga Cubensis 3 napja Creative Commons License 75630

szerencsére a 777-es jól bírta, de sok utasnak orvosi segítségre volt szüksége a leszállás után.

http://www.telegraph.co.uk/news/aviation/11299435/Watch-terrifying-plane-turbulence-caught-on-camera.html

V.Gy. 3 napja Creative Commons License 75629

Két gépeltűnés, innen:

 

1956. március 10-én egy B47-es gép két nukleáris egységet szállított a floridai Tampából egy tengerentúli bázisra. A gép második légi utántöltésére a Földközi-tenger fölött került volna sor, de a gép sosem jelent meg a megadott helyszínen, és azóta sincs semmi nyoma.

 

1965. december 5-én egy A4E Skyhawk szállt fel a Ticonderoga repülőgép-hordozó fedélzetéről. A gép egy B43 típusú atomtöltetet szállított. Sem a gépet, sem a pilótát, sem az atombombát nem találták meg.

Lexes 3 napja Creative Commons License 75628

...és nem is egyedi eset, a cikk szerint....

Előzmény: martinaxe7 (75627)
martinaxe7 3 napja Creative Commons License 75627
XANTIi 4 napja Creative Commons License 75626

Téma is lezárva. Akit érdekel:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9049416

Előzmény: Vgyuri (75625)
Vgyuri 4 napja Creative Commons License 75625

A néma is érti (ha hallja) , amit mások beszélnek hozzá :-) 

 

Mondjuk egy Il-20 kaliberű gépen lehet éppen elég játékszer a settenkedéshez a szabványos TCAS-on kivül is. A legegyszerűbb egy olyan fél-TCAS, ami a más radarja  által kiváltott  transzponder választ fgyeli, mint pl. a Flightradar.

 

Előzmény: XANTIi (75624)
XANTIi 4 napja Creative Commons License 75624

Nincs TCAS transzponder nélkül. A TCAS egy saját gondolkodó résszel felszerelt szuper transzponder. Ami nem csak a földdel, hanem önállóan a többi géppel is beszélget.

Akit érdekel: http://en.wikipedia.org/wiki/Traffic_collision_avoidance_system

Előzmény: Vgyuri (75623)
Vgyuri 5 napja Creative Commons License 75623
Ha "A" gépen megy a transzponder és a TCAS, a "B"-n csak a TCAS, akkor a "B" gépen kiveri a tamtamot a TCAS és ad valamilyen utasítást?
Operator 5 napja Creative Commons License 75622

Platon-t kiraktam.

 

A beírásokat törlöm amik erről a csetepatéról szólnak.

 

A /// kollégát meg megkérem, hogy jelentkezzen nálam seprűlapátért...

trizs77 5 napja Creative Commons License 75609

http://www.nemzetkozijog.hu/tanszek/anyag/20111201/nkjog-07-terulet.pdf

 

Tudom javasolni megvizuálásra (elsősorban) a 22. oldalon lévő ábrát.

 

Másodsorban a tengerszorosokról írtakat.

 

 

Töck Jenő 5 napja Creative Commons License 75602

Összességében a leirtakkal egyetértek, a gép amit láttam valószinüleg DC-8-as volt (több mint tiz éve volt), esetleg 707-es, Convair 880-ast nem gondolnám, mert nem voltak a szárnyán a tipusra jellemző áramvonalas testek. Meg az nem volt hosszú életű tipus.

Előzmény: BJani (75600)
Platon 5 napja Creative Commons License 75594

Célzatos vihar egy pohár vízben. 

 

Nemzetközi légtérben katonai gépnek nem kötelező transzpondert használnia, nincs ilyen előírás. 

 

Nem is használják, különösen felderítő küldetésen. A NATO felderítő gépek sem, márpedig azok vitathatatlanul többet repülnek mint az oroszok. 

 

Most ebből csináltak célzatosan balhét, de ennek egyáltalán nem repülés biztonsági okai vannak, ki lehet tárgyalni valamelyik politikai témájú topicban.

Előzmény: Töck Jenő (75592)
Töck Jenő 5 napja Creative Commons License 75592

Akkor másképpen fogalmazok. Adott egy repülési helyzet, többen nem tették amit tenniük kellett volna. Ezek közül MINDEGYIKNEK kötelessége a vészhelyzet ellen cselekedni. Ha egy gépnek elromlik a transzpondere repülés közben akkor ezt észre lehet venni a radaron. Ez is igaz. De mi lesz öt perc múlva? Én is láttam repülőgépet elmenni mögöttünk (és némileg alattunk), meg tudtam számolni az ablakait. Nagyon ideges lettem tőle, megesküdtem volna, hogy ez nem volt több száz méternél, annyira haragudtam rá. (nem orosz gép volt). Azért ez a teljesitmény csak a csádi vagy nigériai irányitástól nem meglepő.

Előzmény: elemes2 (75591)
elemes2 5 napja Creative Commons License 75591

1. Mert képtelenek voltak egy gépet irányitani úgy, hogy ne legyen veszélyes a helyzet.

2. Az, hogy nem volt bekapcsolva a transzponder nem jó válasz.

3. El is romolhat, mint minden amit ember alkotott.

4. Vagy nem is volt olyan veszélyes mint mondják.

 

1. Nem tudom, átlagosan mennyire jó a svéd irányítás, az avherald historikus adataiból biztosan lehetne statisztikát csinálni hogy hány esetben nem tartották be az elkülönítést.

2. Van olyan, hogy a civil irányítás összeveti a primer és szekunder radarjeleket, és riaszt, ha nem egyezik? Ez nem inkább a katonák dolga? Ha bárki mulasztott (márciusban), a katonák lehettek.

3. Ha útközben elromlik a transzponder, ezt észreveszi a személyzet, meg eltűnik egy repülő a radarról észreveszi az irányítás is.
    Kivéve, ha a transzponder sosem volt bekapcsolva, nem volt repterve és nem beszélt az irányítással.

4. A márciusi esetben a pilóta szabad szemmel vette észre a jelzés nélküli szürke gépet 100 méter távolságban, szólt az irányításnak, a géptípust már a vadászok azonosították.

 

 

Előzmény: Töck Jenő (75590)