Keresés

Részletes keresés

Lexes Creative Commons License 2017.06.29 0 0 28466

ja, újra bevezetik a pasztőrözetlen sört, mint újdonságot. Lehet nézni a lejáratot és felbontás után rájönni, hogy hosszabb ideig tárolhatták napon...

Előzmény: H_G (28465)
H_G Creative Commons License 2017.06.19 0 0 28465

Pasztőrözetlen sört akarnak, megkapják, mire a XIX. századi tábornok azt mondja, hogy "Frankó!" :)

 

Előzmény: Matschka von Laposch (28464)
Matschka von Laposch Creative Commons License 2017.06.19 0 0 28464
Az megvan, amikor egy ordibálóval az élen megrohamoznak valami sörgyárat? Az egészből csak annyit értek, hogy "sör"... a többi részét tudja valaki értelmezni?

Megköszönném... :)
Matschka von Laposch Creative Commons License 2017.04.21 0 0 28461
Mostanában nincsenek hülye reklámok? Vagy csak senki nem nézi?

laci19791202 Creative Commons License 2017.04.20 0 0 28460

Ha esetleg valaki tudná a választ az légyen kedves ...

Lexes Creative Commons License 2017.03.02 0 0 28453

Miért? Aranyosak szerintem.

Előzmény: scarabaeus (28452)
scarabaeus Creative Commons License 2017.02.24 0 0 28452

"Amikor bedugul az orrunk, a nővéremmel így nézünk ki"

 

Sajnos, az állapototokon az orrcsepp nem fog segíteni

KissMe Creative Commons License 2017.02.16 0 0 28448

Nekem komoly csalódás volt, amikor először meghallottam az újraszinkronizált reklámot. Ez a kisfiú legalább életszerű volt, olyan, mint egy teljesen normális kisfiú, akár az enyém. A hangja is pont olyan volt, mint egy utcán sétálgató gyereké, és nekem tetszett, szerintem aranyos volt. Nem is értettem a felháborodást az eredeti reklámmal kapcsolatban, de tényleg!

Előzmény: Slam Jr. (28444)
Matschka von Laposch Creative Commons License 2017.02.16 0 0 28447
Előzmény: Slam Jr. (28444)
Supercafone Creative Commons License 2016.10.27 0 0 28446

Ráadásul ez a reklám általában közvetlenül a "Vibo vibo vibovit" után jön a blokkban, így még ütősebb.

Előzmény: Slam Jr. (28444)
halmossy Creative Commons License 2016.10.26 0 0 28445

'Lecsapott a kamuzó Klapkára a versenyhatóság ...a Klapka Üzletház Kft. tiltott gyógyító és az egészségre gyakorolt, megalapozatlan hatásokkal népszerűsítette Arany Só elnevezésű arany kolloidos étkezési sóját, valamint Arany Só Mini Szanatórium elnevezésű inhalátorát...'

 

Szélhámos a klapka... a Vámház körút előtt flexszel levágta az összes demszky karót, hogy a járdán parkolhasson az összes autójával (van vagy három), köztük a német rendszámos, rokikártyás gépével is. Persze ha a helyükre állnak, hívják a korrupt köztereseket. Így megy ez. Tehát most hízik a májam.

Slam Jr. Creative Commons License 2016.10.18 0 1 28444

"De miért?" reklám tévében, rádióban, talán Fluimucil vagy mi. Baromi idegesítő, ilyenkor szívem szerint megkérném a demiértező kisgyereket, hogy csapjon a hóna alá 1-1 kétkilós kenyeret, mert úgy felrúgom, hogy a levegőben nem lesz mit ennie. :)

GARFIELD Creative Commons License 2016.05.25 0 0 28443

Az, hogy nem megyek be az aldiba szerintem nem egy jó termék hanyagolása. Az egyik mosópor sem jobb a másiknál, és a fogkrém sem. Viszont aminek xar a reklámja, az biztosan nem kerül a kosaramba.

Előzmény: Leadfoot (28441)
H_G Creative Commons License 2016.05.25 0 0 28442

Szerintem nem, a szar reklám büntetést érdemel. És leghatásosabb büntetés egy cégnek az lenne, ha látnák a grafikonon, hogy hiába a reklámra költött nagy pénzek, fikarcnyit sem emelkedett az eladás.

 

Előzmény: Leadfoot (28441)
Leadfoot Creative Commons License 2016.05.25 0 1 28441

Csak a szar reklám miatt nem megvenni egy egyébként jó terméket szerintem pont olyan, mint csak a jó reklám miatt megvenni egy egyébként szar terméket.

Előzmény: GARFIELD (28440)
GARFIELD Creative Commons License 2016.05.25 0 0 28440

Az a baj, hogy az idegesítő hülye reklámok meghaladják az ingerküszöböt. De az ellenkező hatást váltják ki. Nem megyek be az aldiba, mióta a vénasszony reklámozni kezdte, hogy régen a cseléd vásárolt be, mostmár saját maga. És ezt fokozták olyan természetes szereplőkkel akik közölték, hogy hess hess hess. Aldi, cba kihúzva.

 

Nem veszek meg olyan terméket aminek idegölő a reklámja. Most pl a budapest bankot gyűlölöm, és mivel új bankszámlát kell kötnöm, így el sem olvasom, hogy milyenek az ajánlataik. Mert "nekem azt mondták, hogy nem fog sikerülni. "

 

De csak bugyuta, és ideggyilkos reklámokat gyártani nem művészet. Értéket létrehozni igen. Ahhoz kell egy jó ötlet, jó megvalósítás, stb. Az ostobaság irányába elmenni, az nagyon gáz.

 

A semmitmondó túl CGI-zett pannon gsm reklám (vagy hogy hívják most őket), a megmondták, hogy nem fog sikerülni és sazmozz a klippért voda reklám csak ellenérzést szül.

 

"Azt ismeri, arra emlékszik, azt tudja brandhez kötni és azért fogja megvenni a terméket." Vagy ezért fogja NEM megvenni. Mert hülyének nézik.

Előzmény: Anna Audrey (28420)
Degeczi Creative Commons License 2016.04.08 0 0 28439

Én sem értem, miért akarna vki TV csatorna műsorán megnézni filmet, ha egyébként van szélessávú netelérése.

Sportműsorok közben inkább idegesítő, mert azokat nem is lenne szabad megszakítani ezzel, de ezt megkerülik azzal, h kis ablakba összenyomva megmarad a közvetítés képe - ám a hangja nem.

Előzmény: Leadfoot (28436)
fák, juh, madár2 Creative Commons License 2016.04.08 0 0 28438

Ja, bocsi ez egy reklám amúgy. Nézzétek végig. :)

Előzmény: fák, juh, madár2 (28437)
fák, juh, madár2 Creative Commons License 2016.04.08 0 0 28437

Áúúúúúúúú..:)

 

Leadfoot Creative Commons License 2016.04.03 0 0 28436

A politikát tényleg hagyjuk. Biztosan sokan sok mindent tudnánk erről mondani, de ez nem az a hely...

 

Viszont az ilyen agresszíven tolt reklámokat manapság már elég könnyen ki lehet küszöbölni, legalábbis a nagy részüket. A filmeket le lehet tölteni - amiket a tévében adnak, azok már elérhetők magyar nyelven is, akár legálisan is. A komolyabb filmcsatornákon, ahol aránylag friss filmek is mennek, meg nincs annyi reklám.

 

De vannak olyan műfajok (pl. a tévésorozatok - ld. "ez itt a reklám helye"), ahol eleve beépítik a reklámszüneteket, így nem zavarják a cselekményt. Kereskedelmi adók esetében van olyan, hogy mondat, vagy akár egy szó közepére vágják be a reklámot, az tényleg gáz. Ahogy a túl sok reklámblokk is. De a nem túlságosan sok reklámblokk szerintem elviselhető, sőt, hasznos: ilyenkor az ember ki tud menni enni/innivalóért, WC-re, stb. Én pl. ezért (is) nem szeretek moziba járni - mert nincs szünet a filmben, illetve nem is tudom megállítani ott, ahol én szeretném.

 

A Youtube-reklámokat is lehet blokkolni. Engem is nagyon idegesítettek. Rákerestem, telepítettem a szükséges böngésző-kiegészítőt, azóta nyugi van. Egyes videómegosztókon van olyan megoldás, hogy reklámfilm megy a videó előtt, és x másodpercet kötelező megnézni belőle, aztán kattinthat az ember a továbblépésre. Ez is bosszantó. DE: a videómegosztók használatáért az ember nem fizet - ők a reklámokon keresztül (is) jutnak pénzhez, így tudják elérni, hogy ingyenesen tudjanak szolgáltatni, és még nekik is megérje. Ez egyébként több más dologra is igaz, ahol az ember reklámokkal találkozik.

 

A telefonos megkeresést én sem szeretem, különösen ha túl rámenős vagy pl. ha közvélemény-kutatásnak van álcázva. A spam-ek ellen szintén elég jól lehet már védekezni, a népszerű gmail pl. szinte 100%-os hatékonysággal szűr.

Amelyik reklámozási forma engem nagyon zavar, az a szórólapozás. Egyrészt dühítő is, mikor az ember postaládáját teletömik, és a sok vacak közt kell keresni a leveleket, vagy mikor a kocsija szélvédőjére tesznek szórólapot. Másrészt pedig elképesztő mennyiségű szemét keletkezik így. Nem is értem, miért nincsenek még az ilyen szórólapok agyba-főbe adóztatva.

Előzmény: zongorista72 (28435)
zongorista72 Creative Commons License 2016.04.03 0 1 28435

Reklám: nekem már maga az elv arcpirítóan pofátlan.

Telenyomják a mindennapjainkat, leginkább azt a másfél-két órát, amit a Tv előtt töltenék el, mondjuk egy film megnézésével. Elkezdődik a film, a cselekmény egyre feszesebb; 30 perc múlva 10 perces reklámblokk. A következő már 25 perc múlva kezdődik, aztán 20, aztán 15 - ahogy nő a feszültség. Az esetek többségében lekapcsolom a Tv-t, mielőtt véget érne a film; és persze dühöngök.

Dühöngök, mert megszakítják az adást, de leginkább azért, mert ugyanazokat a reklámokat nyomják minden alkalommal. Szerintem ez kontraproduktív, ellenszenvet ébreszt, mondhatnám, utálatot. Más nem így látja?

Szerintem a világon nincs annyi körömgombás, gyógyszerfüggő, hüvelyfertőtlenítő, stb. mint amennyit hirdetnek.

Ha a YouTube-on akarsz nézni egy filmet, amit valaki feltöltött, (quasi privát) tapasztalhatod, hogy pofátlanul belevágják a reklámjukat, többet is egy film alatt. Hogy tehetik ezt?

Külön hab a tortán (az éppen aktuális) kormányhirdetés. Beledöngölik az emberek fejébe, hogy "a kormány jobban teljesít"; napi 120-szor; na ez aztán nálam abszolút negatív választ ébreszt. Csak én látom így? Nem hiszem. De hagyjuk a politikát.

Mindezt a Te pénzedért... mert ugye Te fizeted. (Te utálod - Te fizeted) És nem lehet takarózni a kereskedelmi tv-knek sem, mert azt is fizetjük, ha nem a csatornának, akkor a szolgáltatónak. És semmit nem tehetsz ellene. Fejlettebb országokban ez sokkal sokkal rosszabb, lásd amerikai sorozatok: 10 percenként reklám.

És akkor még nem beszéltem az erőszakos reklámok egyéb formáiról: spam, bedobott-kitömött postaládák, kéretlen levelek, telefonhívások. Ha az állam ennyire őrködik értünk (rajtunk), miért nem tesz ellene? Mennyi az állam reklám bevétele? 50 milliárd, 100 milliárd? Az 5-10 ezer Ft/lakos/év. Ennyiért piszkítanak bele folyamatosan a magán életünkbe.

Ha nem tesz az állam, miért nem teszünk mi ellene? HOGYAN?

Ez úgy ül reánk, mint a bank hatalom. Először csak "kicsit" aztán már nem tudsz szabadulni.

fák, juh, madár2 Creative Commons License 2016.03.18 0 0 28434

Nem kapufa, mert ezt legalább megjegyzed. A többire oda se figyelsz. :)

Előzmény: mouser (28428)
fák, juh, madár2 Creative Commons License 2016.03.18 0 0 28433

Na, ez még a jobbak közé tartozik. :)

Előzmény: kamant (28432)
kamant Creative Commons License 2016.03.18 0 0 28432

Előzmény: ttime (28430)
Anna Audrey Creative Commons License 2016.03.18 0 0 28431

Wick cukorka :-)

Előzmény: ttime (28430)
ttime Creative Commons License 2016.03.18 0 0 28430

Tegye fel a kezét, aki emlékszik arra, hogy pontosan milyen  terméket reklámozott az "orrodat is tisztíccsa". Mert nekem fogalmam sincs.

Előzmény: Anna Audrey (28429)
Anna Audrey Creative Commons License 2016.03.18 0 0 28429

Tényleg fontos a reklámzajból való kitűnés, és ehhez töménytelen mennyiségű pénzt kell belapátolni a médiába, hogy egyáltalán az ingerküszöbödig eljusson egy-egy üzenet.

Meg persze az sem mindegy, hogy mennyire "hülyebiztos" módon sulykolják beléd a mondanivalót. Az egyszerű, és a problémával jól összekötött válasz simán beleivódik az agyadba - pl. ilyen a Robitussin-os reklám, vagy az "... és még az orrodat is tisztíccsa..." (nálam ez verte ki a biztosítékot...)

 

A vásárlási döntésnek rengeteg tényezője van, de az egyik legfontosabb a márkaismertség (legalább is olyan egyszerű termékeknél, mint a mosópor, sör, gyógyszer). Természetesen nem cél a márka megutáltatása, de attól, mert x embernek, aki esetleg nem is célcsoport, nem tetszik egy reklám, a háziasszony 18-49 simán meg fogja venni, mert neki bizony simán átmegy az üzenet (még ha ez csak tudat alatt is történik).

 

Ezek a cégek tényleg nagyon sok pénzt költenek a reklámok lekutatására, fókuszcsoportokkal és mindenféle utólagos vizsgálattal. Nyilván azt fogják használni, ami hatékony. 

 

Na jó, nem védem tovább a marketingeseket :-) 

 

 

Amin amúgy mindig kiakadok, biztos azért, mert hozzánk még jár a Mikulás, meg a Húsvéti Nyuszi, hogy a reklámokban simán bemondják, hogy ezek nem is léteznek... aztán magyarázd meg a gyereknek, hogy most mi van...

mouser Creative Commons License 2016.03.18 0 0 28428

sztem ez azért kapufa, mert igaz, hogy a termék nevét megjegyzed, de tudat alatt rossz érzések kapcsolódnak hozzá.

Előzmény: fák, juh, madár2 (28425)
mouser Creative Commons License 2016.03.18 0 0 28427

nóziszippantó!

 

áááááááá!!

Előzmény: fák, juh, madár2 (28425)
fák, juh, madár2 Creative Commons License 2016.03.18 0 0 28426

Eleve Hajdú Steve egy irritáló tehetségtelen poéntalan ripacs.

Előzmény: tom55 (28424)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!