Sziasztok!
Radioactiv!
Sajna nem tudom ide beilleszteni a linket de hátha segit itt valaki,hogy betudjál lépni az Opel topicba.Ott pedig Uhuhu néven irogat az illető.
Omegatd!
Feszitőgörgő ügyben fordulj a CSergőékhez.Én nem rég vettem náluk 2.5TD-hez a görgőhöz konzolt.
Lozsa!
Vonohorgot nézd meg az UNIX-ban (Ők viszont eladók.),vagy a XIII.Frangepan u.-ban az AUGUSZT-nál.Ők viszont a gyártók.Az első vonóhorgos vizsgához kell a műbizonylat.
eszgab
Hali!
Én jártam feszítő görgő ügyben a Dedeó fékműhelyben, ott amikor kerestük a 3 féle görgőből a nekem valót, akkor akadt meg a szemem az automata feszítő rajzán. A trükk az egészben, hogy nem létezik omega, vagy opel alatt, hanem BMW 525 TDS-hez kell keresni az adott dolgot.
"A" Omegára tud valaki olcsó vonóhorgot?
Nagyon fontos és sürgős lenne. A választ plíz nyojátok már el emilbe - lozsa@freemail.hu - (is) hogy mihamarabb megkapjam.
Amúgy hogy van? Kell, hogy legeyn róla műbizonylat hogyha eddig nem volt a kocsin és most azzal vizsgáztatom? Vagy ha gyári a horog akkor nemkell?
Azért fontos mert a héten vizsgázik a vas és akkor egy füst alatt beíratnám a horgot is...
Nem akar senki venni 17" alukat az Omegájára?
Ugye az 5*110-es ami nektek jó?
5 ágú, és 2 részes, szétszedhető=csavaros a pereme. Nem üt, nem padkázott teljesen rendben van.
RIAL F1 a típusa.
Megvannak a csavarok is hozzá, és a középső kupak.
Ára(nevetséges): 60.000Ft/4 db
Ha kell van hozzá gumi is 95%-os 235/40ZR17.
Ára: 90.000Ft/4db
Lenne egy kis alkatrész problémám. 95-ös 2.5 td Omegához lenne szükségem egy automata ékszíjfeszítőre (nem vezérműlánc), mert elfáradt és arra a csőre (fém), amely az olajhűtőbe vezeti be az olajat az olajszűrőből (a pontos nevét nem tudom), mert elrepedt. Itt, kisebb hazám környékén körülnéztem, de mindenki csak értetlenkedett. Ha van ötlet megköszönném!
"ha az első fékbetéteket cserélem, kell valamire vigyázni, vagy csak simán toljam vissza a munkahengert alaphelyzetbe?"
1. két stiftet kiütni kívülről befelé.
2. régi betétet kivenni.
3. új betétet berakni.
4. stiftetket visszaütni szintén kívülről befelé.
5. kereket felrakni.
6. fékpedált járó motornál jól megnyomkodni.
Az utolsót én egyszer megszívtam. Nem pumpáltam vissza a féket és csak az utcán vettem észre, hogy a fékhatás még nem az igazi.
3 hete már én is az vagyok! És nagyon meg vagyok elégedve vele, bár egy kicsit öregecske (1988), de qrva jó állapotban vettem a kicsikét: klasszikus eset, első tulaj, kevés kilóméter, végig szervizelt, stb.
Most mértem az első fogyasztást: 8,4 főleg városban (szerintem nem rossz)
Egyenlőre ennyi...
Még 2 kérdés:
ha az első fékbetéteket cserélem, kell valamire vigyázni, vagy csak simán toljam vissza a munkahengert alaphelyzetbe?
Ki tud esetleg egy olyaqn TECH müszerrel rendelkező helyet, ahol nem vágják át a kedves jóhiszemű vásárlót?????????
Sajnos megerősödni látszik eddigi tapasztalatom, hogy igen-igen nehéz eladni egy omegát. Még az is megeshet, hogy megmarad második autónak. Nagyon sajnálnám elkótyavetyélni.
Ebben az esetben viszont szükségem lesz némi támogatásotokra lakatosok/fényezők/műhelyek ügyében.
Holnaptól néhány hét szabadságra megyek. Addig is mindenkinek jó omegázást/munkát/nyaralást/pihenést! Netközelben sem leszek, remélem lesz mit visszaolvasnom!:)
Sam
Göri: akkor bocsi! De nekem úgy rémlik (100%:) hogy én a kormány felől vettem ki. De mindegy, az a lényeg, hogy kész vagy és régi fényében pompázik a fűtáéskapcsolód!
Jelentem a világítás kész. Egy kábelköteg nem engedte a panelt kihúzni, de egy erős rántás és már kint is volt. Sam a lámpa jobbról volt :-)
Világít mint a karácsonyfa.
Aewin
Az enyém 92-es, az Eurotax alapján a vételi 750.000, az eladási 900.000 Ft körül van.
jómagam 5 éve nyúzok egy Omega A-t és eljött az ideje, hogy megváljak tőle. Ezzel kapcsolatban lennének kérdéseim hozzátok:
A paraméterek: 91-es (az újabb kasztnis), metálszürke CD, klíma, 2 literes benzines. A kasztnin sajnos itt-ott már látható korrózió (ajtók alja), hátsó kerékívek, küszöbléc alól kikandikál (gondolom alatta jobban). Egyébiránt egyben van. Bp-Zala 7 literes fogyasztás.
Kb. mennyi amit reálisan lehet kapni érte? Érdemes a korróziókat kijavíttatni? Érdemes a neten hirdetni?
Van egy csavar a műszerfal burkolatnál is, ki kell pattintani a fűtésszabályzó feletti kapcsolók(vagy kapcsoló vakdugók) közül a bal oldalit és alatta van egy csavar. Egyébként pedig 3 db bovden megy a fűtésszabályzóról a fűtésházra.