Köszönöm a kérdést :) Nagyon elégedett vagyok vele, teljesen elfér benne minden amit terveztem, ebből a szempontból jobb mint a Xsara (Citroennel is megoldottam mindent, kinézetre sokkal jobb volt, meg hibátlan az is, és végre úgy nézett ki ahogy akartam, szóval azt nagyon sajnálom). Benne van már a 2DIN, GPS, kamerák és hétfőn bőröztetem a kormányt meg a váltózsákot :) Ezen nagyon nem módosítok semmit...
Már egy jó ideje nagyon csörög valami lemez a hátsó keréknél. Sajnos én nem tudtam alánézni, de a szervízben azt mondták, hátsó féklemez az amit elvileg csak bontóban kaphatok. Próbáltam utána nézni a neten, hogy hogy is néz ki ez, de nem találtam. A fenéklemzre javít a kereső. Theát a kérdésem az, hogy valóban így hívják ezt az elemet, vagy más néven keressem?
...még mindig ajánlom a trafó kipróbálását .... nekem éppen fordítva volt , amíg be nem melegedet jó volt aztán elkezdet három hengerezni ... trafó csere segített ... de még mielőtt a trafóhoz nyúlsz nagyon ajánlom az összes test vezeték saruit és azok csatlakozási felületét megtakarítani ...
A gép megkapta az injektortisztitot. Hatott, rosszabb lett ! :)
Nem akar beindulni, aztán adok pici gázt és beröffen. Kicsit köhécsel de elég hamar elkezd normálisan duruzsolni alapjáraton . Viszont ahogy gázt adok dadog, rángat csak menni ne kelljen. Egész addig mig el nem éri az üzemi hömérsékletet. Onnantol sima.
Hallottam olyat hogy a szivattyú tetején a cső kiállás egy hosszabb közdarabbal kezdődik, az valami nyomás szabályzó szelep, (szaknyelven úgy hallottam hogy tepsi szelep), azt is meg kellene buherálni mert esetleg korábban leszabályoz?
Korábban volt erről téma de nem keresgélek inkább kérdezek.
Adott egy 2002-es 1.6 16V xsara (TU5JP4), a kormányom olyan félszervós jellegű van rásegítés de eléggé kemény, ha finoman húzom a kormányt akkor úgy érzem hogy "nyúlik" egy kicsit, szóval lehetne nagyobb a rásegítése.
A kormány rendszeren minden még gyári és ebben kék nyomás kapcsoló vagy szenzor van. Azt olvastam korábban hogy ez el lehet fáradva és ha kicserélem újra akkor lehet jobb lesz a rásegítésem. Van akinek fehér gomba kell bele gondolom ezek szín kódolva vannak, különböző színek különböző nyomáshoz tartoznak.
Melyiket kellene bele tennem vagy hogyan lehetne a szervót jobbá tenni? Előtte egy szervo olaj cserét is meg fogok ejteni hogy ezt a hibát kizárjam.
Megtörtént a vason az automata váltó csere,de az a két mocskos hibajelző folyamatosan villog és megőrjít!!!!
A váltó dolgozik,viszont a szerelő sem tudott vele mit kezdeni,pedig átvezetékelték,szakszerűen cserélték ki benne az olajat,figyelve a speciális utasításait ennek a kedves kis váltónak... :)
2003. 2.0 Hdi 109 LE
Tud valaki segítséget adni nekem ebben,hogy ezt hogyan lehetne megszűntetni?
köszi elmentem és vettem. 10W40 est bár 5W-t ajánlottak volna. Természetesen olajszűrőből 3 félét mutattak még alvázszám szerint is. 33.33% esélyem van .
Mondjuk a gyári háttér sem hibamentes, de pl. olyat el tudok képzelni, hogy gyárilag valamiért más főtengellyel szerelik (gondolom a különbség nem számottevő, de ha egy felöntés máshol van, már más cikkszámon hozza a gyár), de ha rendelek hozzá egyet, ott már mindkettőhöz ugyanazt a cikkszámút hozza a progi.