Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.18 0 0 61478

Köszönöm a kérdést :) Nagyon elégedett vagyok vele, teljesen elfér benne minden amit terveztem, ebből a szempontból jobb mint a Xsara (Citroennel is megoldottam mindent, kinézetre sokkal jobb volt, meg hibátlan az is, és végre úgy nézett ki ahogy akartam, szóval azt nagyon sajnálom). Benne van már a 2DIN, GPS, kamerák és hétfőn bőröztetem a kormányt meg a váltózsákot :) Ezen nagyon nem módosítok semmit...

Előzmény: francecoupe (61476)
m.adrian Creative Commons License 2015.09.18 0 0 61477

És az az ami nekem kellhet?

Előzmény: Törölt nick (61475)
francecoupe Creative Commons License 2015.09.18 0 0 61476

Hogy muzsikál az oroszlán? ;-) Xsara-hoz képest milyen?

Előzmény: Törölt nick (61475)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.18 0 0 61475

Porvédő lemez...van nekem bontott, ha érdekel írj privátot!

Előzmény: m.adrian (61474)
m.adrian Creative Commons License 2015.09.18 0 0 61474

Sziasztok!

Már egy jó ideje nagyon csörög valami lemez a hátsó keréknél. Sajnos én nem tudtam alánézni, de a szervízben azt mondták, hátsó féklemez az amit elvileg csak bontóban kaphatok.
Próbáltam utána nézni a neten, hogy hogy is néz ki ez, de nem találtam. A fenéklemzre javít a kereső. Theát a kérdésem az, hogy valóban így hívják ezt az elemet, vagy más néven keressem?

Köszi!

toji76 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 61473

Neked a hideg indítási dúsítással lesz gondod...

Előzmény: baka38 (61469)
citroenX Creative Commons License 2015.09.17 0 0 61472

Alapjárati léptetőmotor takarításon már túlvagy?

Előzmény: baka38 (61469)
soryton Creative Commons License 2015.09.17 0 0 61471

...még mindig ajánlom a trafó kipróbálását ....   nekem éppen fordítva volt , amíg be nem melegedet jó volt aztán elkezdet három hengerezni ... trafó csere segített ... de még mielőtt  a trafóhoz nyúlsz  nagyon ajánlom az összes test vezeték saruit és azok csatlakozási felületét megtakarítani ... 

Előzmény: baka38 (61469)
zimurgy Creative Commons License 2015.09.17 0 0 61470

Úgy emlékszem, hogy mindegy: volt már nekem bent mindkét kivitel. Az csak egy távtartó-szerűség.

Előzmény: Pongor J. (61468)
baka38 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 61469

Sziasztok !

 

A gép megkapta az injektortisztitot. Hatott, rosszabb lett ! :)

Nem akar beindulni, aztán adok pici gázt és beröffen. Kicsit köhécsel de elég hamar elkezd normálisan duruzsolni alapjáraton . Viszont ahogy gázt adok dadog, rángat csak menni ne kelljen. Egész addig mig el nem éri az üzemi hömérsékletet. Onnantol sima.

Előzmény: soryton (61422)
Pongor J. Creative Commons License 2015.09.17 0 0 61468

Csak betétszűrőt vettem, de abból is két féle volt, sima hengeres szűrő és aminek a tetején van még egy kis hengeres valami :(

Előzmény: zimurgy (61464)
toji76 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 61467

Hallottam olyat hogy a szivattyú tetején a cső kiállás egy hosszabb közdarabbal kezdődik, az valami nyomás szabályzó szelep, (szaknyelven úgy hallottam hogy tepsi szelep), azt is meg kellene buherálni mert esetleg korábban leszabályoz?

Előzmény: BallyS16 (61466)
BallyS16 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 61466

A II-es szervója elég nehéz az I-eséhez képest alapból. Nekem volt cserélve a kapcsoló (kék), de nem változott semmi.

Egyesek szerint a szivattyúban a szelep átmérője kisebb, mint kéne.

Előzmény: toji76 (61462)
BallyS16 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 61465

Sajnos szerintem automata váltóval nem sokan foglalkoznak errefelé....

Előzmény: Batman72 (61461)
zimurgy Creative Commons License 2015.09.17 0 0 61464

Olajszűrőnél arra kell figyelned, hogy betétszűrőt vegyél. Nekem is állandóan felcsavarósat szoktak alvázszám alapján is ajánlani... :(

Előzmény: Pongor J. (61460)
toji76 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 61463

Futómű feszülés kizárva, lengőkar szilentek cserélve, futómű geometria beállítva, gömbfejek pompásak.

 

Tehát mechanikus hibákkal nem kell számolni.

Előzmény: toji76 (61462)
toji76 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 61462

Sziasztok!

 

Korábban volt erről téma de nem keresgélek inkább kérdezek.

 

Adott egy 2002-es 1.6 16V xsara (TU5JP4), a kormányom olyan félszervós jellegű van rásegítés de eléggé kemény, ha finoman húzom a kormányt akkor úgy érzem hogy "nyúlik" egy kicsit, szóval lehetne nagyobb a rásegítése.

A kormány rendszeren minden még gyári és ebben kék nyomás kapcsoló vagy szenzor van. Azt olvastam korábban hogy ez el lehet fáradva és ha kicserélem újra akkor lehet jobb lesz a rásegítésem. Van akinek fehér gomba kell bele gondolom ezek szín kódolva vannak, különböző színek különböző nyomáshoz tartoznak.

 

Melyiket kellene bele tennem vagy hogyan lehetne a szervót jobbá tenni? Előtte egy szervo olaj cserét is meg fogok ejteni hogy ezt a hibát kizárjam.

Batman72 Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61461

Sziasztok!

Megpróbálom újra...  :)

 

Megtörtént a vason az automata váltó csere,de az a két mocskos hibajelző folyamatosan villog és megőrjít!!!!

A váltó dolgozik,viszont a szerelő sem tudott vele mit kezdeni,pedig átvezetékelték,szakszerűen cserélték ki benne az olajat,figyelve a speciális utasításait ennek a kedves kis váltónak...  :)

2003. 2.0 Hdi 109 LE

Tud valaki segítséget adni nekem ebben,hogy ezt hogyan lehetne megszűntetni?

Előre is köszönöm!

 

 

Pongor J. Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61460

köszi elmentem és vettem. 10W40 est bár 5W-t ajánlottak volna. Természetesen olajszűrőből 3 félét mutattak még alvázszám szerint is. 33.33% esélyem van .

Előzmény: zimurgy (61453)
BXtwelve Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61459

Bármi elképzelhető. :-)

 

Ha jól emlékszem az XUD7 az 1769 ccm-es, az XUD9 1905-ös  motor volt.

Akkor ezek szerint ezek főtengelyét használták fel?

Előzmény: FeZ_ (61458)
FeZ_ Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61458

Mondjuk a gyári háttér sem hibamentes, de pl. olyat el tudok képzelni, hogy gyárilag valamiért más főtengellyel szerelik (gondolom a különbség nem számottevő, de ha egy felöntés máshol van, már más cikkszámon hozza a gyár), de ha rendelek hozzá egyet, ott már mindkettőhöz ugyanazt a cikkszámút hozza a progi.

 

Előzmény: FeZ_ (61457)
FeZ_ Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61457

Én csakis a gyári anyagokra támaszkodom (és hiszek), ott meg egy cikkszámot hoz mindkét motor főtengelyére.

 

Előzmény: BXtwelve (61456)
BXtwelve Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61456

Itt a leírás:

http://www.christiantena.pwp.blueyonder.co.uk/motor/peugeot/hdi/b1bbm2k3.htm

 

Eszerint: főtengely RHZ=XUD9

                               RHY=XUD7

 

Előzmény: FeZ_ (61452)
BXtwelve Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61455

Ezt vártam. :-)

Van egy leírásom, ami szerint nem ugyanaz. Akkor az rossz.

Előzmény: FeZ_ (61452)
_Twins_ Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61454

Sajnos nem nyert, az enyém is szürke 30as és a kézikönyv is ahhoz való.

16 évnyi Citroenezés után is rá tudok csodálkozni arra a katyvaszra, ami sokszor körül lengi a márkát.

Típusonként 82féle köteg, teljes ad-hoc felhasznált anyagok, eltérő fejű csavarok és még sorolhatnám :)

Előzmény: zimurgy (61446)
zimurgy Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61453

Nekem ugyan 306-osban, de ilyen motorom van (TU3JP KFW, Euro3).

Mindig Q7000-et használok, tehát 10W40-et.

Elvileg 3,2 liter olaj kell (szűrőcserével), de annyi nekem soha nem fér bele.

3 literrel már bőven az alsó nívó-jel fölött leszel.

Előzmény: Pongor J. (61447)
FeZ_ Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61452

A főtengely ugyanolyan.

 

Előzmény: BXtwelve (61451)
BXtwelve Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61451

Meg a turbó, főtengely...

Előzmény: NYISZI2 (61449)
francecoupe Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61450

Ami biztos, az az intercooler és a vezérlő elektronika.

Előzmény: NYISZI2 (61449)
NYISZI2 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61449

Sziasztok!

Valaki megmondana nekem,hogy mi a kulonbseg a 90 ill.110 loeros hdi motor kozott? Koszi elore a valaszokat!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!