Keresés

Részletes keresés

kelemenb Creative Commons License 2002.08.23 0 0 554
afuto

Lámpaügyben(komplett, vagy csak üveg):
Halogén lámpabolt:
tel: 3622535
1224 Budapest Dózsa György u. 104.
A hátsó díszléchez 4500 a javítóív darabja, kb 5e a lakatos és kb 10e a fényezés, bár elképzelhető, hogy oldalanként 15-ért beválalják már. Látható nyoma nem marad, főleg, ha időben megcsináltatod(nem rohad a díszcsík fölé).

kelemenb

Előzmény: afuto (553)
afuto Creative Commons License 2002.08.23 0 0 553
Sziasztok!

Nekem több mint egy éve van Omegám, gyakorlatilag véletlenül került hozzám, de egyáltalán nem bánom! Ugyanis nagyon meg vagyok vele elégedve.
Láttam, mindenki leírta, milyen a verda, íme az enyém: 1988-as kiadás, C20NE, aut, BC, el, fűth. tükör, napfénytető, ABS, gyári magnó levehető előlappal + 6 hangszóró, stb.

Ennyi jó után a rosszról: szeretnék kérdezni egy-két dolgot, mert azért nem tökéletes minden.
1. A hátsó kerék feletti műanyagléc levált, alatta eléggé hiányos az anyag. A kérdésem: kb. mennyibe van ennek a kijavítása és fog-e látszani utána vmi?
2. Jobb első fényszóró betört, ha tud vki olcsón ilyet, előre is köszönöm! (Nem lehet állítani a magasságát.)
Egyelőre ennyi, mert bár vannak még fehér foltok, de kell hagyni későbbre is.

Gyalogbéka Creative Commons License 2002.08.22 0 0 552
Bocs, OFF:

Uhuhu, légyszi írjál nekem ímélt olyan címről, amit olvasol is! Vagy mi van veled, költözködsz, lakást újítasz?

Béka

Előzmény: uhuhu (551)
uhuhu Creative Commons License 2002.08.21 0 0 551
a betétet, vagy a zárbetétet cserélnéd?? zárbetétem van itthon asszem.

Előzmény: Tommor (548)
uhuhu Creative Commons License 2002.08.21 0 0 550
a villogás a alacsony olajszintet, a folyamatos világitás meg az olaj tulhevülését jelenti.

Előzmény: qwer1234 (549)
qwer1234 Creative Commons License 2002.08.21 0 0 549
Nincs valakinek az Omegejához használati utasítás ? Arra lennék kiváncsi, hogy az egyik check.control lámpa jelzése pontosan mit jelent. Ez egy sárga lámpa, egy olajkanna van rajta, alatta hullámok. Ez néha szokott villogni, de olyan is van, hogy csak világít. Egyébként az olajszinttel van összefüggésben. Lehet hogy a villogó jelzés a túl sok olajat jelenti, a világítás pedig a túl kevés olajat.
Tommor Creative Commons License 2002.08.20 0 0 548
Szijjjasztok !

Most sikerült vásárolnom 1 1989-es, 2.3-as,TD Intercooler Omegát teljesen pipec, 1 dolgot kivéve; gyújtáskapcsolót kéne rajta cserélni.Tudna esetleg valaki segíteni (kapcsoló,bontó,ár, stb...) ?

Miket kéne rajta megnézetnem, ha azt szeretném, hogy ne hagyjon úton útfélen cserben???

Esetleg nincs valakinek: Leírása, prospektusa az autóról...

Előre is köszönök minden segítséget!

Tom

Lozsa Creative Commons License 2002.08.19 0 0 547
Ne tudjátok meg milyen érzés az amikor mész fel az emelkedőn az M3-ason 160-al és letol az útról egy trabant!!!! 180-ra kellett gyorsítani, hogy visszaszerezzem a pontszerző helyemet!
Előzmény: Lozsa (546)
Lozsa Creative Commons License 2002.08.11 0 0 546
Biztosan sokat, de miért?
Ott is gondolom csak a befeszkendező fúvóka lesz a gyenge láncszem.
Előzmény: OPi (545)
OPi Creative Commons License 2002.08.05 0 0 545
Kivancsi vagyok, hogy a legujabb 2.5D common rail BMW dizellel szerelt peldanyok, ahol 1500bar felett van a befecskendezesi nyomas, mennyit fognak majd futni.
Előzmény: djh2 (543)
peppino5 Creative Commons License 2002.08.05 0 0 544
A tempomatszerelésben nagyon szivesen segítek, 30/2414945 hívj fel, és megbeszéljük.
A direkt légszűrő előnyét nem vitatom, de csak akkor ha megfelelő légterelővel van beszerelve és nem meleg levegőt szív a motorról.

Levente

djh2 Creative Commons License 2002.08.04 0 0 543
Hali!

"A régi típusok szerintem 3-400.000 km-t röhögve kibírtak, akkor ez a típus miért nem?"

Bocs hogy beleszólok,de szerintem a régebbi kisebb nyomáson dolgozik ezért nem számított annál annyira a kopás,de itt az újnál a nagyobb nyomás miatt ugyanakkora kopásnál is "átereszti" a gázolajat!

üdv.

Előzmény: Radioactiv (542)
Radioactiv Creative Commons License 2002.08.03 0 0 542
Sziasztok újfent!!!
Híreim vannak a "MELEGEN NEHEZEN INDUL" problémáról:
több forrásból érdeklődtem és azt állítják adagolós körökben, hogy ha az adagoló magas nyomású része kopott, akkor - ha a gázolaj felmelegszik kb 70 fokra - nem tud nyomást produkálni . Ez akkor tud bekövetkezni, ha az autó áll pár percet és ez az idő elegendő ahhoz, hogy az adagolóban maradt gázolaj átmelegedjen(átvegye a motor hőjét).
Ezután indításkor a forró gázolajat nem tudja összesűríteni, befecskendezni. Ezért kell több fordulatot tennie, hogy meglegyen a megfelelő nyomás és a csúcsok tudjanak nyitni.
Már csak az érdekelne, hogy egy ilyen TDS adagoló el tud kopni kb. 250.000 km alatt?
A régi típusok szerintem 3-400.000 km-t röhögve kibírtak, akkor ez a típus miért nem?
Omegatd Creative Commons License 2002.08.03 0 0 541
Megoldottam. Tehát, ha mást is érdekel. Tekerőgombot lehúzni, alatta lévő két is fekete műanyag pöcköt kiakasztani, belső világítást (mindhármat egyben) kipattintani, alatta lévő két csavart kicsavarni, és már le is jött az egész.
Köszi a jótanácsokat.
Előzmény: Nagymolnar (537)
kelemenb Creative Commons License 2002.08.02 0 0 540
OPi

Szerintem a 2,5 TD-ben a turbo 1800-2000 környékén kezdhet el dolgozni, valószínüleg ez okozza a lanyhaságot. A fenti dolgon nem hiszem, hogy bármilyen chiptuning segíteni tudna, max a turbo cseréje kisebbre(hogy könnyebben felpörögjön), ekkor viszont magasabb fordulaton nem lesz elég levegőszállítása. Vagy változó geometriáju turbo, minden csak pénz kérdése:-((

kelemenb

Előzmény: OPi (538)
kelemenb Creative Commons License 2002.08.02 0 0 539
Hali!

Egy kis infó, ha valakit érdekel: full szilentezés A Omega Caravan-ra brutto 34000Ft, nem gyári! Elég szörnyű látványt nyújtottak szétszedés után, amíg nem láttam, nem is gondoltam volna, hogy ennyire sz@rrá mehet valami:-(((. Ha egyszer nekiáll az ember szétszedni a dolgokat, sok ujdonság bír kiderülni, diffi csapágyak, szimeringek kuka, hátsó kerékagycsapágy kuka, szilentek kuka, hardy tárcsák kuka. Mind szét- és elnyíródva. Jövő héten végre kész lesz talán az auto és akkor a különbségekről is beszámolok. Az auto egyébként 12 éves és kb 300-350e km-es(órában 205e volt). Szemre a szilentesek egyébként igen korrekt munkát végeztek, semmi könnyítés, szilentek számára rendelkezésre álló hely csurig kitöltve annyaggal, mellesleg Radó Rally Team hivatalos szilentezői(már ha ez számít valakinek).

kelemenb

OPi Creative Commons License 2002.08.02 0 0 538
Es a chiptuning megoldotta a 2000 alatti lanyhasagot ?
Előzmény: Nagymolnar (537)
Nagymolnar Creative Commons License 2002.08.02 0 0 537
Most van reggel, lassan lemegyek izzítani....

Délután már pontosan tudom, hogy kell leszedni.

Ok, TD???

Már láttam ezt az oldalt, kiru...

Egy ismerősöm most csináltatott csiptuningot, egy sufnituningosnál. A chipbe a netről leszedett programot tették bele, és azfaltszaggató lett a gép. Na én ezt nem szeretném, meg nekem jobb ha egy műhely csinálja és ráadásul 50 pénzt kért s sufnis is, tehát inkább 75+sarc és az áfát visszakapom, meg bejátszik költségként.

Na ennyi...(elvileg már 3 vagyunk)

Omegatd Creative Commons License 2002.08.01 0 0 536
Ezt láttad már?

http://www.atc.hu/Autotuning_Omega.htm

Előzmény: Nagymolnar (534)
Omegatd Creative Commons License 2002.08.01 0 0 535
Köszi! Én is jobban megnézem.

A chip nem autóra szabott? Mivel minden gépnek más a paramétere. Amúgy engem is érdekelne.

A világításkapcsolóban lévő áramkörről van valahol fellelhető kapcsolási rajz?

Előzmény: Nagymolnar (534)
Nagymolnar Creative Commons License 2002.08.01 0 0 534
Hi td!

Úgy emlékszem, Pepino5-nek igaza van, a kézi kurbli helyén lévő takarót kell a csomagtér felé lehúzni és alatta csavarok vannak, aztán csak le kell pattintani (ha jól emlékszem) de holnap megnézem.

Más...

Pepino5!

Tudsz valami helyet ajánlani ahol megnéznék a kocsimat, hogy mi okozhatja a 2000 alatti lomhaságot. A chiptuningról nem érdemes vitázni mert mindenki mást mond. Én hajlok rá... Pl. direkt légszűrő, azt mondják minden szart átenged, de mérések szerint 98% hatással szűr, és a gyártók már a 96% megelégszenek. Amugy meg a volvokba itthon az egyik dealer sportlégszűrő betéttel adja el az autóit....

De szívesen beszélgetek róla.. :)))

Még mindig keresek társakat vagy ötleteket!!!!Mindenki alszik már egy hete??????

Ender Wiggin

Előzmény: Omegatd (531)
Omegatd Creative Commons License 2002.08.01 0 0 533
Pepino5!

Szedted már szét, vagy csak gondolod? Mert én sem csavarokat nem látok, illetve egyet, de az a motort tartja. Én csak világítást akarnék cserélni.

Te szereltél tempomatot B Omegába? Tudnál segíteni, vagy valami leírás fellelhetőséget adni?
Még valami. A világításkapcsolóban lévő áramkörről van valahol fellelhető kapcsolási rajz?

Előzmény: peppino5 (532)
peppino5 Creative Commons License 2002.08.01 0 0 532
Le kell húzni a hátsó részen található félkör alakú betétet, alatta csavarok vannak.
Omegatd Creative Commons License 2002.08.01 0 0 531
Hi Nagymolnar!

Tudod, hogyan lehet lebontani a belső világítás és a tetőablak vezérlő műanyag burkolatát? Ha igen kérnék valami segítséget!

Előzmény: Nagymolnar (528)
ABTGolf4 Creative Commons License 2002.08.01 0 0 530
A múltkor felnik amiket hirdettem ilyenek:


A perem csavaros, levehető, krómszerűre polírozható, a középső csillag része pedig tetszőleges színűre fényezhető!

Info: 20/3377-577

peppino5 Creative Commons License 2002.08.01 0 0 529
Szvsz, a motorban rejlő tartalékok kiaknázásához kevés egy chip-tuning.
Ráadásul a vezérlés másképpen fog viselkedni, fogyasztás megnő, motorélettartam csökken.
Nem vitatkozni akarok, de a tervezőmérnökök ezt megtervezték már annak idején, és a motor normálisan kellett, hogy működjön egy ekkora autóban is.
Azt, hogy 2000 alatt nincs nyomatékod, nem hinném, hogy egy chip módosítani tudja.
Ennek valami más oka lehet, amit valszeg alkatrészcserével lehet orvosolni.
Nem vitatom, hogy nem hoz többlet-lóerőt egy chip tuning, de ezt nem az alapjárati tartományban fogja tenni. Ráadásul nem lesz érvényes rá egyetlen Tech 1-2 érték sem, csak a chipesek tudnak bármit is állítani majd horror pénzért.
Természetesen mindenkinek szíve-joga.
Nagymolnar Creative Commons License 2002.08.01 0 0 528
Amugy a chiptuning, ha ésszel van csinálva, nem tud ártani ezeknek a Bmw motoroknak szerintem, mivel minden motorban rengeteg a gyári tartalék stb... Csak nem szabad gagyi helyen csináltatni. Nekem most egy tuningcégnél van egy 75+sarcos ajánlatom ami nem ekinthető rossznak, mivel eddig csak 150 körül mondták még a gagyi bedugósat is (ami csak a bejövö ererdményeket hamisítja meg)

Vágjunk bele!!!

Társakat keresek spórolás cáljából!!!

Előzmény: Nagymolnar (527)
Nagymolnar Creative Commons License 2002.08.01 0 0 527
Mivel az enyém ugyan azt csinálja, de automata váltós (képzelheted, hogy tudom pörgetni mielőtt berakja magát 1-be :)))) )mikor meleg akkor a váltó hibáját kizárhatjuk. már csak a motor vagy az azt vezérlő számítógép okozhatja ezt. Egyébként miért van a számítógép a motortérben (qrva meleg van ott)Már gondoltam arra, hogy a klímahűtő előtti 2 elektromos ventillátort is az utastérből tudjam kapcsolni egy kis plusz hűtés érdekében. (basszus de ez nem egy skoda 120-as)

Valaki adjon nekünk tippet (vagy megoldást) plííízzzz!!!

A chip tuningra összeállunk? Ki szeretne még beszállni?

Előzmény: topanga (525)
OPi Creative Commons License 2002.07.31 0 0 526
A motor elettartalomra milyen hatassal van a chiptuning ? Tud errol valaki infot ?
Előzmény: topanga (525)
topanga Creative Commons License 2002.07.31 0 0 525
a helyzet az ma próbáltam a haverom 1995-ös Omega Sedan 2.5TDS gépét . Az autó chipes , valami brutális , el nem lehet mondani , kb úgy megy mint a nagy A6 2.5TDI 170le , a srác szerint kb 170Le az Omega , de elég megggyőző volt.az enyém amúgy egy kézi váltós 2.5tds , és olyat csinál hogy, 2000 alatt teljesen halott, csiga.
ha odalépek neki és 2000 fölött tartom meg olyan mint egy bika, akkor érződik az erő és nyomaték. példáúl klímával ha lent akarok mondjuk max 1500ford-attal indulni le is lehet fulladni.
amúgy az alapjáratom kb 650ford/min , nem tudom mi a gyári érték , lehet hogy ez a probléma?
Előzmény: Nagymolnar (522)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!