szia nekem is ugyan ez a bajom egy 99-es g astra 2.0 16v sport motor cseréltem már rajta alapjárati motort vezérmütengely jeladot és még mindig az a baja de hidegen semmi gond vele de ha 70 fok fölé megy a vizem és inditok elsönek lefullad és másodikra elindul de kiteszi a kisauto jelet és nem is huz ugy az autonés 4000 fordulaton ledadog.kérlek ha tudsz valami jot mondani válaszolj.köszönöm
sziasztok.olyan problémám lenne opel astra g 1999-es 2.0 16v sport benzines hogy hidegen nagyon jol indul de mihelytst 80 fok fölé megy a viz meleg a motor akkor inditáskor kétszer kell ráinditanom mert az elsöre lefullad és a második inditáskor elindul de kitesz egy motorjelet a müszerfalon középen egy villámszerü jellel.és nem ugy megy az auto ahogy kellene és 4000 fordulaton ledadog.hideg inditáskor nagyon jo mintha semmi baja nem lenne.opel szerviz se tud semmit mondani cseréltünk vezérmütengely jeladot alapjárati motort ujj gyári gyujtokábelokat gyertyát és még mindig az a hiba légtömegmérö aztmonták hogy jo a lambdaszonda is meg az egr szelep is jo.de viszint hibába bedobja a müszer,ha kitörlik a hibákat elalszik az a hibajelzö lámpa de inditáskor ugyan ugy viszajön ha meleg a motor de hideg motornál tökéletes az auto.kérem a véleményeteket.köszönöm
Üdv mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni :) Opel Astra G 2001-es 1.7 DTI váltó cserére szorul.Érdekelne,hogy megyezik-e az 1.7-es 1999-es DT váltó a 2001-es DTI-vel? A válaszokat előre is köszönöm!
Köszönöm Balázs a válaszodat! akkor a reggeli hideg motor beinditása beindul a motor ösze visza jár és pár másodperc mulva leáll!! de ha a pár másodperc közben gyors leálítom és megint indítok akkor már nem ösze visza jár a motor de a alapjáratom nem tökéletes ezért vittem beolvastatni a hibát és emlészék azt adta be hogy a levegő-menyiségmérő nincs jelen vagy valami ijesmit írt ki és a szerelők tanácstalanok de légtömegmérőt átraktuk egy másik autóba annál nem adot be hibát!! ezét vagyok tanácstalan mi lehet kábelhiba vezérlés vagy mi lehet még??? de remélem nem érted félre a trafót s.t.b megtartom pótalkatrésznek ja és nekem is még vagy 2 év nekem is minden ki lesz benne cserélve mint neked! Minden válaszolónak előre is köszönöm!!!!!!!!!!!
Szia. Én is M. berényi vagyok .. ugyanilyen asztrával kinlódok már évek óta csak ez 98-as .. nemtudom konkrétan milyen az indítás utáni dadogásod , de ha a gyomai úrta vittél hibát olvastatni a akkor kb adtál a szarnak egy pofont .. mert éppen semmi közük az egészhez.... mindegy is, csak pénz kidobás .. .. de ha légtömegmérőt adott be , próbáld meg hogy kitekerni a két csavarját és a csőbe elfordítani a vízszintestől valamelyik irányba persze nemkell sokat ha változik valami úgyis észrevevődik a motor hangján .. amúgy nekem akkor dadogott ha valami nem megszokott üzemanyag volt benne , vagy nem csinált elég nyomást a benzinpumpa .. elkoszolódott a szűrő stb, lambdaszonda is kinlódhat.. meg mondjuk mi nem..... az enyémen az indexen, meg a 4 dísztárcsán kívül már minden elromlott... úgy világít a műszerfal, mint egy karácsonyfa.. ( a régi gyujtótrafóra viszont vevő vagyok ha nem rossz!!)..
1 óriási problémám van opel astrám g 1.2 benzines 2000 évj z12xe motorkódú a problémája első reggeli beindítása dadog és van is hogy le is áll!! hát elvittem M.berénybe beolvasni a hibát légtömegmérőt adta be hibának megvettem a eredetit boscht!! azonos gyári számút és ugyan úgy van mint ennek előtte semmi se változott ja és ennek ellőte sortrafót vezérműtengey jeladó is cserélve lett és az is gyári kérem aki tud segíteni nagyon megköszönném mert nagyon tanácstalan vagyok nem tudom hogy merre keressem a hibát mert már egy kissebb vagyonomban van! mindekinek a válaszát köszönöm!!!!!!!!
Imádom a G astrám ami 2003-as évjárat, még nem volt 3 éves amikor vettem-Új szag volt benne :-), de most így 10 évesen furcsa bajai jönnek elő, kezdjük egymást meggyűlölni.
Idén áprilisban kezdődött az egész -fogta magát és teljesen spontán egy piros lámpához közeledve, motorfék üzemben fogta magát és leállt a motor elfeküdt az összes mutató, villantak a piros lámpák még a km óra is feküdt, persze mindezt kb 60-nál.AZóta rendszeresen produkálja ezt, rövid távon bemelegszik és utána újraindítom pl bevásárlás után, akkor biztos hogy a harmadik piros lámpánál leáll, persze jó technika mert újraindul , de ilyenkor nincs alapjárat és pörgetnem kell hogy biztosan el tudjak indulni.Ismerős szerelőnél hibakód:
-EGR szelep, és km jeladó. EGR ekkor cserélve mert én nem fogom tisztogatni havonta a szelepet.A hibát persze ugyanúgy dobja, mostmár kész vagyok teljesen- a lehető legváratlanabb pillanotkban áll le.Ugyanoda szerelőhöz már nem akarom vinni, mert találgatva nem lehet szerelni-SZERINTEM.VALÓBAN minden szerelő mást mond-egyébként az EGR-t valszeg nem is kellett volna cserélni, mivel ez annyira zárt rendszer, hogy a legkisebb hibánál is fő alaktrész hibát fog kiírni .
-TRAFÓSOR ?
-GYERTYA?
-km jeladó bezavar?
-maszekul bekötött riasztó és immobilser bezavar?
Ja még csak 96.000 km van benne.Akinek volt hasonló baja a G atsrával, várom az építő jellegű hozzászólásokat.
Sziasztok .. megint hiba, hiba hátán .. Az egr szelep nem gyógyult meg, hibát jelez, rálett dugva a gép, rendes opel diagnosztikára , ott már kimutatta rendesen hogy az egr szelep feszültség alacsony .. nem a szelep rossz .. nos,hogy miért alacsony a feszültség arra még 2 ember nem mondott ugyanolyan véleményt ... mindegy is, nem ez a lényeg :D ... tegnap hogy jöttem vele haza, a töltésjelző bevillant alacsony fordulatnál.. utána már csak 2000 felett töltött. utána már csak 3000 fölött, aztán már csak 4 ezernél, jelenleg csak 5ezernél alszik ki a lámpa .. volt-e már valakinek ilyen gondja, ha igen, hogyan orvosolták?? ez kb 40Km-en belül zajlott le ez az esemény... köszi
Vauxhall EGR szelep hűtő / cooler javítókészlet. Nem kell megvenni a teljes hűtőt feleslegesen.
Alkatrész GM kód: 851008
Amit tartalmaz a csomag: műanyag borítás (ez szokott elrepedni) és tömítések
Ez egy nagyon gyakori probléma, hogy a műanyag ház elreped, és ki kell cserélni. Minden szervízben csak komplett hűtővel együtt lehet cserélni (250ezer Ft), ez az ár amiért én kínálom, nagyon baráti.
Legutolsó diagnosztikai program frissitése után már nem gyujtáshibát hoz ki a műszer ,hanem égés kimaradást.Döntse el mindenki,hogy gyertya trafó befecskendezőszelep vagy kpompresszió baja van az autónak.
van egy 2010-es H ASTRA-m (Z14exp, 1.4 benzin) és rendszertelenül nem indul... Valós 14000 km van benne. Egyszer megy 2 napig ok, lerakom és reggel 30x-orra sem vagy néha igen... Önidntő okés, teker akksi okés nem értem... Elvittem szerelőhöz, ott persze indult..ráédukta a gépet és minden rendben volt... korábban 1xpályán meggyulladt a villáskulcs a mfalon de utána abbamradt.. mi lehet a baja?
tanácsatalan vagyok. Van amikor 8 óüraát áll a napon és p9ccre indul. Reggel meg nem.. várom ötleteiteket..
Sziasztok,a céges autóink G-s Astrák.Mindenki máshova hordja szerelőhöz.A kollegámmal azt vettük észre,hogy 120 felett iszonyat ráz a kormány.Új gumik vannak mindkét gépen,Futóműt beállítottuk,ő a teleszkópokat is kicseréltette,felnik kimosva, mi jöhet még szóba?Jó autó szeretjük 340 van bennük,de bármikor nekivágnék a világnak vele.
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy Astra G 1.6 16V amióta ilyen dög melegek vannak és eléri az üzemi hőfokot kigyullad a műszerfalon a narancssárga kis autó benne a villás kulccsal! Hidegen abszolút nem és amikor meg meleg akkor is hol elalszik hol nem! Nem veszek észre semmit az autón olyan mint szokott! Megnézettem műszerrel nem írt rá semmit! Mi lehet a gond? Köszi előre is a válaszokat! Üdv.
nem működik a gáz,fék benyom, mert bovdenes a gázpedál .. de elvittem kiolvastatni. csak egr hibát mutat, pedig kitakarítottam, de megnyugtattak, hogy ha az sem segített már akkor kuka .. mert már amúgyis többször bedöglött az egr-je .. csak eddig mindíg sikerült megmókázni.., de mostmár igencsak végleg feladta :D ... 15év
Örülök ,hogy rátaláltam erre a fórumra .Szeretném segítségeteket kérni tőletek esetleg tanácsot mi tévő legyek.
Röviden leírom a történetemet.
2013.02 hóban vettem egy új Opel Asztra H kombi autót.
2013.05.hó elején észrevettem ,hogy a jobb hátsó lámpa szélén lett egy apró pötty utánna ebből a pöttyből elindult egy repedés .
Aztán egyre több repedés keletkezett.2013. 05.06.-án elvittem a márkakereskedésbe és kértem a garanciális csere lámpát.
Mivel az autót ritkán használom garázsban áll ezért tudom ,hogy nem én okoztam a repedésket. Meglátásom szerint talán anyag hibás vagy egy anyag belső feszültsége okozza a repedéseket. A szervízben a munkafelvevő kijött ránézett a lámpára és azt merte mondani ,hogy ütlegeltem az autót. Nagyon felháborodtam és kértem ,hogy vegyenek fel jegyzőkönyvet és egy szakértő nézze meg.
Azt mondták ,hogy kb 1 hónapon belül jön egy szakértő Budapestről és az majd megnézi és eldönti ,hogy lehet e garanciában kicserélni a lámpát. Mivel bepárásodik ezért nagyon vártam a szakértőd ,de 1 hónap elteltével sem jött és senki nem telefonált. Mivel már szeretnék túl lenni a cserén ezért felhívtam a Pécsi opel kereskedés ahol a jegyzőkönyv készült ,hogy már több mint 1 hónapja várok történjen már valami kértem annak a szakértő emberkének a nevét és telefon számát. Gondoltam felhívom és megsürgetem .De a telefont nem vette fel több esetben napokig probálkoztam ,végül hagytam 2 helyen üzenetet neki. De,nem hívott vissza .
Helyette ő felhívta a Pécsi opeleseket és közölte a képek alapján nem cseréli ki garanciába.Hát meglepődtem mivel tapintás alapján kivülről nem észlelhető a repedés valószínű belülről repedezik.Azért vártam ,hogy ezt megmutassam neki.2013.06.hóban vásárolni mentem egy nagy áruház előtt ott állt egy ugyan olyan idős Opel autó mint az enyém és megnéztem a hátsó jobb lámpát szintén elindultak a repedések. Sajnos a tulajdonosra hiába vártam sokáig nem jött. Lefotóztam az autót és a rendszámát is tudom ,de félek hogy nem örülne annak ,hogy közösségi oldalakon keresném rendszám alapján.Nem tudom ki ő ,de mindenkit aki olvassa és 2012 -2013 ban vásárolt
Hali. szeretném kérdezni, jártas-e valaki opel astra g 1.2 16V x12xe... téren? olyan hibája van, hogy nem reagál a gázadásra, mondjuk felpörgetem 3ezres fordulatra megy ott 2-5 másodpercig majd visszaesik a fordulat 1500-1800 közzé, ott ingadozik, utána hiába nyomok akár tőgázt, akkore reagál, majd csak esetleg 10 másodperc mulva, ha játszok a gázzal akkor talán valamivel hamarabb.. a pedál bovdenes .. hibát jelez a műszerfalon.. 5-6 pin-t összezártam, a hibát nem villogja ki,mi a bánata . ha valakinek van valami ötlete, tapasztalata,és megosztja velem annak örülnék. egr szelepet kipucoltam , mert azis huncutkodott már . de az alapjáratom is már évek óta hol leakar fulladni hol felpörög magától 1500-ig . de arra a számítógép se tudott mit mondani. . ezzel az új jelenséggel még nem vittem szerelőhöz. köszi
Üdv Mindenkinek! Én eddig egy 2004-es Corsa C 1.2 boldog tulaja voltam. Ám pár héttel ezelőtt egy autós társamnak nem sikerült bevennie a kanyart, így magával vitte a Corsám csaknem teljes bal oldalát. Valószínűleg gazdasági t.k. lesz a dologból. Ezért most autóvásárláson gondolkodom. Mivel a keret eléggé szűkös (még a biztosító sem nyilatkozott), egy hasonló korú Astra G 1.4- ben gondolkodom. Kérlek benneteket, írjatok nekem jó-rossz tapasztalatokat, véleményeket erről az autóról. Minden érdekel, mert tanácstalan vagyok mint egy kisközség!