Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BallyS16 Creative Commons License 2015.09.22 0 0 61495

Léptetőmotor?

Előzmény: HMEX (61491)
Kárász00 Creative Commons License 2015.09.21 0 1 61494

Azért nézd meg a motortérben miközben valaki nyomkodja a pedált. Nemrég nekünk Picasson cserélni kellett, mert szorult és hasonló hibát produkált.

 

Előzmény: HMEX (61493)
HMEX Creative Commons License 2015.09.21 0 0 61493

1,6, 8 szelep, Xsara I. Nem érzem úgy, hogy a bowdennel lenne gáz.

Kárász00 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 61492

Nem írtad milyen motor.

Pl. lehet hogy szorul a gáz bowden. Ha van a tiedben.

 

Előzmény: HMEX (61491)
HMEX Creative Commons License 2015.09.20 0 0 61491

Segítséget, ötletet szeretnék kérni, hogy az mitől lehet, ha menet közben sebességből kiveszem a fordulatszám 1900-nál lejjebb nem megy csak kb 10-15 másodperc múlva áll be 1000-re ?

WRCpowaa Creative Commons License 2015.09.20 0 0 61490

Mindegyik alkatrész újszerű karcmentes, vagy teljesen új és autóban még nem volt!!!

WRCpowaa Creative Commons License 2015.09.20 0 0 61489

Eladó megmaradt ritka Xsara alkatrészek:

 

283mm-es első nagy féknyerget felújítva, francia színekben varrt bőr kulcstartó, fehér oldal villogók, bőrözött kormányoszlop burkolat, bőrözött napellenzők, fél évet használt sport dob, első lámpa szemöldök, térkép olvasós beltér lámpa, toronymerevítő (nagyon hasznos kellék), vts felirat oldal díszlécbe, valódi karbon hátsó szárny, In-pro tuning hátsó lámpa, első lámpa maszk (itthon még nem láttam ilyet)!!!

2cm-es nyomtáv szélesítők kerékőrös csavarokkal (erről kép nincs)! Érdeklődni: 0620 436 41 38

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.20 0 0 61488

Nem-nem :) Az ezerszer jobb, stabilabb...ez inkább kényelmes :)

Előzmény: francecoupe (61487)
francecoupe Creative Commons License 2015.09.19 0 0 61487

Mármint hogy a vezethetősége olyan, mint egy vts-é? :-)

Előzmény: Törölt nick (61482)
ruppferi Creative Commons License 2015.09.19 0 0 61486

RHZ motorkódú bocsánat.

Előzmény: ruppferi (61485)
ruppferi Creative Commons License 2015.09.19 0 0 61485

Sziasztok!

 

Sajnos 2 hete leállt nagy becsben tartott Xsaránk. 2004-es 109Le-s HDI VHZ motorkóddal, 138000 (óra szerinti) kilométerrel.

2hete egyszer csak megjelent a Battery Charge fault felirat, majd szépen sorban lekapcsoltak a fogyasztók klíma-abs-szervó... Mire hazaértünk kb 40km elmúlt a baja az akksin 13.68V-ot mértem. Az utastérben furcsa égett szag terjengett. Azóta NEM indul.

Elsőre immora gyanakodatam,mert köszörül, de a Lexia szerint a "vezérműtengely- bütykös tengelyeinek jeladója nem szinkronizál". A jeladók cseréje előtt is meg után is ezt a problémát hozza, a motor csak köszörül, de fordulatot látja a diagnosztika. Féktisztítóval beindul, a rendszer "felépül" jó a nyomás, a fordulat minden..., viszont az autó nem indul el.

Van bárkinek bármilyen tippje, hogy mi lehet a bűnös?

 

Előre is köszönöm.

 

Üdv

Feri

JDani91 Creative Commons License 2015.09.19 0 0 61484

Sziasztok . Van egy Citroen Xsara II-es autóm és lejött az oldalsó index búrája , ragasztgatni mókolgatni nem akarom így ki szeretném cserélni ,de nem tudom kiszedni úgy ahogy a kézikönyv írja. Tudnátok segíteni ,hogy kell kiszedni ?

numric Creative Commons License 2015.09.19 0 0 61483

Sziasztok! Valaki tudna segíteni mi lehet a baj? Az autó motorterében valami elkezd csörögni, kerregni amikor kisebb fordulatszámmal indulok el, vagy álló helyzetben alapjáraton maximumra van tekerve a szellőztetés (klímával, anélkül). Mintha rezonancia jönne létre.

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.18 0 0 61482

Kényelem terén mindenképp főleg, hogy berakta a tempomatot :) Vezethetőségben pedig szerintem a Xsara VTS :)

Előzmény: francecoupe (61481)
francecoupe Creative Commons License 2015.09.18 0 0 61481

Vezethetőség, kényelem tekintetében előrelépés?

Előzmény: Törölt nick (61478)
Kornél 2 Creative Commons License 2015.09.18 0 0 61480

Kicsit még utána néztem ennek az rhz,rhy kérédsnek. Arra jutottam,hogy bizonyos leírások szerint a főtengely erősebb anyagból készült.

A gyári alkatrész katalogus tényleg ugyanazt a cikkszámot hozza a motor lényegi alkatrészeire a 90 és a 110 lovas motornál,DE azért mert már csak a 110 lovas motor alkatrészeit lehet rendelni és ezt a katalogus beilleszti a 90 lovashoz. Lásd: az rhy-nál a komplett motorhoz rhz motorkódu motort ír.

 

Előzmény: NYISZI2 (61449)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.18 0 0 61479

Ha az kell neked, akkor igen :)

Előzmény: m.adrian (61477)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.18 0 0 61478

Köszönöm a kérdést :) Nagyon elégedett vagyok vele, teljesen elfér benne minden amit terveztem, ebből a szempontból jobb mint a Xsara (Citroennel is megoldottam mindent, kinézetre sokkal jobb volt, meg hibátlan az is, és végre úgy nézett ki ahogy akartam, szóval azt nagyon sajnálom). Benne van már a 2DIN, GPS, kamerák és hétfőn bőröztetem a kormányt meg a váltózsákot :) Ezen nagyon nem módosítok semmit...

Előzmény: francecoupe (61476)
m.adrian Creative Commons License 2015.09.18 0 0 61477

És az az ami nekem kellhet?

Előzmény: Törölt nick (61475)
francecoupe Creative Commons License 2015.09.18 0 0 61476

Hogy muzsikál az oroszlán? ;-) Xsara-hoz képest milyen?

Előzmény: Törölt nick (61475)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.18 0 0 61475

Porvédő lemez...van nekem bontott, ha érdekel írj privátot!

Előzmény: m.adrian (61474)
m.adrian Creative Commons License 2015.09.18 0 0 61474

Sziasztok!

Már egy jó ideje nagyon csörög valami lemez a hátsó keréknél. Sajnos én nem tudtam alánézni, de a szervízben azt mondták, hátsó féklemez az amit elvileg csak bontóban kaphatok.
Próbáltam utána nézni a neten, hogy hogy is néz ki ez, de nem találtam. A fenéklemzre javít a kereső. Theát a kérdésem az, hogy valóban így hívják ezt az elemet, vagy más néven keressem?

Köszi!

toji76 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 61473

Neked a hideg indítási dúsítással lesz gondod...

Előzmény: baka38 (61469)
citroenX Creative Commons License 2015.09.17 0 0 61472

Alapjárati léptetőmotor takarításon már túlvagy?

Előzmény: baka38 (61469)
soryton Creative Commons License 2015.09.17 0 0 61471

...még mindig ajánlom a trafó kipróbálását ....   nekem éppen fordítva volt , amíg be nem melegedet jó volt aztán elkezdet három hengerezni ... trafó csere segített ... de még mielőtt  a trafóhoz nyúlsz  nagyon ajánlom az összes test vezeték saruit és azok csatlakozási felületét megtakarítani ... 

Előzmény: baka38 (61469)
zimurgy Creative Commons License 2015.09.17 0 0 61470

Úgy emlékszem, hogy mindegy: volt már nekem bent mindkét kivitel. Az csak egy távtartó-szerűség.

Előzmény: Pongor J. (61468)
baka38 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 61469

Sziasztok !

 

A gép megkapta az injektortisztitot. Hatott, rosszabb lett ! :)

Nem akar beindulni, aztán adok pici gázt és beröffen. Kicsit köhécsel de elég hamar elkezd normálisan duruzsolni alapjáraton . Viszont ahogy gázt adok dadog, rángat csak menni ne kelljen. Egész addig mig el nem éri az üzemi hömérsékletet. Onnantol sima.

Előzmény: soryton (61422)
Pongor J. Creative Commons License 2015.09.17 0 0 61468

Csak betétszűrőt vettem, de abból is két féle volt, sima hengeres szűrő és aminek a tetején van még egy kis hengeres valami :(

Előzmény: zimurgy (61464)
toji76 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 61467

Hallottam olyat hogy a szivattyú tetején a cső kiállás egy hosszabb közdarabbal kezdődik, az valami nyomás szabályzó szelep, (szaknyelven úgy hallottam hogy tepsi szelep), azt is meg kellene buherálni mert esetleg korábban leszabályoz?

Előzmény: BallyS16 (61466)
BallyS16 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 61466

A II-es szervója elég nehéz az I-eséhez képest alapból. Nekem volt cserélve a kapcsoló (kék), de nem változott semmi.

Egyesek szerint a szivattyúban a szelep átmérője kisebb, mint kéne.

Előzmény: toji76 (61462)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!