Segítséget, ötletet szeretnék kérni, hogy az mitől lehet, ha menet közben sebességből kiveszem a fordulatszám 1900-nál lejjebb nem megy csak kb 10-15 másodperc múlva áll be 1000-re ?
283mm-es első nagy féknyerget felújítva, francia színekben varrt bőr kulcstartó, fehér oldal villogók, bőrözött kormányoszlop burkolat, bőrözött napellenzők, fél évet használt sport dob, első lámpa szemöldök, térkép olvasós beltér lámpa, toronymerevítő (nagyon hasznos kellék), vts felirat oldal díszlécbe, valódi karbon hátsó szárny, In-pro tuning hátsó lámpa, első lámpa maszk (itthon még nem láttam ilyet)!!!
Sajnos 2 hete leállt nagy becsben tartott Xsaránk. 2004-es 109Le-s HDI VHZ motorkóddal, 138000 (óra szerinti) kilométerrel.
2hete egyszer csak megjelent a Battery Charge fault felirat, majd szépen sorban lekapcsoltak a fogyasztók klíma-abs-szervó... Mire hazaértünk kb 40km elmúlt a baja az akksin 13.68V-ot mértem. Az utastérben furcsa égett szag terjengett. Azóta NEM indul.
Elsőre immora gyanakodatam,mert köszörül, de a Lexia szerint a "vezérműtengely- bütykös tengelyeinek jeladója nem szinkronizál". A jeladók cseréje előtt is meg után is ezt a problémát hozza, a motor csak köszörül, de fordulatot látja a diagnosztika. Féktisztítóval beindul, a rendszer "felépül" jó a nyomás, a fordulat minden..., viszont az autó nem indul el.
Van bárkinek bármilyen tippje, hogy mi lehet a bűnös?
Sziasztok . Van egy Citroen Xsara II-es autóm és lejött az oldalsó index búrája , ragasztgatni mókolgatni nem akarom így ki szeretném cserélni ,de nem tudom kiszedni úgy ahogy a kézikönyv írja. Tudnátok segíteni ,hogy kell kiszedni ?
Sziasztok! Valaki tudna segíteni mi lehet a baj? Az autó motorterében valami elkezd csörögni, kerregni amikor kisebb fordulatszámmal indulok el, vagy álló helyzetben alapjáraton maximumra van tekerve a szellőztetés (klímával, anélkül). Mintha rezonancia jönne létre.
Kicsit még utána néztem ennek az rhz,rhy kérédsnek. Arra jutottam,hogy bizonyos leírások szerint a főtengely erősebb anyagból készült.
A gyári alkatrész katalogus tényleg ugyanazt a cikkszámot hozza a motor lényegi alkatrészeire a 90 és a 110 lovas motornál,DE azért mert már csak a 110 lovas motor alkatrészeit lehet rendelni és ezt a katalogus beilleszti a 90 lovashoz. Lásd: az rhy-nál a komplett motorhoz rhz motorkódu motort ír.
Köszönöm a kérdést :) Nagyon elégedett vagyok vele, teljesen elfér benne minden amit terveztem, ebből a szempontból jobb mint a Xsara (Citroennel is megoldottam mindent, kinézetre sokkal jobb volt, meg hibátlan az is, és végre úgy nézett ki ahogy akartam, szóval azt nagyon sajnálom). Benne van már a 2DIN, GPS, kamerák és hétfőn bőröztetem a kormányt meg a váltózsákot :) Ezen nagyon nem módosítok semmit...
Már egy jó ideje nagyon csörög valami lemez a hátsó keréknél. Sajnos én nem tudtam alánézni, de a szervízben azt mondták, hátsó féklemez az amit elvileg csak bontóban kaphatok. Próbáltam utána nézni a neten, hogy hogy is néz ki ez, de nem találtam. A fenéklemzre javít a kereső. Theát a kérdésem az, hogy valóban így hívják ezt az elemet, vagy más néven keressem?
...még mindig ajánlom a trafó kipróbálását .... nekem éppen fordítva volt , amíg be nem melegedet jó volt aztán elkezdet három hengerezni ... trafó csere segített ... de még mielőtt a trafóhoz nyúlsz nagyon ajánlom az összes test vezeték saruit és azok csatlakozási felületét megtakarítani ...
A gép megkapta az injektortisztitot. Hatott, rosszabb lett ! :)
Nem akar beindulni, aztán adok pici gázt és beröffen. Kicsit köhécsel de elég hamar elkezd normálisan duruzsolni alapjáraton . Viszont ahogy gázt adok dadog, rángat csak menni ne kelljen. Egész addig mig el nem éri az üzemi hömérsékletet. Onnantol sima.
Hallottam olyat hogy a szivattyú tetején a cső kiállás egy hosszabb közdarabbal kezdődik, az valami nyomás szabályzó szelep, (szaknyelven úgy hallottam hogy tepsi szelep), azt is meg kellene buherálni mert esetleg korábban leszabályoz?