Keresés

Részletes keresés

dr.kran Creative Commons License 2006.08.16 0 0 566

Üdvözletem!

A most bontott LIEBHERR típusa 256 HC volt. Az alacsonyra szerelt a 180 EC-H.

Jelenleg 3 db LIEBHERR dolgozik még a pillérek építésén, az un. zömök építésén dolgozik az alacsonyra szerelt LIEBHERR, azaz most még 4 db lelhető fel Kőröshegyen. Kb. 3 hét múlva kerül leszerelésre a következő "pillérdaru", addig lehet fotózni ezt az állapotot.

 

Előzmény: daruguru (562)
fokhagymabors Creative Commons License 2006.08.16 0 0 565

akkor már csak kettő darab Liebherr van?

egyszer még el akartam utazni arrafelé fotózni, de úgy látom, igyekezni kell.

Előzmény: daruguru (564)
daruguru Creative Commons License 2006.08.16 0 0 564
Egy másik Liebherr-en pedig épp fenn volt a kúszatókeret (kék színű). :)

Előzmény: daruguru (563)
daruguru Creative Commons License 2006.08.16 0 0 563
Van ott egy alacsonyra szerelt Liebherr is, ez viszont futóműves alvázzal, darupályán:

Előzmény: daruguru (562)
daruguru Creative Commons License 2006.08.16 0 0 562
Mikor ott voltam, épp egy Liebherr-t szereltek le. Ha jól tudom, egy 180 EC-H-t. A legalsó képen a kúszató keret látható, aminek segítségével a darut valamivel alacsonyabbra kúszatták bontás előtt, bár ahogy az első képen látható, a mai autódaruk mellett már nem volt szükség túl sok kúszásra... :)

Előzmény: daruguru (561)
daruguru Creative Commons License 2006.08.16 0 0 561
...és végül a legkisebb Pingon a három közül, a P120. Jól megfigyelhető a másik kettőhöz képest alacsonyabb oszlopcsúcs az első képeken.

Előzmény: daruguru (560)
daruguru Creative Commons License 2006.08.16 0 0 560
A legerősebbet, az S6.181.12-est nem tudtam sajnos olyan szögből lefotózni, hogy rendesen látsszon az egész daru, de azért készült néhány kép. :) Ezt a típust a legkönnyebb felismerni a hazai Pingon-ok közül, mert az ellengém tövében van az emelőmű (ahogy az a képeken látható is), nem az oszlopcsúcsban, mint a többinél.

Előzmény: daruguru (559)
daruguru Creative Commons License 2006.08.16 0 0 559
Jönnek az ígért képek. :)
Ahogy azt már írtam, már három öreg Pingon is dolgozik Kőröshegyen, egy P120-as (a három közül egyedül ennek van alacsony oszlopcsúcsa), egy S6.181.12-es (ez volt ott már korábban is, került is fel kép róla a fórumba), a harmadiknak a típusjelzését sajnos nem tudom, lehet például P180-as. Először ez utóbbiról néhány kép:

Előzmény: daruguru (558)
daruguru Creative Commons License 2006.08.16 0 0 558
Liebherr is lesz! :) Valamikor este, ha hazaérek, felteszem a képeket. :)
Előzmény: dr.kran (556)
tupolev Creative Commons License 2006.08.15 0 0 557
Az Őt nem annyira hozza lázba. De nekem nagyon tetszenek azok a 100 méter magas HC-k :-)
Előzmény: dr.kran (556)
dr.kran Creative Commons License 2006.08.15 0 0 556

Üdvözletem!

És a LIEBHERR-ekről egy szót sem ejtünk???

Előzmény: daruguru (555)
daruguru Creative Commons License 2006.08.14 0 0 555
Sziasztok!

Voltam Kőröshegyen, immár három (!) gyönyörű Pingon dolgozik ott! :) Hamarosan teszek majd fel képeket (nem holnap, mert holnap szigetelek :)).
tupolev Creative Commons License 2006.08.12 0 0 554
"Áruld el, hogy lehet ilyen perspektívát elérni egy toronydaru esetében."

Kétféle képpen.

1. felmászol egy mellette lévő toronydarura
2. felmászol egy magas objektumra, pl ház vagy hegy :-)

Én ez utóbbit tettem, ugyanis az építkezés egy völgyben volt (amúgy Prágában) és én meg föntről jól rázoomoztam.
Előzmény: Kibicelő (547)
kaviat Creative Commons License 2006.08.12 0 0 553
akinek először eszébe jut a marinaparton valami szomszédok szerü sorozatot indítani, nagyon kaszálhat.
dr.kran Creative Commons License 2006.08.12 0 0 552

Üdvözletem!

Zemag Movilift az adott projekten egy Terex-Comedil, illetve a Duna társaságában:

 

 

 

Előzmény: daruguru (551)
daruguru Creative Commons License 2006.08.12 0 0 551
Na, ezt jól megmondtam... :D

Jaj, jut eszembe: aki esetleg arra jár és érdekli: a Marina-parti építkezésen most áll eg fehér-kék Zemag Movilift, eddig nekem sem sikerült még lefotózni. :) Egy kis önszerelő daruról van szó, elég szép darab. :)
Előzmény: daruguru (550)
daruguru Creative Commons License 2006.08.12 0 0 550
Köszi az infót! :)

Közben találtam még egy Cadillon-típust, amit nemrégiben találtam. :) Egy C 27/24:

Előzmény: dr.kran (549)
dr.kran Creative Commons License 2006.08.12 0 0 549

Üdvözlet!

Bocsánatot kérek, nem akartam ki-mit-tud-ot indítani, igyekszem a megfelelő adatokkal együtt feltenni a képeket, lásd:

Előzmény: daruguru (548)
daruguru Creative Commons License 2006.08.12 0 0 548
Hmm, gyönyörű fotó újfent!! :))) Ennél a Liebherr-nél nem tudom a pontos típusjelzést. :)
Előzmény: dr.kran (545)
Kibicelő Creative Commons License 2006.08.12 0 0 547

Hali!

Wolff kép tök jó. Áruld el, hogy lehet ilyen perspektívát elérni egy toronydaru esetében. Red Bullt ittál, ami szárnyakat adott:-))))?

Előzmény: tupolev (546)
tupolev Creative Commons License 2006.08.11 0 0 546
Hali!

Egy érdekes Potain:













És egy Wolff close-up:












Előzmény: dr.kran (545)
dr.kran Creative Commons License 2006.08.11 0 0 545

Üdvözletem!

Semmi mozgást nem látok a topikon.

Egy újabb kép a történelem rovatból (van még néhány:-), de írjatok ha már unalmas a "rovat":

 

daruguru Creative Commons License 2006.08.09 0 0 544
Liebherr Form 6-os..? :) Nagyon szép kép!!
Előzmény: dr.kran (543)
dr.kran Creative Commons License 2006.08.09 0 0 543

Üdvözletem!

Néhány napig nem lesz időm a topikra, addig is egy újabb kép a történelem rovatból:

 

 

Dr. Kran

daruguru Creative Commons License 2006.08.08 0 0 542
Ez a kép megvan valahol nekem is. :) A TK-8 volt egyébként az első egyben szállítható toronydaru. :) Dr. Kran, tudsz e-mailt küldeni, hogy tudjam a címedet? Az enyém elérhető a profilban.
Előzmény: dr.kran (541)
dr.kran Creative Commons License 2006.08.07 0 0 541

Sziasztok!

Mentségedre legyen mondva, hogy a 45 EC és a 71 EC ránézésre nagyon nehezen különböztethető meg, csak apróbb részletekben no és teherbírásban térnek el egymástól. A törzsszerkezet külső geometriában ránézésre pedig teljesen azonos, így egy helytelen adattábla igen megtévesztő ;-)

A tegnapi fénykép teljesebb verziója a történelem rovatból (sajnos ezek mind általam szkennelt, így kicsit gyenge minőségű képek):

 

Előzmény: daruguru (540)
daruguru Creative Commons License 2006.08.07 0 0 540
...az előzménynél látható miskolci Liebherr mégsem 71 EC, hanem 45 EC. :) Noha az adattábláján az előbbi típusjelzés szerepelt, valószínűleg egy korábbi telepítéskor ugyanezen az oszlopon egy 71-es lehetett. :D
Előzmény: daruguru (469)
tupolev Creative Commons License 2006.08.07 0 0 539
Egy kis MB-80 estére:

Ezt én fotóztam:













Ez meg scannelés:













daruguru Creative Commons License 2006.08.07 0 0 538
H. Jószeffel én is beszéltem már, ősszel elvileg találkozom Vele is! :) És valahol nincs esetleg - nem saját - fotód FT-ről vagy QTS-ről?? :)) A képen egy Liebherr TK-10-es látható, igaz, a Conrad-féle TK-8-as modell dobozára is ez a kép van feltéve. Jobban odafigyelhettek volna. :D
Előzmény: dr.kran (537)
dr.kran Creative Commons License 2006.08.07 0 0 537

Gratulálok, 32 TTR a nyertes válasz.

Tervezők közül ismerem még P. Jenő bácsin kívül - hasonló stílusban -  dr. H. József bácsit és K. Sándor bácsit. Telefonszám a szerkesztőségben ;-)

P. Jenő bácsi engem még oktatott, K. Sándor bácsival pedig most is napi a munkakapcsolatunk.

Sajnos amikor testközelben voltam a 60.1-gyel, még se pénzem, se fényképezőgépem nem volt, hát még digitális technika... Így saját fotótáramban nincs eredeti fényképem róla :-(((

Az 527-es hozzászólásomat módosítanám egy kicsit - minden terjedelmesebb szöveghez csatolok egy-egy fotót. Most egy a történelem rovatból:

 

Előzmény: daruguru (536)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!