Mostanában elkezdett csúszni a kuplung, olyan 150-200kg súlynál elkezd éles nyikorgó hangot adni induláskor főleg ha földúton indulok el, de utána megy szépen ha már megindult. Elég ovatosan bánok a kuplungkarral de még igy is csinálja. csak láttam itt egy videót ahol 500kg is szépen indult gond nélkül és kicsit elgondolkodtam hogy az enyémnek is ilyennek kellene lenni.
Volt is vele nyűgöm hidd el. Annyira nem volt nagy a kompresszió mint ahogy hirdették, így dugót kellett szereznem. Mive nem tudtam (hiába a német és svájci ebay) így gyártatni kellett... Szerencsére a henger makulátlan volt. Persze még volt vele némi berántó probléma plusz karbi alkatrész is kellett az őskövülethez így az sem volt olcsó... Most a kompresszió brutál, indul, megy szépen, mindkét sebesség rendben.
Nem védekezés képpen de kb így vagyok pénzemnél. Még egy festés ráférne de arra már nem költök...
Érdekesség képpen tettem fel plusz persze az sem baj ha megtetszik valakinek ;-)
Mellesleg saját célra vettem, de a szőlők között ezzel sem könnyebb mint a szentkirályival :-)
Üdv! Eladó kihasználatlansága miatt egy 4 éves briggs 675-ös kis traktor első gazdától könnyű utánfutóval és kapákkal együtt áron alul a papírjai megvannak 65e ft Somogy megye Háromfa ÉRD: 06 30 35 36 275-ös telefonszámon.
Úgy van ahogy írtad. Alul egy kuplungharang a ferodollal, felül a kúp. Ha valaki ilyet vesz annyit kell tudni hogy 80 mm vagy 120 mm átmérőjű kell a géphez.
Üdv janijani!
Az álltalad linkelt felezőnél alul van a kuplung harang, melybe az eredeti hajtás kuplungját zárod?
Fent pedig a rugó ellenében zárt állapotba kerülne. Mindkét oldalon oldható bilincsel rögzíthető!
Az általad linkelt felező és amper_vadász féle nem ugyanaz, amper_vadász felezője állandóan beszerelt, felezés és normál sebesség között ékszíj átdobással lehet váltani, a gép magassága nem változik igaz kicsit orr nehéz lesz az eredetihez viszonyítva.
De nem ezzel akarom kezdeni, hanem megveszem a láncos felezőt mert ezzel kímélem a gép hajtóművét. Az ekét már megvettem, gumikerékkel ki is próbáltam de kb csak 5 cm mélyen tudtam szántani mert súly nélkül kapartak a kerekek. Jó masszív agyag van nálunk és szeretnék min 15 de ha bírja 20 cm mélyen szántani.
Ez röpsúlyos kuplungos 151-es, a motorról szereld le a kuplung agyat és az alu kuplung harangot, a felezőre kell fixen rögzíteni a motorblokkot. A főtengelyre kell illeszteni-rögzíteni a lépcsős meghajtó ékszíjtárcsát. A képeken látható a dupla felezős 151-es, a kuplung az ékszíjas felező és az eredeti lehajtás közé került. Én csak az átalakított ékszíjas felezőt vettem meg a tulajtól, a többi mind megvolt már. A futó rendesen megvolt rakva rönkfával, a középre került röpsúlyos kuplung így se csúszott meg a tulaj állítása szerint, igen bika 151-es volt. :)
Egy 25000 Ft-os felezőt fogok venni, azt írják a KF-04-re jó. Nem tudom mi a különbség, a Robi 151-hez mit kell átalakítani de majd meglátom. Súlyt nem tervezek tenni rá, hanem csinálok 2 db 50 centis vaskereket amit betonnal öntök ki így darabja 50 kg lesz. A sebessége 3000-es fordulaton 5 km/ó. Szerintem ez szántáshoz pont megfelelő. Ha mégsem bírná a gép, veszek egy ékszíjas felezőt a motor és a hajtómű közé is, akkor 2,5 km/ó lesz a sebesség, kicsit lassú de bivalyerős lesz.