Üdv mindenkinek, gyakran benézek ide, különösen most, a katasztrófák idején.
Sajnos a magyar utazási irodák mentalitását nagyobb katasztrófának tartom, mint egy kis szökőárat.
Van itt egy topik korrekt utazási irodák címmel és húsz bejegyzéssel és nulla egyetértéssel.
Nincs viszont feketelista.
Legyen!
Kartagoról mi a véleményetek? Most nézegettem az Utazás kiállításon a standjukon a tunéziai ajánlatokat, de nem győzött meg a munkatársuk. (Ritka unott fajta volt, amolyan nemtudomka, meg nemérdekelke)
Rendkivül negativ vélemény alakult ki bennünk egy 2008 -i kenyai utazással kapcsolatban-több családról van szó.Közismert politikai zavargások miatt az utat nem inditották,a befizetett pénz "visszaszerzése" több volt,mint rémálom.Nem erősségük-hogy igen finoman fejezzem ki magam-az üzleti etika/legalább is a mi esetünkben/.Mindenki kerülje őket,bármilyen hangzatosak is a reklámaik!!!
Mi csak egyszer utaztunk velük.Minden rendben volt,csak a repülő érkezés indulás volt elcseszve.Éjfélre értünk a szállodába és a végén kora délelőtt dobbantani kellett.Egy napot elbuktunk.
szerintem ez egy nagy-nagy átverés. Olyan iroda nevét választották, amelyik első hallásra létező iroda (Best Reisen), én még nem hallottam beck reisenről, de más lehet hogy igen.
Azért "örömmel" olvasom, hogy más sem kultiválja különösebben az Aeolust. Ez persze csak egy kis irónia, mert kár, hogy más is szerzett negatív tapasztalatokat, de megnyugtat, hogy talán nem bennünk van a hiba, amikor a hátunk közepére sem kívánjuk őket. Mi 2006-ban nagyon megjártuk velük - ebben a fórumban is leírtam az "élményeinket" - úgyhogy én is az ellenreklám híve vagyok velük kapcsolatban. Egy másik fórumban áradoznak a prospektusukról, de - mint ott is, itt is megerősítem -, valaminek színvonalasnak kell lennie, ha már a szállásaik, a hozzáállásuk hagy kivánnivalót maga után. Ne tévesszen meg senkit egy prosi csillogása! Nem mind arany, ami fénylik. Ez közhely, de sajnos az Aeolusra nagyon is jellemző.
Lehet, hogy van valakinek jó tapasztalata is az Aeolussal, nekünk olyan volt tavaly, hogy a márciusban lefoglalt görögországi (Polichrono) szállásról indulás előtt 2 héttel derült ki, hogy nem is foglalták le, magyarul nincs. Természetesen próbáltak elsütni nekünk egy gyengébb szállást Sartin, nem is ugyanabban az üdülőfaluban és persze drágábban. Nem mentünk bele, perrel lettek fenyegetve és akkor csodák csodája, mégis csak tudtak normális, tágas apatmant keríteni, igaz, szintén csak Sartin. De indulás előtt 2 héttel örültünk, hogy szállásunk van!!
Mindenki le tudja vonni a következtetést, de azt hiszem, hogy van még sok másik, korrekt iroda, érdemes megnézni az ajánlataikat.
Én még nem utaztam az Aeolussal, de nem is fogok. Ne képzelje már el a sötét liba, aki a telefont kezeli, hogy én vagyok érte. Ezenkívül, ha 2 hónapon keresztül nem tüd válaszolni az e-mailben feltett kérdésemre, akkor mire számítsak a nyaralás során?
Feketelistához egy kis utazási történet, névvel együtt: Tóth Péter vagyok. Az utazási irodánál tudni fogják, mivel az utazási szeződés, a helyszíni jegyzőkönyv és az utólagos levél után gondolom maradt nyomom a nyilvántartásukban. Így ők is vállalják - gondolom én - ezt a történetet (amit a magam részéről egy utazási szerődéssel, helyszini hangfelvételekkel, és helyszini jegyzőkönnyvel is alá tudok támasztani az utastársak beszámolóin kívűl is):
A KING TOURS utazási Iroda (címe: 1056 Budapest, Írinyi u. 10., web: www.kingtours.hu) az alábbi szolgáltatásokat nyújtja, és ezt helyénvalónak tartja egy egyiptomi utazással kapcsolatban.
Van egy utazási szerződésed amiben jól láthatóan szerepel a szolgáltatás. 5*, all inclusive ellátás. (A számítógép ördöge miatt került oda az a szám a PTK hatálya alá tartozó szerződésre, legalábbis erre hivatkoznak.)
Helyette egy 4*-os szállodát kapsz Hurghadán, amit más 3*-osként árul.
Aztán hajnalban továbbállsz a nílusi hajóútra. Ott egy kedves, jólelkű, ámde a magyar nyelvvel igencsak hadilábon álló fiatalember fogad (sem idegenvezetői engedéllyel nem rendelkezik sem a magyar nyelv nem megy, sem történelmi tudása sincs), és mondani, hogy ő lenni vezetni körbe téged. Én lenni érthető? Azért ez az volt, szerintem. Viszont ami Egyiptomban elhangzott az nem annyira. Aztán megnézel mindent, ami egyébként csodaszép és tényleg ott van Egyiptomban függetlenül az utazási irodától. Aztán visszaérsz a hajóútról némi fanyar ízzel a szádban, hogy mennyi mindenről is lemaradtál az idegenvezetés hiánya miatt, de majd legfeljebb pihensz egy kicsit a tengerparton, hiszen mész Hurghadára.
Erre visszavisznek ugyanabba a szállóba ahol kezdted az utat. De nem baj, elviseled, hiszen másnap már a hosszabbításra lefoglalt és ezer forrásból letesztelt szállodában leszel. Gondolod te... De nem, reggel kiderül, hogy maradsz ahol voltál, mert hiába fizettél és igazolták vissza, nincs hely. Oké, akkor viszont szeretnénk egy legalább olyan szállodát amit kinéztünk. Az sincs. Így mivel nem akartunk hajléktalanok lenni, maradtunk. Volna... Végül is maradtunk, bár délben kizártak minket a szobánkból (mindenünk odabennt), mivel valahogy elkeveredett állítólag az utazási iroda foglalása. Így délután 1/2 4-kor már ott tartottunk, hogy nagyon kezdtünk örülni, amikor megkaptuk az all inclusive karszalagot és végre bemehettünk a szobánkba. Ehhez kellett némi fenyegetőzés a magyar konzulátusra hivatkozással, és az idegenvezető odarendelése. (Arabul mi nem beszélni sajnos.) Bár elment egy napod veszekedéssel és a nyaralás helyett a nap kérdése a hogyan is juthatnék be a cuccaimhoz a szobába lett. És még sok kis apró történet amit itt nem részleteznék. A vége? Ennyi. A KING TOURS utazási irodától óvok mindenki.
Egyiptomról pedig annyit szeretnék írni, hogy érdekes ország, nagyon szép és izgalmas látnivalókkal.
Ha eljutsz oda csoda-dolgokat láthatsz, de jól válassz utazási irodát!
Ui.: A panaszlevélre a választ amikor megkaptam, telefonáltam, hogy ezt komolyan gondolják-e, amire ez is elhangzott: ne gondoljam, hogy más utazási iroda jobb!
No comment...
Cinikusak, kiforgatnak mindent és ezt a stílust kapod az utazás alatt is.
Sziasztok!
Igyekszem úgy írni, hogy senkit ne bántsak meg. De visszaolvasgatva feltűnt, hogy itt is, mint sok más topic-ban leginkább azzal foglalkoztok, hogy milyen az ember helyesírása. Szerintem nem feltétlenül kellene, főleg, ha az aki „oktat” szintén nem tud írni. Az intelligenciáról vitatkoztok? :-)
superstar 12-13 (328)
„Az én kezemben lehet többször fordult meg kéziszótár mint a tiedben ezért van az hogy nagyobb az innteligencia szintem és nagyon sajnálom hoy ilyen bunkó társaság gyűlt itt össze veled az élen.”
BacsiTibi (333)
„4. Hülyeségnek tartod a helyesírást, pedig alapvető dolog egy inteligens, civilizált embernek.”
Az utazási irodák gyakran olyan tételek beszámításáról is „megfeledkeznek”, amelyek feltétlenül szükségesek, és áruk előre kalkulálható. A helyzet tehát az utazási csomagok, és a repülőtéri illetékek feltüntetésére vonatkozó jogszabályok módosulásával változhatna meg, jelenleg ugyanis az utazási irodák egymásra licitálva hirdetik meg hiányos áraikat. Aeroviva Mielőtt jelentkeznek egy utazásra, alaposan tájékozódjanak, mit tartalmaz és mit nem a részvételi díj, hiszen csakis így hasonlíthatóak össze az egyes ajánlatok. Továbbá számtalan utazási iroda tesz kiemelt ajánlatokat a honlapjára látogatóknak, amelyek külön keretben, más színnel és egyéb, hasonló marketingeszközök bevetésével hívják fel magukra a figyelmet. Az árak azonban sokszor távolról sem olyan kedvezőek, mint amilyennek látszanak. A jelenség oka egyrészt a jogszabályokban, másrészt a légitársaságok költség-feltüntetési gyakorlatába keresendő, Aeroviva de a félrevezető tájékoztatást a szokásjog is szentesíti.