Szia. Mivel kilóra nem faragtak rajta a ráncfelvarrásnál, inkább a több extra miatt talán még nehezebb is lett egy picit, ezért biztosan nem tudtak 1 mp-et hozni a motorvezérléssel, valamelyik adat téves lehet. Az elektronikát viszont can-bus rendszerre cserélték, és az némileg gyorsabb működésű, és talán picivel megbízhatóbb is lett, de a régiek is teljesen jók, amíg a kábelezés meg a bsi szigetelése rendben van.
Smíró tesó, nézd majd meg a bal hátsó lámpádat, mert se a zindex, se a fék nem világít rendesen, csak baromi halványan. Az első ledes helyzetjelzőid közül meg valamelyik oldali döglődik, villog, nem tudom, tudsz-e róla. Amúgy szép kiállású kocsi, és szép tiszta is! :) Elsőre azt hittem, Ambrusék régi járgányát látom :)
Máshogy fogalmazom: A 0-100 gyorsulás időértéke az autó paraméterei között haszontalan utcai használatnál, és semmit nem mesél el az autó vezetési élményéről.
Természetesen ha gyorsulás lenne a legfőbb esszencia akkor nem a Peugeot 307-est nézegetném.A kérdésemnek ez csak töredékét tette ki. Ez a "kérdés" csak abból adódik hogy különböző oldalakon különböző gyorsulási adatot közöltek ugyanerről a típusról...szeretem tisztába tenni a dolgokat...ennyi.
A felvetődő kérdéseket nem szoktam elfelejteni, mert a megtalált válaszok teszik nagyobb tudásúvá az embert...
a 2006--os "új kasznis " Peugeot 307 symbole 1.6 109 Le-s motorral, tényleg közel egy másodperccel gyorsabb mint a korábbi széria ugyanezen motorral? A karosszéria változáson kívül történt módosítás a motorban és az elektronikában ? Kevesebb hibát produkál ez a széria mint az előd? A szakértői válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok! Van egy pár nagy hátsó ülésem SW-be való. Ha valakit érdekel keressen. 70000Forintra gondoltam érte, addig kipucolom mert már lassan fél éve nem használtam, kicsit porlepte lett.
Meg. A futófelületet ha megsimogatod kézzel, lehet érezni, hogy egyik irányban kicsit akadozik a kezed a gumin, míg a másik irányban meg simábban megy. Amerre akadozva tudod simogatni, aazt az irányt megfordítva forgott a kereked.
Leírva így kicsit furcsán hangzik és kellhet hozzá némi rutin, de a lényeg, hogy egy (jó) gumis biztosan meg tudja mondani a forgásirányt.
Sziasztok! A tél előtt a nyári gumi felnikkel úgy lett elrakva, hogy az nem lett bejelölve, hogy honnan lett leszedve.
Aszimmetrikus Debica gumik. Csak inside és outside jelölés van rajtuk, tehát elvileg mindegy a forgásirány.
1-2 hete felszereltem őket, nem is érzek semmi rendelleneset az autón, viszont így ugye lehet, hogy változott a forgásirány egyes gumiknál.
5 éves gumik, nem tudom, hogy mekkora probléma ez nekik vagy nem is kell törődni vele.. Néhol azt olvastam, hogy még ajánlott is időközönként cserélni keresztbe.
Óóó egy ilyennel már én is szaladtam egy kört :) Gumisok nem tudtak segíteni, a tulajnak volt 2 leszedője is, az egyiket már kinyújtotta, (félig a másodikat is) majd elhozta, hogy segítsünk, nah ott bevetettünk mindent :) Falhoz közel álltunk, olajemelővel nyomtuk a csavarra a leszedőt, h ne forduljon le, végül mondván lesz ami lesz, a légkulccsal ugrottunk neki, és leütötte. Szerintem a kerékőr pont olyan, mint az ajtózár. Magadat tökéletesen ki tudod vele zárni, de aki akarja kinyitja/leveszi/ elviszi :)
2002 2.0 hdi 90 lovas hűtő venti nem indul. Elméletileg ellenállás hiba a második szerelő szerint.Érdeklődnék, hogy ki segítene a baján, mert olyan árat mondtak, hogy annyi pénz még a bankban sincs. Köszönöm.