Ááááá igen, ez bizony 17-05 lesz. :o)))
Mintha én is hallottam volna, itt Erzsébeten :o)
Rohadt hangos gépezet. Akárcsak az egyik Szigetszentmiklósra rendszeresen közlekedő 435-ös. xxx-039. DUD, vagy ELK vagy nemtudom. Elfelejtettem. De ennek legalább jó hangja van. Csak nem megy :o)
Az az illető nem kerülhet szinte azonnal csuklósra, aki az előző munkahelye által igazoltan több éven át pótos vagy nyerges szerelvényt vezetett?
Hát drága jó BKV műveknél bizony nagyon nem.
Egy barát is 3 év 280 troli (BKV(!)) után velem nyomta a BKV tanfolyamot (a 3 heteset) és nem engedték, illetve nem engedik azóta sem csukizni. Vp-nek és nekem ezzel szemben beígérték, mert becsókoltunk, persze hiszem ha látom. Elvileg a köv. tanfolyam (2-3 nap egy ilyen)a miénk.
-48-ason BPI-993
-151-esen pedig BPI-843!!! (Ezüst!)
Tök jól nézett ki a 151-es táblával.
Ő mezőtúri újítású (18-43)? Csak azért mert a dagadt számok voltak rajta az oldalán, de táblával volt kint a 151-esen. Mezőtúr nem csak Fok-Gyemeseket csinált?
Csepelen van ám sok jó busz :o)
Az AKD-s kocsikat ezért (is) szeretem. De a 20 fok azért egy kicsit sok,nem?
Kipuff vég: Ez általába a régi motorral, és prága váltóval, valamint elöl a gyári táblácskán a 260.00-ás írással szokott párosulni. Melyik kocsi volt? Gondolom a 152-esen volt.
Majd mutatok csak be kell scannelni. De sztem tényleg nem ocsmány. 40 év felé járhat, nem busz hanem tűzoltókocsi.És én ülök a volán mögött. tavasszal horvátországban találtunk rá az erdő szélén, elhagyatva. Észrevettem, hogy a kis háromszögablaka nyitva van, vérszemet kaptam, benyultam, letekertem az ablakot, belső kilincs megvolt és már benn is voltam.
Ja még annyi hogy voltam Csepelen tegnap, 138-al mentem át az M0-on. Egy AKD-s gép volt, már nem emlékszem melyik, a 0-son 70km/h körül a hátsó részének hossztengelyhez képest kb 20 fokos kilengései voltak. (leghátul ültem, nem volt semmi....)
szintén tegnap láttam, szintén Csepelen, 260-as, a kipufogó hátul középen kivezetve, de valami út szélén talált kályhacsővel! Ha ugyanott egy dupla krómvég lenne:)))))))
Én is láttam ezeket tegnap, jártam arra tegnap. Egyébként Téténybusz is fel volt kavarva. 00-02, 18-41 (Ezek nem is ezüstök,de zöldkapaszkodósok. de 00-02 az zsir, 18-41 nem tudom milyen, de szép. 00-02 nem cinkotás amugy?)
Tényleg kezd az lenni hogy egy 280 vagy ezüst (de legalábbis zöldkapaszkodós), vagy pedig az utolsókat rugja. Amugy tegnap egy csomó zöldkapaszkodóst láttam amit eddig nem. most készült volna el egy adag?
2.
A villamosnál olyan típusvizsgákat kapnak meg a tanulok, ami abban az üzemegységben előfordul, ahova kerülni fog.
A busznál előszőr csak szólóra kap típusvizsgát, 1 év múlva esetleg mehet csuklósra.
Viszont ma utaztam a Tétény-buszon a 18-41-gyel, ami ugyan zöld kapaszkodós, meg szőrösüléses, viszont nem plusszos és fokgyemes, de még csak nem is Ezüst-nyíl. Ami azért lepett meg baromira, mert a listám szerint "Sufni-Ezüst".